Gå til innhold

Dame her på 1.85; Er jeg for høy for deg? Til dere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lurer ingen kompis😉

Anonymkode: 1bbd0...558

Han du siterte bør jekke seg ned kraftig. Tenk å være såå arrogant og bare «jeg er såå kjekk. Jeg får alle jeg vil»... Helt ærlig, hadde han sagt dette rett ut foran alle jentene ville veldig få ha han😂😂 Selvdigging er turn off som faen

ts

Anonymkode: 46533...019

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Menn har ikke så mange krav. 

1) ikke vær en landhval
2) ikke vær for plagsom
3) vær glad i sex

Grunnen til at menn reagerer på høydekravet fra kvinner er fordi det er et krav som man ikke kan gjøre noe med, og som ekskluderer mange menn. Menns krav til kvinner kan kvinner faktisk gjøre noe med

Du glemte:

Ha store pupper

Ha fin rumpe, ikke for stor eller flat ikke for trent og blablabla

Osv osv

Poenget er at vi har alltid blitt satt krav til fra menn og aldri stilt noen særlige krav tilbake. Nå de siste årene har menn blitt illsinte når de får noen krav tilbake.

Og ja noe kan gjøres mye med, men er det ok for det? Er det ok å kreve ditt og datt fordi  du kan jo operere deg selv ergo så kan man gjøre noe med det?

Nei, jeg tror ting hadde vært lettere for menn og de ikke hadde hatt så høye krav. 

Endret av SunnivaOslo
Skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
3 minutter siden, SunnivaOslo said:

Du glemte:

Ha store pupper

Ha fin rumpe, ikke for stor eller flat ikke for trent og blablabla

Osv osv

Poenget er at vi har alltid blitt satt krav til fra menn og aldri stilt noen særlige krav tilbake. Nå de siste årene har menn blitt illsinte når de får noen krav tilbake.

 

De tingene du nevner er faktisk ikke så viktige som dere skal ha det til. Vanlige gutta er fornøyde med en dame som er kul

Du hopper også glatt over at høydekravet er et krav menn ikke kan gjøre noe med.

Det er forøvrig ikke det eneste kravet dere kommer med. Ting som sosiale ferdigheter, utdanning, sosialt nettverk, status osv spiller også inn, i tilegg til at dere har krav når det kommer til utseende. Han må være kjekk og han må være en som gir henne status i venninnegjengen.  (For å generalisere litt nå)

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ThotSlayer skrev:

De tingene du nevner er faktisk ikke så viktige som dere skal ha det til. Vanlige gutta er fornøyde med en dame som er kul

Du hopper også glatt over at høydekravet er et krav menn ikke kan gjøre noe med.

Det er forøvrig ikke det eneste kravet dere kommer med. Ting som sosiale ferdigheter, utdanning, sosialt nettverk, status osv spiller også inn, i tilegg til at dere har krav når det kommer til utseende. Han må være kjekk og han må være en som gir henne status i venninnegjengen.  (For å generalisere litt nå)

Ja nå snakker du om såkalte Thots da som bryr seg om sånt så bra du har det kallenavnet du har😉

Jeg klarer ikke å tro at dere bare vil ha en vanlig kul jente når dere sikler og løper etter thots..

Jo, de kan bruke hæler så ergo kan de gjøre noe med det og der igjen er det et ok krav å ha.

På samme måte som jeg kan sminke meg pen, kan lave menn fremstå høyere med riktige sko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo hele 1.85 og dame. Jeg merka før at jeg slet enormt med selvtilliten min fordi jeg var såpass høy. Høyere enn alle andre jentene jeg kom i prat med og kjente... Kunne aldri gå i høye hæler. Og før var høydekravet mitt til menn 1.90... 

Jeg visste heletiden at det var vanskelig å finne en mann som var høyere og få god kjemi. Jeg har jo funnet menn på 1.75 som jeg fikk tone med, og dem ville ikke dumpe meg selv om jeg såpass høy som jeg er. Men jeg var ofte sånn «ååå hvorfor må han være så lav også har vi den kjemien..»

 

Nå har jeg blitt litt eldre og tryggere på meg selv. Kunne fint blitt sammen med en lavere mann, så lenge han ikke er veldig lav.

Så hva mener dere menn? Er jeg altfor høy for deg? 

Utseendemessig er jeg slank, har fast rumpe (trener litt), langt blondt hår :) 23 år

Anonymkode: 46533...019

Altfor høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, SunnivaOslo said:

Ja nå snakker du om såkalte Thots da som bryr seg om sånt så bra du har det kallenavnet du har😉

Jeg klarer ikke å tro at dere bare vil ha en vanlig kul jente når dere sikler og løper etter thots..

Jo, de kan bruke hæler så ergo kan de gjøre noe med det og der igjen er det et ok krav å ha.

På samme måte som jeg kan sminke meg pen, kan lave menn fremstå høyere med riktige sko.

Gi nå faen i brukernavnet mitt, det er irrelevant. 

Hvis du leste krav 3, altså at hun var glad i sex, så er det noe gutta ser etter. Thots spiller på sex, har sex og da er det naturlig at de får mer oppmerksomhet. Du som kvinne har da valget om å være mer sexy, eller stå og se på at andre kvinner får mennene du egentlig vil ha.

Jeg vet lave menn kan bruke disse tingene, men tror du virkelig at 3-4 cm er utslagsgivende? Hvis du som kvinne mener det er utslagsgivende, så innehar du overhodet ingen rasjonelle evner og burde egentlig gi fra deg stemmeretten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Gi nå faen i brukernavnet mitt, det er irrelevant. 

Hvis du leste krav 3, altså at hun var glad i sex, så er det noe gutta ser etter. Thots spiller på sex, har sex og da er det naturlig at de får mer oppmerksomhet. Du som kvinne har da valget om å være mer sexy, eller stå og se på at andre kvinner får mennene du egentlig vil ha.

Jeg vet lave menn kan bruke disse tingene, men tror du virkelig at 3-4 cm er utslagsgivende? Hvis du som kvinne mener det er utslagsgivende, så innehar du overhodet ingen rasjonelle evner og burde egentlig gi fra deg stemmeretten din.

Oj beklager. Jeg prøvde meg på en liten spøk...

Det går fint om de tar de mennene for det er ikke kvalitetsmenn. Dessuten er det skilsmisse om maks 10år når han ikke holder ut med henne lenger..

Men du motsier deg selv. Du sier vanlige gutta vil ha kule jenter også at dere vil ha thots? Bestem deg nu.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvordan så mange mennesker kan «henge seg opp i» bestemte detaljer. Ser så mange tråder om dette. «Vil menn date meg når jeg er 180cm» osv.. 

Svaret vil jo alltid være; Noen vil, andre vil ikke.

Jeg er selv 174 høy. Middels slank, med noe ekstra på rumpeområdet. Mannen min virker svært fornøyd med mitt utseende. Kanskje finnes det 3000 andre menn som også ville ha sagt at mitt utseende (høyde, bredde, neselengde osvosv) er en 10er. Hvem faen veit, og hvem faen bryr seg :vetikke: Uansett hvor mange det er, så vil det være millioner av mennesker som ville ha sagt at de ikke likte mitt utseende. Noen ville gitt meg 5, og andre ville ha sagt 0. 

Poenget er det alltids er noen i verden som ville designet en dame ganske så lik akkurat deg. Sjansen er stor for at det er mange, fordi vi er mange mennesker på jordkloden. 

 

 

Anonymkode: cde80...8b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten like høy som deg, alltid hatt draget. Kanskje mest på de med samme høyde eller høyere, så man snevrer vel inn litt sånn sett, enten man vil eller ei. Men det går jo litt begge veier, jeg foretrekker menn på noenlunde samme høyde eller høyere. Så det er kanskje sånn det henger sammen, derfor jeg aldri har opplevd det som en hindring, det har aldri stoppet meg i å få de jeg vil ha eller mannlig oppmerksomhet generelt.

Anonymkode: 98ebc...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om høyde. Datet ei på din høyde en tid tilbake. Null problem for min del. Det var heller hun som hadde problemer med høyden min. Spesielt med høye hæler. Jeg hadde ikke noe imot å kysse oppover. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
8 minutter siden, SunnivaOslo said:

Oj beklager. Jeg prøvde meg på en liten spøk...

Det går fint om de tar de mennene for det er ikke kvalitetsmenn. Dessuten er det skilsmisse om maks 10år når han ikke holder ut med henne lenger..

Men du motsier deg selv. Du sier vanlige gutta vil ha kule jenter også at dere vil ha thots? Bestem deg nu.

La meg bare komme med en enkel generalisering: alle menn vil være med en dame de kan ha sex med, og som de finner fysisk tiltrekkende. Også "kvalitetsmennene"

En vanlig dame har mulighet til å være både kåt og kul

 

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja finnes mange desperate menn som tar til takke med de som ikke er mest attraktive. Som kjekk og høy mann kan jeg velge og vrake i damer, så går etter de små nette med formene på rett plass. Men er overskudd av menn som ikke er attraktive, så vil tro du har sjangs på disse.:)

Anonymkode: da25f...6bf

Hvorfor prøver du sååå hardt å fornærme meg og snakker som en narsistisk jævel? 😂😂😂 Jeg har kun sjans på de som ikke er attraktive sier du.

Vet du hva? Du vet ikke en dritt om meg annet enn hva jeg har skrevet her. Han høyeste jeg har møtt var hele 2.06 meter. Han var kjempe kjekk og faktisk mer interessert i meg når jeg sa jeg kun var 20 cm lavere. Han synes flere damer burde vært så høye som meg fordi han føler seg så altfor stor hvis han er med ei på 1.65.

Jeg får ganske mye oppmerksomhet på byen og av menn selv når de ser hvor høy jeg er. Og mange av dem er utrolig attraktive.

 

For meg virker det som måten du skriver på at du kun prøver å rakke ned på meg og få meg til å føle meg dårlig. Du sier du er 2 meter og vil kun ha veldig lave damer. Tror oppriktig at du egentlig er et troll jeg. Uten noe liv eller sosiale antenner, og bor enda i kjelleren til mor og far. 

Ha en god helg du :) 

TS

Anonymkode: 46533...019

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver du sååå hardt å fornærme meg og snakker som en narsistisk jævel? 😂😂😂 Jeg har kun sjans på de som ikke er attraktive sier du.

Vet du hva? Du vet ikke en dritt om meg annet enn hva jeg har skrevet her. Han høyeste jeg har møtt var hele 2.06 meter. Han var kjempe kjekk og faktisk mer interessert i meg når jeg sa jeg kun var 20 cm lavere. Han synes flere damer burde vært så høye som meg fordi han føler seg så altfor stor hvis han er med ei på 1.65.

Jeg får ganske mye oppmerksomhet på byen og av menn selv når de ser hvor høy jeg er. Og mange av dem er utrolig attraktive.

 

For meg virker det som måten du skriver på at du kun prøver å rakke ned på meg og få meg til å føle meg dårlig. Du sier du er 2 meter og vil kun ha veldig lave damer. Tror oppriktig at du egentlig er et troll jeg. Uten noe liv eller sosiale antenner, og bor enda i kjelleren til mor og far. 

Ha en god helg du :) 

TS

Anonymkode: 46533...019

Du er ikke særlig bedre enn den brukeren. Du rakker jo ned på lave kvinner!

Anonymkode: 8fea2...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke særlig bedre enn den brukeren. Du rakker jo ned på lave kvinner!

Anonymkode: 8fea2...fb1

Jeg rakket ikke ned på lave kvinner. Jeg sa at fyren jeg møtte foretrekke meg siden jeg var ganske høy for å være kvinne. Nå legger du ord i munnen på meg. Hold fre og nyt fredagen :) 

 

TS

Anonymkode: 46533...019

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rakket ikke ned på lave kvinner. Jeg sa at fyren jeg møtte foretrekke meg siden jeg var ganske høy for å være kvinne. Nå legger du ord i munnen på meg. Hold fre og nyt fredagen :) 

 

TS

Anonymkode: 46533...019

Du har også sagt dette i tråden.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er 2 meter, da er 1.85 perfekt høyde. Lykke til med å få vondt i nakken når dere kysser ;) 

Anonymkode: 46533...019

Altså, hva er vits å komme med stikk til lave kvinner? Ikke nekt for at du ikke gjør det. Har vært din støttespiller i tråden men jeg synes faktisk du er like ille som han som provoserer deg når du sier slikt...

Anonymkode: 8fea2...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har også sagt dette i tråden.

Altså, hva er vits å komme med stikk til lave kvinner? Ikke nekt for at du ikke gjør det. Har vært din støttespiller i tråden men jeg synes faktisk du er like ille som han som provoserer deg når du sier slikt...

Anonymkode: 8fea2...fb1

Jeg kan være enig i det siste at den var teit. Men folk rakker ned endel på høye kvinner....

«Ingen menn vil ha deg»

»Du kan ikke bruke høyhæler»

»Du vil bare få de minst attraktive menn der ute som tar alt dem får» 

 

Og verre som er :)

 

Anonymkode: 46533...019

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enig i det siste at den var teit. Men folk rakker ned endel på høye kvinner....

«Ingen menn vil ha deg»

»Du kan ikke bruke høyhæler»

»Du vil bare få de minst attraktive menn der ute som tar alt dem får» 

 

Og verre som er :)

 

Anonymkode: 46533...019

Selv om andre er slemme, er det ikke vits at du selv er slem :) Jeg er lav og rakker ikke ned på høye kvinner. Jeg synes høye kvinner er vakre, gjennomsnittlige kvinner er vakre og jeg synes lave kvinner er vakre.

Anonymkode: 8fea2...fb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om andre er slemme, er det ikke vits at du selv er slem :) Jeg er lav og rakker ikke ned på høye kvinner. Jeg synes høye kvinner er vakre, gjennomsnittlige kvinner er vakre og jeg synes lave kvinner er vakre.

Anonymkode: 8fea2...fb1

Jeg er kvinne selv forresten :P

Anonymkode: 8fea2...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg er selv 168 og min samboer er 178. For min del er jeg mer enn fornøyd med den høyden ^^, Høyere, og jeg får vondt i nakken  :3  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er jo hele 1.85 og dame. Jeg merka før at jeg slet enormt med selvtilliten min fordi jeg var såpass høy. Høyere enn alle andre jentene jeg kom i prat med og kjente... Kunne aldri gå i høye hæler. Og før var høydekravet mitt til menn 1.90... 

Jeg visste heletiden at det var vanskelig å finne en mann som var høyere og få god kjemi. Jeg har jo funnet menn på 1.75 som jeg fikk tone med, og dem ville ikke dumpe meg selv om jeg såpass høy som jeg er. Men jeg var ofte sånn «ååå hvorfor må han være så lav også har vi den kjemien..»

 

Nå har jeg blitt litt eldre og tryggere på meg selv. Kunne fint blitt sammen med en lavere mann, så lenge han ikke er veldig lav.

Så hva mener dere menn? Er jeg altfor høy for deg? 

Utseendemessig er jeg slank, har fast rumpe (trener litt), langt blondt hår :) 23 år

Anonymkode: 46533...019

Er nesten 190 og hadde digget en dame på 185 cm. Hadde vært topp å kysse noen uten å måtte bøye hodet og nakke. Hadde også digget de lange bena dine!

Anonymkode: c6303...295

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...