Gå til innhold

Dame her på 1.85; Er jeg for høy for deg? Til dere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får lyst til å si som kvinner sier om menn, (at de må være over 180).. Du må være under 160 og 55-60 kilo. Menn liker små og petite jenter desverre. Spessielt etter alt høydefokuset fra damer.

Anonymkode: da25f...6bf

Du virker virkelig bitter

Anonymkode: 2b492...cf2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja finnes mange desperate menn som tar til takke med de som ikke er mest attraktive. Som kjekk og høy mann kan jeg velge og vrake i damer, så går etter de små nette med formene på rett plass. Men er overskudd av menn som ikke er attraktive, så vil tro du har sjangs på disse.:)

Anonymkode: da25f...6bf

Du også virker veldig bitter 😛 

Anonymkode: 2b492...cf2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

TS du kan ikke la feedback i denne tråden påvirke deg for mye, det er enkelte som svarer for at du skal føle deg ubrukelig.

Som sagt, når du lærer deg å ikke bry deg for mye om hva andre tenker, men heller aksepterer deg selv og ser på deg selv som en flott person, så vil du også naturligvis tiltrekke deg andre menn med gode egenskaper også.

Kjør på, ikke se deg tilbake. Eksperimenter også med å lære deg nyttige ferdigheter andre kvinner kanskje ser på som undertrykkende, og glem alt du har lært fra venninner og hva samfunnet forventer

Kort fortalt: vær en dame denne mannen trenger og som han kommer til når han trenger deg. Vær en ressurs og prøv å tenke positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flott for mange menn Ts. Ingen er perfekt for alle uansett høyde og fasong. Du kan godt gi med noen cm så jeg blir litt høyere da😋

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa aldri jeg ville ha deg. Bør jekke ned egoet ditt ;) 

Anonymkode: 46533...019

Sa aldri at du har hevdet det ;). Men du sa at min høyde var perfekt for ei på 185, noe jeg ikke er enig i. Jeg har lov til å ikke finne damer over 170 attraktive. Igjen, du virker svært bitter. Ikke lag slike tråden hvis du ikke tåler ærlige svar. Eller mener du vi skal lyve for å få deg til å føle deg bedre?

Anonymkode: 1432c...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt høyt for min del og jeg er 187. Liker å være en god del høyere enn dama. 

Anonymkode: 74343...7c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du er nok for høy for en del menn, men så er det også de som ikke bryr seg om høyde. Slik er det for damer og. Jeg bryr meg ikke om han er 3 cm lavere, men jeg faller aldri for en som er sånn 10 cm lavere, men føler ofte ikke at de blir interessert i meg heller. Jeg er 1.82 og har formene på riktige steder... plagwt meg når jeg var tenåring, men ikke lenger. Ser ut som supermodell.

Anonymkode: 2b492...cf2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får lyst til å si som kvinner sier om menn, (at de må være over 180).. Du må være under 160 og 55-60 kilo. Menn liker små og petite jenter desverre. Spessielt etter alt høydefokuset fra damer.

Anonymkode: da25f...6bf

Under 160?? Du vet du bor i nord-Europa ikke pygmé-land? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er jo hele 1.85 og dame. Jeg merka før at jeg slet enormt med selvtilliten min fordi jeg var såpass høy. Høyere enn alle andre jentene jeg kom i prat med og kjente... Kunne aldri gå i høye hæler. Og før var høydekravet mitt til menn 1.90... 

Jeg visste heletiden at det var vanskelig å finne en mann som var høyere og få god kjemi. Jeg har jo funnet menn på 1.75 som jeg fikk tone med, og dem ville ikke dumpe meg selv om jeg såpass høy som jeg er. Men jeg var ofte sånn «ååå hvorfor må han være så lav også har vi den kjemien..»

 

Nå har jeg blitt litt eldre og tryggere på meg selv. Kunne fint blitt sammen med en lavere mann, så lenge han ikke er veldig lav.

Så hva mener dere menn? Er jeg altfor høy for deg? 

Utseendemessig er jeg slank, har fast rumpe (trener litt), langt blondt hår :) 23 år

Anonymkode: 46533...019

Oi. Du er akkurat hva jeg ser etter! Vi er like høye. Slank og veltrent, god jobb og hund.

Anonymkode: ac1d6...8ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo hele 1.85 og dame. Jeg merka før at jeg slet enormt med selvtilliten min fordi jeg var såpass høy. Høyere enn alle andre jentene jeg kom i prat med og kjente... Kunne aldri gå i høye hæler. Og før var høydekravet mitt til menn 1.90... 

Jeg visste heletiden at det var vanskelig å finne en mann som var høyere og få god kjemi. Jeg har jo funnet menn på 1.75 som jeg fikk tone med, og dem ville ikke dumpe meg selv om jeg såpass høy som jeg er. Men jeg var ofte sånn «ååå hvorfor må han være så lav også har vi den kjemien..»

 

Nå har jeg blitt litt eldre og tryggere på meg selv. Kunne fint blitt sammen med en lavere mann, så lenge han ikke er veldig lav.

Så hva mener dere menn? Er jeg altfor høy for deg? 

Utseendemessig er jeg slank, har fast rumpe (trener litt), langt blondt hår :) 23 år

Anonymkode: 46533...019

jeg er 168, du hadde passet utmerket til meg.

Anonymkode: 75216...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ViljaH skrev:

Under 160?? Du vet du bor i nord-Europa ikke pygmé-land? 

Modent å kalle kvinner under 160 for pygmèer. 

Anonymkode: 1daa9...ca6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modent å kalle kvinner under 160 for pygmèer. 

Anonymkode: 1daa9...ca6

Jeg har ikke kalt kvinner under 160 for pygméer. Det jeg viser til er at norske kvinners normalvariasjon i høyde tilsier at de aller fleste er over 160. Så da er det et pussig krav å ville ha noen som er i det store bildet unormalt lav. Utvalget ville vært større i et område med pygméer. 

Skjønte du ikke det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, ViljaH skrev:

Under 160?? Du vet du bor i nord-Europa ikke pygmé-land? 

Hva feiler det deg?

Anonymkode: 8fea2...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo hele 1.85 og dame. Jeg merka før at jeg slet enormt med selvtilliten min fordi jeg var såpass høy. Høyere enn alle andre jentene jeg kom i prat med og kjente... Kunne aldri gå i høye hæler. Og før var høydekravet mitt til menn 1.90... 

Nei overhodet ikke :) Jeg er 186 og din høyde ville ikke betydd noe, det er personligheten, felles verdier og at man passet sammen som ville betydd alt. Det er det synet jeg alltid har hatt, og alt annet er faktisk underordnet. Kunne lett vært sammen med en lav kvinne også, om vi passet sammen. Det er ikke høyden din man skal forholde seg til i et forhold, men personligheten din. Det er mye mer interessant. Og innerst inne vil alle mennesker som har en smule selvinnsikt forstå dette, om man gir de litt tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ViljaH skrev:

Jeg har ikke kalt kvinner under 160 for pygméer. Det jeg viser til er at norske kvinners normalvariasjon i høyde tilsier at de aller fleste er over 160. Så da er det et pussig krav å ville ha noen som er i det store bildet unormalt lav. Utvalget ville vært større i et område med pygméer. 

Skjønte du ikke det?

Gjennomsnittshøyden for menn  som før ble kalt pygméer var under 150 cm. Regner ikke med at den du svarte er ute etter kvinner på under 140 cm akkurat. Siden snitthøyden for kvinner i Norge er 167 cm er halvparten av norske kvinner under det og dermed er det faktisk endel norske kvinner som også er under 160. Jeg kjenner ihvertfall mange kvinner som er mellom 155-160 cm. I tillegg er det ikke noe som heter pygmè-land som du kaller det og du vet vel at pygmè er et nedsettende ord? 

Anonymkode: 1daa9...ca6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittshøyden for menn  som før ble kalt pygméer var under 150 cm. Regner ikke med at den du svarte er ute etter kvinner på under 140 cm akkurat. Siden snitthøyden for kvinner i Norge er 167 cm er halvparten av norske kvinner under det og dermed er det faktisk endel norske kvinner som også er under 160. Jeg kjenner ihvertfall mange kvinner som er mellom 155-160 cm. I tillegg er det ikke noe som heter pygmè-land som du kaller det og du vet vel at pygmè er et nedsettende ord? 

Anonymkode: 1daa9...ca6

Jeg tror ikke du er så veldig god på snittberegning iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får lyst til å si som kvinner sier om menn, (at de må være over 180).. Du må være under 160 og 55-60 kilo. Menn liker små og petite jenter desverre. Spessielt etter alt høydefokuset fra damer.

Anonymkode: da25f...6bf

Dette har jeg jo lest menn skrive lenge. Du glemte med store pupper da.

Menn har alltid hatt en haug med krav til kvinner men er nå pissed fordi noen kvinner setter ETT krav.

Hvordan føles det egentlig å få det slengt tilbake det vi har holdt ut i hvor mange år?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja finnes mange desperate menn som tar til takke med de som ikke er mest attraktive. Som kjekk og høy mann kan jeg velge og vrake i damer, så går etter de små nette med formene på rett plass. Men er overskudd av menn som ikke er attraktive, så vil tro du har sjangs på disse.:)

Anonymkode: da25f...6bf

Du lurer ingen kompis😉

Anonymkode: 1bbd0...558

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
4 minutter siden, SunnivaOslo said:

Dette har jeg jo lest menn skrive lenge. Du glemte med store pupper da.

Menn har alltid hatt en haug med krav til kvinner men er nå pissed fordi noen kvinner setter ETT krav.

Hvordan føles det egentlig å få det slengt tilbake det vi har holdt ut i hvor mange år?

Menn har ikke så mange krav. 

1) ikke vær en landhval
2) ikke vær for plagsom
3) vær glad i sex

Grunnen til at menn reagerer på høydekravet fra kvinner er fordi det er et krav som man ikke kan gjøre noe med, og som ekskluderer mange menn. Menns krav til kvinner kan kvinner faktisk gjøre noe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...