Gå til innhold

Har du noen absolutte krav til en partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt eneste krav som er helt ufravikelig er at vi må respektere hverandre som mennesker. Jeg foretrekker også en som har kontroll på økonomien, trener (som jeg gjør), ikke røyker osv, men det med respekt for seg selv og for andre er faktisk det viktigste. Eksen tråkket på meg i årevis før jeg selv innså det, og respekterte meg ikke i det hele tatt, så det lar jeg aldri skje igjen.

Anonymkode: bc7ed...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ThotSlayer
42 minutter siden, Tibbie said:

Haha, huff. Ikke helt heldig med damene? :fnise:

Nei, men jeg syns ting som absolutt krav er latterlig. 

Man ser an dama det er snakk om og føler seg frem. Ingen er perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutte krav. 

- behagelig snakkestemme/nivå lik meg selv, ikke "roping". 

- vil ikke ha flere barn. 

- feminin/leken. 

- ei jeg kan planlegge tørr økonomi med men også spennende drømmer og reisemål. 

Anonymkode: 0f503...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutte er tankene mine om røyking. Røyker han mer enn 1-2 røyk en svært sjelden fest så er det et hardt nei uansett da jeg ikke vil ha et liv med røyk oppi meg. Ellers blir jo det saker som å ha sosiale antenner og like tanker som meg om barn - samt noen like ønsker for fremtiden og hvordan leve livet.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kvinner som røyker er uaktuelt for min del

- Må være rundt normalvektig, men det er litt skjønnsbasert.

- Må være i jobb, men ikke være sykelig opptatt av karriere

- Ikke for materialistisk og ha dårlige verdier

- Må ikke være for sosial av seg, men være tilnærmet lik meg i personlighet

- Må like mye kos, nærhet og sex

- Må være feminin og aller helst ha en lys stemme

- Må ikke være en "hundeperson"

-100 % trofast og pålitelig

Endret av Fornuftig-mann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må behandle meg og de jeg er glad i med kjærlighet og respekt

Anonymkode: b12c9...070

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 🙂

Har dere noen krav som dere ikke viker på når kommer til en partner?

Selv godtar jeg ikke røyking og overvektig.

Anonymkode: e7ed3...3c8

- Hun kan ikke ha herpes eller andre smittsomme sykdommer.

- Hun kan ikke være vegetarianer/veganer.

- Hun kan ikke være for innvandring/ tro på multikulturalisme.

- Hun kan ikke ha en liten hund/ mer enn en 1 katt.

- Hun kan ikke tro at det å la kroppshårene gro er en positiv greie.

- Hun må ha common sense.

- Hun kan ikke være materalistisk/status hore.

- Hun kan ikke være en mor.

- Hun kan ikke være "allergisk" mot sæd eller rumpekos.

-Hun kan ikke være en dramaQueen.

- Hun må drikke moderat/aldri og kan ikke drive med knark.

Osv osv....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk:

Røyking, trangsynt, bruker mye sarkasme.

Ja takk:

Intelligent, omsorgsfull, god i senga, søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sexpartner, men uten kjempepenis,ikke-røyker og humoristisk sans. 

Anonymkode: 95ff0...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor/morsom, litt veltrent eller ihvertfall se at han bruker armene og kroppen, god i senga, snill, ikke tynn i håret, sjarm, glimt i øyet og et sjarmerende smil. Ha jobb, være handy, trofast. 

Ja, ikke rart jeg er singel, men klarer ikke justere ned disse kravene. Jeg må nok forvente å være singel for alltid. 

Anonymkode: c911f...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor/morsom, litt veltrent eller ihvertfall se at han bruker armene og kroppen, god i senga, snill, ikke tynn i håret, sjarm, glimt i øyet og et sjarmerende smil. Ha jobb, være handy, trofast. 

Ja, ikke rart jeg er singel, men klarer ikke justere ned disse kravene. Jeg må nok forvente å være singel for alltid. 

Anonymkode: c911f...adf

Og jeg må legge til noe viktig til det jeg akkurat skrev. Han kan ikke ha barn fra før og han må like dyr. Også må han være ørlittegrann romantisk. Gjerne kunne spille litt gitar også. Også må han ha blå eller grønne øyne. 

Anonymkode: c911f...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  mener mye handler om fysisk tiltrekning og kjemi, så det er mye jeg kan godta hvis kjemien er topp og jeg blir sprudlende forelsket, men mine absolutte krav er:

- ferdig med ekser og chatter ikke med andre damer

- må respektere at jeg er veggis uten å erte meg eller provosere meg på det. Han MÅ ikke være det selv, men han må være åpen for vegetarmat og spise det sammen med meg.

- trofast og lojal er absolutt krav

- ha en "drive" uansett hva det er. Kan ikke være en unnasluntrer som bare ligger på sofaen og NAVer.

- kan ikke ha barn fra før, og heller ikke ønske seg det med meg.

Så er det mange ekstra ønsker, men som ikke er absolutte hvis kjemien ellers er der: høyere enn meg, ikke røyk/snus, glad i katter, fast jobb, veltrent, sosial, ryddig, god i senga og spandabel.

Det er ikke viktig for meg at han er rik, megakjekk, topptrent og ellers "perfekt" da jeg ofte synes det er skikkelig slitsomt og kjedelig. Liker en vanlig type, med vanlige oppturer og nedturer som har gode verdier 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God hygiene og generelt snill med alle, ikke bare meg. Og like/ønske barn 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å ramse opp snill,lojal osv fordi jeg anser dette som noe grunnleggende for at jeg i det hele tatt skal gidde å gå inn i et forhold.

Han må ikke ha masse issues eller problemer å ta med seg. Dvs at hvis jeg føler et hint om at livet mitt er verre/vanskeligere/vondere når jeg er med han enn nå som jeg er singel så gidder og orker jeg bare ikke noe forhold.

Også kan han ikke være en som er kresen og pirkete på feks matretter eller at han ikke "liker" det og det og at jeg må tilpasse meg for hans særheter.

Anonymkode: b8558...b97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må være snill, omsorgsfull og sensitiv. Være varm, kjærlig og lidenskapelig. Ha god hygiene og ta vare på seg selv. Være ansvarsfull og til å stole på.
Det er ikke så nøye for meg om han har høy utdannelse eller karriere eller om han er ufør - så lenge han er intelligent og reflektert, nysgjerrig og opptatt av hva som skjer i verden og rundt seg.

Så er det SVÆRT viktig at vi har de samme verdiene. Jeg takler ikke å være sammen med en materialistisk statusjeger. Jeg er ikke så opptatt av penger og vil heller leve litt trangt og godt og være lykkelig, enn det motsatte. :)
 

Anonymkode: 677c4...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ha jobb. Ikke røyk eller narkotika. 

Anonymkode: 08019...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Humor/morsom, litt veltrent eller ihvertfall se at han bruker armene og kroppen, god i senga, snill, ikke tynn i håret, sjarm, glimt i øyet og et sjarmerende smil. Ha jobb, være handy, trofast. 

Ja, ikke rart jeg er singel, men klarer ikke justere ned disse kravene. Jeg må nok forvente å være singel for alltid. 

Anonymkode: c911f...adf

 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Og jeg må legge til noe viktig til det jeg akkurat skrev. Han kan ikke ha barn fra før og han må like dyr. Også må han være ørlittegrann romantisk. Gjerne kunne spille litt gitar også. Også må han ha blå eller grønne øyne. 

Anonymkode: c911f...adf

Close, but no cigar...😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jr.Garcon skrev:

- Hun kan ikke ha herpes eller andre smittsomme sykdommer.

Da sliter du vel litt i og med at 80% (8 av 10) av befolkningen har munnsår. 

Anonymkode: e00f1...785

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mann1979 skrev:

Røyking er selvsagt helt uaktuelt, sammen med overvekt. Jeg synes ikke dette er spesielt strenge krav, begge deler er det enkelt å gjøre noe med.

I tillegg var utdanning og emosjonell stabilitet veldig viktig for meg.

Så det vil si at om du møtte en som var overvektig og/eller røykte, så ville du gitt henne en sjanse om hun var villig til å endre livsstil? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...