Sol-gull Skrevet 8. mai 2019 #3001 Del Skrevet 8. mai 2019 Wade Robson forteller i rettssaken i 2005 at MJ kastet stein på løven for å få den til å brøle: "Wade Robson, 23, admitted a few days ago that when he was a young boy visiting the ranch he and the "King of Pop" would hurl stones at the lion's cage. "We wanted to see the lion roar because he was just sitting there not doing anything," the young Australian told jurors." https://www.news24.com/World/News/Animals-enter-Jackson-trial-20050508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 8. mai 2019 #3002 Del Skrevet 8. mai 2019 6 timer siden, Miranda16 skrev: Nå er jobben hans å forsvare en som hevder han er uskyldig. Hvis han er så dyktig, burde han hatt smartere innfallsvinkler enn at det hele handlet om penger. Det kortet er syltynt. Regner med det var han som rådet MJ på sitt sterkeste å inngå forlik også. Du tar feil. Forliket ble inngått i 1993 med andre advokater. Thomas Mesereau jobbet med MJ i 2004-2005. Mesereau har aldri vært med på å inngå noe forlik. Han var forsvarsadvokat i rettssaken som MJ vant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 8. mai 2019 #3003 Del Skrevet 8. mai 2019 19 timer siden, Miranda16 skrev: Must see! Helt utrolig at noen ikke finner Clemente troverdig Dette er videoen fans av MJ har postet overalt i sosiale medier. Mesereau jobbet med MJ i rettssaken der en familie saksøkte MJ etter at han brøt kontakten med dem. Denne familien kom i kontakt med MJ pga en av sønnene hadde kreft. De gikk via Laugh factory, gjennom en gruppe komikere som satte dem i kontakt med MJ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 8. mai 2019 #3004 Del Skrevet 8. mai 2019 2 hours ago, Kelsi said: Du tar feil. Forliket ble inngått i 1993 med andre advokater. Thomas Mesereau jobbet med MJ i 2004-2005. Mesereau har aldri vært med på å inngå noe forlik. Han var forsvarsadvokat i rettssaken som MJ vant. Du er tålmodig og saklig! 👏 Må innrømme jeg har ikke tålmodighet til det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. mai 2019 #3005 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) 4 timer siden, Kelsi skrev: Du tar feil. Forliket ble inngått i 1993 med andre advokater. Thomas Mesereau jobbet med MJ i 2004-2005. Takk. Min feil Endret 8. mai 2019 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. mai 2019 #3006 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) .. Endret 8. mai 2019 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 8. mai 2019 #3007 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) HBO har stadig endret introduksjons-teksten til filmen Leaving Neverland: Først: "Two men tell the story of how they were sexually abused by Michael Jackson." Deretter: Two men describe the alleged abuse they suffered in the hands of Michael Jackson." Og enda en endring: "This two-part documentary explores the separate but parallel experiences of two men who spent time with Michael Jackson when they were young." Endret 8. mai 2019 av Kelsi Rettet skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 8. mai 2019 #3008 Del Skrevet 8. mai 2019 21 hours ago, Kelsi said: Madonna forsvarer MJ og uttaler at hun selv har opplevd løgnaktige beskyldninger. Hun stiller spørsmål om man kan bevise beskyldningene og påpeker at anklagerne kan ha økonomiske motiver. https://m.huffingtonpost.co.uk/amp/entry/madonna-michael-jackson-finding-neverland-sex-abuse-allegations-defends-vogue-magazine-interview_uk_5cd179ade4b04e275d501db9/ Fra Madonna's book "Sex": 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 8. mai 2019 #3009 Del Skrevet 8. mai 2019 18 timer siden, Sol70 skrev: Han skal ha visst i 2015 at flere kom til å stå frem i 2019? Hvordan da? Jeg har nesten bare hørt på podcaster av han fra nå når filmen kom ut, så jeg vet ikke hva han har sagt før det. Det han sa fra begynnelsen var at han vet om andre ofre, men han kan ikke avsløre hvem de er, han sa at det var flere som fortalte sin historie til politiet men som ikke ville vitne i rettssaken. I den nest siste podcasten sa han at han håpte at mer iformasjon om hva de fant på Neverland ville komme ut, for det er ikke alt som er offentlig informasjon pr. idag. I den siste sa han at mer informasjon VIL komme ut, og også flere ofre. Personlig er jeg overbevist om at flere ofre kommer til å stå frem, men har ikke noen ide om når. Beskyldningene går helt tilbake til 80-tallet egentlig, så at det plutselig skal stoppe nå er vel usannsynlig. Dette er jo nettopp mitt poeng. Denne mannen påstår han sitter på mer informasjon. Men nevnte ikke dette til Messereau. Jeg vet heller ikke hva han har sagt før, jeg har ikke fulgt mannen! Jeg sikter til dere, hva dere har lagt ut her. Og det du nettopp beskriver her som jeg har markert. Så at du kommer med at filmen var fra 2015.. Javel, men hadde ikke han mer info om dette siden rettsaken og kanskje før? Siden han "vet" dette nå, så visste han vel det i 2015 også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 8. mai 2019 #3010 Del Skrevet 8. mai 2019 19 timer siden, Sol70 skrev: Han skal ha visst i 2015 at flere kom til å stå frem i 2019? Hvordan da? Trodde du Robson og Safechuck stod frem i 2019? Wade Robson stod frem med søksmål i 2013 og James Safechuck i 2014. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 8. mai 2019 #3011 Del Skrevet 8. mai 2019 1 hour ago, Becka said: Dette er jo nettopp mitt poeng. Denne mannen påstår han sitter på mer informasjon. Men nevnte ikke dette til Messereau. Jeg vet heller ikke hva han har sagt før, jeg har ikke fulgt mannen! Jeg sikter til dere, hva dere har lagt ut her. Og det du nettopp beskriver her som jeg har markert. Så at du kommer med at filmen var fra 2015.. Javel, men hadde ikke han mer info om dette siden rettsaken og kanskje før? Siden han "vet" dette nå, så visste han vel det i 2015 også. Hva er dette for slags logikk? Jeg vet vel ikke hva Clemente vet eller ikke vet på gitte tidspunkt, og uansett hva han vet, hvorfor skulle han si noe om det akkurat her og akkurat til til Mesereu? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 8. mai 2019 #3012 Del Skrevet 8. mai 2019 41 minutter siden, Kelsi said: Trodde du Robson og Safechuck stod frem i 2019? Wade Robson stod frem med søksmål i 2013 og James Safechuck i 2014. Jeg snakker ikke om Robson og Safechuck. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 8. mai 2019 #3013 Del Skrevet 8. mai 2019 7 hours ago, Sol70 said: Fra Madonna's book "Sex": Hva er poenget med dette?? Ikke orker å skrive selv, men fant et innlegg som fikk sagt det jeg har lyst å si '.... how is this supposed to be alarming...? It didn't sound like she raped that boy at all, and nothing in this text tells us whether he was below the age of consent or not. This.... . isn't illegal as long as this person has reached the age of consent.' Tror du virkelig den gamle boken har noe som helst betydning for MJ saken? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut123 Skrevet 8. mai 2019 #3014 Del Skrevet 8. mai 2019 10 minutter siden, Vestlandlove skrev: Hva er poenget med dette?? Ikke orker å skrive selv, men fant et innlegg som fikk sagt det jeg har lyst å si '.... how is this supposed to be alarming...? It didn't sound like she raped that boy at all, and nothing in this text tells us whether he was below the age of consent or not. This.... . isn't illegal as long as this person has reached the age of consent.' Tror du virkelig den gamle boken har noe som helst betydning for MJ saken? Ha ha, må skjønner jeg hvorfor du forsvarer Jackson. Ja, i den konteksten de diskuterte har det stor betydning. Når man bringer frem en person som forsvarer Jackson og samtidig har så forskrudd syn på sex med en tenåring, så har det noe å si ja. Du er jo like forskrudd som tenker at dette er jo helt normalt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 9. mai 2019 #3015 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) 6 hours ago, Knut123 said: Ha ha, må skjønner jeg hvorfor du forsvarer Jackson. Ja, i den konteksten de diskuterte har det stor betydning. Når man bringer frem en person som forsvarer Jackson og samtidig har så forskrudd syn på sex med en tenåring, så har det noe å si ja. Du er jo like forskrudd som tenker at dette er jo helt normalt. Trine Skei Grande hadde sex med en tenåring. Så? Hva skjedde med henne? Hun var 38 og han var 17!!!! Det er rett og slett en desperat forsøk å svart male alle som forsvar MJ, saklig eller usaklig. Madonna er en fri dame, som alle aldre fri mennesker, gjør det hun vil og har lyst til uten å bytte loven, norsk topp politiker gjorde det samme uten å ha fått noe konsekvenser for det. det er loven som bestemmer, ikke hva folk mener hva som er rett og galt. Noen mj hater har problemer med det er det deres problem!!! Desverre. Om du ikke liker hva Madonna gjorde har NULL betydning. Null. Du kan skrike så mye til lungen din sprekker hvor forskrudd hun er, jeg er, osv, betyr det NULL.. ZERO.. Prøver du igjen å bruke din sarkastisk og overlegen tone? 😂 Give me a break!! Endret 9. mai 2019 av Vestlandlove 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 9. mai 2019 #3016 Del Skrevet 9. mai 2019 15 hours ago, Kelsi said: HBO har stadig endret introduksjons-teksten til filmen Leaving Neverland: Først: "Two men tell the story of how they were sexually abused by Michael Jackson." Deretter: Two men describe the alleged abuse they suffered in the hands of Michael Jackson." Og enda en endring: "This two-part documentary explores the separate but parallel experiences of two men who spent time with Michael Jackson when they were young." Hva blir det neste? 'They say they spent time with Michael Jackson?' HBO just humiliated themselves! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 9. mai 2019 #3017 Del Skrevet 9. mai 2019 10 timer siden, Sol70 skrev: Jeg snakker ikke om Robson og Safechuck. Hvem snakker du om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut123 Skrevet 9. mai 2019 #3018 Del Skrevet 9. mai 2019 3 timer siden, Vestlandlove skrev: Trine Skei Grande hadde sex med en tenåring. Så? Hva skjedde med henne? Hun var 38 og han var 17!!!! Det er rett og slett en desperat forsøk å svart male alle som forsvar MJ, saklig eller usaklig. Madonna er en fri dame, som alle aldre fri mennesker, gjør det hun vil og har lyst til uten å bytte loven, norsk topp politiker gjorde det samme uten å ha fått noe konsekvenser for det. det er loven som bestemmer, ikke hva folk mener hva som er rett og galt. Noen mj hater har problemer med det er det deres problem!!! Desverre. Om du ikke liker hva Madonna gjorde har NULL betydning. Null. Du kan skrike så mye til lungen din sprekker hvor forskrudd hun er, jeg er, osv, betyr det NULL.. ZERO.. Prøver du igjen å bruke din sarkastisk og overlegen tone? 😂 Give me a break!! "MJ hater" hmmm, nei det er jeg ikke. Jeg digger musikken hans, alltid vært en fan, men jeg misliker sterkt en del av handlingene hans. Å jo, sånn har Jackson fansen holdt på hele tiden her inne. Konstant. Alt andre sier så finner de masse feil på personene som uttaler seg om saker hvor meningen deres ikke er de samme som dere. Også gjør vi det.......Nei, da er det ikke relevant. Og vet du hva, da er det ikke relevant hvem som støtter han eller ei av kjendiser. Du har ikke akkurat vært så flink til å holde en saklig tone eller bidratt med så mye nyttig i saken, så litt motstand må du tåle 😂😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 9. mai 2019 #3019 Del Skrevet 9. mai 2019 13 timer siden, Sol70 skrev: Hva er dette for slags logikk? Jeg vet vel ikke hva Clemente vet eller ikke vet på gitte tidspunkt, og uansett hva han vet, hvorfor skulle han si noe om det akkurat her og akkurat til til Mesereu? Skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå hva som er poenget her. Det var du som kommenterte dette, at det var en video fra 2015 som om det skulle ha betydning. Jeg prøver bare å forklare deg hvorfor jeg kom med det spørsmålet. Hvorfor han skulle si noe til Mesereau, nei, si det, fordi de hadde en diskusjon om emnet. Men ferdig med dette nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 9. mai 2019 #3020 Del Skrevet 9. mai 2019 14 timer siden, Kelsi skrev: Trodde du Robson og Safechuck stod frem i 2019? Wade Robson stod frem med søksmål i 2013 og James Safechuck i 2014. Ja og de nevnet Wade Robson i denne videoen også. Så jeg så ikke poenget med å dra frem at den var fra 2015. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå