Kris.Ko Skrevet 31. januar 2021 #4561 Skrevet 31. januar 2021 Men i alle dager, nå er den svakere igjen? Kan det ha gått så fort da? Holdt meg i 5 timer, så urinen var veldig konsentrert..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4562 Skrevet 31. januar 2021 Kris.Ko skrev (2 timer siden): Men i alle dager, nå er den svakere igjen? Kan det ha gått så fort da? Holdt meg i 5 timer, så urinen var veldig konsentrert.. Jada, det kan absolutt ha gått så fort! 😊 Noen har veldig kort LH topp. Anonymkode: 5512c...1b8
Kris.Ko Skrevet 31. januar 2021 #4563 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jada, det kan absolutt ha gått så fort! 😊 Noen har veldig kort LH topp. Anonymkode: 5512c...1b8 Jaja, vi får bare kjøre på! Har igjen én test som jeg tar i morgen formiddag/ettermiddag tenker jeg 😊
Kris.Ko Skrevet 31. januar 2021 #4564 Skrevet 31. januar 2021 Nå er jeg litt forvirra her.. Nå har testene tørket inn, men nå er den jeg tok i ettermiddag like sterk som den i formiddag. Men den var svak da tiden gikk ut. Skal jeg fortsatt tolke den som negativ, eller kan den også være positiv siden den ble det da den tørket?
Amatariel Skrevet 31. januar 2021 #4566 Skrevet 31. januar 2021 Kris.Ko skrev (3 timer siden): Men i alle dager, nå er den svakere igjen? Kan det ha gått så fort da? Holdt meg i 5 timer, så urinen var veldig konsentrert.. Kris.Ko skrev (Akkurat nå): Nå er jeg litt forvirra her.. Nå har testene tørket inn, men nå er den jeg tok i ettermiddag like sterk som den i formiddag. Men den var svak da tiden gikk ut. Skal jeg fortsatt tolke den som negativ, eller kan den også være positiv siden den ble det da den tørket? Jeg syns fortsatt denne kan se positiv ut. Så ville tolket begge som det ja. Så jeg ville ikke testet mer før i morgen ettermiddag. Blir svaret på den som virkelig gjelder. Er den negativ da har du kanskje EL i morgen, er den fortsatt positiv så venter nok EL litt til.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4567 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2016 den 18.21): Er denne EL-testen positiv eller er det rett om hjørnet? Anonymkode: 794db...4a5 Hei. Du jeg ville ikke stolt på EL tester! Se heller etter tegn som slim. Å ja da må du stikke fingeren opp i skjeden. Er slimet blankt og fint så er det tegn på at eggløsningen er her. Hvis slimet er alt annet enn blankt så betyr det at eggløsningen er rett rundt hjørnet. Men det kan også være slim etter eggløsningen (ikke blankt) Anonymkode: 4706e...9e9
Kris.Ko Skrevet 31. januar 2021 #4568 Skrevet 31. januar 2021 Amatariel skrev (10 minutter siden): Jeg syns fortsatt denne kan se positiv ut. Så ville tolket begge som det ja. Så jeg ville ikke testet mer før i morgen ettermiddag. Blir svaret på den som virkelig gjelder. Er den negativ da har du kanskje EL i morgen, er den fortsatt positiv så venter nok EL litt til. Ok, skjønner! Takk for svar 😊
Kris.Ko Skrevet 1. februar 2021 #4569 Skrevet 1. februar 2021 I dag var den tydelig positiv! Nå er jeg tom for tester, så vi får vel ha sex et par dager til, så er vi vel godt innafor? 😊 Får ikke sjekket når den blir negativ igjen..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4570 Skrevet 1. februar 2021 Jeg skal ha ikm om to/tre dager, og bestemte meg for å leke litt med den siste eggløsningstesten jeg har (clear blir digital) på skjermen kom det lav fruktbarhet, men synes disse strekene er ganske sterke til å ikke være i nærheten av eggløsning i det heletatt? Som regel noen dager før eggløsning så er det omtrent blendahvit eller svaaaak antydning, men ikke så sterkt som dette som er lenge etter eggløsning og rett før ikm? Anonymkode: 68103...1a3
miamia23 Skrevet 2. februar 2021 #4571 Skrevet 2. februar 2021 Hei dere, Jeg er på syklusdag 10, og fikk positiv test på babyplan. Svarstreken var like sterk som teststreken- men det er jo altfor tidlig? har noen andre opplevd å få det så tidlig? tror jeg må ta CB imorgen for å teste for nå har a mor tatt seg et par kopper kaffe for mye så da nytter det kanskje ikke å sjekke med CB?
Amatariel Skrevet 2. februar 2021 #4572 Skrevet 2. februar 2021 miamia23 skrev (1 time siden): Hei dere, Jeg er på syklusdag 10, og fikk positiv test på babyplan. Svarstreken var like sterk som teststreken- men det er jo altfor tidlig? har noen andre opplevd å få det så tidlig? tror jeg må ta CB imorgen for å teste for nå har a mor tatt seg et par kopper kaffe for mye så da nytter det kanskje ikke å sjekke med CB? Enten kommer du til å få tidlig eggløsning, eller så er du kanskje gravid? Jeg opplevde en gang at EL-testen ble overraskende positiv tidlig, og da viste det seg at jeg var gravid... (selv om jeg hadde hatt 'mensen' i 3 dager fra IKM). Ta en g-test også!
miamia23 Skrevet 2. februar 2021 #4573 Skrevet 2. februar 2021 Amatariel skrev (50 minutter siden): Enten kommer du til å få tidlig eggløsning, eller så er du kanskje gravid? Jeg opplevde en gang at EL-testen ble overraskende positiv tidlig, og da viste det seg at jeg var gravid... (selv om jeg hadde hatt 'mensen' i 3 dager fra IKM). Ta en g-test også! åh gud jeg håper virkelig ikke jeg er gravid siden jeg har tatt femar i fem dager.... jeg var hos gynekolog for rige uke også og da hadde hun kanskje sett det om det var en graviditet? tok også skyll av egglederne..
