jukkapalme Skrevet 29. august 2021 #14001 Del Skrevet 29. august 2021 Diamant20 skrev (9 minutter siden): Kortversjonen er at trude4 røpet seg til å være Mette sjæl som har blitt mistenkt flere ganger, hun innrømmet det selv, men nå er vel snart svaret mitt moderert bort selvom Mette skrev det selv i tråden her. Dæven. Men jeg er ikke overrasket. Typisk at man går glipp av det når det for en gangs skyld skjer noe action 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 29. august 2021 #14002 Del Skrevet 29. august 2021 Diamant20 skrev (13 minutter siden): Kortversjonen er at trude4 røpet seg til å være Mette sjæl som har blitt mistenkt flere ganger, hun innrømmet det selv, men nå er vel snart svaret mitt moderert bort selvom Mette skrev det selv i tråden her. Så blir du vel bedt om bevis 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. august 2021 #14003 Del Skrevet 29. august 2021 lilletyrkia skrev (2 minutter siden): Så blir du vel bedt om bevis 🤪 Det finnes vel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 29. august 2021 #14004 Del Skrevet 29. august 2021 Nu som all trovärdighet är som bortblåst hoppas jag det lugnas lite hos MAs olika konton här inne. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. august 2021 #14005 Del Skrevet 29. august 2021 Diamant20 skrev (17 minutter siden): Kortversjonen er at trude4 røpet seg til å være Mette sjæl som har blitt mistenkt flere ganger, hun innrømmet det selv, men nå er vel snart svaret mitt moderert bort selvom Mette skrev det selv i tråden her. Enkelte må rett og slett beskyttes mot seg selv 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 29. august 2021 #14006 Del Skrevet 29. august 2021 Hei2016 skrev (2 minutter siden): Nu som all trovärdighet är som bortblåst hoppas jag det lugnas lite hos MAs olika konton här inne. Virker sånn til nå ialflall 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. august 2021 #14007 Del Skrevet 29. august 2021 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Det finnes vel. Å ja, det gjør jo det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 29. august 2021 #14008 Del Skrevet 29. august 2021 Havnefogden skrev (22 minutter siden): Jeg sitter og venter på Heartgirl. Vi må få skikkelig husvask når vi er i gang. TrudeMetteHjerteJente tar nok en liten pause herfra. Hadde vært lurt i hvertfall. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 29. august 2021 #14009 Del Skrevet 29. august 2021 lilletyrkia skrev (12 minutter siden): Så blir du vel bedt om bevis 🤪 Jeg håper noen har skjembilde, for jeg trodde at det i allefall skulle få stå, når det er innrømmet av personen selv. Den gang ei, alt borte i en fleng. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 29. august 2021 #14010 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Diamant20 skrev (8 minutter siden): Jeg håper noen har skjembilde, for jeg trodde at det i allefall skulle få stå, når det er innrømmet av personen selv. Den gang ei, alt borte i en fleng. web.archive.org skuffet ikke. (Det er mulig å bla frem, men ikke tilbake) Endret 29. august 2021 av mikrobe La til link 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. august 2021 #14011 Del Skrevet 29. august 2021 lilletyrkia skrev (17 minutter siden): Så blir du vel bedt om bevis 🤪 Er nok mange som sitter på skjermbilde av det 😁😎 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete2020 Skrevet 29. august 2021 #14012 Del Skrevet 29. august 2021 Hvertfall 2 stk som har skjermbilder av alt. ☺️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. august 2021 #14013 Del Skrevet 29. august 2021 Xmasclovn skrev (7 minutter siden): TrudeMetteHjerteJente tar nok en liten pause herfra. Hadde vært lurt i hvertfall. Hun kommer nok på etter vaktskifte, går jo på nattvakt straks 😎 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 29. august 2021 #14014 Del Skrevet 29. august 2021 Diamant20 skrev (5 minutter siden): Jeg håper noen har skjembilde, for jeg trodde at det i allefall skulle få stå, når det er innrømmet av personen selv. Den gang ei, alt borte i en fleng. Ja det kan jo iallfall ikke kalles spekulasjoner noe mer😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Turkis Sau Skrevet 29. august 2021 Populært innlegg #14015 Del Skrevet 29. august 2021 Okei. Mine 2 cent etter alt dette. For dette gjorde meg faktisk forbanna. Utrolig dumt å operere med fiktiv profil, av flere grunner. Sånn for min del så føler jo jeg meg "lurt" som har tidvis har utvist støtte i de "verste stormene", så viser det seg at mye av det jeg har "forsvart" henne mot, faktisk stemmer. Da føler man seg jo dum. Pluss at jeg (og andre som har tatt til motmæle i tråden/forsvart henne) får en antipati mot henne, i stedet for den sympatien man gjerne hadde før. Og sistnevnte er jo virkelig å skyte seg selv i foten for hennes del, å bidra til at folk som faktisk har hatt sympati for situasjonen hennes osv. nå føler seg lurt av henne. Men samtidig, så har jeg jo forsvart henne under noe som viser seg å være uriktige premisser (altså at hun har løyet om å ha flere brukere her inne/være aktiv her selv, at hun har løyet om at hun er så ærlig, at hun har latt folk diskutere med brukere som ikke "finnes", the list goes on), så sånn sett burde jeg jo ikke føle meg dum... Og en siste ting som irriterer meg er at hun gjør det vanskelig for andre brukere på forumet, nå som det viser seg at, jo, noen bloggere (eller andre) ER faktisk så nedrige at de oppretter falske profiler for å diskutere seg selv, støtte seg selv osv. Det er jo skikkelig dårlig gjort mot resten av forumets brukere, å bygge oppunder mistillit og skepsis til hvem der er man faktisk diskuterer med, og hvem det er man faktisk støtter. For en røre. Kort oppsummert: Jeg er veldig, veldig skuffet. Og jeg liker ikke å bli lurt. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 29. august 2021 #14016 Del Skrevet 29. august 2021 Flettfrid skrev (5 minutter siden): Hun kommer nok på etter vaktskifte, går jo på nattvakt straks 😎 Ja det er ikke alle som vet sitt eget beste dessverre🤐 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. august 2021 #14017 Del Skrevet 29. august 2021 Spekulerer mest på hvem man skal stole på i vaksineringsspørsmålet av Trude og Mette. For Trude har uttalt hun er vaksinert, mens Metter har uttalt hun ikke er det. 🤔🙄😎🙈 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. august 2021 #14018 Del Skrevet 29. august 2021 Det blir meget interessant å se hvordan dette kan ryddes opp i. Et innlegg hvor man påtar seg offerrollen holder ikke. Triste greier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. august 2021 #14019 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Lill skrev (4 minutter siden): Det blir meget interessant å se hvordan dette kan ryddes opp i. Et innlegg hvor man påtar seg offerrollen holder ikke. Triste greier. Det har hun jo sånn halvveis gjort på snapp alt i dag. Hun har alltid følt seg annerledes osv. Slettet noe og la ut litt mer moderert. Endret 29. august 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 29. august 2021 #14020 Del Skrevet 29. august 2021 Cillo skrev (På 28.8.2021 den 1.44): Hva med de som har medisinske grunner (eller lignende) og ikke kan vaksinere seg da det er for stor risk? Flere av dem kan jobbe i helsevesenet inkludert meg selv, er jeg da egoistisk? Kan ikke akkurat si opp jobben fordi lege mener det er uforsvarlig at jeg vaksinerer meg. Nå er vel en stor grunn til at så mange som mulig vaksinerer seg nettopp for å beskytte dem som ikke kan ta vaksinen. Målet er jo flokkmmunitet. Nysgjerrig på hva denne bloggeren, som også er hjelpepleier, sier til sine pasienter/brukere/beboere ang vaksinen. Fremsnakker hun den, deler hun sin bekymring, eller hva? Og jeg er nysgjerrig på hva pårørende tenker om at en uvaksinert pleier sine nære? Jeg syns det er arrogant og egoistisk å la være å ta vaksinen nå, men heller vente på å se hvordan det går for alle dem som har tatt den. Folk har forskjellige holdninger til dette, det er hvertfall sikkert. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg