Gå til innhold

Føler meg fanget etter tinderdate...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tør ikle blokke, han vet hvor jeg bor, hbor jeg jobber og han vet alt for mye personlig om meg. Skal ihvertfall aldri bli full på en date igjen... jævlig dumt å gi ut all informasjon om seg selv sånn, men jeg trodde jo at han var normal da og vi hadde drt jo veldig gøy... men har jo skjlnt at grunnen til at vi matchet sånn var jo at han speilet meg 100%  

Anonymkode: ea61b...eee

Ikke bank opp deg selv for det, det er han som er unormal, og tydeligvis bruker manipuleringsteknikker for å hanke inn damene. Helt sykt at han begynte så tidlig, sånne folk pleier å vente litt før de setter i gang. Creepy.

Anonymkode: 1523b...f3f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke bank opp deg selv for det, det er han som er unormal, og tydeligvis bruker manipuleringsteknikker for å hanke inn damene. Helt sykt at han begynte så tidlig, sånne folk pleier å vente litt før de setter i gang. Creepy.

Anonymkode: 1523b...f3f

Ja, men han kan bruke mye av den personlige sårbare infoen om meg imot meg om jeg dumper han. Det er ikke helt hverdagskost det jeg fortalte han akuratt... 

Anonymkode: ea61b...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han blir jo nermest agressiv bare jeg sier at jeg må se an planene mine og sånt...er mye mer jeg kunne skrevet her om hvorfor jeg ikke tør men da blir det alt for obvious hvis han tilfeldigvis skulle sett dette her... han er ihvertfall helt ekstrem. Skulle trodd vi hadde vært sammen i 4 år alt liksom iforhold til maset hans. Han har nesten planlagt navnet på barnet vårt om du skjønner... om jeg krasjer "drømmene" hans så blir drt nok et helvettes leven! Jeg angrer skikkelig på at jeg dro på den daten, jeg fikk vondt i magen på vei dit, sånn skikkelig dårlig magefølelse og den skulle jeg ha hørt på! Jeg tenkte: nei herregud, jeg bare møter han, hva kan gå galt.... når jeg har holdt på med folk så har ikke gutta vært så masete selv etter 6 mnd med dating! Jeg sitter med angst her og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, har bare lyst til å spy, er et skikkelig nervevrak... :( harhar faktisk lyst til å flytte og bytte navn. Har sagt alt for mange ekstremt personlige ting om meg selv til han som fåtallet vet.... hvorfor gjorde jeg det :(

Anonymkode: ea61b...eee

Skjønner du blir skremt. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det selv for å være helt ærlig.  Menn som er opptatt av å frem hvor like dere er, er kanskje noe man må passe litt på? De som pleier å være greie er jo stort sett mer laidbacke og tar det mer med ro. Har du fortalt noen du kjenner om han her? Hadde venninna mi opplevd sånt så hadde hun fått bo hos meg en periode hvis hun trengte det. Fint du tar forhåndsregler og ikke er kjepphøy her. Skjønner også at du føler deg kvalt. Hjelpes!😱

Endret av wintergirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en god kompis som kan stille opp å late som han er typen din? Isåfall kan det hjelpe om han kan ta kontakt med han å si at han fant ut om at du har gått bak ryggen på han. Få han til å rygge unna

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, wintergirl skrev:

Skjønner du blir skremt. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet det selv for å være helt ærlig.  Menn som er opptatt av å frem hvor like dere er, er kanskje noe man må passe litt på? De som pleier å være greie er jo stort sett mer laidbacke og tar det mer med ro. Har du fortalt noen du kjenner om han her? Hadde venninna mi opplevd sånt så hadde hun fått bo hos meg en periode hvis hun trengte det. Fint du tar forhåndsregler og ikke er kjepphøy her. Skjønner også at du føler deg kvalt. Hjelpes!😱

Det værste er alt det personlige jeg har sagt.... drt kan lett brukes i mot meg, jeg tenker at hvis han er syk nok, så kommer han til å bruke det imot meg. Han kjennet shady folk også. jeg har fortalt en veninde om det og hun vet ikke selv hva jeg skal si for å redde skinnet mitt, det er drit vansklig... jeg bor også langt unna alle vennene mine og må jobbe osv... jeg begynner snart å grine...

Anonymkode: ea61b...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missk89 skrev:

Har du en god kompis som kan stille opp å late som han er typen din? Isåfall kan det hjelpe om han kan ta kontakt med han å si at han fant ut om at du har gått bak ryggen på han. Få han til å rygge unna

Jeg vet ikke hvor lurt det er... 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hvor lurt det er... 

Anonymkode: ea61b...eee

Da har du hvertfall noen som "gjør krav" på deg som sin kjæreste, det kan være nok til å få vedkommende til å backe unna

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Missk89 skrev:

Da har du hvertfall noen som "gjør krav" på deg som sin kjæreste, det kan være nok til å få vedkommende til å backe unna

Ja, men da blir jo jeg satt i et dårlig lys, han vet også veldig godt at jeg ikke har kjæreste... jeg har delt for mye og det hadde bare blitt veldig rart om jeg plutselig hadde hatt kjæreste da måtte jeg vært tidenes beste løgner og psykopat. DET ÅPPÅ alt det andre jeg har fortalt blir en sausa coctail ass... da begynner nok rykter å sprenge på.... 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, men da blir jo jeg satt i et dårlig lys, han vet også veldig godt at jeg ikke har kjæreste... jeg har delt for mye og det hadde bare blitt veldig rart om jeg plutselig hadde hatt kjæreste da måtte jeg vært tidenes beste løgner og psykopat. DET ÅPPÅ alt det andre jeg har fortalt blir en sausa coctail ass... da begynner nok rykter å sprenge på.... 

Anonymkode: ea61b...eee

Da er pen å pyntlig avslutning det beste, prøv med at du føler at dere ikke matchet helt siden du syntes kjemien var ikke helt der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, men han kan bruke mye av den personlige sårbare infoen om meg imot meg om jeg dumper han. Det er ikke helt hverdagskost det jeg fortalte han akuratt... 

Anonymkode: ea61b...eee

Forstår deg veldig godt ❤️ Min «date» sitter på intimt materiale av meg, angsten og følelsen av å spy er der hele tiden. Han har i hvertfall ikke vist det til noen så vidt jeg vet, selv ikke når han har vært såret og aggressiv. Prøver ikke dra fokuset over på meg altså, bare skriver det så du skal føle deg litt mindre alene, og vite at vi er fler som har ødelagt for oss selv ved å gi utpressingsmateriale til folk som viste seg å være unormale. Du får ikke gjort noe med det du har delt så ikke fokuser mer på alt du angrer på, fokuser på å få støtte, løsninger og at dette skal ordne seg. Pust med magen nå, og tenk at det ikke er gitt at han deler informasjonen. Det er din største frykt nå, men det er nettopp bare en frykt, og selv om han er gal er det ikke sikkert at tanken om å dele dette har falt han inn en gang. Jeg tipper han er typen til å skrive ut sinnet sitt til deg fremfor passiv aggressiv oppførsel hvor han slenger om deg til andre.

Og kanskje vet han at hvis han slenger rundt seg med dritt så kan du slenge dritt om hans oppførsel også, og lar være? 

Ikke sikkert han blir fly forbannet på deg heller, hvis du klarer å manipulere frem en unnskyldning «det er meg ikke deg» eks enda kjærlighetssorg for eksen, fremfor å være truende tilbake (det tror jeg ikke er lurt, i såfall tru med å kontakte politiet). Frustrerende når det faktisk er han som er problemet og han fortjener å høre det, men bare prøver å tenke hva som er mest lurt å gjøre med slike mennesker...

Anonymkode: 1523b...f3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg veldig godt ❤️ Min «date» sitter på intimt materiale av meg, angsten og følelsen av å spy er der hele tiden. Han har i hvertfall ikke vist det til noen så vidt jeg vet, selv ikke når han har vært såret og aggressiv. Prøver ikke dra fokuset over på meg altså, bare skriver det så du skal føle deg litt mindre alene, og vite at vi er fler som har ødelagt for oss selv ved å gi utpressingsmateriale til folk som viste seg å være unormale. Du får ikke gjort noe med det du har delt så ikke fokuser mer på alt du angrer på, fokuser på å få støtte, løsninger og at dette skal ordne seg. Pust med magen nå, og tenk at det ikke er gitt at han deler informasjonen. Det er din største frykt nå, men det er nettopp bare en frykt, og selv om han er gal er det ikke sikkert at tanken om å dele dette har falt han inn en gang. Jeg tipper han er typen til å skrive ut sinnet sitt til deg fremfor passiv aggressiv oppførsel hvor han slenger om deg til andre.

Og kanskje vet han at hvis han slenger rundt seg med dritt så kan du slenge dritt om hans oppførsel også, og lar være? 

Ikke sikkert han blir fly forbannet på deg heller, hvis du klarer å manipulere frem en unnskyldning «det er meg ikke deg» eks enda kjærlighetssorg for eksen, fremfor å være truende tilbake (det tror jeg ikke er lurt, i såfall tru med å kontakte politiet). Frustrerende når det faktisk er han som er problemet og han fortjener å høre det, men bare prøver å tenke hva som er mest lurt å gjøre med slike mennesker...

Anonymkode: 1523b...f3f

"Godt" å høre at jeg ikke er den eneste❤... han pratet mye om eksene sine, men sa ikke et stygt ord om dem selvom de hadde såret han utifra hva han fortalte, men han var ikke detaljert, så kan jo hende han ikke er sånn som deler ut sårbar informasjon selvom han er spesiell ellers. Han sa mye sårbar info om seg selv til meg også, så har jo isåtilfelle noe å slå tilbake med der.... men er vemmelig uansett... kan hende han bare er lei av å være singel og er litt desperat.... idk... men jeg er skeptisk og redd selvom. Er utroliig sliten etter 2 døgn med mas som jeg ikke kan si imot uten å få noe "agressivt" tilbake... er ikke normalt

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han vet masse personlig om deg? Ja da er det nok for sent å dumpe han. Livet ditt tilhører han nå. Er ikke så mye du får gjort med det. Er vel bare å akspetere skjebnen din og la det stå til. Hvis du er flink jente og gjør som han sier, så kanskje han er snill mot deg nå og da. Det er jo noe å se frem til i alle fall. Litt trist liv du fikk deg, men sånn er det. Ikke alle er like heldige med livet de har fått.

Anonymkode: 2cf61...3a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men han kan bruke mye av den personlige sårbare infoen om meg imot meg om jeg dumper han. Det er ikke helt hverdagskost det jeg fortalte han akuratt... 

Anonymkode: ea61b...eee

Hva skal du gjøre da, gifte deg med han? Du kan jo ikke la være å dumpe han på grunn av dette. Dess lenger du har kontakt med han dess mere opphengt blir han i deg, tenk litt på det.

Anonymkode: 39870...094

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du gjøre da, gifte deg med han? Du kan jo ikke la være å dumpe han på grunn av dette. Dess lenger du har kontakt med han dess mere opphengt blir han i deg, tenk litt på det.

Anonymkode: 39870...094

Ja jeg må jo dumpe han, men jeg ønsker tips til hbordan man gjør det på eb skånsom måte.. om noen har noen knep i lomma 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg må jo dumpe han, men jeg ønsker tips til hbordan man gjør det på eb skånsom måte.. om noen har noen knep i lomma 

Anonymkode: ea61b...eee

Jeg villa skrevet mld om at du synes det var hyggelig å møte han og at du hadde det gøy sammen med han, men mer som venner, at du ikke synes dere matcher helt som kjærlighets følelser. Og ikke gå rundt grøten når du forteller det. Er jo egentlig ikke noe annen måte å gjøre det på? 

Anonymkode: f7233...438

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så han vet masse personlig om deg? Ja da er det nok for sent å dumpe han. Livet ditt tilhører han nå. Er ikke så mye du får gjort med det. Er vel bare å akspetere skjebnen din og la det stå til. Hvis du er flink jente og gjør som han sier, så kanskje han er snill mot deg nå og da. Det er jo noe å se frem til i alle fall. Litt trist liv du fikk deg, men sånn er det. Ikke alle er like heldige med livet de har fått.

Anonymkode: 2cf61...3a0

Found the psycho. 

Anonymkode: 0f7d3...898

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en ynkelig kar. 

Han er nok bare ekstremt desperat og vandt med mye kontakt ettersom han stort sett har vært i forhold. Noen sliter med at nye kvinner/menn ikke er som en kjæreste før de faktisk er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et gigantisk rødt flagg at han blir småsur eller på grensen til aggressiv hvis du ikke gjør helt som han vil. Si at du føler deg kvelt og at dere nok ikke er en god match likevel. Du burde helt klart komme deg vekk fra denne fyren

Anonymkode: 883aa...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på tinderdate i helgen og vi var egentlig en veldig bra match og vi hadde det veldig hyggelig, men nå føler jeg meg helt totalt kvelt... han har kjent meg nå i 3 dager (siden lørdag) og vært med meg 1 døgn til sammen. Vi lå ikke sammen en gang og nå har han alerede begynt å si at han er veldig glad i meg, han blir sur hvis jeg ikke svarer på meldinger med en gang, ringer meg i hytt og pine, skriver meldinger om hverandre på snap pg face, det er jo helt utrolig! Og når han spurte: ja vi kan jo møtes til helgen da! Så sa jeg: ja vi får se.. (må se an planene mine liksom) så sier han: åja okey, så vi er der ja.... så sier jeg: altså.... som sagt jeg må faktisk se an plsnenr mine! Jeg kan ikke svare på det nå! Så sier han bare: jaja! Gjør det da. 

Jeg blir ekstremt sliten av dette og føler at jeg sårer han helt sykt om jeg er ærlig, føler ikke at jeg kan si: "kan vi ta det litt rolig" en gang uten å såre han. Han blir nrsten agressiv om ikke jeg virker hyggelig og interrsdert HELE tiden. 

Jeg er 26 og han er 30. Han har tidliget3 vært i et forhold på 10 år. 

Hva i all verden dkal jeg gjøre😫 føler jeg har satt meg selv i en felle.....

..

Anonymkode: ea61b...eee

Styr unna. Stopp alt! Sifra på en hyggelig måte.

Skal man møte noen for evt at det skal bli noe; start i det små. Så slapp helt av, ikke press og mas. Føles alt feil: STOPP!

- Mann 41.

Anonymkode: 3b179...bcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh boy drit i om dere har felles interesser. det finnes andre med samme interesser garantert. jeg ser bare masse røde flagg. si ifra om situasjonen til noen venner og dropp han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...