Anonym546u Skrevet 8. januar 2020 #3141 Del Skrevet 8. januar 2020 Jeg har tatt eltest i går og i dag som viser LAV på clearblue sin fertilitetsmonitor. Har samtidig tatt vanlig Clearblue eltest som viste smiletegn begge gangene. Skjønner ikke hvorfor. Står at vanlig en test viser smiletegn på to mest fertile dager. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3142 Del Skrevet 9. januar 2020 ? Anonymkode: d2326...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 9. januar 2020 #3143 Del Skrevet 9. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: d2326...64a Negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 9. januar 2020 #3144 Del Skrevet 9. januar 2020 17 timer siden, Annie86 skrev: Ja, tenkte på det i ettertid. Det er to dager siden og jeg tok ikke bilde 😕 Men den var sterk og tydelig men tynnere enn kontrollstreken og ikke litt ujevn. Min positive EL-test fra babyplan så slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3145 Del Skrevet 9. januar 2020 Hei! Hvor ofte tester dere etter EL? Fikk blinkende smiley i morrest og i ettermiddag, burde jeg teste i kveld også? Anonymkode: 87ece...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3146 Del Skrevet 9. januar 2020 Beklager ekkelt bilde!! Men vil dere si at dette er EL slim?? Greide ikke strekke det så mye lengre enn det der, men var ikke så mye slim så tenker det er begrenset hvor mye man får strekt det? Anonymkode: 87ece...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3147 Del Skrevet 10. januar 2020 Denne er tatt på morran Men kan den vise positiv på morran også er den negativ?hvis dere synes den ser positiv ut da Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento_2 Skrevet 10. januar 2020 #3148 Del Skrevet 10. januar 2020 Er disse positive? De er sterkere enn vanlig, synes jeg. Testene er tatt på cd 9 og 10, så jeg be så overraska over at de var så sterke. Tok letrozol fra cd 3-7, vet ikke om det kan ha noe å si? Vanligvis går det 2 mnd mellom hver menstruasjon, jeg har lange sykluser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 10. januar 2020 #3149 Del Skrevet 10. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager ekkelt bilde!! Men vil dere si at dette er EL slim?? Greide ikke strekke det så mye lengre enn det der, men var ikke så mye slim så tenker det er begrenset hvor mye man får strekt det? Anonymkode: 87ece...fa7 Kan dette være rester etter sæd? Sånn kan det se ut hos meg i allefall. Tror "eksemplarisk" eggehvite slim skal kunne strekkes litt mer, kanskje det er rett rundt hjørnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3150 Del Skrevet 10. januar 2020 Tok min første eggløsningstest i dag. Slik jeg leser den er den positiv, er dere enig ? Anonymkode: fbc50...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3151 Del Skrevet 10. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne er tatt på morran Men kan den vise positiv på morran også er den negativ?hvis dere synes den ser positiv ut da Anonymkode: 27cfb...8eb Ingen? Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantoorangen Skrevet 10. januar 2020 #3152 Del Skrevet 10. januar 2020 Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yucca1 Skrevet 10. januar 2020 #3153 Del Skrevet 10. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne er tatt på morran Men kan den vise positiv på morran også er den negativ?hvis dere synes den ser positiv ut da Anonymkode: 27cfb...8eb Positiv 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yucca1 Skrevet 10. januar 2020 #3154 Del Skrevet 10. januar 2020 10 timer siden, jento_2 skrev: Er disse positive? De er sterkere enn vanlig, synes jeg. Testene er tatt på cd 9 og 10, så jeg be så overraska over at de var så sterke. Tok letrozol fra cd 3-7, vet ikke om det kan ha noe å si? Vanligvis går det 2 mnd mellom hver menstruasjon, jeg har lange sykluser! Synes de ser negative ut. Mulig det nærmer seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yucca1 Skrevet 10. januar 2020 #3155 Del Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok min første eggløsningstest i dag. Slik jeg leser den er den positiv, er dere enig ? Anonymkode: fbc50...dc1 Positiv! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yucca1 Skrevet 10. januar 2020 #3156 Del Skrevet 10. januar 2020 58 minutter siden, Fantoorangen skrev: Noen som har vært borti noe lignende? At de er positive over flere dager tenker du på?😊 fikk det samme i november og ble gravid (men mistet). På el i desember så var den bare positiv én kveld, så negativ igjen morgenen etter 😊 så det kan nok variere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantoorangen Skrevet 10. januar 2020 #3157 Del Skrevet 10. januar 2020 Akkurat nå, Yucca1 skrev: At de er positive over flere dager tenker du på?😊 fikk det samme i november og ble gravid (men mistet). På el i desember så var den bare positiv én kveld, så negativ igjen morgenen etter 😊 så det kan nok variere 😊 Temper du slik at du vet når EL var når du fikk flere dager med positiv test? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yucca1 Skrevet 10. januar 2020 #3158 Del Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, Fantoorangen skrev: Temper du slik at du vet når EL var når du fikk flere dager med positiv test? 😊 Nei temper ikke, men kjente EL godt den syklusen. Fikk det også bekreftet med gyn 😊 for min del skjedde EL på dag 2 med positive tester 😊 var positiv, men svakere positiv 1,5 dag etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantoorangen Skrevet 10. januar 2020 #3159 Del Skrevet 10. januar 2020 7 minutter siden, Yucca1 skrev: Nei temper ikke, men kjente EL godt den syklusen. Fikk det også bekreftet med gyn 😊 for min del skjedde EL på dag 2 med positive tester 😊 var positiv, men svakere positiv 1,5 dag etter. Ok Får ta utgangspunkt i at EL kan ha skjedd CD 15 som vanlig, mtp at den tydeligste positive kom 14 CD. Men får bare fortsette å legge aksjer i tilfelle. Hadde EL slim og murringer/stikk fra CD 11-14 ca. Har gidd seg nå så mulig det bare tar lang tid å få ned LH nivåene i kroppen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3160 Del Skrevet 10. januar 2020 Anonymkode: 27cfb...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå