Gå til innhold

Har du noen absolutte krav til en partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saftige smørbrødlister ute å går i tråden, skjønner virkelig hvorfor folk ikke finner hverandre lenger. Trist.

Anonymkode: 41d14...638

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen absolutte krav som jeg har innsett nylig at er viktige for meg. For ikke altfor lenge siden avsluttet jeg et svært usunt forhold der jeg ble utsatt for flere ting som ikke var greit. Det forholdet har på en måte vært det som lærte meg hvilke varseltegn og faresignaler jeg må se etter i andre. 

- Han kan ikke bedrive psykisk eller fysisk vold eller mishandling. 

- Han må respektere mine grenser. Jeg elsker sex, men hvis jeg blir presset og han blir furten hvis jeg ikke er i det rette humør, vil det bare gjøre det enda vanskeligere for meg å ha sex med ham igjen. Det er viktig å ikke presse. Jo mindre press, jo mer får jeg lyst til å gjøre det med ham. I det øyeblikket jeg ser han furter og klager over at jeg ikke er i humør, så er sjansen liten for at jeg blir i humør igjen. Furting og syting er en ekstremt stor turn-off. 

- Han må være litt på min bølgelengde; vi må ha en sterk kjemi. Jeg ønsker å finne noen som har stor fantasi, er kreative, kan snakke om hva som helst i hele verden og ikke skyr unna noen temaer. Jeg vil ha det gøy med ham, gjøre ting med ham, oppleve ting med ham. Han må være litt "rar", eller ha noe spesielt ved seg som er litt unikt. Her tenker jeg mer personlighet. 

- Han må bry seg om fremtiden sin, ha et mål i livet. Han må føle seg drevet og motivert til å skape et verdig liv for seg selv. Han må ha litt høy standard for hva han ønsker med livet sitt og hva slags person han vil være; jeg vil at han skal alltid utvikle seg selv og uforske seg selv og hva han vil, hvem han er. Jeg ønsker at han bryr seg om seg selv. 

- Han må være eldre og høyere enn meg. Dette er nok et ganske overfladisk krav, men jeg kan ikke benekte at jeg ønsker dette. 

- Han må ha humor, vite hvordan man skal ha det gøy og være med på å finne på ting. 

- Han må ha behov for alenetid, for jeg har også sterkt behov for alenetid av og til. Jeg vil at han ikke skal være helt avhengig av meg, og jeg ønsker at han skal forstå at jeg har mine egne hobbyer og behov for å være for meg selv en gang iblant. 

• Liker 2
Skrevet
On 3/8/2019 at 5:13 AM, AnonymBruker said:

Ja, men da er du en god nok match for meg da altså, så lenge du ikke er slem mot dyr og har god inntekt istednfor å være handy så du kan betale for snekkerne mine istede 😂

Anonymkode: c911f...adf

Så da var det ikke absolutte krav likevel?😙 Er selvsagt ikke slem med dyr, men jeg hater hår som fester seg overalt...

Og nettopp - jeg effektiviserer og bruker tiden min på jobben som jeg er god på, så kan snekkeren/maleren/vaskedama bruke tid på det de er gode på. winwin

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saftige smørbrødlister ute å går i tråden, skjønner virkelig hvorfor folk ikke finner hverandre lenger. Trist.

Anonymkode: 41d14...638

De aller fleste i tråden har da «krav» som er helt realistiske. Ikke gjøre ulovlige ting, oppføre seg fint, ikke være utro og slik. Det er da en selvfølge?

Jeg hadde min smørbrødliste på forrige side, men det var bare ting jeg selv kan matche. Var ikke vanskelig å finne menn som oppfylte kravene heller - men måtte jo finne en som kjemien stemte med da. 

Anonymkode: 3d0b6...939

• Liker 1
Skrevet (endret)

- Ikke kontrollerende. At jeg skal kunne være for meg selv, være med venner osv. uten å bli bombardert med meldinger.

- Ikke så overvektig at jeg blir flau av å bli sett med henne ute på gata. Noen kilo ekstra går fint.

- Ikke veganer.

- Ikke krever at jeg gjør alt i senga (har vært borti et par av dem som klager over at de må gjøre jobben)

- Ikke er mer opptatt av sminke enn det som skjer rundt i verden.

- Ikke er av den gamledagse typen som mener at "dette er mannen sin jobb" eller "du er mann, så dette må du kunne". Jeg kan ingenting før jeg gjør noe første gangen og forsøker å lære meg.

- Ikke bruker penger som de ikke har. Datet ei jente som klagde på at hun hadde dårlig råd, men kjøpte mye unødvendig utstyr til bilen, spiste utemat flere ganger i uka, drakk hver helg (spanderte også masse shots på venner osv), kjøpte masse klær som var på salg, og som hun aldri brukte...

Ellers må hun være omsorgsfull, hyggelig mot alle, blid, ha jobb (i det minste prøve å få jobb), humor, respektere mine og andres meninger, ha sunn fornuft... Sikkert mer også.

Endret av kenpet
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...