AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5821 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tok denne testen idag. De første 3-4 minuttene var teststreken sterkere enn kontrollstreken, på bildet her ca 6 min senere er den nok så lik, mens når jeg så på den 20 minutter senere ble kontrollstreken litt sterkere igjen. Men det er vell de første minuttene som er riktig, slik at jeg kan gå ut fra at den er positiv? 🙈 Anonymkode: ab433...9b2 Ser positiv ut 😊 hvis begge strekene var så sterke i starten så ville jeg sett det som positiv test Anonymkode: 986f8...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5822 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ser positiv ut 😊 hvis begge strekene var så sterke i starten så ville jeg sett det som positiv test Anonymkode: 986f8...529 Ja, teststreken var jo sterkere enn kontrollstreken de første 3-4 minuttene🙈 men da satser jeg på eggløsning nå! Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 9. februar 2022 #5823 Del Skrevet 9. februar 2022 Heei! Er ny på dette 🙈 tok den ene testen her i går (som jeg tolket som positiv, teststreken er vel dog litt svakere), den andre i dag. Dagene før har sett ut som dem i dag. Hva er greia? 😅 Kan den være tilnærmet positiv i en dag? Er eggløsning trolig i dag, da den "positive" var i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 9. februar 2022 #5824 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Kopp skrev (1 minutt siden): Heei! Er ny på dette 🙈 tok den ene testen her i går (som jeg tolket som positiv, teststreken er vel dog litt svakere), den andre i dag. Dagene før har sett ut som dem i dag. Hva er greia? 😅 Kan den være tilnærmet positiv i en dag? Er eggløsning trolig i dag, da den "positive" var i går? Bildene ble ikke med, her er de Endret 9. februar 2022 av Kopp Legge ved bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. februar 2022 #5825 Del Skrevet 9. februar 2022 Kopp skrev (3 minutter siden): Bildene ble ikke med, her er de Jepp stemmer nok det. El i dag. (jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kopp Skrevet 9. februar 2022 #5826 Del Skrevet 9. februar 2022 Laura80 skrev (1 minutt siden): Jepp stemmer nok det. El i dag. (jeg også ) Oh ok, takk! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandstuppa Skrevet 9. februar 2022 #5827 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tenker du har positiv i morgen 😊 Anonymkode: 986f8...529 Takk for svar☺️. Tok denne i dag tidlig, og synes den så enda svakere ut. Mulig el har vært i dag, men tar en ny i morgen for å se. Ømme bryster i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. februar 2022 #5828 Del Skrevet 10. februar 2022 Innlandstuppa skrev (9 timer siden): Takk for svar☺️. Tok denne i dag tidlig, og synes den så enda svakere ut. Mulig el har vært i dag, men tar en ny i morgen for å se. Ømme bryster i dag da. Jeg får også ømme bryster fra rundt positiv eltest og på eldag. Du trenger ikke teste mer nå, i dag er vi 1 dpo (jeg hadde helt likt som deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ggjist Skrevet 11. februar 2022 #5829 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Aldri fått så tydelig strek. Anbefaler dere teste to ganger om dagen når det nærmer seg? Hvilket tidsrom? Endret 11. februar 2022 av Ggjist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 11. februar 2022 #5830 Del Skrevet 11. februar 2022 Ggjist skrev (5 timer siden): Aldri fått så tydelig strek. Anbefaler dere teste to ganger om dagen når det nærmer seg? Hvilket tidsrom? Jeg tester stort sett bare en gang om dagen, om morgenen når jeg står opp, men om den ser ganske tydelig ut hender det jeg tester en eller annen gang på kvelden også. Forsøker å holde meg 4-5 timer da før test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5831 Del Skrevet 12. februar 2022 Hei, hva tenker dere om denne? Positiv eller snart der? Har egentlig syklus etter «klokka» omtrent, og forventer EL på mandag. Normalt sett har jeg el ca 24-36 timer etter positiv test. Kjenner det godt i eggstokken, så er liksom ikke i tvil når det skjer.😅denne kom liksom litt tidlig om den er positiv.. Anonymkode: d3945...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. februar 2022 #5832 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, hva tenker dere om denne? Positiv eller snart der? Har egentlig syklus etter «klokka» omtrent, og forventer EL på mandag. Normalt sett har jeg el ca 24-36 timer etter positiv test. Kjenner det godt i eggstokken, så er liksom ikke i tvil når det skjer.😅denne kom liksom litt tidlig om den er positiv.. Anonymkode: d3945...a72 Denne mener jeg er positiv ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5833 Del Skrevet 12. februar 2022 Positiv?🤞🏼 Anonymkode: d9da0...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innlandstuppa Skrevet 12. februar 2022 #5834 Del Skrevet 12. februar 2022 Laura80 skrev (På 10.2.2022 den 8.22): Jeg får også ømme bryster fra rundt positiv eltest og på eldag. Du trenger ikke teste mer nå, i dag er vi 1 dpo (jeg hadde helt likt som deg) Spennende å se hvordan utfallet blir for oss da ☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5835 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Positiv?🤞🏼 Anonymkode: d9da0...00c Nei. Dersom du kanskje er helt ny, kan du titte i dette forumet og se, samt lese bruksanvisningen. Teststreken (den lyseste streken din) skal være minst like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (den sterkeste streken din). Så Testen din sier svært lite, du kan få positiv test imorgen, og du kan få positiv test om to uker. De svinger mye og er ikke det samme som graviditetstester. Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. februar 2022 #5836 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Positiv?🤞🏼 Anonymkode: d9da0...00c Når den er såpss sterk vil jeg tro den er positiv veldig snart, hvertfall. Den er nesten positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5837 Del Skrevet 12. februar 2022 Laura80 skrev (2 timer siden): Når den er såpss sterk vil jeg tro den er positiv veldig snart, hvertfall. Den er nesten positiv Dette er ikke alltid tilfelle. Jeg kan få slike tester flere ganger i syklusen, for så at den blir svakere igjen. Så det kommer litt ann på forventet EL dag ☺️ Mine nivåer svinger vertfall en del, og har sett en stund her på KG at det svinger for andre også 🙂 Anonymkode: ab433...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #5838 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, hva tenker dere om denne? Positiv eller snart der? Har egentlig syklus etter «klokka» omtrent, og forventer EL på mandag. Normalt sett har jeg el ca 24-36 timer etter positiv test. Kjenner det godt i eggstokken, så er liksom ikke i tvil når det skjer.😅denne kom liksom litt tidlig om den er positiv.. Anonymkode: d3945...a72 Hei igjen. Forventet tydelig negativ test i dag, slik jeg har fått alle gangene etter så positiv test. Den ser imidlertid slik ut i dag.. er den «mer positiv» enn gårsdagens? Jeg synes det er utrolig vanskelig å se selv! De har fått ligge i 2-3 min begge to før jeg har tatt bilde. Anonymkode: d3945...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. februar 2022 #5839 Del Skrevet 13. februar 2022 Ja fremdeles positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5840 Del Skrevet 15. februar 2022 Trenger litt hjelp med denne! Er denne positiv?? Anonymkode: acdbc...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå