Tildittbeste Skrevet 29. januar 2021 #10721 Del Skrevet 29. januar 2021 Skrottefar skrev (13 minutter siden): Ja, disse prisene virket særs høye, og håper de som handler på nett sjekker litt rundt, men regner med at MA må ta disse prisene siden hun mest sannsynlig har kjøpt inn i små kvanta og da er det lite prosenter å få fra leverandør regner jeg med Merkelig måte å drive nettbutikk på. Hvem gidder å drive med dette, om en ikke har som mål å tjene penger? Tru om hun prøver å høste lesere igjen?.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 29. januar 2021 #10722 Del Skrevet 29. januar 2021 Hun er ihvertfall veldig opptatt av LED lys - det skal hun ha. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 6. februar 2021 #10723 Del Skrevet 6. februar 2021 Tips - tenk før du poster på snap Mette. Og, ingen - INGEN - datasystemer i verden er 100% sikre så dersom en kunde sier de ikke har fått ordrebekreftelse stemmer det kanskje. Selv om systemet ditt generer denne automatisk kan ting skje....å fly helt av skaftet av den grunn er skikkelig uproft!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. februar 2021 #10724 Del Skrevet 6. februar 2021 Minipilla skrev (2 minutter siden): Tips - tenk før du poster på snap Mette. Og, ingen - INGEN - datasystemer i verden er 100% sikre så dersom en kunde sier de ikke har fått ordrebekreftelse stemmer det kanskje. Selv om systemet ditt generer denne automatisk kan ting skje....å fly helt av skaftet av den grunn er skikkelig uproft!! Hun beklaget deg jo etterpå og innrømte det var feil av henne. Men at hun snakket før hun tenkte det er sikkert og vist 🙈 Kanskje har hun lest i VP sin tråd og all kritikken nettbutikken hennes får og var redd for at noen hadde tenkt å ødelegge for smaska på lik linje. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 6. februar 2021 #10725 Del Skrevet 6. februar 2021 Flettfrid skrev (7 minutter siden): Hun beklaget deg jo etterpå og innrømte det var feil av henne. Men at hun snakket før hun tenkte det er sikkert og vist 🙈 Kanskje har hun lest i VP sin tråd og all kritikken nettbutikken hennes får og var redd for at noen hadde tenkt å ødelegge for smaska på lik linje. Hun burde tenkt og siden «beklagelsen» kom såpass umiddelbart har nok noen sagt noe...hun burde sletta snappene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. februar 2021 #10726 Del Skrevet 6. februar 2021 Minipilla skrev (10 minutter siden): Tips - tenk før du poster på snap Mette. Og, ingen - INGEN - datasystemer i verden er 100% sikre så dersom en kunde sier de ikke har fått ordrebekreftelse stemmer det kanskje. Selv om systemet ditt generer denne automatisk kan ting skje....å fly helt av skaftet av den grunn er skikkelig uproft!! Åh.....hun har eksplodert på Snap ja, forundrer meg ikke, hun eier jo ikke sperrer for hva hun utbasunerer når hun får kritikk 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 6. februar 2021 #10727 Del Skrevet 6. februar 2021 Skrottefar skrev (20 minutter siden): Åh.....hun har eksplodert på Snap ja, forundrer meg ikke, hun eier jo ikke sperrer for hva hun utbasunerer når hun får kritikk 🤣 Eg opplevde det ikke som eksplodering i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. februar 2021 #10728 Del Skrevet 6. februar 2021 Minipilla skrev (34 minutter siden): Hun burde tenkt og siden «beklagelsen» kom såpass umiddelbart har nok noen sagt noe...hun burde sletta snappene. Å slette det er hverfall ikke profesjonellt, med fremsår mye mer proft å la det stå så folk får med hele "historien". Det er hun tjent med på sikt. Skrottefar skrev (29 minutter siden): Åh.....hun har eksplodert på Snap ja, forundrer meg ikke, hun eier jo ikke sperrer for hva hun utbasunerer når hun får kritikk 🤣 Opplevde det ikke som noen eksplosjon, heller frustrert og redd for at noen skulle prøve å ødelegge for henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 6. februar 2021 #10729 Del Skrevet 6. februar 2021 Beklagelse eller ei, de snappene burde vært slettet. Det var akkurat slik jeg trodde hun kom til å takle kritikk, vi har jo sett det mange ganger, ikke bra for nettbutikken i det heletatt. Dette var jo overhode ikke kritikk engang, en kunde som etterlyser ordrebekreftelse. Jøsses! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. februar 2021 #10730 Del Skrevet 6. februar 2021 Feilen er funnet, å det var kunden sin feil. Kunden burde absolutt prøvd å kontakte Mette via mail/nettbutikken i stede for å legge inn kommentar på bloggen hennes om at h*n ikke har mottat ordrebekreftelse/varene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. februar 2021 #10731 Del Skrevet 6. februar 2021 Visvas skrev (3 minutter siden): Beklagelse eller ei, de snappene burde vært slettet. Det var akkurat slik jeg trodde hun kom til å takle kritikk, vi har jo sett det mange ganger, ikke bra for nettbutikken i det heletatt. Dette var jo overhode ikke kritikk engang, en kunde som etterlyser ordrebekreftelse. Jøsses! Du syns overhode ikke det er rart av en kunde å etterlyse ordrebekreftelse som kommentar under ett blogginnlegg i stede for å sende nettbutikken en mail? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 6. februar 2021 #10732 Del Skrevet 6. februar 2021 Flettfrid skrev (4 minutter siden): Du syns overhode ikke det er rart av en kunde å etterlyse ordrebekreftelse som kommentar under ett blogginnlegg i stede for å sende nettbutikken en mail? Jeg ville ikke gjort det, men himmel for en elendig håndtering av spørsmålet. Mette må jo forstå at folk er forskjellige, vi går fram forskjellig. Hadde det vært meg så hadde jeg sagt jeg skal sjekke opp og komme tilbake til kunden. Ikke rante tulling på snapchat. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 6. februar 2021 #10733 Del Skrevet 6. februar 2021 Dama eier jo ikke impulskontroll. Hverken når det gjelder menn, ekteskap, skaffe barn rett etter å ha truffet ny mann eller å tenke seg om før hun poster i SoMe. Noe så flaut🙈 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 6. februar 2021 #10734 Del Skrevet 6. februar 2021 😂😂😂😂 Så bra dere fikk noe nytt å sladre om. Nå bled det en god lørdag alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. februar 2021 #10735 Del Skrevet 6. februar 2021 Trude4 skrev (4 minutter siden): 😂😂😂😂 Så bra dere fikk noe nytt å sladre om. Nå bled det en god lørdag alikevel Bled? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 6. februar 2021 #10736 Del Skrevet 6. februar 2021 Trude4 skrev (4 minutter siden): 😂😂😂😂 Så bra dere fikk noe nytt å sladre om. Nå bled det en god lørdag alikevel Så fikk du og noe å henge deg opp og fikk en fin lørdag 🤣🤣🤣🤣🤣 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 6. februar 2021 #10737 Del Skrevet 6. februar 2021 Visvas skrev (2 minutter siden): Så fikk du og noe å henge deg opp og fikk en fin lørdag 🤣🤣🤣🤣🤣 En god lørdag for oss alle 😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. februar 2021 #10738 Del Skrevet 6. februar 2021 Kan ikke alle bare rapportere brukerdebatt og avsporing? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 6. februar 2021 #10739 Del Skrevet 6. februar 2021 Ja, ja vi får håpe det var en nybegynnerfeil av MH, dette. Har troen på at prinsippet, «kunden har alltid rett», stort sett er det bærekraftige for de som lykkes innen business. Det gjelder å lage seg en bra merkevare. Vil tenke meg om nå før jeg vil bestille noe i fra denne nettbutikken. Tenk om jeg må reklamere og reklamasjonen min blir brukt som leserstoff og underholdning på snap! Nei, takk. Mulig det var feil av kunden å klage på hennes blogg i stedet for å sende en mail til Smaska. Det ble vel gjort i frykt for å ha blitt lurt. Bloggeren vedgår at det også var frykt for negativ omtale som gjorde at hun la ut dette på snap. Kunden har ingen merkevare å selge, det har selgeren. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 6. februar 2021 #10740 Del Skrevet 6. februar 2021 Trude4 skrev (1 time siden): 😂😂😂😂 Så bra dere fikk noe nytt å sladre om. Nå bled det en god lørdag alikevel Bra hun fikk utblåsning for noe også. Har fortsatt ikke lært at det er lurt å gå to runder hun heller, når hun sier hun sitter å venter på at kritikere skal prøve å ødelegge for henne. Ganske feil tankegang når du driver butikk 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg