Gå til innhold

Når han innrømmer at han utnytter jenta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ellers bør man aldri fortelle noen at man er forelsket i dem, da får de overtaket og det vil man jo ikke at de skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er annerledes for menn enn kvinner. Kvinner har ikke luksusen av å kaste seg over de som det «rykker i skrittet i løpet av de første 2 minuttene». Da er kvinner horer, billig og dumme. Sex for kvinner medfører risiko og ansvar. Derfor tenker allerede kvinner stort sett slik du brukte nesten 30 år på å lære deg. 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Du virker som en hyggelig person .

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Føler ikke jeg har tapt noe på dette. Å ha følelser er noe av det mest ærlige som finnes som menneske og jeg har spilt kortene mine rene hele veien. Er han som sitter igjen som den store loseren her synes jeg.

Ts

Anonymkode: 0e73f...ffe

Sannsynligvis føler han seg ikke som en looser 

Anonymkode: 1dcfa...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis føler han seg ikke som en looser 

Anonymkode: 1dcfa...12b

Tror ikke jeg heller. TS var dum nok til å gi ham fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Tror ikke jeg heller. TS var dum nok til å gi ham fitte.

Er det rart at man sier «kvinne er kvinne værst»..? 

- Det må være et innmari stusselig og bittert liv om man aldri skal våge å gi noe av seg selv fordi man hele tiden kan risikere å bli utnytta. Tilogmed noen som sier seg være eksklusiv kan lyve deg rett oppi ansiktet og bedra deg. Så selv om du forsøker å sette deg på din moralske høyhest er du like mye i risiko for å bli utnytta som alle andre. TS var åpen om følelsene sine og la kortene på bordet. Mannen/gutten har innrømmet at han har utnyttet henne (les trådens navn!) - hun har ikke vært «dum» . Om du seriøst tror du kan helgardere deg mot å bli såra eller møte en idiot er det heller ganske dumt. TS ser forøvrig ut til å være en av de kloke kvinnene som raskt har skjønt tegninga og forstår at hun fortjener bedre. De dumme er isåfall de som er så naive at de tror de aldri kan bli lurt, og de som fortsetter å bli i slike forhold og relasjoner fordi de ser faktisk ikke hva som foregår.  

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Ellers bør man aldri fortelle noen at man er forelsket i dem, da får de overtaket og det vil man jo ikke at de skal ha.

Å herregud.. «overtaket»..? Er det en maktkamp du skal starte eller et kjærlighetsforhold ? 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. En gutt sier det han tror du vil høre for å få sex? Revolusjonerende! 

Fortalte du han at du hadde vært forelsket lenge og ville gifte deg og få barn med han? Hvem lurte egentlig hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FrodeF skrev:

Wow. En gutt sier det han tror du vil høre for å få sex? Revolusjonerende! 

Fortalte du han at du hadde vært forelsket lenge og ville gifte deg og få barn med han? Hvem lurte egentlig hvem? 

Kjenner jeg blir en smule irritert av sånn kommentar. Kanskje var ts naiv, det vet jeg ikke. Men hun har vært ærlig og det var ikke han hun hadde sex med, men så er du er spydig mot henne? 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart at man sier «kvinne er kvinne værst»..? 

- Det må være et innmari stusselig og bittert liv om man aldri skal våge å gi noe av seg selv fordi man hele tiden kan risikere å bli utnytta. Tilogmed noen som sier seg være eksklusiv kan lyve deg rett oppi ansiktet og bedra deg. Så selv om du forsøker å sette deg på din moralske høyhest er du like mye i risiko for å bli utnytta som alle andre. TS var åpen om følelsene sine og la kortene på bordet. Mannen/gutten har innrømmet at han har utnyttet henne (les trådens navn!) - hun har ikke vært «dum» . Om du seriøst tror du kan helgardere deg mot å bli såra eller møte en idiot er det heller ganske dumt. TS ser forøvrig ut til å være en av de kloke kvinnene som raskt har skjønt tegninga og forstår at hun fortjener bedre. De dumme er isåfall de som er så naive at de tror de aldri kan bli lurt, og de som fortsetter å bli i slike forhold og relasjoner fordi de ser faktisk ikke hva som foregår.  

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Noe hun ikke skulle ha gjort. 

Og han kan ikke utnytte henne når hun stiller seg laglig til for hogg, klar til og bli plukket med å legge kortene på bordet om sine følelser, det fikk ham jo til å si det hun ville høre og istedenfor å holde an litt skrævde hun første kvelden i håp om et forhold. 

Fungerer ikke helt sånn. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, O.G. skrev:

Noe hun ikke skulle ha gjort. 

Og han kan ikke utnytte henne når hun stiller seg laglig til for hogg, klar til og bli plukket med å legge kortene på bordet om sine følelser, det fikk ham jo til å si det hun ville høre og istedenfor å holde an litt skrævde hun første kvelden i håp om et forhold. 

Fungerer ikke helt sånn. 

Det fritar jo ikke han fra å iverksette samvittigheten sin, hvorfor er alt ansvar på henne? Ja hun var kanskje naiv, men han var ego og umoden.

Anonymkode: e90e6...751

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fritar jo ikke han fra å iverksette samvittigheten sin, hvorfor er alt ansvar på henne? Ja hun var kanskje naiv, men han var ego og umoden.

Anonymkode: e90e6...751

Og det er noe man bør gå ut fra at menn er før de har bevist noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, O.G. skrev:

 

Innrømmet at han var en drittsekk er jo ikke det samme som at TS ikke skal ta ansvar for eiga liv og ikke skræve for en fyr hun er forelsket i før de faktisk har vært sammen en stund.  

Så du mener at man ikke pleier å ligge med folk før man er kjærester ? Det er svært uvanlig å ikke ha et intimt forhold før man innleder et parforhold faktisk.

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann jeg ikke ante hvordan sexlivet var med. Det tror jeg få blir. 

Ts, dette er utrolig kjipt.. du har vært ærlig om følelsene dine, noe som faktisk krever ganske mye mot når ting er usikkert, også spiller han på de, gir deg forhåpninger og krasjer følelsene dine etterpå. Jeg vil tro at dette er en veldig liten mann (misforstå meg rett) som faktisk må bruke strategier og masse tid og krefter og løgner for å få seg et knull. Normalt sett så er det ganske enkelt å få seg et knull fra noen på tinder eller byen f.eks. sikkert ingen som vil ha han da, TS. Drit i fyren. 

Anonymkode: ac6f6...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du mener at man ikke pleier å ligge med folk før man er kjærester ? Det er svært uvanlig å ikke ha et intimt forhold før man innleder et parforhold faktisk.

Anonymkode: ac6f6...023

Jeg har ikke sex med noen før jeg vet vi er ekslusive. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann jeg ikke ante hvordan sexlivet var med. Det tror jeg få blir. 

 

Anonymkode: ac6f6...023

Respekterer den.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Ts, dette er utrolig kjipt.. du har vært ærlig om følelsene dine, noe som faktisk krever ganske mye mot når ting er usikkert, også spiller han på de, gir deg forhåpninger og krasjer følelsene dine etterpå. Jeg vil tro at dette er en veldig liten mann (misforstå meg rett) som faktisk må bruke strategier og masse tid og krefter og løgner for å få seg et knull. Normalt sett så er det ganske enkelt å få seg et knull fra noen på tinder eller byen f.eks. sikkert ingen som vil ha han da, TS. Drit i fyren. 

Anonymkode: ac6f6...023

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, O.G. skrev:

Noe hun ikke skulle ha gjort. 

Og han kan ikke utnytte henne når hun stiller seg laglig til for hogg, klar til og bli plukket med å legge kortene på bordet om sine følelser, det fikk ham jo til å si det hun ville høre og istedenfor å holde an litt skrævde hun første kvelden i håp om et forhold. 

Fungerer ikke helt sånn. 

Nå har du fått skrevet at hun «skræver» sånn ca 4-5 ganger i tråden. Beskriver du menn som har sex like nedlatende og passiv aggressiv, - eller er denne sjargongen forbeholdt utelukkende mot kvinners seksualitet? 

 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du fått skrevet at hun «skræver» sånn ca 4-5 ganger i tråden. Beskriver du menn som har sex like nedlatende og passiv aggressiv, - eller er denne sjargongen forbeholdt utelukkende mot kvinners seksualitet? 

 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Neida. Det var mest for å poengtere at når en jente sier hun har "preferanser" er det skjult lingo for at hun krever en kjekkas. Så enkelt. Hvorfor ikke være ærlig om det, tenker jeg da. 

Anonymkode: 5bd95...95e

Samme når dere sier søt jente så betyr det gatas største bimbo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 15.19, Era Vulgaris skrev:

Hvordan vet du det? Hadde han lovet henne noe på forhånd? Forespeilet henne noe annet enn sex?
Det er ikke pent å utnytte noen, men jenter må slutte å utelukkende skylde på mannen etter sex som ikke leder til noe mer. Det er fort gjort å angre seg etter tilfeldig sex når man håper på noe mer, men det er ikke alltid slik at mannen er en drittsekk.

Men altså. Når hun sier hun er forelsket og han da later som tilbake, det er jo å utnytte? Det er dritdårlig gjort ovenfor henne når han egentlig burde ha sagt at "dette går ikke. Jeg liker ikke deg på den måten"? Det går faktisk ann å være en ordentlig og grei fyr altså.

Seff finnes det ungjenter som drar på ONS og tror de skal bli sammen osv, men de fleste som føler seg brukt, gjør det pga såkalte lovnader om noe mer.

Derfor så må jenter slutte å bli så fort forelska. Se de negative sidene ved fyren, fokuser gjerne på dem. Ha det gøy og date og ha sex men ikke få følelser. Og kan du ikke ha sex uten følelser så ikke ha sex..er du med en ff og får følelser så avbryt. Samme f*** om han sier at han også har fått følelser da det er 100% løgn og kun noe han sier for å fortsette å kunne ha sex med deg.

Er en fyr selvsikker og kul rundt deg så er han garantert en player. Hvis en fyr virkelig liker jenta så vil han være nervøs rundt henne, ikke kul og selvsikker. Han fyren du synes er SÅ kjekk? Er han fortsatt kjekk om han hadde lagt på seg 30kg? Mistet håret?fått høye viker? Fått måne?

Kjekke gutter finnes overalt og ingen av dem er unike heller. Så slutt å tro at han er den "ene" og slutt å få følelser for fort. Fort kommer de og fort forsvinner de. Følelser skal gjerne utvikles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Men altså. Når hun sier hun er forelsket og han da later som tilbake, det er jo å utnytte? Det er dritdårlig gjort ovenfor henne når han egentlig burde ha sagt at "dette går ikke. Jeg liker ikke deg på den måten"? Det går faktisk ann å være en ordentlig og grei fyr altså.

Seff finnes det ungjenter som drar på ONS og tror de skal bli sammen osv, men de fleste som føler seg brukt, gjør det pga såkalte lovnader om noe mer.

Derfor så må jenter slutte å bli så fort forelska. Se de negative sidene ved fyren, fokuser gjerne på dem. Ha det gøy og date og ha sex men ikke få følelser. Og kan du ikke ha sex uten følelser så ikke ha sex..er du med en ff og får følelser så avbryt. Samme f*** om han sier at han også har fått følelser da det er 100% løgn og kun noe han sier for å fortsette å kunne ha sex med deg.

Er en fyr selvsikker og kul rundt deg så er han garantert en player. Hvis en fyr virkelig liker jenta så vil han være nervøs rundt henne, ikke kul og selvsikker. Han fyren du synes er SÅ kjekk? Er han fortsatt kjekk om han hadde lagt på seg 30kg? Mistet håret?fått høye viker? Fått måne?

Kjekke gutter finnes overalt og ingen av dem er unike heller. Så slutt å tro at han er den "ene" og slutt å få følelser for fort. Fort kommer de og fort forsvinner de. Følelser skal gjerne utvikles.

Eeee. Nei. Derfor må gutter (og evnt jenter) slutte å utnytte andre sine følelser. 

 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...