Gå til innhold

Ønsker en liten en til :-)


Bella90

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jente35 skrev:

Jeg trodde at vitex stabilisertr hormononer og ga lettere eggløsning,  særlig hvis man har pco???

Ja, det er det jeg også har hørt, og derfor jeg valgte å begynne med det :) men så ble jeg litt bekymret da jeg leste om ei på forumet som hadde hatt helt omvendt erfaring, hun hadde ikke fått EL i det hele tatt 🤔 Men flesteparten har hatt gode erfaringer, så tror jeg skal stole på det 😊 Bare mye tanker i denne prøvingen 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar det. Hadde mensen kun 3 ganger i året pga pco. Men med vitex har jeg begynnt og få mensen nesten hver mnd :) Vet ikke om jeg har eggløsning da. Prøvde å ta eggløsningtester men det blir litt dyrt i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 16.20, Jente35 skrev:

Jeg tar det. Hadde mensen kun 3 ganger i året pga pco. Men med vitex har jeg begynnt og få mensen nesten hver mnd :) Vet ikke om jeg har eggløsning da. Prøvde å ta eggløsningtester men det blir litt dyrt i lengden

Ja, det har gjort min syklus mer regelmessig også, så det er kjempebra 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD19 idag. Har ifølge FF eggløsning idag. Har testet to ganger om dagen hver dag denne uken, men alt har vært negativt. Har både testet med CB sin som viser smilefjes hvis den er positiv, og med vanlig strimmel-test. Idag fikk jeg litt sterkere strek, men den er fortsatt svakere enn kontrollstreken. Så ja, får vel bare fortsette å teste. Neste måned skal jeg tempe, det er mye billigere 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bella90 skrev:

Ja, det har gjort min syklus mer regelmessig også, så det er kjempebra 😀 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD20 idag, og idag har jeg fått positiv eggløsningstest!! 😀 Jeg er så glad!! Da er hvertfall ikke hormonene mine helt ute å kjøre. Hipp hipp! Håper vi får til å ha litt :humpe:idag. Hadde sex igår, og to dager før det. Håper det holder. Ikke lett å få til oftere når vi har en baby som ikke sovner før sent på kveld 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2DPO. Idag har jeg begynt å ta Wild Yam. Tar to stk om morgenen, to litt ut på dagen og to på kvelden. Det skal hjelpe med å få et eventuelt egg til å sitte. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så artig at du også tar WY ❤️ Jeg har trua, hehe. Og om ikke annet så skader det jo ikke heller. P.S. Jeg tror det er viktig å ikke ta Wild Yam mellom CD 1 og EL, det er visst noe med at man kan hindre EL eller noe sånt. Men det vet du sikkert :) Spennende å følge deg, jeg krysser fingrene!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 14.58, Pentagonia skrev:

Ja, så artig at du også tar WY ❤️ Jeg har trua, hehe. Og om ikke annet så skader det jo ikke heller. P.S. Jeg tror det er viktig å ikke ta Wild Yam mellom CD 1 og EL, det er visst noe med at man kan hindre EL eller noe sånt. Men det vet du sikkert :) Spennende å følge deg, jeg krysser fingrene!! 

Tusen takk, er veldig spennende! 😊 Er på 5DPO idag, så tenkte å teste meste helg. Hehe, her skal ingenting være uprøvd 😁 Masse lykke til til det også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7DPO. Jeg klarte bare ikke å styre meg, så jeg tok en g-test som viste.... *trommevirvel*... Negativ 😂 Jeg aner ikke hvorfor jeg testet så tidlig, det er jo poengløst. Man er ikke noe klokere enn før man tar testen. Nå SKAL jeg klare å holde meg hvertfall tre dager til, selv om jeg egentlig burde vente til neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det er for tidlig uansett, bare et par prosent får positiv test så tidlig :)  Jeg er en "overtester" selv og startet på 5 DPO. Er det mulig 😛 Krysser fingrene! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Pentagonia skrev:

Trøst deg med at det er for tidlig uansett, bare et par prosent får positiv test så tidlig :)  Jeg er en "overtester" selv og startet på 5 DPO. Er det mulig 😛 Krysser fingrene! :)

Er såå vanskelig å la være 😅 Tror graviditets-test produsentene tjener godt med penger på sånne intense prøver som oss ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO. Fortsatt helt hvit test. Blæ... Kjenner en slags murring nederst i magen, men om det er mensen som er på vei, eller noe annet er vanskelig å si. Holder på med flytting for tiden, så kan være stresset med det som gjør det. Jaja, håpet er ikke helt ute enda, tester igjen imorgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her:( Og fant en lysrosa flekk i morges, og temperaturen har vært lav to dager. Tror ikke dette ble min PP:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pentagonia skrev:

Samme her:( Og fant en lysrosa flekk i morges, og temperaturen har vært lav to dager. Tror ikke dette ble min PP:( 

Leste i dagboken din at blødningen stoppet opp! Krysser fingrene for deg! 🤞🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bella90 skrev:

Leste i dagboken din at blødningen stoppet opp! Krysser fingrene for deg! 🤞🤞😊

Ja, null blod, men tempen har vært lav i to dager, så jeg har ikke helt trua. Jeg sitter og vurderer å kontakte fastlegen for å forte meg å få progesteron i morgen tidlig. Nervepirrende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Pentagonia skrev:

Ja, null blod, men tempen har vært lav i to dager, så jeg har ikke helt trua. Jeg sitter og vurderer å kontakte fastlegen for å forte meg å få progesteron i morgen tidlig. Nervepirrende... 

Ja, det var en god ide! Hååper mensen holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO. Idag fikk jeg en VELDIG svak strek opp på strimmeltesten fra RFSU. Den er så svak at den ikke kommer frem når jeg tar bilde, men jeg klarer å se den hvis jeg vipper på testen under sterkt lys. Jeg antar det er en skyggestrek siden den er så smal og svak. Men spennende er det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bella90 skrev:

10DPO. Idag fikk jeg en VELDIG svak strek opp på strimmeltesten fra RFSU. Den er så svak at den ikke kommer frem når jeg tar bilde, men jeg klarer å se den hvis jeg vipper på testen under sterkt lys. Jeg antar det er en skyggestrek siden den er så smal og svak. Men spennende er det :) 

Det er bedre enn ingenting 😄 Min er blendahvit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pentagonia skrev:

Det er bedre enn ingenting 😄 Min er blendahvit :(

Har du også brukt RFSU-tester? De er visstnok kjent for å lage streker i hytt og pine, selv om de er negative. Så føler jeg ikke kan stole helt på dem ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...