Prøvende Skrevet 2. juni 2019 #2541 Del Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ec3c0...65e Synes 29/5 ser positiv ut. 1/6 ser teststreken svakere ut enn kontrollstreken, altså er den negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2542 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg er veldig fersk på dette med eggløsningstester selv om vi har hatt mange PP. Trenger derfor hjelpen deres med å lese testene. Nærmer eggløsning seg? Burde vi ha sex i dag eller bør vi vente til evt. i morgen? Anonymkode: 2989a...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 4. juni 2019 #2543 Del Skrevet 4. juni 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fersk på dette med eggløsningstester selv om vi har hatt mange PP. Trenger derfor hjelpen deres med å lese testene. Nærmer eggløsning seg? Burde vi ha sex i dag eller bør vi vente til evt. i morgen? Anonymkode: 2989a...c89 Hei! Testen er negativ, men vil tro den blir positiv innen noen dager. Fortsett å teste, gjerne morgen og ettermiddag. Legger ved bilder fra mine tester i april, her ser du hvor fort det gikk fra veldig negativ til positiv. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 4. juni 2019 #2544 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Hei! Lurer på om den øverste av disse testene er positiv? Tror jeg hadde EL 29 eller 30 mai, så tok en test bare for å sammenligne to ulike EL tester (ikke de to på bildet). Men synes den ser positiv ut? Bildet er tatt når de er tørket. Rett etter jeg tok testene så den øverste slik ut: (det er den i midten) Tok en RFSU el-test også men har aldri fått positiv på de uansett hvor sterke babyplan sine har vært. Synes det er rart at babyplan sin test ser positiv ut, når RFSU sin er negativ. Tok også en tidlig graviditetstest, men som dere ser er den negativ. Endret 4. juni 2019 av puffy123 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2545 Del Skrevet 5. juni 2019 La ut bilde i går. Ny test i dag? Er denne positiv? Anonymkode: 2989a...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2546 Del Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La ut bilde i går. Ny test i dag? Er denne positiv? Anonymkode: 2989a...c89 Jepp Anonymkode: acfe3...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2547 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva med denne? Anonymkode: acfe3...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2548 Del Skrevet 6. juni 2019 Tanker om denne? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #2549 Del Skrevet 6. juni 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med denne? Anonymkode: acfe3...90b Negativ, men ser ut som at det kan nærme seg. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanker om denne? Anonymkode: ec3c0...65e Vanskelig å si når den er tørket, men tror den er positiv. Anonymkode: 119b5...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2550 Del Skrevet 7. juni 2019 Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2551 Del Skrevet 7. juni 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe. Anonymkode: ec3c0...65e Hmm, eggløsningstest kan slå ut på graviditet så🤞🏻 Ta en gravidtest om noen dager ☺️ Anonymkode: fb6c9...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2552 Del Skrevet 7. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, det er meg igjen. Regner med at leserne av denne tråden er rimelig lei av å se mine tester nå. Greia er ag jeg hadde positiv eggløsningstest forrige tirsdag, og hadde sex både onsdag og torsdag, for at spiren kanskje skulle sitte. I går fikk jeg en eggløsningstest som jeg syns så litt positiv ut på morgenurin, og når jeg dro til legen midt på dagen var g-test negativ. Jeg fikk denne i dag, på morgenurin, og den ser for meg rimelig positiv ut. Noen tanker rundt dette? Blir da altså 10dpo i dag, hvis jeg har skjønt disse forkortelsene riktig, er ny i dette miljøet hehe. Anonymkode: ec3c0...65e Kan hende at kroppen prøvde på eggløsning for 10 dager siden, og at den prøver igjen nå. Man kan få positive eggløsningstester fordi at kroppen forbereder eggløsning, men ikke alltid at den faktisk kommer. Man kan også få to eggløsninger. Hvis g-test fremdeles er negativ ville jeg kjørt på med nye aksjer nå Anonymkode: 119b5...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2553 Del Skrevet 7. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende at kroppen prøvde på eggløsning for 10 dager siden, og at den prøver igjen nå. Man kan få positive eggløsningstester fordi at kroppen forbereder eggløsning, men ikke alltid at den faktisk kommer. Man kan også få to eggløsninger. Hvis g-test fremdeles er negativ ville jeg kjørt på med nye aksjer nå Anonymkode: 119b5...507 Hei igjen, er min test du svarte på. Nå er det 4 uker siden forrige mens, og det som var beregnet til eggløsning i Flo kom ikke før en uke for sent.. så merkelig hvis det skulle ha kommet enda en eggløsning nå, jeg har ikke gått på prevensjon siden januar heller😊 Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2554 Del Skrevet 7. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen, er min test du svarte på. Nå er det 4 uker siden forrige mens, og det som var beregnet til eggløsning i Flo kom ikke før en uke for sent.. så merkelig hvis det skulle ha kommet enda en eggløsning nå, jeg har ikke gått på prevensjon siden januar heller😊 Anonymkode: ec3c0...65e Var deg jeg svarte ja Kroppen er merkelig, hadde ikke vært så rart om det er tilfelle Spesielt når det er såpass kort tid siden du sluttet på prevensjon. Noe er det hvertfall siden du har fått positive tester igjen. Anonymkode: 119b5...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #2555 Del Skrevet 7. juni 2019 Denne er positiv sant? Sannsynlig med eggløsning i morgen? Anonymkode: 7cdda...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 7. juni 2019 #2556 Del Skrevet 7. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne er positiv sant? Sannsynlig med eggløsning i morgen? Anonymkode: 7cdda...711 Ja! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taiah Skrevet 16. juni 2019 #2557 Del Skrevet 16. juni 2019 Hei! Jeg bruker CB digital tester, som gir et tydelig resultat i form av smilefjes eller ikke. Men jeg fikk smilefjes både 14/6 og i dag 16/6, jeg testet ikke 15/6. Betyr det at eggløsning ikke har skjedd enda, men at det er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2558 Del Skrevet 18. juni 2019 Tanker? Anonymkode: 2df51...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2559 Del Skrevet 18. juni 2019 Er den «ferske» sterkere enn den i går? Jeg syns det ser slik ut selv.. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stortrommadet Skrevet 18. juni 2019 #2560 Del Skrevet 18. juni 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanker? Anonymkode: 2df51...7b0 Positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå