AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #21 Skrevet 4. mars 2019 Du det gjelder damer også. Dere tror dere kaprer drømmemannen på Tinder, byen men blir pult og dumpet. Norge har veldige mange flere barnløse menn enn damer. Jeg er 30 mann og har hatt lyst på ett forhold i 10 år, men ingen damer vil omtrent møte meg fordi fjeset mitt ikke er pent nok. Har ellers fin jobb, hus og kropp. Anonymkode: f5e3f...c4a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #22 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dett er en meget stor grunn for meg, ja. En trenger bare se i tråder her inn hvilke forkvaklede ting en må tåle i et forhold. Ting som ikke betyr noe for meg, men som betyr mye for en kvinne. Dette med at en er "emosjonelt utro", all verdens drama om filleting, sjalusi, Eiertrang om at partner bruker for mye tid på hobbyer og venner, normen som er kommet med at "VI er gravide" og slike ting er for meg blitt helt fanatisk. Ingenting av dette vil jeg ta i med ildtang en gang. Det har tatt helt av. Anonymkode: 1d5ce...41b Nå har du jo et valg om hvem du vil være med da og du ser deg litt blind på ting og legger skyld på den ene parten. Ja mange damer er drama men det er flere som ikke er det. Men oppsøker du drama så får du det og du kan takke deg selv. Skal jeg bruke samme logikk som deg å kan jeg si jeg ikke vil ha mann fordi alle menn er voldelige og slår og kontrollerer i et forhold. Anonymkode: 076da...af8 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #23 Skrevet 4. mars 2019 Gjesp enda en tråd hvor man klager over menn. Anonymkode: bc62c...d9f 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #24 Skrevet 4. mars 2019 6 hours ago, Ironically_me said: Spørsmålet til TS ga egentlig svaret... Når gutta ( ja, dette er jo en relativt ny greie) har mulighet for å smake sukker, uten å måtte gulpe i seg eddik... Er så deilig å ikke forholde seg til masse drama. Begrepet PV var jo ikke vanlig for ca 30-40 år tilbake. Eh, jo? Vet ikke om du har hørt om 60 tallet, jeg. Anonymkode: 439ce...77c 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #25 Skrevet 4. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du jo et valg om hvem du vil være med da og du ser deg litt blind på ting og legger skyld på den ene parten. Ja mange damer er drama men det er flere som ikke er det. Men oppsøker du drama så får du det og du kan takke deg selv. Skal jeg bruke samme logikk som deg å kan jeg si jeg ikke vil ha mann fordi alle menn er voldelige og slår og kontrollerer i et forhold. Anonymkode: 076da...af8 Jeg ser meg ikke blind på noe. Alle damer er drama på ulike måter og i intensitet.. Pga at jeg legger listen for drama såpass lavt, skal det ikke mye til før dette inntreffer. Og drama er det mest unyttige som finnes. Å si at en oppsøker drama blir bare latterlig. Dette kommer som regel ikke til syne før etter en stund. Logikken du kommer med til slutt er elendig. Det er allment kjent at ikke alle menn slår. Det er også kjent at alle damer bedriver drama på en eller annen måte. Anonymkode: 1d5ce...41b
Ironically_me Skrevet 4. mars 2019 #26 Skrevet 4. mars 2019 53 minutter siden, AnonymBruker said: Eh, jo? Vet ikke om du har hørt om 60 tallet, jeg. Anonymkode: 439ce...77c Uansett er det to ting ikke 60- tallet hadde. P-pille og selvbestemt abort...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #27 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ser meg ikke blind på noe. Alle damer er drama på ulike måter og i intensitet.. Pga at jeg legger listen for drama såpass lavt, skal det ikke mye til før dette inntreffer. Og drama er det mest unyttige som finnes. Å si at en oppsøker drama blir bare latterlig. Dette kommer som regel ikke til syne før etter en stund. Logikken du kommer med til slutt er elendig. Det er allment kjent at ikke alle menn slår. Det er også kjent at alle damer bedriver drama på en eller annen måte. Anonymkode: 1d5ce...41b Du er morsom, om enn ufrivillig. Anonymkode: 573c0...ed0 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #28 Skrevet 4. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser meg ikke blind på noe. Alle damer er drama på ulike måter og i intensitet.. Pga at jeg legger listen for drama såpass lavt, skal det ikke mye til før dette inntreffer. Og drama er det mest unyttige som finnes. Å si at en oppsøker drama blir bare latterlig. Dette kommer som regel ikke til syne før etter en stund. Logikken du kommer med til slutt er elendig. Det er allment kjent at ikke alle menn slår. Det er også kjent at alle damer bedriver drama på en eller annen måte. Anonymkode: 1d5ce...41b Helt feil. Anonymkode: 4488c...623 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #29 Skrevet 4. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser meg ikke blind på noe. Alle damer er drama på ulike måter og i intensitet.. Pga at jeg legger listen for drama såpass lavt, skal det ikke mye til før dette inntreffer. Og drama er det mest unyttige som finnes. Å si at en oppsøker drama blir bare latterlig. Dette kommer som regel ikke til syne før etter en stund. Logikken du kommer med til slutt er elendig. Det er allment kjent at ikke alle menn slår. Det er også kjent at alle damer bedriver drama på en eller annen måte. Anonymkode: 1d5ce...41b Nei. Det er en stygg generalisering og kan likestilles med at menn slår. Klarer du å skille mellom drama og annet da? Og kanskje du selv er sær og sur som har liten toleranse? Hva annet har du liten toleranse for? Anonymkode: 076da...af8 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #30 Skrevet 4. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Kravstorhet. Nå om dagen ser man perfekte damer overalt (sminket og redigert og fikset på) så som vanlig jente har man ingen sjans. 100% av mennene sikter seg inn på 30% av kvinnene og resten blir ignorert. I tillegg ser de på oss som annenrangspersoner. Hadde de ikke vært så kravstore så hadde det ikke vært et problem. Anonymkode: 076da...af8 Jeg ser på meg selv som helt vanlig, men likevel dater jeg når det måtte passe seg med de fyrene jeg vil ha, noe varer i et par uker, noe varer noen måneder. Jeg bruker sjelden sminke eller fikser på meg. Skulle selvfølgelig ønske at noe varte lenger, men tror ikke jeg er helt klar for det selv heller etter å ha vært gift i mange år. Anonymkode: c4115...180
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #31 Skrevet 4. mars 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er morsom, om enn ufrivillig. Anonymkode: 573c0...ed0 Bra jeg kan more deg. Anonymkode: 1d5ce...41b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #32 Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er en stygg generalisering og kan likestilles med at menn slår. Klarer du å skille mellom drama og annet da? Og kanskje du selv er sær og sur som har liten toleranse? Hva annet har du liten toleranse for? Anonymkode: 076da...af8 Jada, jeg setter selv standarden for drama. Og den er lav:-). Sær og sur har jeg aldri vært. Jeg har imidlertid aldri en dårlig dag, nettopp fordi jeg unngår drama. Jeg vet ikke om noe annet jeg har liten toleranse for, om det er noe hadde jeg om mulig unngått det siden jeg da hadde liten toleranse for det. Anonymkode: 1d5ce...41b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #33 Skrevet 4. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt feil. Anonymkode: 4488c...623 Det er din mening. Jeg har en annen:-) Anonymkode: 1d5ce...41b
Mann1979 Skrevet 4. mars 2019 #34 Skrevet 4. mars 2019 (endret) Jeg har aldri skrevet noe som helst her inne, men en gang må være den første. Jeg tror dette handler om at man ikke må noe som helst lenger. For min del var jeg ferdig utdannet da jeg var 25 år gammel. Jeg ble singel da jeg var 24, fra samboeren min i studiebyen. Frem til jeg var 32 år gammel hadde jeg ingen kjæreste og det var mye fordi jeg ikke hadde behov for det. Jeg bodde og jobbet i tre forskjellige land (England, Sveits og Nederland) og hadde ikke noe problem med å møte kvinner for korte episoder hvor jeg fikk lettet på trykket. Da jeg møtte min kone var egentlig saken grei - vi giftet oss i løpet av 18 mnd og har nå to barn sammen. Hun er en helt fantastisk kvinne - vakker, svært omsorgsfull mor, god utdannelse og en ambisiøs karriere (inntil hun ble mor). Jeg ville aldri drømt om å gjøre noe som helst som setter familielivet i fare. Både min kone og mine barn er det desidert viktigste i livet mitt. Hvor vil jeg med dette? Jeg tror kvinner som sutrer over menn som ikke vil forplikte seg rett og slett må jobbe med seg selv. Det å gi opp et vellykket liv alene må faktisk være verd det. Endret 4. mars 2019 av Mann1979 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #35 Skrevet 4. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er din mening. Jeg har en annen:-) Anonymkode: 1d5ce...41b "Alle damer"..... blir selvfølgelig feil, uansett hva som diskuteres. Like feil som å skrive "alle menn". Anonymkode: 573c0...ed0 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #36 Skrevet 4. mars 2019 Jeg synes det er motsatt... Er selv kvinne, 32 år, og vært singel 6-7 år. Jeg er lei av menn som skal være så alt for seriøse, og som begynner snakke om å møte familie lenge før man i det hele tatt har definert om man er i forhold eller ikke. Jeg er lei av å møte menn som drømmer om rekkehus og stakittgjerde og jeg er drittlei av at alle tror jeg lyver når jeg sier jeg ikke er ute etter forhold. Anonymkode: 1ff45...c8b 1
Katten.2.0 Skrevet 4. mars 2019 #37 Skrevet 4. mars 2019 Vi er i et samfunn hvor man ikke må være i et forhold og ha familie på samme måte som tidligere. Man har fler muligheter og - for mange - går man inn i forhold fordi man vil være med den personen, ikke fordi man ikke vil være alene. Dette gjelder - i mange tilfeller - begge kjønn. Jeg vil heller være alene enn å gå inn i et forhold med noen jeg ikke elsker. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #38 Skrevet 4. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig enkelt: Alt dramaet som følger med et forhold, venner en ikke vil ha, svigers, svigersøstre og brødre. Og, det viktigste av alt: Ansvarsløshet og nok alenetid. De grunnene overgår alt av forhold. Anonymkode: 1d5ce...41b Dette + at fler og fler damer vil ha det sånn også. Ofte har de 50/50, og vil "ha noen" i aleneuka. Da gjerne med noen litt yngre barnløse, ikke alle orker styret med stebarn. Også for litt extra "godtegodt" i sengehalmen. Har man rette alderen (ca 25 - 35) kan man , for å sette det litt på spissen ha pulevenner helt fra 18 - 60 år. Anonymkode: c1541...ada 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #39 Skrevet 4. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil ikke menn nå til dags binde seg? De kan fint ha en ff som de møter hver dag, lager middag med, har sex med, ser på Gullrekka med, gjør alt det man gjør i et forhold, MEN det forblir med det. Ikke blir hun presentert til familie og venner. Hvorfor har det blitt sånn? Kan dere menn svare oppriktig? Jeg ser flere og flere damer som dater og dater og dater i flere år og fortsatt kommer de ikke i nærheten av å bli sammen med fyren fordi med en gang de nevner noe som ligner på forhold så fordufter hele karen. WHY??? Anonymkode: b2776...1dc Det er fordi de fleste menn har hatt dårlige erfaringer med kvinner desverre. Alt er bra så lenge ting er spennende og nytt, men de fleste oppdager at dame blir kontrollerende og nekter han sex og endrer seg totalt når man har vært sammen ei stund. Å være sammen med noen som skal kontrollere deg er ikke noe gøy og gjør hele greia med forhold lite fristende. Der har du mitt helt ærlige svar på hvorfor jeg og mange andre menn trives best som singel. I fremtiden tror jeg færre og færre menn vil ha barn og familie også. Treffer man den perfekte dama der alt klaffer stiller det seg annerledes. Hun har jeg heldigvis funnet, men ut ifra egne og venners erfaringer er det derfor mange kvinner sliter med å holde på en mann. Anonymkode: 81189...f13 2
Gjest hind Skrevet 4. mars 2019 #40 Skrevet 4. mars 2019 Det er bare et utslag av tidsånden, antar jeg. Kun det beste er godt nok og det dukker sikkert opp noe bedre rundt neste sving. Zappe og swipe til evig tid for å ikke gå slipp av noe, og så er det akkurat det de gjør likevel. De går glipp av det viktigste av alt. Ff-avtaler må være toppen for forpliktelsesvegrere og egoistiske nytelessyke, for da har de jo avtalefestet fri bruk av en annen uten følelsesinvestering og dermed sikret seg mot eventuelle forventinger både fra den andre eller omgivelsene, og mot samvittighetsnag. Bare nyte uten å yte, hurra og jippi. Så substansløst og moderne at det er en fryd eller noe i den duren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå