Gå til innhold

Spørsmål til single og ugifte kvinner i 30årene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte du 20-årene på å ligge rundt?

Anonymkode: 276b0...660

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg var i flere seriøse forhold som gikk til helvete.

Anonymkode: e96de...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Nei var i et langvarig forhold som virkelig gikk til helvette Pga hans utroskap . som singel nå så prøver jeg og få meg kjæreste men INGEN mannfolk nå til dags vil binde seg KUN knulle rundt ... 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lillemy36 skrev:

Nei var i et langvarig forhold som virkelig gikk til helvette Pga hans utroskap . som singel nå så prøver jeg og få meg kjæreste men INGEN mannfolk nå til dags vil binde seg KUN knulle rundt ... 😓

Vi har skjønt tegningen, ser du. Det var bedre for kvinnene før, men slik ville de ikke ha det.

Anonymkode: 35851...eb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har skjønt tegningen, ser du. Det var bedre for kvinnene før, men slik ville de ikke ha det.

Anonymkode: 35851...eb8

Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg brukte det meste av tiden på å lære meg ting.

"Mennene" ville jo ikke ha kjæreste, eller så på forhold som noe høyst midlertidig. Akkurat som når jeg var under 20 og over 30. 

Anonymkode: 39fed...67f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var sammen med min ungdomskjæreste min fra jeg var 17 til 31. 

Anonymkode: 677ce...10f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men blir mer og mer sikker på at jeg ikke vil "giftes".

Anonymkode: 1faa0...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette egentlig? En mann som sitter og er bitter og sår på en kvinneforum klokken fire, natt til en mandag?

JADA, vi forstår at det er trist og leit at du ikke får pult de du vil pule, eller ikke får deg noe i det hele tatt, men du bedriver ikke akkurat god reklame for menn generelt ved å poste slikt dom dette. 

 

 

Endret av Perle
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 20-årene omtrent 50/50 på å være single eller i dårlige forhold.

30-årene har jeg hittil brukt på å være single og unngå å være i dårlige forhold.

Man kan bare ikke få i pose og sekk.. 

Anonymkode: 72a72...302

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper tråden er et apropos til kvinner i 30-årene som klager på at de ikke finner seg en mann. Nå vil de satse og binde seg. I 20-årene lå de rundt som om det ikke fantes en dag i morgen. Karma innhenter dem.

Men som vi ser av svarene, så er vel også dette en stereotypi. Det er min erfaring, også. Mange kvinner er i lange og seriøse forhold i 20-årene.

Hvorfor tror folk at de fleste unge kvinner ligger rundt? Dagens media er fulle av stoff som promoterer denne løsslupne livsstilen. Mange unge kvinner selv vil jeg tro føler at de er unormale, siden "alle andre" ligger rundt. Kan vi kalle det fake news?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel og ugift faktisk. Verre blir det ikke.

Anonymkode: 71212...053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg brukte 20-årene mye til det, og bruker også 30-årene til det :nigo:

Sånn, satt på spissen, jeg har ikke one night stands hver helg liksom, men jeg har aldri vært spesielt interessert i noe forhold og er det fremdeles ikke, men har mine menn i livet.

Det er litt vanskelig nå da, mennene på min alder er stort sett ganske verpesyke, jeg må sikte opp til de nyskilte 40+ for å finne de som ikke er interessert i ekteskap og barn lengre. Eller gifte menn (beklager, KG).. 

Myten om at kvinner vil slå seg ned når de bikker 30 jobber litt mot meg, jeg melder som oftest tidlig fra om at barn og rekkehus ikke er min greie, og opplever at menn først ikke kjøper det helt eller tror jeg vil endre mening, og så blir de sure og lei seg når de har falt for meg og samtidig innser at jeg faktisk mente det jeg sa.

Anonymkode: ca808...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Gjorde det til jeg var 25, så var jeg i et forhold i fem år.

Anonymkode: 2483b...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Horten Market skrev:

Tipper tråden er et apropos til kvinner i 30-årene som klager på at de ikke finner seg en mann. Nå vil de satse og binde seg. I 20-årene lå de rundt som om det ikke fantes en dag i morgen. Karma innhenter dem.

Men som vi ser av svarene, så er vel også dette en stereotypi. Det er min erfaring, også. Mange kvinner er i lange og seriøse forhold i 20-årene.

Hvorfor tror folk at de fleste unge kvinner ligger rundt? Dagens media er fulle av stoff som promoterer denne løsslupne livsstilen. Mange unge kvinner selv vil jeg tro føler at de er unormale, siden "alle andre" ligger rundt. Kan vi kalle det fake news?

Hvis du leser hva flere skriver så er det vanskelig å finne menn som er seriøse i den alderen og hvem vil opp 10 år bare for å få seg en kid?

Menn ser på forhold som noe flyktig og er ikke "klare" før de er i 40 årene omtrent.

Til spørsmålet: hadde kjæreste i begynnelsen av 20 årene. Har vært singel siden og hatt sex 3 ganger ila av de siste 8 årene.

Det er en stor myte at single kvinner bare har masse sex.

Anonymkode: 359ff...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 år med feil fyr. Han var utro og la aldri bort festvanene. Burde ha dumpet han lenge før.

Anonymkode: f1a6e...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte du 20-årene på å ligge rundt?

Anonymkode: 276b0...660

 

12 timer siden, Horten Market skrev:

Tipper tråden er et apropos til kvinner i 30-årene som klager på at de ikke finner seg en mann. Nå vil de satse og binde seg. I 20-årene lå de rundt som om det ikke fantes en dag i morgen. Karma innhenter dem.

Men som vi ser av svarene, så er vel også dette en stereotypi. Det er min erfaring, også. Mange kvinner er i lange og seriøse forhold i 20-årene.

Hvorfor tror folk at de fleste unge kvinner ligger rundt? Dagens media er fulle av stoff som promoterer denne løsslupne livsstilen. Mange unge kvinner selv vil jeg tro føler at de er unormale, siden "alle andre" ligger rundt. Kan vi kalle det fake news?

Jeg ble single da jeg var 23 og brukte resten av 20årene til å utdanne meg og bygge en karriere. Var åpen for å etablere meg og skaffe familie, men fant ingen mann som ville det. Reiste mye i forbindelse med jobb, lærte mye og hadde det veldig artig. Men jeg lå faktisk ikke med en eneste fyr etter bruddet. Jeg hverken ville eller hadde behov for det. Sånn er jeg fortsatt. 

Anonymkode: 6757e...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2019 den 4.38, Perle skrev:

Hva er dette egentlig? En mann som sitter og er bitter og sår på en kvinneforum klokken fire, natt til en mandag?

JADA, vi forstår at det er trist og leit at du ikke får pult de du vil pule, eller ikke får deg noe i det hele tatt, men du bedriver ikke akkurat god reklame for menn generelt ved å poste slikt dom dette. 

 

 

Oisann, du ble skikkelig triggered.

Anonymkode: 276b0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...