Gå til innhold

Dagens menn og forpliktelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil ikke menn nå til dags binde seg? De kan fint ha en ff som de møter hver dag, lager middag med, har sex med, ser på Gullrekka med, gjør alt det man gjør i et forhold, MEN det forblir med det. Ikke blir hun presentert til familie og venner. Hvorfor har det blitt sånn? Kan dere menn svare oppriktig? Jeg ser flere og flere damer som dater og dater og dater i flere år og fortsatt kommer de ikke i nærheten av å bli sammen med fyren fordi med en gang de nevner noe som ligner på forhold så fordufter hele karen. WHY???

Anonymkode: b2776...1dc

Jeg ønsker ikke å binde meg fordi jeg rett og slett ikke ser hvordan en samboer/kjæreste skal forbedre livet mitt pdd. Jeg gjør som du sier, møter damer jeg kan spise med, ta en drink med, ha sex med, dra på kino, trene, gå i skogen med - hva som helst igrunn.

Jeg tror det har blitt sånn fordi det er så lett å ha det sånn? Jeg er vel over gjennomsnittet populær blant damer (gitt tinder matcher/byen vs venner osv), jeg tjener gode penger, men jobber også mye i en jobb jeg trives i og jeg har en god del muligheter med damer som gjerne vil ta det videre. Enn så lenge har jeg ikke sett noen fordeler for min egen del. Ja, det er kynisk, men er det slik at jeg bør slå meg til ro med ei fordi samfunnet mener det, eller fordi det er mange damer der ute som vil ha en mann? Jeg lever livet mitt slik jeg finner det naturlig.

Jeg jobber når jeg vil, reiser når jeg vil, dater når jeg vil, knuller når jeg vil... Finner jeg en "connection" vil jeg selvsagt revurdere

Anonymkode: bfede...a23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil leve livet vårt fritt uten å binde oss til noen, og det har vi all vår rett til!

Anonymkode: b47c4...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening. Jeg har en annen:-)

Anonymkode: 1d5ce...41b

Det var ikke en mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å binde meg fordi jeg rett og slett ikke ser hvordan en samboer/kjæreste skal forbedre livet mitt pdd. Jeg gjør som du sier, møter damer jeg kan spise med, ta en drink med, ha sex med, dra på kino, trene, gå i skogen med - hva som helst igrunn.

Jeg tror det har blitt sånn fordi det er så lett å ha det sånn? Jeg er vel over gjennomsnittet populær blant damer (gitt tinder matcher/byen vs venner osv), jeg tjener gode penger, men jobber også mye i en jobb jeg trives i og jeg har en god del muligheter med damer som gjerne vil ta det videre. Enn så lenge har jeg ikke sett noen fordeler for min egen del. Ja, det er kynisk, men er det slik at jeg bør slå meg til ro med ei fordi samfunnet mener det, eller fordi det er mange damer der ute som vil ha en mann? Jeg lever livet mitt slik jeg finner det naturlig.

Jeg jobber når jeg vil, reiser når jeg vil, dater når jeg vil, knuller når jeg vil... Finner jeg en "connection" vil jeg selvsagt revurdere

Anonymkode: bfede...a23

Så løsningen for kvinner er å kollektivt nekte menn sex? 

Anonymkode: 4af77...a23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi vil leve livet vårt fritt uten å binde oss til noen, og det har vi all vår rett til!

Anonymkode: b47c4...7d7

Er det noen som nekter deg det?

Anonymkode: 573c0...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kravstorhet.

Nå om dagen ser man perfekte damer overalt (sminket og redigert og fikset på) så som vanlig jente har man ingen sjans.

100% av mennene sikter seg inn på 30% av kvinnene og resten blir ignorert.

I tillegg ser de på oss som annenrangspersoner.

Hadde de ikke vært så kravstore så hadde det ikke vært et problem.

Anonymkode: 076da...af8

Det er det dummeste jeg har hørt. En populær statistikk viser at kvinner vurderer 80% av menn som under gjennomsnittlig attraktiv, mens 80% av menn konkurrerer hovedsakelig om de "styggeste" 20% av kvinner. Det er jo uten tvil kvinner som vinner på bruk av sminke for å forstørre egoet sitt. 

Anonymkode: 2f1a1...bb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Så løsningen for kvinner er å kollektivt nekte menn sex? 

Anonymkode: 4af77...a23

Det tror jeg blir vanskelig ;) 

Men når det er stuerent og kanksje fordelaktig (økonomisk/fritid/aktiviteter) for både kvinner og menn å leve uten partner så er det ikke rart det fører til at færre velger å leve som par? 

Hadde jeg ikke hatt så enkel og rask tilgang på sex/kos/nærhet så vet hadde jeg muligens vært mer innstilt på å lete etter en partner😶 

Anonymkode: bfede...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg blir vanskelig ;) 

Men når det er stuerent og kanksje fordelaktig (økonomisk/fritid/aktiviteter) for både kvinner og menn å leve uten partner så er det ikke rart det fører til at færre velger å leve som par? 

Hadde jeg ikke hatt så enkel og rask tilgang på sex/kos/nærhet så vet hadde jeg muligens vært mer innstilt på å lete etter en partner😶 

Anonymkode: bfede...a23

Det bekrefter jo bare at menn ikke vet hva kjærlighet er men bare skal ha sex.

Kvinner kan få sex når de vil og med omtrent hvem de vil. Allikavel søker vi etter noe mer og noe større. En å dele ting med og bli gammel med imens menn bare skal bytte partnere hele tiden.

Anonymkode: 076da...af8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det dummeste jeg har hørt. En populær statistikk viser at kvinner vurderer 80% av menn som under gjennomsnittlig attraktiv, mens 80% av menn konkurrerer hovedsakelig om de "styggeste" 20% av kvinner. Det er jo uten tvil kvinner som vinner på bruk av sminke for å forstørre egoet sitt. 

Anonymkode: 2f1a1...bb3

En populær statistikk skapt av en mannsalder og spredt blant kvinnehatere ja. En statistikk fra USA som er over 10 år gammel.

Menn, dere er for kravstore rett og slett. Jeg tør ikke date pga alle disse kravene. Kunne sikkert hatt mye å gi men blør jo livredd av den smørbrødlista med krav som man blir møtt med. 70% av de som kommer med disse kravene er jo menn som,stygt å si, ikke burde egentlig hatt noen krav...

Anonymkode: 076da...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste menn binder seg, men det er riktig at flere ikke vil det. Det har blant annet med menns rettigheter å gjøre når det kommer til f.eks barn. Enten det er spørsmål om abort eller barnefordeling. Dessuten stilles det større krav til at menn er menn i tradisjonell forstand. Det er forventet at menn hjelper til i huset, samtidig er det forventet at menn også tar seg av de mer tradisjonelle mannsoppgavene som oppussing og vedlikehold av hage og hus. Noe de færreste kvinner tar del i, selv om det har blitt flere med årene (heldigvis). For mange menn er forhold bare til bry når man likevel kan ha en pulevenn. Nå snakker jeg ikke om flertallet av menn, men en økende mengde menn. 

