Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

4BE24618-D6D7-4CD5-BF56-ED1BE43ED5CE.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Synes 29/5 ser positiv ut. 1/6 ser teststreken svakere ut enn kontrollstreken, altså er den negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fersk på dette med eggløsningstester selv om vi har hatt mange PP. Trenger derfor hjelpen deres med å lese testene. Nærmer eggløsning seg? Burde vi ha sex i dag eller bør vi vente til evt. i morgen? 

DSC_0455.JPG

Anonymkode: 2989a...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fersk på dette med eggløsningstester selv om vi har hatt mange PP. Trenger derfor hjelpen deres med å lese testene. Nærmer eggløsning seg? Burde vi ha sex i dag eller bør vi vente til evt. i morgen? 

DSC_0455.JPG

Anonymkode: 2989a...c89

Hei! Testen er negativ, men vil tro den blir positiv innen noen dager. Fortsett å teste, gjerne morgen og ettermiddag. 

Legger ved bilder fra mine tester i april, her ser du hvor fort det gikk fra veldig negativ til positiv.

7F2FE749-59A1-4362-9068-08CE1F8EBC10.thumb.jpeg.282070c86e0879e66f8cd7032eca12ec.jpeg46A53BCF-C0E6-4C19-B02C-6CFCA874AF04.thumb.jpeg.b8ebbf0fd0df4a8188e756f62c4ee4df.jpeg

Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken ☺️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på om den øverste av disse testene er positiv? Tror jeg hadde EL 29 eller 30 mai, så tok en test bare for å sammenligne to ulike EL tester (ikke de to på bildet). Men synes den ser positiv ut?

Bildet er tatt når de er tørket.

image.thumb.jpg.a5dcb390920c6ed545762f37b8d0b988.jpg

Rett etter jeg tok testene så den øverste slik ut: (det er den i midten)

DB99C768-51C0-4D69-93AF-2F91E446DD40.thumb.jpeg.aaeaaec6951379309a4f25a9e0144258.jpeg

Tok en RFSU el-test også men har aldri fått positiv på de uansett hvor sterke babyplan sine har vært. Synes det er rart at babyplan sin test ser positiv ut, når RFSU sin er negativ. Tok også en tidlig graviditetstest, men som dere ser er den negativ.

 

 

Endret av puffy123
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut bilde i går. Ny test i dag? Er denne positiv? 

Snapchat-907653685.jpg

Anonymkode: 2989a...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La ut bilde i går. Ny test i dag? Er denne positiv? 

Snapchat-907653685.jpg

Anonymkode: 2989a...c89

Jepp

Anonymkode: acfe3...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med denne?

image.jpg

Anonymkode: acfe3...90b

Negativ, men ser ut som at det kan nærme seg. 

 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanker om denne?

26C1122A-C7C3-4CE2-A117-0B6753618C88.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Vanskelig å si når den er tørket, men tror den er positiv. 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe.

C554A409-2F8E-4FED-8FC1-0D9F4B6294D4.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe.

C554A409-2F8E-4FED-8FC1-0D9F4B6294D4.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Hmm, eggløsningstest kan slå ut på graviditet så🤞🏻 Ta en gravidtest om noen dager ☺️

Anonymkode: fb6c9...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe.

C554A409-2F8E-4FED-8FC1-0D9F4B6294D4.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Kan hende at kroppen prøvde på eggløsning for 10 dager siden, og at den prøver igjen nå. Man kan få positive eggløsningstester fordi at kroppen forbereder eggløsning, men ikke alltid at den faktisk kommer. Man kan også få to eggløsninger. Hvis g-test fremdeles er negativ ville jeg kjørt på med nye aksjer nå :) 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende at kroppen prøvde på eggløsning for 10 dager siden, og at den prøver igjen nå. Man kan få positive eggløsningstester fordi at kroppen forbereder eggløsning, men ikke alltid at den faktisk kommer. Man kan også få to eggløsninger. Hvis g-test fremdeles er negativ ville jeg kjørt på med nye aksjer nå :) 

Anonymkode: 119b5...507

Hei igjen, er min test du svarte på. Nå er det 4 uker siden forrige mens, og det som var beregnet til eggløsning i Flo kom ikke før en uke for sent.. så merkelig hvis det skulle ha kommet enda en eggløsning nå, jeg har ikke gått på prevensjon siden januar heller😊

Anonymkode: ec3c0...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen, er min test du svarte på. Nå er det 4 uker siden forrige mens, og det som var beregnet til eggløsning i Flo kom ikke før en uke for sent.. så merkelig hvis det skulle ha kommet enda en eggløsning nå, jeg har ikke gått på prevensjon siden januar heller😊

Anonymkode: ec3c0...65e

Var deg jeg svarte ja :) Kroppen er merkelig, hadde ikke vært så rart om det er tilfelle :) Spesielt når det er såpass kort tid siden du sluttet på prevensjon. Noe er det hvertfall siden du har fått positive tester igjen. 

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er positiv sant? Sannsynlig med eggløsning i morgen?

BB189F1A-ADFB-4649-B0D7-FEB7E9B0D537.jpeg

Anonymkode: 7cdda...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne er positiv sant? Sannsynlig med eggløsning i morgen?

BB189F1A-ADFB-4649-B0D7-FEB7E9B0D537.jpeg

Anonymkode: 7cdda...711

Ja! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei! 

Jeg bruker CB digital tester, som gir et tydelig resultat i form av smilefjes eller ikke. Men jeg fikk smilefjes både 14/6 og i dag 16/6, jeg testet ikke 15/6. Betyr det at eggløsning ikke har skjedd enda, men at det er på vei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den «ferske» sterkere enn den i går? Jeg syns det ser slik ut selv..

D48D5E0D-D0FD-43E1-9755-9462E3916EFB.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...