Million Skrevet 11. juni 2019 #1041 Skrevet 11. juni 2019 7 minutter siden, Visvas skrev: Ja kan man si det i et bryllup? Var innom det og sletta igjen 😅 Men dere forsto hva jeg mente 🙂 Ja, det er helt vanlig i alle bryllup. En konferansier har også gjerne en mikrofon så alle hører hva han eller hun sier. Men har han ingen mikrofon i hånden, snakker de bare ekstra høyt.Presenterer folk, forteller hva som skal skje nå, holder folk orienterte på festen osv. 6
Skrottefar Skrevet 11. juni 2019 #1042 Skrevet 11. juni 2019 5 timer siden, Million skrev: En konferansier? Eller toastmaster 12
Gjest spaniasol Skrevet 11. juni 2019 #1043 Skrevet 11. juni 2019 Det heter toastmaster i et bryllup. Som navnet sier er det denne som skal sørge for at det blir litt skåling. 😂Og det er denne personen som leder festen, holder styr på sanger og taler etc. Med eller uten mikrofon.
Honey Dew Skrevet 11. juni 2019 #1044 Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, spaniasol skrev: Det heter toastmaster i et bryllup. Som navnet sier er det denne som skal sørge for at det blir litt skåling. 😂Og det er denne personen som leder festen, holder styr på sanger og taler etc. Med eller uten mikrofon. På godt norsk, heter det faktisk visevert. 4
DianaV Skrevet 11. juni 2019 #1045 Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: På godt norsk, heter det faktisk visevert. Det har jeg aldri hørt før, men der lærte jeg et nytt ord. Takk 😊 7
Honey Dew Skrevet 11. juni 2019 #1046 Skrevet 11. juni 2019 18 minutter siden, DianaV skrev: Det har jeg aldri hørt før, men der lærte jeg et nytt ord. Takk 😊 Det er sikkert mest på landet dette blir brukt 1
Jonette Skrevet 11. juni 2019 #1047 Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: På godt norsk, heter det faktisk visevert. Det heter også kjøgemester, men det er sikkert fra gamle dager. 3
Honey Dew Skrevet 11. juni 2019 #1048 Skrevet 11. juni 2019 12 minutter siden, Jonette skrev: Det heter også kjøgemester, men det er sikkert fra gamle dager. Det er nok en enda eldre tittel. Synes den er bedre en både toastmaster og visevert.
Surikatt Skrevet 11. juni 2019 #1049 Skrevet 11. juni 2019 I dag valgte de å legge bort mobilene mens de badet, skriver hun. Etterfulgt av 17 bilder tatt på stranda mens de badet. Mulig jeg har en annen oppfatning av hva det vil si å legge bort mobilen. 24
Skrottefar Skrevet 11. juni 2019 #1050 Skrevet 11. juni 2019 (endret) 4 minutter siden, Surikatt skrev: I dag valgte de å legge bort mobilene mens de badet, skriver hun. Etterfulgt av 17 bilder tatt på stranda mens de badet. Mulig jeg har en annen oppfatning av hva det vil si å legge bort mobilen. 17 bilder lagt ut ja, men hvor mange bilder ble tatt? Nei, det sier historien ingenting om Endret 11. juni 2019 av Skrottefar 6
Minipilla Skrevet 11. juni 2019 #1051 Skrevet 11. juni 2019 Helt seriøst. Hvor mange ganger er det fysisk mulig å skrive mannen min????? 16
Baresierdet Skrevet 11. juni 2019 #1052 Skrevet 11. juni 2019 Akkurat nå, Heidegger skrev: Synes det er utrolig trist at voksne mennesker holder på slik. Det er et stort fokus på mobbing og hetsing på nett. Og det som foregår her kan ikke forsvares på noen som helst måte. Å tro på kjærligheten er vel det fineste som finnes? Alle trår feil, også når det gjelder kjærlighet. Hvorfor ikke heie på det som er fint? 👏🏼👏🏼👏🏼❤️ 7
frk.Helene Hare Skrevet 11. juni 2019 #1053 Skrevet 11. juni 2019 (endret) 18 timer siden, Heidegger skrev: Synes det er utrolig trist at voksne mennesker holder på slik. Det er et stort fokus på mobbing og hetsing på nett. Og det som foregår her kan ikke forsvares på noen som helst måte. Å tro på kjærligheten er vel det fineste som finnes? Alle trår feil, også når det gjelder kjærlighet. Hvorfor ikke heie på det som er fint? Jeg har ikke inntrykk av at noen her ønsker at dette ikke skal gå bra. Men idet man blogger om livet sitt åpner man for at folk mener noe om det du skriver. Dette gikk jeg ut fra at de fleste har fått med seg nå. Endret 12. juni 2019 av frk.Helene Hare 24
Gjest Anneonym Skrevet 11. juni 2019 #1054 Skrevet 11. juni 2019 22 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Mulig du vet mye mer om Mette enn jeg gjør, men jeg får inntrykk av at hun i utgangspunktet kan like lite om tyrkisk kultur som de fleste av oss, dvs. de fleste gjennomsnittlige turister. Om dette er feil bøyer jeg meg i støvet. Visvas har vært gift med en tyrker i 12 år, og kan nok litt mer om kulturen enn Mette. Sånn - ble det klarere nå? Det må da være opp til bloggeren selv om hvem hun ønsker å snakke/høre på angående erfaringer. Slik jeg har forstått det har hun kontakt med flere som er gift med tyrkere, både med kort og lang erfaring. Visvas er ikke fasiten på hvordan det er for alle. Hun (Visvas) har sin erfaring og sitt synspunkt. Mette er nygift og i startfasen, da er det ikke forventet å vite alt eller kunne alt. Det viktigste er jo hvordan hun og mannen har det sammen og det er det kun vedkommende selv som vet.
Skrottefar Skrevet 11. juni 2019 #1055 Skrevet 11. juni 2019 8 minutter siden, Anneonym skrev: Mette er nygift og i startfasen, da er det ikke forventet å vite alt eller kunne alt. Da bør hun kanskje ikke blogge om det slik at alle ser det og kan komme med sine kommentarer og korreksjoner? 21
Gjest Anneonym Skrevet 11. juni 2019 #1056 Skrevet 11. juni 2019 5 minutter siden, Skrottefar skrev: Da bør hun kanskje ikke blogge om det slik at alle ser det og kan komme med sine kommentarer og korreksjoner? Det går da an å komme med kommentarer og synspunkter uten å være nedlatende og latterliggjøre? Mye av det dere spør om, blir jo bare spurt ut i luften for at dere skal kunne spekulere videre på det, slik at det blir en konklusjon på noe som muligens faktisk ikke er sant. Hva med å spørre vedkommende istedenfor å tillegge henne noe som kanskje ikke stemmer?
Papirfly Skrevet 12. juni 2019 #1057 Skrevet 12. juni 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger og spekulasjoner. Papirfly, mod. Endret 12. juni 2019 av Papirfly 1
reiseglad Skrevet 12. juni 2019 #1058 Skrevet 12. juni 2019 Hør på et godt råd, Mette: Slett bloggen din og konsentrer deg om de flotte barna og barnebarna dine, mannen din og oppgaven rundt å få ham til Norge, jobben din, huset ditt og deg selv. Bloggen gir deg for tiden alt for mye negativitet, ikke tjener du penger på dette visvaset og ikke får du "boost" utenfra fra oss lesere. Velg de i livet som gir energi, og ikke tapper deg for energi. I så måte gjør bloggen din akkurat dette, den gir deg mest negativer tilbakemeldinger og du vokser ikke på denne. Dropp den og konsentrer deg om det viktigste i livet! 39
Baresierdet Skrevet 12. juni 2019 #1059 Skrevet 12. juni 2019 5 minutter siden, reiseglad skrev: Hør på et godt råd, Mette: Slett bloggen din og konsentrer deg om de flotte barna og barnebarna dine, mannen din og oppgaven rundt å få ham til Norge, jobben din, huset ditt og deg selv. Bloggen gir deg for tiden alt for mye negativitet, ikke tjener du penger på dette visvaset og ikke får du "boost" utenfra fra oss lesere. Velg de i livet som gir energi, og ikke tapper deg for energi. I så måte gjør bloggen din akkurat dette, den gir deg mest negativer tilbakemeldinger og du vokser ikke på denne. Dropp den og konsentrer deg om det viktigste i livet! Eller så kan alle som ikke liker bloggen slutte å lese den. 8
Frøken_fjong1 Skrevet 12. juni 2019 #1060 Skrevet 12. juni 2019 På 11.6.2019 den 7.03, Visvas skrev: Hehe ja har også reagert på at det skal være det beste som finnes. Det er iallefall det billigste man får kjøpt ferdig og det er jo greit nok mat en gang i blandt det, men si det slik det er isteden. Hvem er det som spiser lamachun to uker i måneden fordi det er så fantastisk godt? Joda det kan jo selvfølgelig være drømmebryllupet, men så stusselig ut det jeg så til å være tradisjonelt tyrkisk bryllup. Må det være dyrt for å være godt? Jeg lager faktisk den retten ofte. Jeg syntes det smaker kjempe godt! 5
Anbefalte innlegg