Gå til innhold

BLOGGER UTFRYST FRA NY MOTEPLATTFORM


Iselin_aa

Anbefalte innlegg

På 22.3.2019 den 21.56, frk.Helene Hare skrev:

Festlig. Så mange nye brukere som plutselig samles om én og samme blogger. Og alle liker henne - what are the odds?? :sarkasme:

Edit; Gikk inn på instaen hennes, og ser jeg må revurdere begrepet "influencer". Nå kan man faktisk kalle seg influencer som småblogger også. Det er virkelig fascinerende. Har aldri verken sett eller hørt om bloggerne som ble tagget på den profilen.

Kødder du heller? Google her. Hun har vært toppblogger i mange år og blogget for Vixen tidligere, før hun gikk over til Nouw, der har hun ligget på topp lenge, før hun roet ned bloggingen sin. Vært masse i media og vunnet årets best kledde osv. Men kanskje for gammel i forhold til de bloggerne du følger. Jeg er 30 og liker å følge de litt eldre bloggerne som Kristin, Verozitas, Lene Orvik og Ida Wullf. Dette er bloggere jeg har fulgt i 8 år nesten. Kjempe inspirerende jenter alle sammen, og de fortjener mye ros. Flott at hennes lesere kan forsvare hun her inne om det så er nye brukere. Jeg opprettet selv en profil her fordi jeg ble nyskjerrig etter å ha lest hva som var blitt skrevet om hun her inne. (kall det gjerne festlig) Har du så lite å komme med så bruk energien din på "litt yngre, større" influencere da. I dag er det influencere som kun har 11k og det finnes de med 30k og de med langt fler. En influencer er ikke hvor mange følgere du har, men en påvirker. Og en person som har 13.000 unike følgere i sosiale medier vil jeg si når ut til ganske mange. En påvirker har jo gjerne også vært i media en del!! Verozitas er i hvert fall ingen småblogger, men en jente med bein i nesa som ikke fortjener dritten og hetsen som blir skrevet om henne ulike plasser. Les bloggen hennes før du uttaler deg lille venn 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

×
×
  • Opprett ny...