Minipilla Skrevet 6. februar 2021 #10741 Skrevet 6. februar 2021 Uansett hva visse fans måtte mene er det uproft å «klikke» på snap etter en kunde kommenterer at ordrebekreftelse ikke er mottatt. Hun driver en butikk - altså FIRMA og jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg handla fra en bedrift som løpte rett til snap for å blåse ut om om det kom en negativ kommentar. Impulskontroll er en fin ting å øve seg på. 34
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10742 Skrevet 6. februar 2021 Minipilla skrev (3 minutter siden): Uansett hva visse fans måtte mene er det uproft å «klikke» på snap etter en kunde kommenterer at ordrebekreftelse ikke er mottatt. Hun driver en butikk - altså FIRMA og jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg handla fra en bedrift som løpte rett til snap for å blåse ut om om det kom en negativ kommentar. Impulskontroll er en fin ting å øve seg på. Ja, ikke sant, bedriver man bedrift så er det viktig, spesielt i en oppstartsfase, å kunne være imøtekommende, medgjørlig og ydmyk i kundeservice-øyemed, og det er det ikke dersom man "klikker" på snap, det er så uprofft som det kan bli, selv om det i dette tilfellet var kunden som hadde gjort en feil ved å ha en trykkleif i mail-adressen. Men men, det er jo viden kjent at MA mangler impulskontroll og handler før hun tenker, så dette er jo ikke et unormalt handlingsmønster 😜 13
Nana Skrevet 6. februar 2021 #10743 Skrevet 6. februar 2021 Ingen, og jeg mener ingen, bedrifter tar sånt offentlig. Ingen. Nå skremte hun både kunden det gjaldt og potensielle fremtidige kunder. Både mennesker og systemer feiler, og skrivefeil i e-postadressen er nesten like vanlig som å skrive den riktig. Kanskje mitt firma skal begynne med det samme? Må først opprette firmasnap da.. eller forresten, jeg kan jo bruke min egen. Legge ut kunder som skriver feil e-post, bestiller løsninger vi ikke har, klikker fordi de ikke forstår systemene de blir levert, ikke forstår mva (bedriftskunder) eller klager på faktura. Kommer til å doble omsetningen, da... 🙄 31
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10744 Skrevet 6. februar 2021 Nana skrev (8 minutter siden): Ingen, og jeg mener ingen, bedrifter tar sånt offentlig. Ingen. Nå skremte hun både kunden det gjaldt og potensielle fremtidige kunder. Både mennesker og systemer feiler, og skrivefeil i e-postadressen er nesten like vanlig som å skrive den riktig. Kanskje mitt firma skal begynne med det samme? Må først opprette firmasnap da.. eller forresten, jeg kan jo bruke min egen. Legge ut kunder som skriver feil e-post, bestiller løsninger vi ikke har, klikker fordi de ikke forstår systemene de blir levert, ikke forstår mva (bedriftskunder) eller klager på faktura. Kommer til å doble omsetningen, da... 🙄 Ja, det er bare å gjøre det, tilt litt i vinkel, la alt du har av filter forsvinne, vær impulsiv......da vil nok bedriften din oppnå stor suksess.....heheeh Oh, the irony 😜 10
panzerpølsa Skrevet 6. februar 2021 #10745 Skrevet 6. februar 2021 Nana skrev (9 minutter siden): Ingen, og jeg mener ingen, bedrifter tar sånt offentlig. Ingen. Nå skremte hun både kunden det gjaldt og potensielle fremtidige kunder. Både mennesker og systemer feiler, og skrivefeil i e-postadressen er nesten like vanlig som å skrive den riktig. Kanskje mitt firma skal begynne med det samme? Må først opprette firmasnap da.. eller forresten, jeg kan jo bruke min egen. Legge ut kunder som skriver feil e-post, bestiller løsninger vi ikke har, klikker fordi de ikke forstår systemene de blir levert, ikke forstår mva (bedriftskunder) eller klager på faktura. Kommer til å doble omsetningen, da... 🙄 Dette er gode poeng. Og understreker på en måte "kjøkkenbedriften" hun driver. Altså det blir så useriøst og dumt. 17
Visvas Skrevet 6. februar 2021 #10746 Skrevet 6. februar 2021 panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Dette er gode poeng. Og understreker på en måte "kjøkkenbedriften" hun driver. Altså det blir så useriøst og dumt. Og i tillegg "skylder"på kritikerne. Det er så banalt som,man kam få det. 9
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10747 Skrevet 6. februar 2021 Visvas skrev (7 minutter siden): Og i tillegg "skylder"på kritikerne. Det er så banalt som,man kam få det. Selvfølgelig, er "alltid" kritikerne sin skyld, og da tenker jeg, hva med litt fornuftig selvinnsikt i stedet? Kan komme langt med det 😛 9
panzerpølsa Skrevet 6. februar 2021 #10748 Skrevet 6. februar 2021 Visvas skrev (6 minutter siden): Og i tillegg "skylder"på kritikerne. Det er så banalt som,man kam få det. Fryktelig dumt å blande inn slikt i en nystartet bedrift. Jeg har vært kritisk til henne nettopp fordi alt virker fryktelig impulsivt og lite gjennomtenkt. Det å blande bedrift og privatliv som hun nå gjør, tror jeg er dumt. Det er en salig blanding av en ustelt butikkeier, matlaging, barn, bilkjøring og reklame for butikken. 22
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10749 Skrevet 6. februar 2021 Jeg lurer litt på den nettbutikken der, for det er, i mine øyne, mye jalla-greier der, pluss at det er ingen rød tråd der.....Hva skal få folk til å kjøpe derfra? og om MA har kjøpt inn alt der for egne penger og det ikke blir særlig til suksess, så må det da bety et betydelig beløp som har gjort innhogg i hennes privatøkonomi? Syns hele opplegget er risky business og impulsivitet deluxe, men men, er ikke mine penger som evt. går tapt der, så I couldn't care less 13
MoKath Skrevet 6. februar 2021 #10750 Skrevet 6. februar 2021 Hvorfor nevnte hun dette offentlig i det hele tatt. Det startet som en kommentar på blogg, den ble ikke godkjent. Hun burde da ha undersøkt hva dette gjaldt og ordnet opp med kunden direkte. Resten av verden har ingen krav på å vite om dette. 18
Minipilla Skrevet 6. februar 2021 #10751 Skrevet 6. februar 2021 MoKath skrev (5 minutter siden): Hvorfor nevnte hun dette offentlig i det hele tatt. Det startet som en kommentar på blogg, den ble ikke godkjent. Hun burde da ha undersøkt hva dette gjaldt og ordnet opp med kunden direkte. Resten av verden har ingen krav på å vite om dette. Så enig!!!! 10
gmail Skrevet 6. februar 2021 #10752 Skrevet 6. februar 2021 Vi skulle handle en del hos denne nettbutikken men vet dere. .... Mannen min fikk se snap hun la ut og no way sa han. Aldri slikt man bør gjøre uansett 6
Influenseren Skrevet 6. februar 2021 #10753 Skrevet 6. februar 2021 (endret) 10 minutter siden, MoKath said: Hvorfor nevnte hun dette offentlig i det hele tatt. Det startet som en kommentar på blogg, den ble ikke godkjent. Hun burde da ha undersøkt hva dette gjaldt og ordnet opp med kunden direkte. Resten av verden har ingen krav på å vite om dette. Hmm trengte å fyre opp litt annet et el-lys 🤣 Tja...trengte muligens litt matnyttig til en bloggpost? Hele seansen virket bare komisk fordi det var overhodet ingen grunn til å ta dette på Snapchat, hun kunne bare kommunisert med kunden og det hadde jo løst seg I grunnen ganske tåpelig....etter min mening... Endret 6. februar 2021 av Influenseren skrivefeil 7
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10754 Skrevet 6. februar 2021 gmail skrev (1 minutt siden): Vi skulle handle en del hos denne nettbutikken men vet dere. .... Mannen min fikk se snap hun la ut og no way sa han. Aldri slikt man bør gjøre uansett Det er en av følgene ved å oppføre seg som MA gjør, og skaden er skjedd ved at mange har fått det med seg......så MA har en jobb å gjøre ved å slukke denne brannen 8
Anya66 Skrevet 6. februar 2021 #10755 Skrevet 6. februar 2021 gmail skrev (39 minutter siden): Vi skulle handle en del hos denne nettbutikken men vet dere. .... Mannen min fikk se snap hun la ut og no way sa han. Aldri slikt man bør gjøre uansett Yeah right 😁 17
gmail Skrevet 6. februar 2021 #10756 Skrevet 6. februar 2021 Anya66 skrev (7 minutter siden): Yeah right 😁 Påstår du at jeg lyver?
Gjest Trude4 Skrevet 6. februar 2021 #10757 Skrevet 6. februar 2021 Skrottefar skrev (41 minutter siden): Det er en av følgene ved å oppføre seg som MA gjør, og skaden er skjedd ved at mange har fått det med seg......så MA har en jobb å gjøre ved å slukke denne brannen Synnes hun ordnet fint opp. Hun var rask med å si at hun hadde jort feil og sa beklager. Hun ordnet opp med kunden før det ble snakket om her inne og gir kunden en gratis vare selv om selve feilen ikke var hennes. Hun jorde det fordi hun hadde vært uprofesjonel med å tro det var kritikerne. Noe hun inrømmet. Det var ikke skrevet navn på kunden. Så det er ikke krise.
FruenFraHavet Skrevet 6. februar 2021 #10758 Skrevet 6. februar 2021 gmail skrev (57 minutter siden): Vi skulle handle en del hos denne nettbutikken men vet dere. .... Mannen min fikk se snap hun la ut og no way sa han. Aldri slikt man bør gjøre uansett Ja, jøss 😂😂😂😂 8
ClusterOfGrapes Skrevet 6. februar 2021 #10759 Skrevet 6. februar 2021 (endret) Hun beklager jo seg senere på snap, om at det var uprofesjonelt. Hun tilbyr også den aktuelle kunden en gratis vare i nettbutikken. Håper at hun kan legge av seg å virke så passiv aggressiv, og at hun tenker seg om før hun konkluderer. Endret 6. februar 2021 av ClusterOfGrapes 3
Munti Skrevet 6. februar 2021 #10760 Skrevet 6. februar 2021 13 minutter siden, gmail said: Påstår du at jeg lyver? Eh ja? 😆 18
Anbefalte innlegg