AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5741 Del Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er denne eggløsningstesten positiv?? Har den siste uken hatt kramper så og si hver dag, magen har føltes helt øm, ubehag i korsrygg, vært mye trøtt og sliten og det har føltes ut som mensen skal komme når som helst - uten at det har kommet noe🤯 I dag har jeg merket at jeg har blitt rørt av ting jeg vanligvis ikke blir rørt av😅, niplene er veldig ømme og såre, og jeg tisser mer🤭 Tok denne testen i kveld, og har aldri hatt så sterk strek før? Tok graviditetstest for noen dager siden men den var negativ.. hva tenker dere? Anonymkode: d9da0...00c Denne er veldig positiv ja! Ville tatt en graviditetstest asap. Anonymkode: 98fb4...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. januar 2022 #5742 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er denne eggløsningstesten positiv?? Har den siste uken hatt kramper så og si hver dag, magen har føltes helt øm, ubehag i korsrygg, vært mye trøtt og sliten og det har føltes ut som mensen skal komme når som helst - uten at det har kommet noe🤯 I dag har jeg merket at jeg har blitt rørt av ting jeg vanligvis ikke blir rørt av😅, niplene er veldig ømme og såre, og jeg tisser mer🤭 Tok denne testen i kveld, og har aldri hatt så sterk strek før? Tok graviditetstest for noen dager siden men den var negativ.. hva tenker dere? Anonymkode: d9da0...00c Eltesten er positiv. Hvor lenge tror du du er etter eggløsning ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5743 Del Skrevet 10. januar 2022 Laura80 skrev (2 minutter siden): Eltesten er positiv. Hvor lenge tror du du er etter eggløsning ? Er veldig usikker siden første ordentlige mensen jeg hadde etter jeg sluttet på p-piller i oktober, var 10.desember 🤭 men jeg har aldri fått så sterk strek på en eggløsningstest før! Anonymkode: d9da0...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru H Skrevet 10. januar 2022 #5744 Del Skrevet 10. januar 2022 Kan den siste testen tolkes som positiv eller for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #5745 Del Skrevet 10. januar 2022 Fru H skrev (11 minutter siden): Kan den siste testen tolkes som positiv eller for tidlig? Kan være positiv... litt vanskelig å si 100%. Når jeg fikk en slik strek og ble usikker tok jeg alltid èn digital i samme urin for å dobbeltsjekke. Jeg tror jeg ville fått smil på denne testen her. Hvis ikke tror jeg den vil bli klar positiv i ettermiddag! LH er høyest da, så test på nytt mellom kl.15-18 - på konsentrert urin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru H Skrevet 10. januar 2022 #5746 Del Skrevet 10. januar 2022 Amatariel skrev (2 minutter siden): Kan være positiv... litt vanskelig å si 100%. Når jeg fikk en slik strek og ble usikker tok jeg alltid èn digital i samme urin for å dobbeltsjekke. Jeg tror jeg ville fått smil på denne testen her. Hvis ikke tror jeg den vil bli klar positiv i ettermiddag! LH er høyest da, så test på nytt mellom kl.15-18 - på konsentrert urin. Takk for svar, har ikke digital test hjemme, men skal ta ny test i ettermiddagen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5747 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er veldig usikker siden første ordentlige mensen jeg hadde etter jeg sluttet på p-piller i oktober, var 10.desember 🤭 men jeg har aldri fått så sterk strek på en eggløsningstest før! Anonymkode: d9da0...00c Sikker på du ikke har hatt sen eggløsning? Jeg fikk EL på CD30 en syklus etter ppille-slutt. Legg inn aksjer i tilfelle! Anonymkode: daff3...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #5748 Del Skrevet 10. januar 2022 Fru H skrev (1 time siden): Takk for svar, har ikke digital test hjemme, men skal ta ny test i ettermiddagen😊 Ja gjør det. Lykke til! Og for fremtiden anbefaler jeg å kjøpe en sånn pakke med de rosa Clearblue-testene. En slik pakke varer lenge (mange sykluser) om man kun bruker dem ved slike tvetydige strimler som dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5749 Del Skrevet 10. januar 2022 Ser at det er mange som legger eggløsningstest/graviditetstest på papir, og det gjør sikkert ikke så mye, men det står spesifikt at disse testene ikke skal legges på absorberendes flater, som tørkepapir, bare sånn btw Anonymkode: ab433...9b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru H Skrevet 10. januar 2022 #5750 Del Skrevet 10. januar 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Ja gjør det. Lykke til! Og for fremtiden anbefaler jeg å kjøpe en sånn pakke med de rosa Clearblue-testene. En slik pakke varer lenge (mange sykluser) om man kun bruker dem ved slike tvetydige strimler som dette Takk for tips😊Den siste fikk jeg nå, etter MA i august dette er mitt 4pp og første gang der jeg prøver med eggløsningstester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5751 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1/9/2022 den 22.36): Er denne eggløsningstesten positiv?? Har den siste uken hatt kramper så og si hver dag, magen har føltes helt øm, ubehag i korsrygg, vært mye trøtt og sliten og det har føltes ut som mensen skal komme når som helst - uten at det har kommet noe🤯 I dag har jeg merket at jeg har blitt rørt av ting jeg vanligvis ikke blir rørt av😅, niplene er veldig ømme og såre, og jeg tisser mer🤭 Tok denne testen i kveld, og har aldri hatt så sterk strek før? Tok graviditetstest for noen dager siden men den var negativ.. hva tenker dere? Anonymkode: d9da0...00c Sånne fikk jeg da jeg var gravid, ta ny graviditetstest ASAP 😊 Anonymkode: 986f8...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5752 Del Skrevet 11. januar 2022 Lagt inn aksjer på CD9, 10, 13, 15 og 17 (i dag). I følge FLO skal jeg har EL i morgen. Men utifra testene, så tolker jeg at den er i dag…? Anonymkode: 1bfdd...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #5753 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lagt inn aksjer på CD9, 10, 13, 15 og 17 (i dag). I følge FLO skal jeg har EL i morgen. Men utifra testene, så tolker jeg at den er i dag…? Anonymkode: 1bfdd...075 Bare lurer...Skal man ikke legge inn alle andre tester under "others"? Er vel kun premom sine som legges under premom. Aner ikke om det har noe å si da. CD16 er ikke positiv, men nærmer seg. Fortsett å teste! Dersom du ikke får tydelig sterkere/lik strek om noen dager, så har du gjerne gått glipp av EL (skjedd f.eks mellom testing CD16. Ikke ta det for gitt at EL alltid kommer ca 14 dager etter mens. Jeg har selv stoppet testing, da min test ble slik som din CD16, for så å tilfeldig teste noen dager senere (pga manglende EL-slim), også plutselig fått positiv test CD20 og 35. Anonymkode: daff3...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 14. januar 2022 #5754 Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Jeg vet denne er negativ, men noen som vet om strekene blir gradvis sterkere før eggløsning eller om det er forskjellig fra dag til dag? 🤔 Jeg kan teknisk sett ha hatt eggløsning for jeg fikk ikke tak i testene før nå en måned etter pilleslutt, men har ikke hatt noe symptomer tidligere. Har noe som likner på EL-slim nå. + er det vits å teste ikveld hvis testen så slik ut i ettermiddag? 🙊 Den er kanskje ikke sterk nok..? Endret 14. januar 2022 av s0la Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. januar 2022 #5755 Del Skrevet 15. januar 2022 s0la skrev (12 timer siden): Jeg vet denne er negativ, men noen som vet om strekene blir gradvis sterkere før eggløsning eller om det er forskjellig fra dag til dag? 🤔 Jeg kan teknisk sett ha hatt eggløsning for jeg fikk ikke tak i testene før nå en måned etter pilleslutt, men har ikke hatt noe symptomer tidligere. Har noe som likner på EL-slim nå. + er det vits å teste ikveld hvis testen så slik ut i ettermiddag? 🙊 Den er kanskje ikke sterk nok..? Mine tester (mitt LH nivå) kan vingle litt opp og ned før den plutselig er knall positiv. Denne er ganske sterk syns jeg så ville tatt et pr ganger i døgnet etter denne ja for å sjekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibej Skrevet 15. januar 2022 #5756 Del Skrevet 15. januar 2022 Er denne positiv? Noe sterkere enn i går tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 15. januar 2022 #5757 Del Skrevet 15. januar 2022 s0la skrev (15 timer siden): Jeg vet denne er negativ, men noen som vet om strekene blir gradvis sterkere før eggløsning eller om det er forskjellig fra dag til dag? 🤔 Jeg kan teknisk sett ha hatt eggløsning for jeg fikk ikke tak i testene før nå en måned etter pilleslutt, men har ikke hatt noe symptomer tidligere. Har noe som likner på EL-slim nå. + er det vits å teste ikveld hvis testen så slik ut i ettermiddag? 🙊 Den er kanskje ikke sterk nok..? Jeg tror det kan være noe på gang her. Når mine tester ble slik, så pleide jeg å få positiv ikke så lenge etterpå. Noen ganger vingler LH opp og ned, før man plutselig får en positiv tilsynelatende ut av det blå. Andre ganger kan det øke jevnt og trutt opp til en positiv strek. Litt forskjell fra kvinne til kvinne, men også fra gang til gang. Hvordan har strekene dine sett ut før opp til dette tidspunktet? Ville kanskje dyppet en i kveld også, om du er veldig nysgjerrig. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 16. januar 2022 #5758 Del Skrevet 16. januar 2022 On 1/15/2022 at 8:11 AM, Laura80 said: Mine tester (mitt LH nivå) kan vingle litt opp og ned før den plutselig er knall positiv. Denne er ganske sterk syns jeg så ville tatt et pr ganger i døgnet etter denne ja for å sjekke. Okei, så det varierer veldig! 🙊Mistenker at jeg KAN ha hatt eggløsning før den testen og, for jeg hadde veldig med stikninger og litt smerte på høyre side, men fikk ikke testene før dagen etter. 🤭 Det eneste jeg vet om meg er at jeg har veldig kort (typ et par timer) LH-topp. Så jeg kan vel ha hatt toppen imellom testinga mi og... Vanskelig det her. 23 hours ago, Lykkefrø said: Jeg tror det kan være noe på gang her. Når mine tester ble slik, så pleide jeg å få positiv ikke så lenge etterpå. Noen ganger vingler LH opp og ned, før man plutselig får en positiv tilsynelatende ut av det blå. Andre ganger kan det øke jevnt og trutt opp til en positiv strek. Litt forskjell fra kvinne til kvinne, men også fra gang til gang. Hvordan har strekene dine sett ut før opp til dette tidspunktet? Ville kanskje dyppet en i kveld også, om du er veldig nysgjerrig. 😇 Det var første testen faktisk, så har ikke peiling! 🙈 Fikk testene i posten en uke for seint og jeg rakk å ha noe som likna på EL-smerter dagen før de kom. Men det er jo bare en måned siden pilleslutt, så jeg vet ikke når jeg kan forvente EL i det hele tatt. 🤷🏼♀️🤭 Dagens er i alle fall slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 16. januar 2022 #5759 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) s0la skrev (3 timer siden): Okei, så det varierer veldig! 🙊Mistenker at jeg KAN ha hatt eggløsning før den testen og, for jeg hadde veldig med stikninger og litt smerte på høyre side, men fikk ikke testene før dagen etter. 🤭 Det eneste jeg vet om meg er at jeg har veldig kort (typ et par timer) LH-topp. Så jeg kan vel ha hatt toppen imellom testinga mi og... Vanskelig det her. Det var første testen faktisk, så har ikke peiling! 🙈 Fikk testene i posten en uke for seint og jeg rakk å ha noe som likna på EL-smerter dagen før de kom. Men det er jo bare en måned siden pilleslutt, så jeg vet ikke når jeg kan forvente EL i det hele tatt. 🤷🏼♀️🤭 Dagens er i alle fall slik... Aah, da skjønner jeg. 😊 Veldig vanlig å kjenne murringer og slikt uten eggløsning også, spesielt når kroppen er i lange sykluser. Akkurat som eggstokkene forbereder seg på å slippe egg og stikker litt ekstra når syklusen drøyer lenge. Ut i fra dagens test vil jeg nok si at du mest sannsynlig ikke hadde EL for to dager siden. LH pleier å synke lavt etter EL og disse testene synes jeg ser ut for typiske før-EL-tester etter min mening. Ville fortsatt å teste hver dag, og håpe at kroppen snart er klar for å slippe egg igjen. 🤞 Endret 16. januar 2022 av Lykkefrø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 16. januar 2022 #5760 Del Skrevet 16. januar 2022 9 minutter siden, Lykkefrø said: Aah, da skjønner jeg. 😊 Veldig vanlig å kjenne murringer og slikt uten eggløsning også, spesielt når kroppen er i lange sykluser. Akkurat som eggstokkene forbereder seg på å slippe egg og stikker litt ekstra når syklusen drøyer lenge. Ut i fra dagens test vil jeg nok si at du mest sannsynlig ikke hadde EL for to dager siden. LH pleier å synke lavt etter EL og disse testene synes jeg ser ut for typiske før-EL-tester etter min mening. Ville fortsatt å teste hver dag, og håpe at kroppen snart er klar for å slippe egg igjen. 🤞 Spennende! Håper i alle fall ikke jeg hadde EL da siden vi ikke fikk lagt inn noen aksjer... 🤭 Denne testen likner i alle fall mye på testene jeg hadde før EL sist. Men man vet jo aldri da! 😊 Takk for innspill.. man er jo så utålmodig når man venter på EL og mens. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå