Gå til innhold

Når han innrømmer at han utnytter jenta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vi være enig om å være uenig.

Gutten selv har også forøvrig innrømmet å ha vært en drittsekk.

Anonymkode: 2e6dd...fb4

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Siste var altså L@dy som plutselig ble anonym og ikke ts.

Anonymkode: 2e6dd...fb4

Innrømmet at han var en drittsekk er jo ikke det samme som at TS ikke skal ta ansvar for eiga liv og ikke skræve for en fyr hun er forelsket i før de faktisk har vært sammen en stund.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, L@dy skrev:

Ja, hun gikk med på det under falske premisser. 

Hvordan vet du det? Hadde han lovet henne noe på forhånd? Forespeilet henne noe annet enn sex?
Det er ikke pent å utnytte noen, men jenter må slutte å utelukkende skylde på mannen etter sex som ikke leder til noe mer. Det er fort gjort å angre seg etter tilfeldig sex når man håper på noe mer, men det er ikke alltid slik at mannen er en drittsekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Hvordan vet du det? Hadde han lovet henne noe på forhånd? Forespeilet henne noe annet enn sex?
Det er ikke pent å utnytte noen, men jenter må slutte å utelukkende skylde på mannen etter sex som ikke leder til noe mer. Det er fort gjort å angre seg etter tilfeldig sex når man håper på noe mer, men det er ikke alltid slik at mannen er en drittsekk.

Utifra det hun skriver: "Det endte med at han til slutt innrømte at han hadde vært uærlig og utnyttet følelsene mine den kvelden" så forstår jeg det sånn at han også må ha sagt at han hadde følelser og ikke at det kun var sex.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, O.G. skrev:

 

Innrømmet at han var en drittsekk er jo ikke det samme som at TS ikke skal ta ansvar for eiga liv og ikke skræve for en fyr hun er forelsket i før de faktisk har vært sammen en stund.  

Handler jo ikke om at hun ikke skal ta ansvar for sitt eget liv. Det har vi alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, L@dy skrev:

Utifra det hun skriver: "Det endte med at han til slutt innrømte at han hadde vært uærlig og utnyttet følelsene mine den kvelden" så forstår jeg det sånn at han også må ha sagt at han hadde følelser og ikke at det kun var sex.

Vel, men man vet jo at så fremt det ikke er snakk om en FwB situasjon, så skal man bli sammen før man puler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, men man vet jo at så fremt det ikke er snakk om en FwB situasjon, så skal man bli sammen før man puler.

Ikke helt enig med deg i det heller. For meg vil sex i en dating situasjon være naturlig, ikke nødvendigvis første møte. Ønsker en å lyge for å oppnå det en vil så kan en gjøre det når som helst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2019 den 12.52, waco skrev:

Og han upopulære kameraten din, - snill og ikke gjør så mye av seg, - han som har vært avstandsforelsket i i deg i 1 år, - nei han har du den aller aller største likegyldighet for. Du skal absolutt forelske deg i en gutt som alle andre jenter også kan få - ikkesant?

Det er en fullstendig myte at de upopulære guttene er snille. 

Anonymkode: 619e0...adb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, L@dy skrev:

Ikke helt enig med deg i det heller. For meg vil sex i en dating situasjon være naturlig, ikke nødvendigvis første møte. Ønsker en å lyge for å oppnå det en vil så kan en gjøre det når som helst.

For meg er ikke sex i en datingsituasjon naturlig før jeg vet vi er ekslusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, O.G. skrev:

For meg er ikke sex i en datingsituasjon naturlig før jeg vet vi er ekslusive.

Dette er sååå sant

Anonymkode: 73b28...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når datteren min blir stor er dette rådet jeg vil gi henne;

Aldri ha sex med en mann du er forelsket i, dersom forholdet deres ikke er avklart, og dere er eksklusive. 

Sparer en for mange hjertesorger. True story.

Ellers må folk ha sex som kaniner for min del. Så lenge begge er med på leken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/9/2019 at 1:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg er snill med alle kameratene mine, men følelsene mine styrer jeg ikke. Jeg har en spesiell preferanse på gutter og han her tilfredsstilte alle kravene trodde jeg.

TS

Anonymkode: 0e73f...ffe

Dette har jeg egentlig aldri forstått helt. Mulig jeg begynner å bli gammel, men man kan da vel gjøre et bevisst forsøk på å endre preferansene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mann1979 skrev:

Dette har jeg egentlig aldri forstått helt. Mulig jeg begynner å bli gammel, men man kan da vel gjøre et bevisst forsøk på å endre preferansene sine?

Det handler vel om tiltrekning? Vanskelig å bli forelsket i noen man ser på som en slags «bror». Jeg fungerer i hvert fall slik - kunne aldri plutselig ha fått følelser for en jeg er venn med. Jeg er ikke tiltrukket av han på den måten rett og slett. 

Syns dog det er viktig å avklare alle vennskapsforhold med motsatt kjønn også, fordi jeg ser at spesielt gutter/menn ender opp med følelser for venninnen sin. En samtale om dette emnet kunne gjort at dette ble unngått. Mange fine vennskap som har gått ad undas pga følelser fra mannens side. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vera said:

Det handler vel om tiltrekning? Vanskelig å bli forelsket i noen man ser på som en slags «bror». Jeg fungerer i hvert fall slik - kunne aldri plutselig ha fått følelser for en jeg er venn med. Jeg er ikke tiltrukket av han på den måten rett og slett. 

 Syns dog det er viktig å avklare alle vennskapsforhold med motsatt kjønn også, fordi jeg ser at spesielt gutter/menn ender opp med følelser for venninnen sin. En samtale om dette emnet kunne gjort at dette ble unngått. Mange fine vennskap som har gått ad undas pga følelser fra mannens side. 

Jeg gjorde en relativt dramatisk og bevisst endring selv da jeg nærmet meg midten av tyveårene. Mulig det er annerledes for menn enn for kvinner.

For min del var det et bevisst valg å slutte å gå etter ustabile damer som var opptatt av kunst og litteratur og heller gå for damer med ting på stell og gi folk en sjanse selv om jeg ikke kjente at det rykket i skrittet i løpet av de første 2 minuttene av den første samtalen. Jeg har for øvrig aldri angret på det, sannsynligvis det smarteste jeg har gjort hittil i livet.

Og da sier jeg ikke at man ikke skal gå for noen man overhodet ikke er tiltrukket til, men heller at man bør gi flere/andre folk en sjanse dersom man er ute etter noe varig. Sissel Gran (en nasjonalskatt) er veldig opptatt av det og det synes jeg er et veldig, veldig godt råd.

Endret av Mann1979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet mange har blitt det og ville blitt det. Kanskje ikke på landsbygda dog...

Anonymkode: 619e0...adb

Ingen, mangel på standarder og tar hva man får fordi man kanskje ikke selv har så store sjanser på datingmarkedet

Anonymkode: 73b28...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen, mangel på standarder og tar hva man får fordi man kanskje ikke selv har så store sjanser på datingmarkedet

Anonymkode: 73b28...f69

Hehe jo det skjer stadig vekk at attraktive menn blir sammen med kvinner med en fortid. Jeg tror kanskje verdensbildet ditt er litt snevert. 

Anonymkode: 619e0...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Hun gikk med på det selv også og det må hun ta ansvar for.

På hvilken måte mener du hun ikke gjør det?

 Mener du at om noen blir såra så har de ikke  «tatt ansvar»?

Det kan fremstå som at du sier «du må forvente at folk utnytter og bruker deg, og om du blir såra har du ikke tatt ansvar». - Er det virkelig hva du mener? 

Det er klart at når noen sier de har følelser for en annen så vil sex forsterke det. Noen mennesker lever faktisk i en slik verden at sex og intimitet hører sammen med følelser. Spesielt om de snakker om disse følelsene sine på forhand. Når de da møter noen de selv har vært redelig og ærlig overfor, som har helt andre intensjoner enn dem selv, som ikke kommer frem etter de har hatt sex; så ja, da har den ene parten vært utydelig/uredelig og den andre har blitt villedet. 

 

 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Mann1979 skrev:

Jeg gjorde en relativt dramatisk og bevisst endring selv da jeg nærmet meg midten av tyveårene. Mulig det er annerledes for menn enn for kvinner.

For min del var det et bevisst valg å slutte å gå etter ustabile damer som var opptatt av kunst og litteratur og heller gå for damer med ting på stell og gi folk en sjanse selv om jeg ikke kjente at det rykket i skrittet i løpet av de første 2 minuttene av den første samtalen. Jeg har for øvrig aldri angret på det, sannsynligvis det smarteste jeg har gjort hittil i livet.

Og da sier jeg ikke at man ikke skal gå for noen man overhodet ikke er tiltrukket til, men heller at man bør gi flere/andre folk en sjanse dersom man er ute etter noe varig. Sissel Gran (en nasjonalskatt) er veldig opptatt av det og det synes jeg er et veldig, veldig godt råd.

Dette er annerledes for menn enn kvinner. Kvinner har ikke luksusen av å kaste seg over de som det «rykker i skrittet i løpet av de første 2 minuttene». Da er kvinner horer, billig og dumme. Sex for kvinner medfører risiko og ansvar. Derfor tenker allerede kvinner stort sett slik du brukte nesten 30 år på å lære deg. 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte mener du hun ikke gjør det?

 Mener du at om noen blir såra så har de ikke  «tatt ansvar»?

Det kan fremstå som at du sier «du må forvente at folk utnytter og bruker deg, og om du blir såra har du ikke tatt ansvar». - Er det virkelig hva du mener? 

Det er klart at når noen sier de har følelser for en annen så vil sex forsterke det. Noen mennesker lever faktisk i en slik verden at sex og intimitet hører sammen med følelser. Spesielt om de snakker om disse følelsene sine på forhand. Når de da møter noen de selv har vært redelig og ærlig overfor, som har helt andre intensjoner enn dem selv, som ikke kommer frem etter de har hatt sex; så ja, da har den ene parten vært utydelig/uredelig og den andre har blitt villedet. 

 

 

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Som jeg skrev i en annen post: Ikke ha sex med noen du er forelsket i før dere er sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. skrev:

Som jeg skrev i en annen post: Ikke ha sex med noen du er forelsket i før dere er sammen. 

Det høres veldig utopisk ut, men virkeligheten er ofte ikke sånn. Dette er ikke 1940 lenger. Mange bruker lang tid på å date og å «bli sammen». Det er ikke unaturlig at man har sex og er intime i denne prosessen. Forskjellen her er at denne fyren var åpenlyst aldri interessert i en slik prosess med TS. Han ville bare ha et ligg. Når hun er tydelig på hva hun føler og vil, burde han ha vært det samme: «vi kan godt ha sex men det er alt jeg vil». Det er sånn voksne pleier å gjøre det.  

Anonymkode: 5c8e9...a2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres veldig utopisk ut, men virkeligheten er ofte ikke sånn. Dette er ikke 1940 lenger. Mange bruker lang tid på å date og å «bli sammen». Det er ikke unaturlig at man har sex og er intime i denne prosessen. Forskjellen her er at denne fyren var åpenlyst aldri interessert i en slik prosess med TS. Han ville bare ha et ligg. Når hun er tydelig på hva hun føler og vil, burde han ha vært det samme: «vi kan godt ha sex men det er alt jeg vil». Det er sånn voksne pleier å gjøre det.  

Anonymkode: 5c8e9...a2f

Han løy nok men jeg tror også at hvis TS ikke hadde fantasibrillene på, så hadde hun sett gjennom talene hans. Aldri smart å pule noen første kvelden hvis et seriøst forhold er hva man vil ha. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...