bittelillebolla Skrevet 26. april 2021 #4901 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nesten eller positiv? 😅 Anonymkode: 538a4...9f2 Denne er nok negativ. 😕
bittelillebolla Skrevet 26. april 2021 #4902 Skrevet 26. april 2021 Eira2020 skrev (2 minutter siden): Hei 🌻 Første syklus jeg tester ut effekt med Letrozol etter å ha gått åtte mnd uten en eneste eggløsning. Hva tror dere om dagens test? Fikk helt sjokk av at den plutselig var steget så mye! 😮 Jeg tester med strips, men her også en pakke med clearblue digital rosa type liggende. Er det vits i begynne å bruke disse nå eller er det «for sent» ift å måle stigningsforskjellen videre tenker dere? Denne blir nok positiv veldig snart! 🎉 Jeg har ikke brukt digitale eggløsningstester, men tror de rosa måler hver enkelt test, altså enten negativ eller positiv uavhengig av testene før. De lilla sammenligner slik jeg har forstått det og må nullstilles før neste syklus osv.. Tror du kan ta en rosa og få enten runding eller smil. 👍 Kanskje du allerede hadde fått smil nå, streken er jo ganske sterk. 😊 1
Eira2020 Skrevet 26. april 2021 #4903 Skrevet 26. april 2021 (endret) Tusen takk for svar @bittelillebolla! Det var veldig nyttig å vite nå 😄 Jeg er blitt en dreven tester, men har null erfaring med positive tester (deprimerende, jeg vet). Talte denne til ca test nr 130 i rekken, så selv om den ikke var heelt tydelig positiv helt enda markerer jeg denne dagen som en seier 🎊😅 Endret 26. april 2021 av Eira2020
bittelillebolla Skrevet 26. april 2021 #4904 Skrevet 26. april 2021 (endret) Åh kjære deg @Eira2020! Ja da er jo dette en kjempe seier!! ENDELIG ser det ut til at du får en knall positiv veeeldig snart! Har litt troa på at den kanskje hadde slått ut som positiv på digital allerede nå også jeg. 👏 Har sett en del videoer av de rosa på YouTube, for jeg vurderer å kjøpe noen selv. Ser ut til at slike strimler blir positive på digital selv om de ikke er like sterke som kontrollstreken. Spennende dager fremover for deg! 🌷 Endret 26. april 2021 av bittelillebolla 1
Eira2020 Skrevet 26. april 2021 #4905 Skrevet 26. april 2021 Hihi, tusen takk! 🤩 Tror nok jeg og mannen bør feire litt i kveld ja 🙊🎉 Nå blir jeg jo supergiret, så kanskje jeg må teste med begge typen tester videre 😅 Blir veldig spennende! 👏🏼 1
Julie97 Skrevet 26. april 2021 #4906 Skrevet 26. april 2021 (endret) Hei dere! Har et lite spørsmål. Startet å teste cd 11 som var igår denne syklusen da positiv eltest var cd 13 sist syklus. Testen kom tilbake negativ men ganske sterk igår, og testene i dag har bare blitt svakere. Tror dere jeg testet litt for seint og at el kanskje kan ha vært? Sist syklus fikk jeg ganske plutselig sterke tester før den var helt blenda igjen dagen etter positiv test. Endret 26. april 2021 av Julie97
Amatariel Skrevet 26. april 2021 #4907 Skrevet 26. april 2021 Julie97 skrev (40 minutter siden): Hei dere! Har et lite spørsmål. Startet å teste cd 11 som var igår denne syklusen da positiv eltest var cd 13 sist syklus. Testen kom tilbake negativ men ganske sterk igår, og testene i dag har bare blitt svakere. Tror dere jeg testet litt for seint og at el kanskje kan ha vært? Sist syklus fikk jeg ganske plutselig sterke tester før den var helt blenda igjen dagen etter positiv test. Rett og slett umulig å svare på. Det kan være, men samtidig ikke. Må nesten bare teste videre og se hvordan testen oppfører seg... Greit å vite i alle fall at det er vanlig at testen svinger, både og opp og ned - før den blir positiv. Så har ikke så alt for mye å si at den først hadde en styrke, og så gikk litt ned i dag. I morgen kan den være veldig sterk igjen!
Eira2020 Skrevet 27. april 2021 #4908 Skrevet 27. april 2021 (endret) God morgen! Hva tenker dere om disse testene? Kan det nå tenkes at EL har skjedd i løpet av natten, eller er det vanlig med lavere nivåer om morgenen? 😊 Bilde nr. 2 er det fra 21:16 i går og nr. 3 er fra 07:12 i dag. Endret 27. april 2021 av Eira2020
bittelillebolla Skrevet 27. april 2021 #4909 Skrevet 27. april 2021 Eira2020 skrev (7 timer siden): God morgen! Hva tenker dere om disse testene? Kan det nå tenkes at EL har skjedd i løpet av natten, eller er det vanlig med lavere nivåer om morgenen? 😊 Bilde nr. 2 er det fra 21:16 i går og nr. 3 er fra 07:12 i dag. Jeg troe EL kan være i dag 😊 Etter en dag med positiv, også negativ i dag er jeg ganske sikker på at du kan regne idag som EL-dagen 🙌 Hurra! Masse lykke til denne prøveperioden! ❤️ 1
Eira2020 Skrevet 27. april 2021 #4910 Skrevet 27. april 2021 bittelillebolla skrev (1 time siden): Jeg troe EL kan være i dag 😊 Etter en dag med positiv, også negativ i dag er jeg ganske sikker på at du kan regne idag som EL-dagen 🙌 Hurra! Masse lykke til denne prøveperioden! ❤️ Yay, dette er gledelige nyheter for meg som har gått så lenge uten å få være med i «klubben» med eggløsninger 🎊😅 Ny digital test i ettermiddag var negativ og med strimmel slik: 😄 2
bittelillebolla Skrevet 27. april 2021 #4911 Skrevet 27. april 2021 Eira2020 skrev (5 minutter siden): Yay, dette er gledelige nyheter for meg som har gått så lenge uten å få være med i «klubben» med eggløsninger 🎊😅 Ny digital test i ettermiddag var negativ og med strimmel slik: 😄 Jippi! 🎉 Det skjønner jeg så godt!! Dette blir spennende! 🤩 Krysser fingrene for deg, og for egget! 🤞 1
Eira2020 Skrevet 27. april 2021 #4912 Skrevet 27. april 2021 bittelillebolla skrev (1 time siden): Jippi! 🎉 Det skjønner jeg så godt!! Dette blir spennende! 🤩 Krysser fingrene for deg, og for egget! 🤞 Tusen takk 💛 Veldig fint å ha noen å sparre med når dette er litt ukjent terreng for meg 🤩 1
Amatariel Skrevet 27. april 2021 #4913 Skrevet 27. april 2021 Jeg ville bare vise i denne tråden her hvor raskt en test kan gå til nesten usynlig til positiv på bare ett døgn. Den øverste testen tok jeg på søndag ettermiddag, og den nederste tok jeg i går ettermiddag. Ble veldig overrasket selv over at det kunne gå SÅ fort fra det ene til det andre. Den nederste er positiv, hvis noen lurte på det. Selv var jeg pittelitt i tvil ettersom den ikke fremstår som "like fyldig" som kontrollstreken, men jeg tok en dobbeltsjekk med digital og den smilte som bare det 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4914 Skrevet 27. april 2021 Har noen erfaringer med å tolke clearblue testpinner manuelt? Jeg kjøpte clearblue advanced fertilitetsmonitor i dag, for å bruke den i morgen. Fant nettopp ut at det ikke er mulig å ta den i bruk før neste mens har startet. Nå har jeg 20 teststrimler som jeg ikke får brukt før neste syklus 🙄 (med mindre det er mulig å tolke disse manuelt). Anonymkode: 417aa...3b1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4915 Skrevet 29. april 2021 Hei, første syklus etter jeg sluttet på minipille 12.april. Siden vi ikke skal prøve før til høsten, har jeg ønsket å tracke eggløsningen allerede, og har testet hver dag siden, for at vi skal kunne unngå de mest usikre periodene. Dette er den sterkeste testen til nå, og positiv som jeg forstår? Dvs eggløsning om 24-48 timer? ikke bare bare det her, men sykt spennende å bli bedre kjent med kroppen og alt som foregår .😊 Anonymkode: d3945...a72
Amatariel Skrevet 29. april 2021 #4916 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Siden vi ikke skal prøve før til høsten, har jeg ønsket å tracke eggløsningen allerede, og har testet hver dag siden, for at vi skal kunne unngå de mest usikre periodene. Dette er den sterkeste testen til nå, og positiv som jeg forstår? Dvs eggløsning om 24-48 timer? Ja den er positiv Og for gjennomsnittet så slipper egget innen 24-48 timer da 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4917 Skrevet 29. april 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Ja den er positiv Og for gjennomsnittet så slipper egget innen 24-48 timer da Tusen takk for svar! 😊 Anonymkode: d3945...a72
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #4918 Skrevet 30. april 2021 Er denne negativ? Merket er Metode +. Anonymkode: 417aa...3b1
Amatariel Skrevet 30. april 2021 #4919 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er denne negativ? Merket er Metode +. Ja jeg syns teststreken ser svakere ut enn kontrollstreken, så negativ da.
Osloborger88 Skrevet 30. april 2021 #4920 Skrevet 30. april 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Ja jeg syns teststreken ser svakere ut enn kontrollstreken, så negativ da. Tok en ny test nå. Kanskje denne er positiv? 😅 Har ikke tolket eggløsningstester manuelt før, og merker at jeg synes det er vanskelig å vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå