Gjest TyrkiskPepper Skrevet 6. juni 2019 #41 Del Skrevet 6. juni 2019 Av å til blir jeg helt SJOKKA over hva du skriver om han Christian, og tar meg en høy en! Om du ikke fatter at det med barna var ironisk, at han er drittlei og null interesse å se alle barn å hva rutiner de har så vet ikke jeg... Og ja folk sender MYE rart til en offentlig person, og klart når man har en åpen snap så sender folk i hytt å gevær. Ta nå ting med en klype salt, de begge er med på leiken ang kondom trikset. Og jeg håper at eventuelle dagens ungdom har litt bedre vett i hodet, ja kanskje Christian sin kanal burde være 18års grense MEN la nå de få skøye slik de ønsker. Alt hva Christian legger ut har Gro godtatt at han skal få legge ut, sårt dem eventuelt tåle steiken.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 7. juni 2019 #42 Del Skrevet 7. juni 2019 Moren er jo med på dette. En ting er at noen ikke syns han er morsom, men syns det er drøyt å påstå at han mobber og håner moren sin. Dette er en greie de har sammen og man ser jo lang vei at hun faktisk er med på dette. Så fort man stikker nesa si frem i dag, så er det alltid noen som må komme med negativitet. Jeg har enda ikke forstått at enkelte gidder å følge med på folk i SoMe som de egentlig ikke liker 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 7. juni 2019 #43 Del Skrevet 7. juni 2019 Når Christian står og ler når det ser ut som moren kveles bak denne kondomen, da stiller jeg meg spørsmålet om hva slags syk glede han finner i dette? Etter mange sekunder finner han ut han må hjelpe Gro og få kondomem av. Gro river til slutt av resten selv. Utrolig hun klarte dette når hun kun har 28% lungekapasitet. Så lenge Christian fortsetter med disse syke påfunnene sine, så følger folk med på galskapen. @Solfridmedhatten Ja, Gro er med på dette, og i det siste har alt vært gjennomskuelig planlagt. Men det at Christian håner sin mor og mange andre, er det mange som har vært vitne til. Dessuten finner jeg det merkelig hvorfor vi aldri ser Christian måtte tåle noe av dette. Han nyter å gjøre sånne ting med sin mor, men slipper selv unna?? Bare det forteller alt om Christian sin holdning rundt dette. (Jeg harselerer med mor, men ikke tale om hun får gjøre sånt med meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 10. juni 2019 #44 Del Skrevet 10. juni 2019 På 6.6.2019 den 12.32, TyrkiskPepper skrev: Av å til blir jeg helt SJOKKA over hva du skriver om han Christian, og tar meg en høy en! Om du ikke fatter at det med barna var ironisk, at han er drittlei og null interesse å se alle barn å hva rutiner de har så vet ikke jeg... Og ja folk sender MYE rart til en offentlig person, og klart når man har en åpen snap så sender folk i hytt å gevær. Ta nå ting med en klype salt, de begge er med på leiken ang kondom trikset. Og jeg håper at eventuelle dagens ungdom har litt bedre vett i hodet, ja kanskje Christian sin kanal burde være 18års grense MEN la nå de få skøye slik de ønsker. Alt hva Christian legger ut har Gro godtatt at han skal få legge ut, sårt dem eventuelt tåle steiken.😉 Så enig med deg! 👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 11. juni 2019 #45 Del Skrevet 11. juni 2019 Og da fikk vi servert enda en løgn. Nei vent, 2 løgner var det. På snap opplyses det Christian er på sin FØRSTE aleneferie med mammaen sin. Ok?? Har Christian glemt han var på ferie på GranCa med mammaen sin i fjor sommer? 😂 Ja jeg er fullt klar over det var filming til Charterfeber, men som Christian selv sa til moren sin på snap: Flott med en gratis ferie. Og ferie var det for han var verken fremoverlent eller gikk ut av komfortsonen sin, som han sa de ville gjøre. Og det straffet seg jo, for de fikk ikke være med videre i charterfeber. Tv3 boikottet hele Gro og Christian. Forståelig når han krevde eget rom med havutsikt, og lå og var drittsur på hele båtturen. Christian forteller videre at "noen" har vært inne og stilt inn han kun kan legge ut storyer (snapper) til <sine venner>. Christian sier han IKKE vet hvem som har gjort dette, og han kan heller ikke gjøre noe med det.... Dummeste jeg har hørt Christian. Dette har DU gjort selv! Snapchat går ikke inn på dine innstillinger for å endre dette. Men bra forsøk på å få slutt på diskusjon og kritikk bl.a.her på kvinneguiden. Selv får jeg fremdeles med meg alt, og han får en stor jobb med å luke unna alle som ikke liker han. AB og AR er jo kjent for å gjøre det samme. Den som står fram som kyniske og slemme er Gro og Christian selv, og ikke oss som kritiserer dem for alle løgnene de daglig serverer oss. Får håpe fatiguen til Gro også tar ferie nå da, så slipper hun å ligge utslått i lenestolen på hotellrommet 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 11. juni 2019 #46 Del Skrevet 11. juni 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. juni 2019 #47 Del Skrevet 12. juni 2019 På 11.6.2019 den 10.20, Sjokka skrev: Christian forteller videre at "noen" har vært inne og stilt inn han kun kan legge ut storyer (snapper) til <sine venner>. Christian sier han IKKE vet hvem som har gjort dette, og han kan heller ikke gjøre noe med det.... Dummeste jeg har hørt Christian. Dette har DU gjort selv! Snapchat går ikke inn på dine innstillinger for å endre dette. Var det ikke på mammahjertersnappen ham sa det i går da? Der er det jo mange forskjellige som er innom og kan ha endret på innstillinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 12. juni 2019 #48 Del Skrevet 12. juni 2019 8 minutter siden, Flettfrid skrev: Var det ikke på mammahjertersnappen ham sa det i går da? Der er det jo mange forskjellige som er innom og kan ha endret på innstillinger. Han snakket om sin egen snap. Han hadde visstnok fått mange tilbakemeldinger på dette om at folk ikke kunne se storyen hans lengre. Iflg Christian, var det nå kun hans venner som klarte å se snap storyen hans. Han visste ikke hva som var skjedd, og han klarte ikke å gjøre noe med dette. Ja, og det var en "god og ekte" historie. Alle forstår jo han har vært å endret innstillingene, for å luke ut såkalte hatere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 12. juni 2019 #49 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg må innrømme at jeg lo av kondomtrikset.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 12. juni 2019 #50 Del Skrevet 12. juni 2019 6 minutter siden, 29_j skrev: Jo, så det var de på mammahjerter som hadde endret på det. Han hintet jo til det @Sjokka Der tar du feil. Han snakket om sin egen private snap konto. Han sa at nå var det kun hans venner som kunne se storyen hans. Han har jo IKKE sine egne venner på mammahjerter?? Snapper Christian for mammahjerter, så når den storyen ut til mammahjerter sine følgere... Mammahjerter tar umulig seg tid til å gå inn å sjekke opp mangfoldige tusen følgere. Mammahjerter har SINE følgere og Christian SINE. Christian lager sin egen historie på alt. Til og med den private bilen han hadde bestilt fra flyplassen i Polen. Her hadde Christian gjort en "feil" så røpet Gro sønnen med å si hun fikk makk av han, for han var så materialistisk. Iflg Christian er det mye bedre å betale 2000kr for en flott privatbil, framfor å kjøre i en BILLIG drosje. Jeg synes synd i han som har en slik forvridd tankegang. For å belyse dette:. Selv har jeg stor enebolig, hytte og båt. Er jeg bedre enn Christian fordi jeg (eller vi) eier dette? Nei, vi er unike for den personen vi er, ikke for hva materialistiske ting vi har. Hvilke etiske verdier og holdninger vi har, og om en er ond eller godhjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 12. juni 2019 #51 Del Skrevet 12. juni 2019 28 minutter siden, 29_j skrev: Hvis du så etter, så slettet de etterhvert deg han fortalte om dette. Aner ikke hvorfor Kanskje det ble slettet fordi han innså hvor feil det var det han sa? Han røpet seg kraftig med den uttalelsen. Dreit på draget med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 16. juni 2019 #52 Del Skrevet 16. juni 2019 På 8.6.2019 den 20.41, 29_j skrev: Forresten @Sjokka, nå får du ny underholding på fredagene fremover - da folk skal sende inn fredags'snappene sine. 🙌🙌 "Rekk din hand opp i været...." 🎵🎵 Wooohoo!😄😁 Ser ikke ut som det ble noen slager. Innlegget fra forrige fredag er fjernet, og det kom ikke inn noe nytt denne fredagen, til tross for Christians oppfordring til å sende inn snapper til han 😂 Christian bruker Herman Flesvik sin sang til å lage underholdning? På tide Flesvik begynner å ta seg betalt av Christian. Christian postet også et innslag som en mindreårig hadde sendt inn. Fikk han tillatelse av foreldrene til vedkommende, mon tro? Helt utrolig at en voksen mann ikke klarer å tenke lenger. Han tar seg sin friheter gitt, både med det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 16. juni 2019 #53 Del Skrevet 16. juni 2019 Er det mulig å være mer sutrete og negativ? Christian klager over absolutt alt. Hva med å prøve å hente fram litt positivitet, og legge bort personen som kritiserer den minste ting? Folk pleier å være åpne og positive når de er på ferie, men det klarer visst ikke denne mannen. Han sutrer over hvor varmt det er i Krakow, han sutrer over en ferskpresset juice som er varm, han sutrer over nabobygget hvor de synger opera og spiller forskjellige instrumenter, moren søler kaffi på gulvet, smuler på gulvet osv... Eneste han er glad og positiv til er all maten han hiver i seg. Han hiver innpå med frokost, baguetter, pølser og pizza, kaker og annet snacks, og det i løpet av en dag. Nytter ikke å klage på vekten når de spiser så mye, og så til de grader usunt. Igjen får vi se hvor lett det er for Gro og Christian å lyve. Gro prøver brudekjole, og later som hun skal kjøpe kjolen. Hun lyver om hun skal komme ned for å hente brudekjolen i august. Ja, særlig de reiser ned igjen for å kjøpe en brudekjole hun IKKE skal ha. Ikke hadde det blitt en billig brudekjole heller, hvis de skal legge til hva fly og hotell koster for de 2 påståtte Polen turene. Løgn, løgn og løgn er alt som kommer ut av kjeften på de 2. Hadde det ikke vært for butikken Ville ha depositum på kjolen, hadde Gro bestilt, og latt butikken gå med tap. Makan til dårlig holdning ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 16. juni 2019 #54 Del Skrevet 16. juni 2019 27 minutter siden, Sjokka skrev: Er det mulig å være mer sutrete og negativ? Christian klager over absolutt alt. Hva med å prøve å hente fram litt positivitet, og legge bort personen som kritiserer den minste ting? Folk pleier å være åpne og positive når de er på ferie, men det klarer visst ikke denne mannen. Han sutrer over hvor varmt det er i Krakow, han sutrer over en ferskpresset juice som er varm, han sutrer over nabobygget hvor de synger opera og spiller forskjellige instrumenter, moren søler kaffi på gulvet, smuler på gulvet osv... Eneste han er glad og positiv til er all maten han hiver i seg. Han hiver innpå med frokost, baguetter, pølser og pizza, kaker og annet snacks, og det i løpet av en dag. Nytter ikke å klage på vekten når de spiser så mye, og så til de grader usunt. Igjen får vi se hvor lett det er for Gro og Christian å lyve. Gro prøver brudekjole, og later som hun skal kjøpe kjolen. Hun lyver om hun skal komme ned for å hente brudekjolen i august. Ja, særlig de reiser ned igjen for å kjøpe en brudekjole hun IKKE skal ha. Ikke hadde det blitt en billig brudekjole heller, hvis de skal legge til hva fly og hotell koster for de 2 påståtte Polen turene. Løgn, løgn og løgn er alt som kommer ut av kjeften på de 2. Hadde det ikke vært for butikken Ville ha depositum på kjolen, hadde Gro bestilt, og latt butikken gå med tap. Makan til dårlig holdning ! Hvor ser du alt dette? Jeg fikk veldig dårlig inntrykk av han på Charterfeber, men klikket meg tilfeldigvis innom snapen hans et par ganger nå i helgen, og så ingen klaging..bortsett fra at han påpekte at det var varmt, og det er han vel ikke alene om når gradestokken bikker 30 grader. Syntes det virket som om han hadde mye omsorg for moren sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 16. juni 2019 #55 Del Skrevet 16. juni 2019 13 minutter siden, Ellenn skrev: Hvor ser du alt dette? Jeg fikk veldig dårlig inntrykk av han på Charterfeber, men klikket meg tilfeldigvis innom snapen hans et par ganger nå i helgen, og så ingen klaging..bortsett fra at han påpekte at det var varmt, og det er han vel ikke alene om når gradestokken bikker 30 grader. Syntes det virket som om han hadde mye omsorg for moren sin. Du har rett. Christian viste en VELDIG dårlig side av seg selv i charterfeber. De fikk jo heller ikke være med videre, og det forteller jo sitt. Du ser alt på snap, insta og FB siden. Han gjør ikke annet enn å syte og klage. Mange som kommenterer hvor negativ innstilt han er til alt, og forstår ikke hvorfor han skal snappe offentlig med den sytinga si. Hadde det bare vært klaging på varmen, så hadde det enda vært noe. Blir helt matt av hele fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. juni 2019 #56 Del Skrevet 16. juni 2019 4 timer siden, Sjokka skrev: Er det mulig å være mer sutrete og negativ? Christian klager over absolutt alt. Hva med å prøve å hente fram litt positivitet, og legge bort personen som kritiserer den minste ting? Folk pleier å være åpne og positive når de er på ferie, men det klarer visst ikke denne mannen. Han sutrer over hvor varmt det er i Krakow, han sutrer over en ferskpresset juice som er varm, han sutrer over nabobygget hvor de synger opera og spiller forskjellige instrumenter, moren søler kaffi på gulvet, smuler på gulvet osv... Eneste han er glad og positiv til er all maten han hiver i seg. Han hiver innpå med frokost, baguetter, pølser og pizza, kaker og annet snacks, og det i løpet av en dag. Nytter ikke å klage på vekten når de spiser så mye, og så til de grader usunt. Igjen får vi se hvor lett det er for Gro og Christian å lyve. Gro prøver brudekjole, og later som hun skal kjøpe kjolen. Hun lyver om hun skal komme ned for å hente brudekjolen i august. Ja, særlig de reiser ned igjen for å kjøpe en brudekjole hun IKKE skal ha. Ikke hadde det blitt en billig brudekjole heller, hvis de skal legge til hva fly og hotell koster for de 2 påståtte Polen turene. Løgn, løgn og løgn er alt som kommer ut av kjeften på de 2. Hadde det ikke vært for butikken Ville ha depositum på kjolen, hadde Gro bestilt, og latt butikken gå med tap. Makan til dårlig holdning ! Og DU sutrer over at han sutrer! Er du klar over hvor varmt det er å gå rundt i byer som har over 30 grader i skyggen?! Det er skikkelig hetebølge i Krakow nå og folk blir faktisk oppfordret til å holde seg inne eller i skyggen. Men ikke disse to sprekingene som er ute hver dag og får sett mye av Krakow. Fantastisk bra gjort. De har min fulle respekt. Jeg hadde ikke orket å vandre rundt i den heten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. juni 2019 #57 Del Skrevet 16. juni 2019 6 timer siden, Sjokka skrev: Ser ikke ut som det ble noen slager. Innlegget fra forrige fredag er fjernet, og det kom ikke inn noe nytt denne fredagen, til tross for Christians oppfordring til å sende inn snapper til han 😂 Christian bruker Herman Flesvik sin sang til å lage underholdning? På tide Flesvik begynner å ta seg betalt av Christian. Christian postet også et innslag som en mindreårig hadde sendt inn. Fikk han tillatelse av foreldrene til vedkommende, mon tro? Helt utrolig at en voksen mann ikke klarer å tenke lenger. Han tar seg sin friheter gitt, både med det ene og det andre. Det kom MASSE videoer senere på dagen, innsendt av fans fra hele landet. Og Christian ba spesifikt om å ikke bruke sangen til Herman, men å finne noe annet friskt. Du får visst alt til å bli negativt om Chris og Gro. Er bare til å avfølge når du irriterer deg så grådig. Tråden er grusom når du bare kommer inn her for å skrive det ene negative innlegget etter det andre 😕 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 17. juni 2019 #58 Del Skrevet 17. juni 2019 15 timer siden, Viking-girl skrev: Det kom MASSE videoer senere på dagen, innsendt av fans fra hele landet. Og Christian ba spesifikt om å ikke bruke sangen til Herman, men å finne noe annet friskt. Du får visst alt til å bli negativt om Chris og Gro. Er bare til å avfølge når du irriterer deg så grådig. Tråden er grusom når du bare kommer inn her for å skrive det ene negative innlegget etter det andre 😕 Enig med deg! Noen må klage på absolutt alt. Ser støtt kommenterer som: «når en velger å være offentlig så må man tåle negative tilbakemeldinger». Virkelig? Er det greit? Konstruktive tilbakemeldinger er helt selvsagt helt innafor, men jeg lurer på hva som gjør at enkelte har en trang til å luske seg inn på et forum for å gulpe opp reinspikka shitsnakk! Jeg ser også i flere tråder hvordan enkelte henger seg opp i snappere- alt de gjør er galt. Dette er personer som gjør det for moro. For mange finnes ikke dette interessant og det er helt greit! Men jeg skjønner ikke vitsen med å følge med på personer som irriterer en, eller som man ikke liker. Jeg selv følger noen i SoMe, og jeg er absolutt ikke enig i det alle deler, men jeg har ingen behov for å sette meg bak et anonymt brukernavn på kg for å være slem mot noen eller komme med oppgulp. Er det noe jeg kanskje er uenig i eller føler for å kommentere på, så kommenterer jeg direkte til personene det gjelder. Kan noen svare meg på hvorfor negative kommentarer kommer i slike tråder som det her? Hvorfor et behov for å snakke nedlatende om andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 17. juni 2019 #59 Del Skrevet 17. juni 2019 21 hours ago, Sjokka said: Er det mulig å være mer sutrete og negativ? Tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. juni 2019 #60 Del Skrevet 23. juni 2019 16 timer siden, 29_j skrev: Han er på ferie som du ser @Sjokka. Noe nytt? I Norges flotteste lille by 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg