Gå til innhold

Føler meg fanget etter tinderdate...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på tinderdate i helgen og vi var egentlig en veldig bra match og vi hadde det veldig hyggelig, men nå føler jeg meg helt totalt kvelt... han har kjent meg nå i 3 dager (siden lørdag) og vært med meg 1 døgn til sammen. Vi lå ikke sammen en gang og nå har han alerede begynt å si at han er veldig glad i meg, han blir sur hvis jeg ikke svarer på meldinger med en gang, ringer meg i hytt og pine, skriver meldinger om hverandre på snap pg face, det er jo helt utrolig! Og når han spurte: ja vi kan jo møtes til helgen da! Så sa jeg: ja vi får se.. (må se an planene mine liksom) så sier han: åja okey, så vi er der ja.... så sier jeg: altså.... som sagt jeg må faktisk se an plsnenr mine! Jeg kan ikke svare på det nå! Så sier han bare: jaja! Gjør det da. 

Jeg blir ekstremt sliten av dette og føler at jeg sårer han helt sykt om jeg er ærlig, føler ikke at jeg kan si: "kan vi ta det litt rolig" en gang uten å såre han. Han blir nrsten agressiv om ikke jeg virker hyggelig og interrsdert HELE tiden. 

Jeg er 26 og han er 30. Han har tidliget3 vært i et forhold på 10 år. 

Hva i all verden dkal jeg gjøre😫 føler jeg har satt meg selv i en felle.....

..

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hayworth

Varsellampene skriker! LØP! 

Har vært borti et sånt mannfolk sjæl, helt lik! Det var et HELVETE!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Du dumper fyren fort som fy. Og blokkerer han. Ikke glem at folk gjør sitt BESTE inntrykk helt i starten så her kan du vente deg litt av hvert... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, der begynte mine varselbjeller å ringe ihvertfall.

Han der hørtes svært selvsentrert og kontrollerende ut, så jeg ville funnet meg noen andre å satse på.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Run Forest, RUN 

Anonymkode: f5967...ee9

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha droppet han, det der er totalt avtennende. Alltid koselig med en liten snap/melding her og der, men ikke i et slikt omfang.

Anonymkode: 7a868...72e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville ha droppet han, det der er totalt avtennende. Alltid koselig med en liten snap/melding her og der, men ikke i et slikt omfang.

Anonymkode: 7a868...72e

Nei, jeg blir helt utmattet av det og syntes det er creepy, jeg får seriøst en ny melding hvert 10 minutt, annen hver gang face og snap og tar jeg ikke telefonen når han ringer så ringer han enda en gang + sender melding om at jeg får ringe når jeg kan da. 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg blir helt utmattet av det og syntes det er creepy, jeg får seriøst en ny melding hvert 10 minutt, annen hver gang face og snap og tar jeg ikke telefonen når han ringer så ringer han enda en gang + sender melding om at jeg får ringe når jeg kan da. 

Anonymkode: ea61b...eee

Send han en enkel melding om at du dessverre ikke følte helt at kjemien var helt riktig, men at du synes det var hyggelig å møte ham. Om han da fortsetter å mase så bare blokkerer du han der hvor det er mulig.

Anonymkode: 7a868...72e

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drop that shit fast pleaseeeee

Anonymkode: ffe73...ac4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Send han en enkel melding om at du dessverre ikke følte helt at kjemien var helt riktig, men at du synes det var hyggelig å møte ham. Om han da fortsetter å mase så bare blokkerer du han der hvor det er mulig.

Anonymkode: 7a868...72e

Det som er er at jeg har aldri møtt en som har så ekstremt mye til felles med meg som han, og jeg føler det er direkte slemt å bare plutselig skrive at jeg ikke er interessert når jeg har vist interesse ftem til nå... det siste døgnet har vel vært påtvungen og fake interesse, men... jeg har aldri vært borti noe lignende! Jeg blir helt gæærn av det. Det pleier å være slik at jeg venter på en melding av fyren i gjerne et psr dager of kanskej får et par meldinger ila en dag, men drt her er bare sånne tulle meldinger hvert 10 minutt, sånn bare fjas... jeg vet ikke helt hvordan jeg dkaø gjøre dette på en skåsom måte. Ser for meg at han blir så forbanna at han begynner å spre rykter om meg eller noe...bor ikke langt ifra hverandre. 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PinkLady97 skrev:

Er det eksen min du har møtt?🙄

Maby, eksen hans er 97'er

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som er er at jeg har aldri møtt en som har så ekstremt mye til felles med meg som han, og jeg føler det er direkte slemt å bare plutselig skrive at jeg ikke er interessert når jeg har vist interesse ftem til nå... det siste døgnet har vel vært påtvungen og fake interesse, men... jeg har aldri vært borti noe lignende! Jeg blir helt gæærn av det. Det pleier å være slik at jeg venter på en melding av fyren i gjerne et psr dager of kanskej får et par meldinger ila en dag, men drt her er bare sånne tulle meldinger hvert 10 minutt, sånn bare fjas... jeg vet ikke helt hvordan jeg dkaø gjøre dette på en skåsom måte. Ser for meg at han blir så forbanna at han begynner å spre rykter om meg eller noe...bor ikke langt ifra hverandre. 

Anonymkode: ea61b...eee

Men fortell han heller at det intense presset gjør deg stressa og usikker da, i stedet for å hoppe rett til å blokke, når du egentlig mener dere er en bra match ellers?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anim92 skrev:

Men fortell han heller at det intense presset gjør deg stressa og usikker da, i stedet for å hoppe rett til å blokke, når du egentlig mener dere er en bra match ellers?

Jeg har jo på en måte mistet interessen nå, men syntes det er trist. Vet ikke om interessen kan komme tilbake og jeg vet ikke om det er trygt rett o slett, er vel ikke normalt å være så desp etter noen etter å møtt dem 1 gang? Hvordan tør han det liksom? 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Maby, eksen hans er 97'er

Anonymkode: ea61b...eee

Var ikke han 30 og hadde bært i et 10 års langt forhold? Med ei 97'er?! You do the math.. hjelpes. Håper hu 97'ern var fra et mye kortere forhold..😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maby, eksen hans er 97'er

Anonymkode: ea61b...eee

Og de var sammen i 10år...? Så hun var 12år da de ble sammen? 🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo på en måte mistet interessen nå, men syntes det er trist. Vet ikke om interessen kan komme tilbake og jeg vet ikke om det er trygt rett o slett, er vel ikke normalt å være så desp etter noen etter å møtt dem 1 gang? Hvordan tør han det liksom? 

Anonymkode: ea61b...eee

Noen har bare ikke sperrer, dessverre.. det høres jo veeldig spesielt ut.

Og om du har en dårlig følelse, så dropp det... ville i alle fall jeg gjort.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anim92 skrev:

Var ikke han 30 og hadde bært i et 10 års langt forhold? Med ei 97'er?! You do the math.. hjelpes. Håper hu 97'ern var fra et mye kortere forhold..😅

Han har 2 ekser, han var ikke så veldig lenge sammen med 97'ern ;) drt vsr et kort forhold etter det langvarige. Hun andte vet jeg ikke hvor gammel er men yngre enn han. 

Anonymkode: ea61b...eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...