Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne er tatt nå, tror dere den blir positiv i løpet av dagen? 
vi må legge inn aksjer idag for jeg reiser bort fra mannen ikveld og kommer ikke tilbake før på lørdag! 😬 

vil ikke misse denne runden med prøving 😭

A6E04F6F-F7FD-41A6-980D-138DA6C124F8.jpeg

Anonymkode: 6d3ed...20a

Helt umulig for oss å si. Hvor er du i syklusen? Når venter du EL? 

Anonymkode: 4d4cd...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne er tatt nå, tror dere den blir positiv i løpet av dagen? 
vi må legge inn aksjer idag for jeg reiser bort fra mannen ikveld og kommer ikke tilbake før på lørdag! 😬 

vil ikke misse denne runden med prøving 😭

A6E04F6F-F7FD-41A6-980D-138DA6C124F8.jpeg

Anonymkode: 6d3ed...20a

Jeg krysser fingrene for at den blir positiv i løpet av dagen! 🤞 Skjønner veldig godt at du ikke vil gå glipp av en sjansen! Om du pleier å ha lysere tester, så kan jo dette kanskje være begynnelsen på en LH økning? 🙏 Håper for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt umulig for oss å si. Hvor er du i syklusen? Når venter du EL? 

Anonymkode: 4d4cd...50d

Jeg er på syklusdag 10. hadde nesten usynlig test i forrigår, og svakere i går. Så den er definitivt ganske sterk, men skal egentlig ikke ha EL før dag 12 🤔

Anonymkode: 6d3ed...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (11 timer siden):

Jeg krysser fingrene for at den blir positiv i løpet av dagen! 🤞 Skjønner veldig godt at du ikke vil gå glipp av en sjansen! Om du pleier å ha lysere tester, så kan jo dette kanskje være begynnelsen på en LH økning? 🙏 Håper for deg! 

Takk! Tok ny test på kvelden og den var heller ikke positiv, så da får vi håpe jeg kommer meg gjennom 1 dag til uten helt positiv test så jeg rekker hjem 😅
 

jeg pleier å ha veldige svake streker sånn utenom el. Så ser definitivt ut som det er en lh økning på vei. 😊

tusen takk ❤️

Anonymkode: 6d3ed...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste tatt i går klokken ca 11:00. - negativ. 

Den i midten tatt i går 21:15 - tydelig positiv. 

Nederste tatt i morgest klokken 06:00. Hva tenker dere om den? Er teststreken like sterk, eller litt svakere enn kontrollstreken? 

Når burde jeg ha hatt, eller ha, samleie for størst sjanse til å bli gravid? 😊

IMG_20210810_064146.jpg

Anonymkode: 4d4cd...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øverste tatt i går klokken ca 11:00. - negativ. 

Den i midten tatt i går 21:15 - tydelig positiv. 

Nederste tatt i morgest klokken 06:00. Hva tenker dere om den? Er teststreken like sterk, eller litt svakere enn kontrollstreken? 

Når burde jeg ha hatt, eller ha, samleie for størst sjanse til å bli gravid? 😊

IMG_20210810_064146.jpg

Anonymkode: 4d4cd...50d

Positiv ja, du bør ha sex i dag 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er denne positiv tror dere? 

6CB9C335-71E8-4CB5-BC4D-754D371F74E3.jpeg

Anonymkode: 8f071...7ea

Dagens, må jo være positiv.

 

16AF8968-3A33-4965-9CAF-DF6A0899AA70.jpeg

Anonymkode: 8f071...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dagens, må jo være positiv.

 

16AF8968-3A33-4965-9CAF-DF6A0899AA70.jpeg

Anonymkode: 8f071...7ea

Ja, jeg vil si denne er positiv! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha testet oftere, men jeg har vært på reis og ikke hatt muligheten 🙈 Hva tenker dere? Har jeg eggløsning i dag, bare at jeg testet så sjelden at jeg misset den positive testen?

Screenshot_20210812-181334_Premom.jpg

Anonymkode: 7b65c...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg burde ha testet oftere, men jeg har vært på reis og ikke hatt muligheten 🙈 Hva tenker dere? Har jeg eggløsning i dag, bare at jeg testet så sjelden at jeg misset den positive testen?

Screenshot_20210812-181334_Premom.jpg

Anonymkode: 7b65c...cbc

ser ut som den kanskje var på topp natt til i dag eller tidlig i dag morges? synes den ser så svak ut

Anonymkode: 3714a...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

image.thumb.jpeg.dbcc40b30630706c486d90e057b63a92.jpeg
eggløsning?

Anonymkode: e98dc...a03

Denne er positiv! 🤗 Eggløsning kommer etter positiv test. Litt forskjellig hvor lang tid det tar fra person til person, og syklus til syklus. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet toppen pga jobb, men regner med EL var søndag eller i går? Hadde mest symptomer i går, og mye EL slim.

skal ikke EL-slim komme dagene før? Dvs ca samtidig som positiv test (altså noen dager før EL).

 

 

BBF1244D-DC2D-4AB3-A21F-7952BCAD6D4E.png

Anonymkode: cca41...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok litt dumt spørsmål kanskje, og en liten avsporing fra selve tråden, men håper det er ok. Kan man bruke eggløsningstest samme dag som eggløsning? Eller funker den kun i tiden før selve eggløsning skjer? Jeg har ikke fått mens enda etter graviditet, men tror kanskje El kom i dag 🤔 Har eggløsningstester liggende fra prøving, men fikk aldri bruke de så er ikke kjent med de. Av litt praktiske årsaker skulle jeg gjerne visst om El er i dag 😅 Hvis ikke vil såklart tiden vise. Takk for all hjelp 🤞😊

Anonymkode: b807d...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne nå, er på CD 13 nå. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus på 28 dager, unntatt forrige syklus som plutselig bare var 25 dager. Jeg har aldri testet eggløsning før nå, da jeg har trodd at syklusen min var lik bestandig. Hva tenker dere? Nærmer det seg eggløsning kanskje?

Anonymkode: 7f1f9...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tok denne nå, er på CD 13 nå. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus på 28 dager, unntatt forrige syklus som plutselig bare var 25 dager. Jeg har aldri testet eggløsning før nå, da jeg har trodd at syklusen min var lik bestandig. Hva tenker dere? Nærmer det seg eggløsning kanskje?

Anonymkode: 7f1f9...5be

 

7E51C1A4-ADEE-4B86-9469-8AE9A3AD804C.jpeg

Anonymkode: 7f1f9...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ok litt dumt spørsmål kanskje, og en liten avsporing fra selve tråden, men håper det er ok. Kan man bruke eggløsningstest samme dag som eggløsning? Eller funker den kun i tiden før selve eggløsning skjer? Jeg har ikke fått mens enda etter graviditet, men tror kanskje El kom i dag 🤔 Har eggløsningstester liggende fra prøving, men fikk aldri bruke de så er ikke kjent med de. Av litt praktiske årsaker skulle jeg gjerne visst om El er i dag 😅 Hvis ikke vil såklart tiden vise. Takk for all hjelp 🤞😊

Anonymkode: b807d...cf8

Den dagen EL skjer så er testen negativ igjen. Som oftes, finnes unntak, men de er sjeldne. En gang fikk jeg positiv EL-test i fire dager på rad, og da viste det seg at EL hadde skjedd den fjerde dagen, selv om jeg fikk positiv test da. Men stort sett så har man positiv test 1-2 dager først, og så kommer EL på første eller andre dag med negativ test igjen.

Om man ønsker å vite nøyaktig dag EL skjedde er det temping som er riktig verktøy 👍 Men for akkurat denne syklusen din så blir det dessverre for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...