Anonymkode: 31239...364

Det forventes at menn bidrar 50 % i husarbeid fordi kvinner nå ofte jobber like mye som menn. Jeg orker ikke å jobbe like mye som mannen min for å siden gjøre 75 % av husarbeidet hjemme. Ikke rart kvinner blir utbrente liksom.. men selv om menn forsøker å gjøre like mye hjemme, så er det oftest kvinnen som står for fordelingen av arbeid, planlegging, ansvaret osv. Slikt som faktisk er mer kognitivt krevende enn å bare gjøre det man får beskjed om. Det er også kvinnen som føler skyld om det ikke er ryddig når det kommer besøk, som sørger for at det står friske blomster fremme i blant, som kjøper vin når man er bedt på middag hos vennepar, evt påminner mannen om å gjøre det. I de fleste forhold står kvinnen opp 20-40 minutter før mannen fordi hun bruker lengre tid på å stelle seg. Selvvalgt, joda, det kan man si. Men kvinner uten sminke blir tart mindre seriøst på en arbeidsplass og anses lett å ikke ha annet på stell ettersom hun ikke en gang klarer å ta vare på eget utseende. Så at mannen da bes om gjøre mer mtp oppussing, bilgreier osv., syns jeg er helt rimelig. Hvis ikke vil jeg helst bli hemmafru, så kan mannen forsørge meg mens keg steller huset og ser husmorprogram på TV. 

Anonymkode: deae0...3ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det bekrefter jo bare at menn ikke vet hva kjærlighet er men bare skal ha sex.

Kvinner kan få sex når de vil og med omtrent hvem de vil. Allikavel søker vi etter noe mer og noe større. En å dele ting med og bli gammel med imens menn bare skal bytte partnere hele tiden.

Anonymkode: 076da...af8

Dette bekrefter at kvinner bare må ha noen og forkler det som 'kjærlighet'.

Ser du hvor teit det er å hoppe til slike konklusjoner?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er sagt i tråden så må en ikke verken gifte seg eller bli samboer før å ha et aktivt sexliv. Jeg tenker også at med alle dating appene så kan en flørte, ha sex uten at det nødvendigvis er forpliktende, en får desserten. 

Anonymkode: bde44...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

For å stille deg et spørsmål: Hva får menn ut av å være i et forhold?

Hvis det koster mer enn det smaker, så unngår de rett og slett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThotSlayer
47 minutter siden, AnonymBruker said:

En populær statistikk skapt av en mannsalder og spredt blant kvinnehatere ja. En statistikk fra USA som er over 10 år gammel.

Menn, dere er for kravstore rett og slett. Jeg tør ikke date pga alle disse kravene. Kunne sikkert hatt mye å gi men blør jo livredd av den smørbrødlista med krav som man blir møtt med. 70% av de som kommer med disse kravene er jo menn som,stygt å si, ikke burde egentlig hatt noen krav...

Anonymkode: 076da...af8

Den statistikken er utdatert. Med årene har det faktisk blitt mer skjevfordelt, hvor de på toppen får enda flere kvinner de kan rullere på.

Menn har ikke ås mange krav:

1) ikke vær feit, ta vare på kroppen. Hvis du er kraftig bygd så er det uansett ikke noen unnskyldning å ha valker
2) Finn ut dine styrker utseendemessig og spill på de
3) Ha en behagelig personlighet
4) Ikke vær et emosjonelt eller økonomisk vrak
5) Vær kåt og glad i sex

Det er faktisk mulig for ENHVER kvinne å nå disse kravene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil ikke menn nå til dags binde seg? De kan fint ha en ff som de møter hver dag, lager middag med, har sex med, ser på Gullrekka med, gjør alt det man gjør i et forhold, MEN det forblir med det. Ikke blir hun presentert til familie og venner. Hvorfor har det blitt sånn? Kan dere menn svare oppriktig? Jeg ser flere og flere damer som dater og dater og dater i flere år og fortsatt kommer de ikke i nærheten av å bli sammen med fyren fordi med en gang de nevner noe som ligner på forhold så fordufter hele karen. WHY???

Anonymkode: b2776...1dc

Hvis noen ser gullrekka er de ikke verdt å vise frem til mor og far. 

Anonymkode: 17f22...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det bekrefter jo bare at menn ikke vet hva kjærlighet er men bare skal ha sex.

Kvinner kan få sex når de vil og med omtrent hvem de vil. Hvis de ser bra ut, ja..?

Allikavel Likevel søker vi etter noe mer og noe større. En å dele ting med og bli gammel med imens menn bare skal bytte partnere hele tiden. Og hva tror du er grunnen til dette? 

Anonymkode: 076da...af8

Jeg vet hva kjærlighet er - men er par-kjærlighet meningen med livet?

Anonymkode: bfede...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drama + prinssessesyndrom = no relationship. Menns rettigheter angående barnefordeling er også viktig, setter ikke barn til verden før den styrkes.

Anonymkode: d9eea...917

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

En populær statistikk skapt av en mannsalder og spredt blant kvinnehatere ja. En statistikk fra USA som er over 10 år gammel.

Menn, dere er for kravstore rett og slett. Jeg tør ikke date pga alle disse kravene. Kunne sikkert hatt mye å gi men blør jo livredd av den smørbrødlista med krav som man blir møtt med. 70% av de som kommer med disse kravene er jo menn som,stygt å si, ikke burde egentlig hatt noen krav...

Anonymkode: 076da...af8

Nei... det er en statistikk fra en studie en datingtjeneste gjorde. Og den er ikke i nærheten av å være 10 år gammel. Men du troller vel bare uansett. 

Anonymkode: 2f1a1...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, ThotSlayer said:

Den statistikken er utdatert. Med årene har det faktisk blitt mer skjevfordelt, hvor de på toppen får enda flere kvinner de kan rullere på.

Menn har ikke ås mange krav:

1) ikke vær feit, ta vare på kroppen. Hvis du er kraftig bygd så er det uansett ikke noen unnskyldning å ha valker
2) Finn ut dine styrker utseendemessig og spill på de
3) Ha en behagelig personlighet
4) Ikke vær et emosjonelt eller økonomisk vrak
5) Vær kåt og glad i sex

Det er faktisk mulig for ENHVER kvinne å nå disse kravene.

 

Deilig, slank, sexy og kåt er null problem hvis mannen du er med er så bra at du har lyst på ham og virkelig, virkelig ønsker å holde på ham, og den biten med å ikke være et økonomisk eller emosjonelt vrak er kjempelett. Jeg er derimot skeptisk til punkt 4 og aner at det ligger en felle her siden det kommer fra en som kaller seg det du gjør. Hva er en behagelig personlighet? Har en mistanke om at det innebærer å være snill og føyelig inntil det selvutslettende. Der mister du meg i så fall.

Du'a, TS? Er du deilig, attraktiv og ansvarsfull nok til at kvinner får lyst til å anstrenge seg for din skyld? Noe sier meg at du er singel og bitter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 hour ago, hind said:

Deilig, slank, sexy og kåt er null problem hvis mannen du er med er så bra at du har lyst på ham og virkelig, virkelig ønsker å holde på ham, og den biten med å ikke være et økonomisk eller emosjonelt vrak er kjempelett. Jeg er derimot skeptisk til punkt 4 og aner at det ligger en felle her siden det kommer fra en som kaller seg det du gjør. Hva er en behagelig personlighet? Har en mistanke om at det innebærer å være snill og føyelig inntil det selvutslettende. Der mister du meg i så fall.

Du'a, TS? Er du deilig, attraktiv og ansvarsfull nok til at kvinner får lyst til å anstrenge seg for din skyld? Noe sier meg at du er singel og bitter ;)

Håper du ser ironien i det du skriver. "Buhu menn er så kravstore, men jeg gidder ikke holde meg attraktiv hvis ikke jeg finner en fyr som tilfredstiller mine krav". Da er jo damene like kravstore som de mennene de anklager for å være kravstore. Logikk eller selvinnsikt er ikke helt dere kvinners greie ser jeg. Drit nå i brukernavnet mitt, det er irrelevant for det jeg skriver.

Det med personlighet får du gruble på, for det er overraskende mange av dere som har en dårlig en.

Hvorfor spekulerer du om meg? Hva får du ut av det? 

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...