Gå til innhold

Har du noen absolutte krav til en partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, SM30 skrev:

Close, but no cigar...😂

Ja, men da er du en god nok match for meg da altså, så lenge du ikke er slem mot dyr og har god inntekt istednfor å være handy så du kan betale for snekkerne mine istede 😂

Anonymkode: c911f...adf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange. Man bør jo ha krav da.

1. Morsom 

2 kjekk

3 eie egen bolig

4 ha høyere utdannelse

5 tjene minimum 500 000

+ masse andre ting jeg ikke kommer på nå.

Anonymkode: b7309...f57

Skrevet (endret)

Han må være:

-United supporter

-Jobbe

-Tolerere at jeg er en smule introvert.

-Snill

-Ha egne interesser/hobbyer, jeg liker en god del egentid så han må ikke være en som MÅ finne på noe sammen hele tiden.

-Like meg og vise det. Jeg orker ikke «spill». Vær åpen og ærlig.

-Tror ham på homeopati og er antivakser har han null sjans....

Endret av Hinkelpinkel
Skrevet

Må elske meg. 

• Liker 4
Skrevet
På 6.3.2019 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Hei! 🙂

Har dere noen krav som dere ikke viker på når kommer til en partner?

Ja, på ting som handler om livssyn, etikk og moral. For det er helt grunnleggende for å få et forhold til å fungere. Eller så er jeg pragmatisk, jeg vet at jeg må tilpasse meg innenfor en ramme for å passe sammen med andre mennesker. Du finner aldri et menneske som passer på alle punkter du eventuelt setter opp. Da er det å sette en ramme som gjelder, og tilpasse seg innenfor denne. Det er fult ut mulig å få til med å gi og ta. Men langt utenfor denne rammen? Det er aldri mulig å få til å fungere.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fysisk tiltrekning og kjemi må være der.

Anonymkode: 81d15...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dropper snill og empatisk da jeg regner dette som en selvfølge. Han må være oppegående i hodet, men ikke så nøye hva han jobber med. Han må like å reise og oppleve ulike sider av verden. Sette pris på teater og konserter. Like å lage mat 

Anonymkode: b9e17...666

Skrevet
På 6.3.2019 den 19.57, ThotSlayer skrev:

Nei, men jeg syns ting som absolutt krav er latterlig. 

Man ser an dama det er snakk om og føler seg frem. Ingen er perfekte.

Så du har absolutt ingen andre krav til en kjæreste, enn at hun lever? :klo: 

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
3 hours ago, Tibbie said:

Så du har absolutt ingen andre krav til en kjæreste, enn at hun lever? :klo: 

Kravene kan endre seg etter hva slags dame jeg har med å gjøre.

Primært ser jeg etter en fysisk attraktiv en, men så kan jeg se bort fra det om hun har andre verdier. Eller så kan jeg fortsatt gå for en fysisk attraktiv selv om hun kanskje ikke er like bra på andre måter. Som sagt, man føler seg frem og ser an kjemien og helhetsinntrykket man får av dama.

Det eneste jeg tenker er "ville dette fungert langsiktig?" . Og jeg er såpass oppegående til å vite at absolutt alle kvinner er forskjellige, har forskjellige stryker/svakheter, har forskjellige evner og man må dermed også tilpassse seg dem. Her er greia: jeg vet veldig ofte hvordan jeg skal tilpasse meg damene for at det skal lykkes, uansett samfunnslag hun kommer fra eller bakgrunn. Greia er vel heller om hun klarer å tilpasse seg meg, eller om det er verdt for meg å gidde å investere så mye energi eller tid i en dame.

Skrevet

En partner MÅ være dette for at jeg skal være interessert:

Normalt intelligent og utdannet 

Snill mot dyr

Røykfri

Sunt/normalt forhold til alkohol 

Rusfri

Ikke-kapitalistisk 

Ikke medlem av "gutteklubb" som MÅ på byen hele tiden

Ha respekt for alle mennesker og mene at alle er like mye verdt og fortjener like muligheter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj! Her var det mange krav.... Jeg er selv i et forhold. 25 år sammen. Har endel venner som er single. Og har fått høre kravliste til noen av de.... forstår godt at de er single! Sa rett ut til en av mine beste venner at jeg aldri kunne ha bodd sammen med henne. Det er krav krav krav. Og hun alene vet akkurat hvor "skapet" skal stå! 

Se dere godt i speilet. Er dere selv helt perfekte? En "søndagsskole" å leve med?

Anonymkode: a8e0a...e0c

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Oj! Her var det mange krav.... Jeg er selv i et forhold. 25 år sammen. Har endel venner som er single. Og har fått høre kravliste til noen av de.... forstår godt at de er single! Sa rett ut til en av mine beste venner at jeg aldri kunne ha bodd sammen med henne. Det er krav krav krav. Og hun alene vet akkurat hvor "skapet" skal stå! 

Se dere godt i speilet. Er dere selv helt perfekte? En "søndagsskole" å leve med?

Den som får meg er heldig.

Anonymkode: e865a...76f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen av oss er perfekte, men det er vel ikke uvanlig å ha noen ting som man virkelig ønsker å unngå? For min del ønsker jeg en smart, forståelsesfull fyr som ikke røyker/snuser, og som ikke har et behov for å feste flere ganger i måneden. 

Anonymkode: e463b...b82

• Liker 2
Skrevet

- Ikke røyk, snus eller narkotika.
- Ikke FrP velger

AnonymBruker
Skrevet

Hun må være oppegående, intelligent, aktiv i verden, pen, snill, helst ha en ikke-svada utdanning, ha en hobby, helst være norsk og yngre enn meg. Hun må tjene greit og like å reise, le og være glad i sex. Hun bør også være lavere. Hvis like høy, bør hun være slank. Hun må nesten ha langt hår altså. Hun må like å være feminin. Hun må være giret på en mann med egne meninger og liv, og ikke en kar som hun har tenkt å forme. 

Mann 28

Anonymkode: 88571...43b

• Liker 2
Gjest Gliffy
Skrevet

De eneste ufravikelige kravene jeg har er:

Må være intelligent

Ikke ønske seg barn 

ikke ha psykisk sykdom av noe slag

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig, stolt, jordnær, seg selv.... og stor penis

Anonymkode: e437c...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Her er mine krav: 

- Ikke bruke narkotika eller drive med annen kriminalitet

- Ikke overdreven festing og alkohol

- Økonomisk fornuftig

- Normal folkeskikk / sosiale evner

- God hygiene 

- God arbeidsmoral / tar ansvar

- Respekterer andre mennesker og har ikke hatefulle holdninger. Behandler folk rundt seg bra. 

Lang liste? Joda, men alt dette er ting jeg kan matche - det er «krav» jeg har til meg selv også. Jeg er ikke perfekt selv, men disse tingene er viktig for meg. 

Anonymkode: 3d0b6...939

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jeg ser masse lave krav jeg. Ikke bruke «ulovlige rusmidler», ikke utro, «snill»... seriøst? Det skulle da bare mangle. Det er ting jeg bare tar som en selvfølge og ikje lister opp som krav en gang...

Anonymkode: b7309...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja noen:

-hun må ikke være dominerende 

-hun må like den jeg er 

- hun må ikke ha noen rasistiske holdninger 

-hun må tåle at jeg har en egen mening 

Anonymkode: bbced...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...