Amatariel Skrevet 2. februar 2021 #4574 Skrevet 2. februar 2021 miamia23 skrev (18 minutter siden): åh gud jeg håper virkelig ikke jeg er gravid siden jeg har tatt femar i fem dager.... jeg var hos gynekolog for rige uke også og da hadde hun kanskje sett det om det var en graviditet? tok også skyll av egglederne.. Vil høyst antageligvis tro at det er femaren som virker godt! Jeg har opplevd to måneder nå med rekordtidlig EL for meg på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #4575 Skrevet 4. februar 2021 Hei! er denne negativ? Og betyr det at El nærmer seg? Helt ny i dette. Anonymkode: ecc26...0a8
Amatariel Skrevet 4. februar 2021 #4576 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! er denne negativ? Og betyr det at El nærmer seg? Helt ny i dette. Negativ ja, men kan se ut som det nærmer seg. Dog ikke alle som har en økning før positiv test, noen svinger opp og ned lenge før den positive kommer. Om du er fersk i testing må du nesten bare teste hver dag for å finne ut hvordan din kropp er.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #4577 Skrevet 7. februar 2021 Jeg tester for første gang med Clearblue eggløsningstest m/dobbel hormonindikator. Da jeg tok den første testen igår fikk jeg negativt resultat med en tom sirkel. Da jeg testet på nytt i dag fikk jeg blinkende smiley som skal indikere stigning i østrogen-nivå. MEN testen jeg tok igår var ikke tatt på morgenurin som det står i bruksanvisningen at det skal. Testen idag tok jeg med morgenurin. Kan resultatet idag være falsk fordi testen er blitt «lurt» til å tro at det har vært en stigning i østrogen-nivået fordi jeg tok den første testen på mer «utvannet» urin på dagtid, kontra konsentrert morgenurin idag? Eller kan jeg stole på at jeg nå har økt nivå av østrogen i kroppen og at LH-stigning snart vil finne sted? Noen som vet? Har forøvrig ikke regelmessige sykluser. Anonymkode: ded1f...77a
Amatariel Skrevet 7. februar 2021 #4578 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tester for første gang med Clearblue eggløsningstest m/dobbel hormonindikator. Da jeg tok den første testen igår fikk jeg negativt resultat med en tom sirkel. Da jeg testet på nytt i dag fikk jeg blinkende smiley som skal indikere stigning i østrogen-nivå. MEN testen jeg tok igår var ikke tatt på morgenurin som det står i bruksanvisningen at det skal. Testen idag tok jeg med morgenurin. Kan resultatet idag være falsk fordi testen er blitt «lurt» til å tro at det har vært en stigning i østrogen-nivået fordi jeg tok den første testen på mer «utvannet» urin på dagtid, kontra konsentrert morgenurin idag? Eller kan jeg stole på at jeg nå har økt nivå av østrogen i kroppen og at LH-stigning snart vil finne sted? Noen som vet? Har forøvrig ikke regelmessige sykluser. Anonymkode: ded1f...77a Du kan nok stole på testen. LH-svinger i løpet av en dag, ja. Men hvis du får økning i form av blinking så er nivået på vei oppover. Jeg ville testet på nytt igjen i ettermiddag om jeg var deg (ikke drikk mye, og ikke gå på do på 3 timer før testing). Noen har kort LH-topp, så mulig du får fast smil da. Eller så må du vente noen dager til. Men jeg vil høyst anbefale deg å teste på ettermiddagene, ettersom LH-nivå er høyest da. Er ganske rart at bruksanvisningen sier noe annet. Jeg selv (og mange andre her inne) opplever negativ test på morgen og positiv på ettermiddagen.
Wilma89 Skrevet 9. februar 2021 #4579 Skrevet 9. februar 2021 Blir ikke klok på dette med eggløsningstester. Leser litt forskjellig rundt om kring. Stemmer det at egget mest sannsynlig slippes den dagen man får negativ test (etter positiv)? Har både lest dette, og at det ikke er noe poeng å fortsette å teste etter positiv test da selve eggløsningen ikke henger sammen med når du får negativ test. Noen som vet hva som er riktig? Spør her siden det virker som det er veldig mange meg greie på eggløsningstester😊
Amatariel Skrevet 9. februar 2021 #4580 Skrevet 9. februar 2021 Wilma89 skrev (1 time siden): Blir ikke klok på dette med eggløsningstester. Leser litt forskjellig rundt om kring. Stemmer det at egget mest sannsynlig slippes den dagen man får negativ test (etter positiv)? Har både lest dette, og at det ikke er noe poeng å fortsette å teste etter positiv test da selve eggløsningen ikke henger sammen med når du får negativ test. Noen som vet hva som er riktig? Spør her siden det virker som det er veldig mange meg greie på eggløsningstester😊 Ja den gjennomsnittlige kvinne slipper som oftest egget dagen etter positiv test, altså når den blir negativ igjen. Derfor er vi opptatte av å teste til den blir negativ igjen... I november fikk jeg positiv EL-test flere dager på rad. Endte med EL hele tre dager etter min første positive test. Om man temper i tillegg så får man bekreftet når EL er. Veldig kjekt med tester + temping i en kombinasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå