Gå til innhold

Spørsmål til single og ugifte kvinner i 30årene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Oisann, du ble skikkelig triggered.

Anonymkode: 276b0...660

Var vel det du var ute etter med denne tråden.

Anonymkode: 11b8b...cd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er definisjonen av "å ligge rundt" ?
Sex utenfor forhold? 2 sexpartnere uten forhold? 5? 10? 100? 1? 

Om man dater 2-3 stykker i løpet av ett år uten å gå inn i forhold, men har hatt sex med dem, ligger man rundt da? 
hva om man dater 2 stk pr år, uten å gå inn i forhold, dvs 20 ulike sexpartnere i løpet av det tiåret, er det å ligge rundt? Hvor ofte bør man vente mellom hver sexpartner for å unngå "å ligge rundt"? Hva om man ikke har sex 9 av årene, men deretter 20 stk på ett år, samme antall totalt... 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 5.16, Horten Market skrev:

Tipper tråden er et apropos til kvinner i 30-årene som klager på at de ikke finner seg en mann. Nå vil de satse og binde seg. I 20-årene lå de rundt som om det ikke fantes en dag i morgen. Karma innhenter dem.

Men som vi ser av svarene, så er vel også dette en stereotypi. Det er min erfaring, også. Mange kvinner er i lange og seriøse forhold i 20-årene.

Hvorfor tror folk at de fleste unge kvinner ligger rundt? Dagens media er fulle av stoff som promoterer denne løsslupne livsstilen. Mange unge kvinner selv vil jeg tro føler at de er unormale, siden "alle andre" ligger rundt. Kan vi kalle det fake news?

Jeg er så lei av menn som tror at alle kvinner ligger rundt i 20 årene. Nei alle gjør ikke det, jeg gjorde ikke det, jeg hadde ikke en sexpartner eller kjæreste !

Anonymkode: cccd9...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde nok det. Betydelig roligere i 30 årene, 1 år siden sist 😠

Anonymkode: bbd2e...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var i et seriøst forhold som endte dårlig fra jeg var 20 til 29 😪

Anonymkode: fc85a...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,var sammen med med samme mann fra jeg var 17 til jeg var 31. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/4/2019 at 1:35 AM, AnonymBruker said:

Brukte du 20-årene på å ligge rundt?

Anonymkode: 276b0...660

Nei. Var i et elendig forhold i 5 år med psykisk mishandling frem til jeg var 23 år, for å så ha depresjoner og ekstrem kjærlighetssorg samt slite med tillit til menn pga dette forholdet de neste 5 årene. For å deretter møte og date x antall menn som ble endt pga at de bare ville1)ligge rundt, 2)ligge, 3)pule på 1.date men ble avvist og furt, og til slutt 4) gi opp menn. 

 

Anonymkode: 684c3...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dessverre. Skulle ønske jeg hadde selvtillit nok til det!

Anonymkode: bb86b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg lå litt rundt når jeg var 18-20. Brukte 20 årene i forhold. Ihvertfall begynnelsen. Nå er jeg 31 og singel på 4 året. Elsker det, skal være singel mange år til.

Anonymkode: 107c3...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lå ikke rundt, fokuserte mye på skolee,jobb og på meg selv, leste bøker og var med venner. syns det høres så tomt og tragisk ut å drive å ligge rundt, men det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har vært i langvarige forhold fra jeg var 20.

Det er menn som holder på slik i 20-årene også og noen eldre enn det og, men da er det helt greit. Mens når kvinner gjør det så skal de kritiseres og sees ned på.

Det er ulike grunner til at folk har endt opp der de er nå. Hva med å dømme litt mindre?

Anonymkode: 84c7e...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Var i ett langt forhold fra 24-36, var i to lange forhold før det. Brukte ellers tida på å studere og i helgene jobbet jeg. Har gått inn i nytt forhold etter dette siste, har ikke ligget rundt i det hele tatt. Har null interesse av slik. Husker jeg hadde en mulighet på en veldig kjekk ung mann men jeg bare klarte ikke å gjøre det. Blir dårlig av tanken på å ha sex med en uten følelser involvert. 

Anonymkode: 87cd5...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.3.2019 den 1.35, AnonymBruker skrev:

 

Er man singel er man per def ugift. Overlat forskning til de voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 5.16, Horten Market skrev:

Tipper tråden er et apropos til kvinner i 30-årene som klager på at de ikke finner seg en mann. Nå vil de satse og binde seg. I 20-årene lå de rundt som om det ikke fantes en dag i morgen. Karma innhenter dem.

Men som vi ser av svarene, så er vel også dette en stereotypi. Det er min erfaring, også. Mange kvinner er i lange og seriøse forhold i 20-årene.

Hvorfor tror folk at de fleste unge kvinner ligger rundt? Dagens media er fulle av stoff som promoterer denne løsslupne livsstilen. Mange unge kvinner selv vil jeg tro føler at de er unormale, siden "alle andre" ligger rundt. Kan vi kalle det fake news?

Man kan faktisk gjøre begge deler, uten dårlig karma. Eh, dårlig karma? Fordi man har hatt sex med de man har ønsket å ha sex med? Jeg giftet meg og fikk barn med et ONS jeg hadde da jeg var 29. Var sammen i 8 år og skilte oss fordi vi vokste fra hverandre. Var singel i 10 mnd som 37 åring. Og til tross for løssluppen fortid, barn, og kropp som til tross for at den var slank, var sterkt preget av å ha født barn (hengepupper, strekkmerker, bolledeigmage, masse cellulitter!!) fikk jeg de jeg ønsket på kroken og endte til slutt i et forhold. Med andre ord var hverken labert utseendet eller fortid hinder.

Livet følger HELDIGVIS ikke de uskrevne/skrevne reglene på kvinneguiden.

takk og pris!

Anonymkode: a8384...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...