AnonymBruker Skrevet 11. april #7401 Del Skrevet 11. april Er denne positiv? Anonymkode: 6c783...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7402 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 10.11): Er denne positiv? Anonymkode: 6c783...594 Nei men den er nok på vei til å bli😊 Anonymkode: 07ef0...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 16. april #7403 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 10.11): Er denne positiv? Anonymkode: 6c783...594 Nei, men det ser ut til at du nærmer seg eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7404 Del Skrevet 20. april Har jeg eggløsning i morgen/mandag? Dette er min første syklus med monitor Anonymkode: 8822f...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #7405 Del Skrevet 24. april Har dere tips til gratis app for tolkning av tester? Skal prøve for første gang😊 Anonymkode: 50e44...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. april #7406 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere tips til gratis app for tolkning av tester? Skal prøve for første gang😊 Anonymkode: 50e44...88e Premom bruker jeg, er veldig fornøyd med den. Brukte den sist jeg ble gravid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #7407 Del Skrevet 25. april Dette er tirsdag, onsdag og i dag (torsdag). I følge appen skal jeg ha eggløsning i morgen. Ble litt forvirret, syns den egentlig så positiv ut i går (onsdag)..? Eller er ingen av disse positive? Anonymkode: b2057...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #7408 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er tirsdag, onsdag og i dag (torsdag). I følge appen skal jeg ha eggløsning i morgen. Ble litt forvirret, syns den egentlig så positiv ut i går (onsdag)..? Eller er ingen av disse positive? Anonymkode: b2057...583 Ingen av de ser helt positive ut. Er de tatt til samme tid? Anonymkode: 8822f...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #7409 Del Skrevet 30. april Bilde er tatt 30min etter jeg tok testen. Glemte å lese av med engang. Negativ? Anonymkode: 6c783...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. april #7410 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bilde er tatt 30min etter jeg tok testen. Glemte å lese av med engang. Negativ? Anonymkode: 6c783...594 Negativ i følge bildet? og man skal ikke lese av de etter fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 2. mai #7411 Del Skrevet 2. mai Sluttet på p-piller i januar. Hadde først sykluser som gikk på 28 dager og helt presis ift Premom kalenderen. Nå sist fikk jeg mensen etter 6 uker. Blir faktisk bekymra. Har heller ikke klart å måle eggløsning, men dette er første syklus jeg prøver. Er mensen hver 6 uke et tegn på lav fertilitet?😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7412 Del Skrevet 7. mai Gått på Femar denne mnd, er på CD 14. Aldri brukt el-tester før. Menslignende murringer i går. Kan det være jeg har el nå? Eller er denne bare nesten positiv? RFSU strimler Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. mai #7413 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gått på Femar denne mnd, er på CD 14. Aldri brukt el-tester før. Menslignende murringer i går. Kan det være jeg har el nå? Eller er denne bare nesten positiv? RFSU strimler Anonymkode: 7ae9f...8a7 Ville tolket den som nesten positiv, og testet igjen i kveld og i morgen tidlig. Set ikke ut som strekene er like sterke på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7414 Del Skrevet 7. mai Melus skrev (33 minutter siden): Ville tolket den som nesten positiv, og testet igjen i kveld og i morgen tidlig. Set ikke ut som strekene er like sterke på bildet. Takk for svar 🥰 streken er ikke like sterk nei😊 skal prøve igjen ikveld😃 Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. mai #7415 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar 🥰 streken er ikke like sterk nei😊 skal prøve igjen ikveld😃 Anonymkode: 7ae9f...8a7 Okei, de må være like sterke, eller test-streken sterkere enn den andre, for at den skal være positiv. Men det ser ut som du er veldig nær eggløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7416 Del Skrevet 7. mai Melus skrev (4 timer siden): Okei, de må være like sterke, eller test-streken sterkere enn den andre, for at den skal være positiv. Men det ser ut som du er veldig nær eggløsning! Ble klart negativ nå .. (kl er 23 og jeg har dukket mye vann i kveld, men likevel). Så da får jeg vell bare håpe el har vært.. 🤷🏽 selv om jeg ikke har fått noe el slim. Mye murringer i dag og i går da, men kjenner håpet er lite Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 8. mai #7417 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble klart negativ nå .. (kl er 23 og jeg har dukket mye vann i kveld, men likevel). Så da får jeg vell bare håpe el har vært.. 🤷🏽 selv om jeg ikke har fått noe el slim. Mye murringer i dag og i går da, men kjenner håpet er lite Anonymkode: 7ae9f...8a7 Testet du igjen i dag tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7418 Del Skrevet 8. mai Melus skrev (12 timer siden): Testet du igjen i dag tidlig? Nei, men testet i ettermiddag. Veldig negativ 🙁 Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 8. mai #7419 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men testet i ettermiddag. Veldig negativ 🙁 Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lurt å teste til de samme tidene. Den som var nesten positiv, var det på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7420 Del Skrevet 8. mai Melus skrev (25 minutter siden): Lurt å teste til de samme tidene. Den som var nesten positiv, var det på morgenen? Off ja, problemet er at jeg jobber turnus, så ble vanskelig denne gang 😕 den som var nesten positiv var på morningen ja, i 10 tiden Anonymkode: 7ae9f...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå