Gå til innhold

BLOGGER UTFRYST FRA NY MOTEPLATTFORM


Iselin_aa

Anbefalte innlegg

Jeg leste i en artikkel at bloggeren Verozitas hadde blitt fjernet som ASPIRING fra den nye moteplattformen INSP LOVE fordi hun tidligere har fremmet kroppsfiksering og plastiske injeksjoner på sine sosiale medier. Er ikke det helt sykt? De som liksom skal være en inkluderende plattform for mote interesserte jenter som backer hverandre og løfter hverandre opp. Men dette grenser jo til mobbing 🤭Jeg syntes synd på hun da hun stadig blir beskylt for å fremme plastisk kirurgi (tidligere 2 ganger av Kristin Gjelsvik på VgTV) og så vidt jeg vet har hun aldri tatt en operasjon i hele sitt liv. Jeg følger hun på Instagram og hun har lagt ut at hun har tatt Botox mot migrene og smerter i kjeven, at hun vil ta brystreduksjon pga smerter i ribbeina og hun har jo selv sagt at det er mange år siden hun fylte på lepper. Og at slankingen hennes er av helsemessige årsaker. Hun er jo (om ikke nå, vært kraftig) overvektig slik jeg har fått med meg. Syntes det bare er inspirerende jeg, og at det ikke er fremming av noe plastiske greier, heller at hun hjelper andre som sliter kanskje. Virker som det er en del som tror at alle injeksjoner er plastisk kirurgi, og at alt av operasjoner er av skjønnhetsmessige grunner. Heller takke meg til bloggere som tør å være ærlige om seg selv på bloggen enn folk som gjemmer seg bak!! Jeg har hørt fra andre som kjenner hun at hun føler seg utfryst og utestengt, da det er mange influencere med i den plattformen der som jeg vet har tatt både det ene og det andre.. 😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Iselin_aa skrev:

Jeg leste i en artikkel at bloggeren Verozitas hadde blitt fjernet som ASPIRING fra den nye moteplattformen INSP LOVE fordi hun tidligere har fremmet kroppsfiksering og plastiske injeksjoner på sine sosiale medier. Er ikke det helt sykt? De som liksom skal være en inkluderende plattform for mote interesserte jenter som backer hverandre og løfter hverandre opp. Men dette grenser jo til mobbing 🤭Jeg syntes synd på hun da hun stadig blir beskylt for å fremme plastisk kirurgi (tidligere 2 ganger av Kristin Gjelsvik på VgTV) og så vidt jeg vet har hun aldri tatt en operasjon i hele sitt liv. Jeg følger hun på Instagram og hun har lagt ut at hun har tatt Botox mot migrene og smerter i kjeven, at hun vil ta brystreduksjon pga smerter i ribbeina og hun har jo selv sagt at det er mange år siden hun fylte på lepper. Og at slankingen hennes er av helsemessige årsaker. Hun er jo (om ikke nå, vært kraftig) overvektig slik jeg har fått med meg. Syntes det bare er inspirerende jeg, og at det ikke er fremming av noe plastiske greier, heller at hun hjelper andre som sliter kanskje. Virker som det er en del som tror at alle injeksjoner er plastisk kirurgi, og at alt av operasjoner er av skjønnhetsmessige grunner. Heller takke meg til bloggere som tør å være ærlige om seg selv på bloggen enn folk som gjemmer seg bak!! Jeg har hørt fra andre som kjenner hun at hun føler seg utfryst og utestengt, da det er mange influencere med i den plattformen der som jeg vet har tatt både det ene og det andre.. 😡

??? Har du link til artikkelen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Iselin_aa skrev:

Jeg leste i en artikkel at bloggeren Verozitas hadde blitt fjernet som ASPIRING fra den nye moteplattformen INSP LOVE fordi hun tidligere har fremmet kroppsfiksering og plastiske injeksjoner på sine sosiale medier. Er ikke det helt sykt? De som liksom skal være en inkluderende plattform for mote interesserte jenter som backer hverandre og løfter hverandre opp. Men dette grenser jo til mobbing 🤭Jeg syntes synd på hun da hun stadig blir beskylt for å fremme plastisk kirurgi (tidligere 2 ganger av Kristin Gjelsvik på VgTV) og så vidt jeg vet har hun aldri tatt en operasjon i hele sitt liv. Jeg følger hun på Instagram og hun har lagt ut at hun har tatt Botox mot migrene og smerter i kjeven, at hun vil ta brystreduksjon pga smerter i ribbeina og hun har jo selv sagt at det er mange år siden hun fylte på lepper. Og at slankingen hennes er av helsemessige årsaker. Hun er jo (om ikke nå, vært kraftig) overvektig slik jeg har fått med meg. Syntes det bare er inspirerende jeg, og at det ikke er fremming av noe plastiske greier, heller at hun hjelper andre som sliter kanskje. Virker som det er en del som tror at alle injeksjoner er plastisk kirurgi, og at alt av operasjoner er av skjønnhetsmessige grunner. Heller takke meg til bloggere som tør å være ærlige om seg selv på bloggen enn folk som gjemmer seg bak!! Jeg har hørt fra andre som kjenner hun at hun føler seg utfryst og utestengt, da det er mange influencere med i den plattformen der som jeg vet har tatt både det ene og det andre.. 😡

Problemet er kanskje at hun har fremmet et syn som ufarliggjør det du nevner. Hvis hun er en influencer bør hun kjenne sitt ansvar for hva hun formidler, på samme måte som visse andre rosabloggere burde gjort det, men de du nevner har kanskje ikke omtalt og fremmet kropps-/ansiktskorrigeringer? 

Kan du legge ut en lenke til den artikkelen du viser til? 

Endret av Pust
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det leste jeg faktisk også, men jeg så det på Instagram i hennes egen mystory der hun hadde svart på spørsmål fra følgerne sine. Var det der du så det? Syntes det har tatt helt av med dette med promotering av injeksjoner, plastisk kirurgi, slanking, dietter osv. Kan ikke folk bare være seg selv. Jeg ser ikke håp for fremtiden verken med det eller mobbing. Jeg er enig med deg i at det grenser til mobbing ja, så lenge hun ikke promoterer injeksjoner eller slanking/vektnedgang på en usunn måte. Gjør hun ikke det må det jo være trynefaktor av et eller annet slag fra de som sitter som sjefer(ansvarlige) i INSP da hvem det måtte være?! Var inne å så på bloggen hennes nå, og det virker jo som om hun blogger på en sunn måte da. ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anna_melhus94 skrev:

Det leste jeg faktisk også, men jeg så det på Instagram i hennes egen mystory der hun hadde svart på spørsmål fra følgerne sine. Var det der du så det? Syntes det har tatt helt av med dette med promotering av injeksjoner, plastisk kirurgi, slanking, dietter osv. Kan ikke folk bare være seg selv. Jeg ser ikke håp for fremtiden verken med det eller mobbing. Jeg er enig med deg i at det grenser til mobbing ja, så lenge hun ikke promoterer injeksjoner eller slanking/vektnedgang på en usunn måte. Gjør hun ikke det må det jo være trynefaktor av et eller annet slag fra de som sitter som sjefer(ansvarlige) i INSP da hvem det måtte være?! Var inne å så på bloggen hennes nå, og det virker jo som om hun blogger på en sunn måte da. ;) 

Ja det var kanskje der jeg så det. Jeg mener jeg leste det på en eller annen blogg som hadde lagt ut et innlegg om det. Finner ikke tilbake til den nå, men skal se om jeg finner den (mener jeg tok screenshot). Verken mobbing eller fremming av plastisk kirurgi av greit, men mange som omtaler injeksjoner som plastisk kirurgi også, noe jeg syntes blir litt feil. Jeg kjenner flere som tar det av medisinske årsaker som f.eks migrene eller annet!! Jeg syntes ikke hun fortjener hets av den grunn. Når det er sagt bør det jo strengt talt komme fra lege eller spesialist om man skal uttale seg om slike ting !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Emmy_H skrev:

??? Har du link til artikkelen ?

Jeg skal se om jeg finner tilbake til der jeg leste det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Pust skrev:

Problemet er kanskje at hun har fremmet et syn som ufarliggjør det du nevner. Hvis hun er en influencer bør hun kjenne sitt ansvar for hva hun formidler, på samme måte som visse andre rosabloggere burde gjort det, men de du nevner har kanskje ikke omtalt og fremmet kropps-/ansiktskorrigeringer? 

Kan du legge ut en lenke til den artikkelen du viser til? 

Hun er ingen rosablogger hun, men en livsstilsblogger som tipser om mat, reise, mote & skjønnhet - men hun gjør det på en sunn måte i motsetning til mange andre bloggere/influencere. Hun har fremmet restylane tidligere og delt ut rabattkoder men det er flere år siden slik jeg har sett det. Sett at hun har skrevet om Botox og hva den gjør, men tror bare det er for migrene og kjevegnissingen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare på sin plass syntes jeg!! Denne bloggeren du snakker om har skrevet masse om Botox og plastisk kirurgi på sin blogg, og til og med gitt ut rabattkode på leppeinjeksjoner. Ikke kom å snakk til meg om migrene og kjevegnissing. Det er ikke mer enn noen måneder siden hun skrev at hun også tok det som forebygging mot rynker. Når man legger ut videoer som romantiserer Botox som om det skulle vært en kul greie så er ikke det OK!! Folk som mener noe annet er nedrulla.. 

Greit at hun ikke har tatt operasjoner, men hun er med på å FREMME noe som er usunt. Og det er ikke rent lite ganger heller...kanskje har hun blitt en "sunn helseblogger" den siste tiden, hva vet vel jeg, men dette ligger jo fortsatt ute på google når folk googler hun eller Botox, blogg for å lese om det.

 

ALT DERE LURER PÅ OM BOTOX: Se bare videoen her hvor hun har lagt på merket "BOTOX PARTY" assa jeg har ikke ord.

https://nouw.com/verozitas/alt-dere-lurer-pa-om-botox-35092612

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tuvaww skrev:

Det er bare på sin plass syntes jeg!! Denne bloggeren du snakker om har skrevet masse om Botox og plastisk kirurgi på sin blogg, og til og med gitt ut rabattkode på leppeinjeksjoner. Ikke kom å snakk til meg om migrene og kjevegnissing. Det er ikke mer enn noen måneder siden hun skrev at hun også tok det som forebygging mot rynker. Når man legger ut videoer som romantiserer Botox som om det skulle vært en kul greie så er ikke det OK!! Folk som mener noe annet er nedrulla.. 

Greit at hun ikke har tatt operasjoner, men hun er med på å FREMME noe som er usunt. Og det er ikke rent lite ganger heller...kanskje har hun blitt en "sunn helseblogger" den siste tiden, hva vet vel jeg, men dette ligger jo fortsatt ute på google når folk googler hun eller Botox, blogg for å lese om det.

 

ALT DERE LURER PÅ OM BOTOX: Se bare videoen her hvor hun har lagt på merket "BOTOX PARTY" assa jeg har ikke ord.

https://nouw.com/verozitas/alt-dere-lurer-pa-om-botox-35092612

 

Jaja det var det jeg antok var tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tuvaww skrev:

Det er bare på sin plass syntes jeg!! Denne bloggeren du snakker om har skrevet masse om Botox og plastisk kirurgi på sin blogg, og til og med gitt ut rabattkode på leppeinjeksjoner. Ikke kom å snakk til meg om migrene og kjevegnissing. Det er ikke mer enn noen måneder siden hun skrev at hun også tok det som forebygging mot rynker. Når man legger ut videoer som romantiserer Botox som om det skulle vært en kul greie så er ikke det OK!! Folk som mener noe annet er nedrulla.. 

Greit at hun ikke har tatt operasjoner, men hun er med på å FREMME noe som er usunt. Og det er ikke rent lite ganger heller...kanskje har hun blitt en "sunn helseblogger" den siste tiden, hva vet vel jeg, men dette ligger jo fortsatt ute på google når folk googler hun eller Botox, blogg for å lese om det.

 

ALT DERE LURER PÅ OM BOTOX: Se bare videoen her hvor hun har lagt på merket "BOTOX PARTY" assa jeg har ikke ord.

https://nouw.com/verozitas/alt-dere-lurer-pa-om-botox-35092612

 

Det er jo ikke å romantisere Botox fordet om man tar litt Botox mot migrene. Kanskje hun vil ufarliggjøre det mange er redde for da? Om hun får på pukkelen for å fremme plastiske operasjoner når hun aldri har vært under kniven selv så er det ganske spesielt. Hvor mange er det ikke som tar botox i dag mot migrene eller andre ting som er av helsegrunner. Mange får det til og med på ble resept av legen sin. Om man googler Botox er det jo en haug av andre bloggere som også dukker opp, ikke bare hun. For å ikke snakke om MYE verre bloggere som SE & SR. Eller Kristin som henger ut andre med navn!! Jeg vet ikke hvem som er verst jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir jo å romantisere Botox/Injeksjoner når man poster videoer med Botox party tagg osv. (ufarligjøre)? Det er kanskje det latterligste jeg har hørt på lenge 😂Om det kun hadde vært mot migrene hun hadde skrevet om så ja, men bare å google. Masse linker til div innlegg hvor hun romantiserer det osv. Hun har delt ut rabattkoder og på leppeforstørring. Min mening er at hun prøver å heve seg selv igjen ved å være et godt forbilde nå, etter at hun har driti seg ut tidligere og fått masse pes for det. 

Her har hun gitt ut rabatt bla hvor folk skriver "Det vil jeg og prøve" 

https://nouw.com/verozitas/fa-15-pa-restylane-kiss-fillers-29592005

Please ikke forsvar dette a!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2019 den 19.21, O.G. skrev:

Har ikke hørt om denne personen en gang. 

Nei da har du ikke fult særlig med 😅Hun er en relativt kjent blogger og forfatter, og vært mye i media. Bare google it. Veronica Lauritsen heter hun. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tuvaww skrev:

Nei da har du ikke fult særlig med 😅Hun er en relativt kjent blogger og forfatter, og vært mye i media. Bare google it. Veronica Lauritsen heter hun. 

 

På 12.3.2019 den 16.19, Tuvaww skrev:

Det blir jo å romantisere Botox/Injeksjoner når man poster videoer med Botox party tagg osv. (ufarligjøre)? Det er kanskje det latterligste jeg har hørt på lenge 😂Om det kun hadde vært mot migrene hun hadde skrevet om så ja, men bare å google. Masse linker til div innlegg hvor hun romantiserer det osv. Hun har delt ut rabattkoder og på leppeforstørring. Min mening er at hun prøver å heve seg selv igjen ved å være et godt forbilde nå, etter at hun har driti seg ut tidligere og fått masse pes for det. 

Her har hun gitt ut rabatt bla hvor folk skriver "Det vil jeg og prøve" 

https://nouw.com/verozitas/fa-15-pa-restylane-kiss-fillers-29592005

Please ikke forsvar dette a!! 

Hun har skrevet MYE bra, så syntes det blir feil å dømme henne for noe hun gjorde for mange år siden!! Mest ærligste bloggeren jeg følger i hvert fall. Hun har jo vært ærlig om bulemien, overvekten osv. Hun har skrevet masse bra, som i alle fall har fått meg til å føle at jeg ikke er alene om ting jeg sliter med!! Har ikke sett at hun har lagt ut noe injeksjoner på lenge jeg. Bare tatovering av lepper, men det ser jeg ikke på som det samme. Permanent makeup er jo litt som å farge håret eller sette på negler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mocchhaa

Med denne tankegangen må man fjerne ALLE som fokuserer på kropp (både med sunne verdier og usunne) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er skikkelig ufortjent at denne jenta får så mye dritt. Hun er en av de bloggerne som kanskje har vært mest ærlig, og åpenlyst delt om alt hun har vært gjennom, noe jeg aldri ville turt å gjort. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange skal drive med drittslenging om mennesker dere ikke kjenner. Det er trist å se! Jeg har fulgt denne bloggeren i mange år, og møtt hun et par ganger, og hun virker som et kjempe godt menneske med beina godt plantet på jorda, i motsetning til så mange andre bloggere/influencere eller hva de er. Det er nesten så jeg har lyst til å sende hun link til dette forumet, hvis hun ikke allerede har sett det. Folk får jo ikke forsvart seg her inne en gang. Lurer på om de vet om hvor mye dritt som står her egentlig. Har heller aldri hørt at hun har blitt kastet ut fra noe moteplattform. Det høres veldig spesielt ut spør du meg! Folk finner jo opp alt mulig av ussanheter om bloggere. Jeg forstår ikke hvorfor ikke bare alle kan være snille mot hverandre. Jeg digger i hvert fall Verozitas;) Desidert en av mine favoritt bloggere ❤️❤️<3 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lille_mai skrev:

😴 fått nok trafikk på bloggen nå? Ingen klikk fra meg, dessverre. :)

Kjenner du henne eller, i og med at du skriver sånn? Tror ikke en gang hun vet om all dritten her inne som blir skrevet om hun 😥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig. Så mange nye brukere som plutselig samles om én og samme blogger. Og alle liker henne - what are the odds?? :sarkasme:

Edit; Gikk inn på instaen hennes, og ser jeg må revurdere begrepet "influencer". Nå kan man faktisk kalle seg influencer som småblogger også. Det er virkelig fascinerende. Har aldri verken sett eller hørt om bloggerne som ble tagget på den profilen.

Endret av frk.Helene Hare
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...