Pentagonia Skrevet 29. mai 2019 #41 Del Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, Bella90 skrev: Har du også brukt RFSU-tester? De er visstnok kjent for å lage streker i hytt og pine, selv om de er negative. Så føler jeg ikke kan stole helt på dem ^^ Åå, er de det? Nei, jeg har eBay-tester, som skal vise ned til 10. Brant av en Clear Blue digital, men selvsagt kom det feilmelding, så nå har jeg bare eBay-testene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #42 Del Skrevet 30. mai 2019 Idag fyller sønnen min 9 måneder! 😄 Hvis jeg hadde vært gravid nå, så ville det blitt 18 måneder mellom dem. En ganske fin aldersforskjell syns jeg Jeg har ikke mulighet til å teste idag, da jeg brukte opp siste testen jeg hadde igår, og idag er butikkene stengt. Får vente til imorgen, da blir det uansett et mye sikrere resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 1. juni 2019 Forfatter #43 Del Skrevet 1. juni 2019 13dpo idag. Denne er vel positiv? 😀 Streken er hvertfall mye sterkere enn for 3 dager siden. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentagonia Skrevet 1. juni 2019 #44 Del Skrevet 1. juni 2019 Gratulerer så mye!!! 😍😘 Den er positiv ja! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 1. juni 2019 Forfatter #45 Del Skrevet 1. juni 2019 Åå, tusen takk!! 😍 Jeg ble så utrolig glad! Sender deg masse babystøv ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 2. juni 2019 #46 Del Skrevet 2. juni 2019 Gratulerer ❤😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 2. juni 2019 #47 Del Skrevet 2. juni 2019 Gratulerer med positiv test🥰😊🌱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #48 Del Skrevet 4. juni 2019 Tusen takk, dere! 😁😍 Jeg er utrolig takknemlig over å skulle få oppleve dette en gang til, og håper spiren holder seg der den skal Jeg vil gi en liten oppsummering på hvilke remedier jeg tok som kanskje kan ha en gunstig effekt på andre også: - Vitex ( gjøre menstruasjonen mer regelmessig og få i gang eggløsning) - Bidronninggele ( skape eggslim) - Multivitamin (spesielt viktig er D, jern, folat, jod) - Grapefruktekstrakt ( skape eggslim) - Wild Yam ( skal hjelpe med å holde egget på plagg) Masse lykke til til dere andre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå