Gjest Halloiuken Skrevet 25. november 2019 #5001 Skrevet 25. november 2019 I dag så jeg på snap at hun kjente spark nederst i magen trodde ikke det var mulig med en så liten unge
Veslefrikk Skrevet 25. november 2019 #5002 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Halloiuken skrev: I dag så jeg på snap at hun kjente spark nederst i magen trodde ikke det var mulig med en så liten unge Hun må jo ha noe å skrive om. 9
Lemmon Skrevet 25. november 2019 #5003 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, Ewe skrev: Jeg har også lyst til å lese "jeg er sjalu på min tenårings datter"-innlegget. Mette burde også skjerpe rettskrivingen på bloggen. "Min tenårings datter" og "min tenåringsdatter" betyr to forskjellige ting. Tenåringen hennes har to sønner, ingen døtre. Det hadde uansett vært snodig å være sjalu på babyer. Dette blir flisespikkeri. Mette har vært åpen med at hun har lese og skrivevansker. Så dette synes jeg bare blir tåpelig å henge seg opp i. Til å ha lese og skrivevansker synes jeg hun ordlegger seg veldig bra 6
Lemmon Skrevet 25. november 2019 #5004 Skrevet 25. november 2019 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hun må jo ha noe å skrive om. Jeg kjente spark fra uke 14, så slettes ikke uvanlig 3
Frøken_fjong1 Skrevet 25. november 2019 #5005 Skrevet 25. november 2019 Jeg syntes det er rart at hun sier til folk at de ikke kan ha fulgt med når de snakker om dårlig økonomi. Hun har ikke fikset økonomien sin, hun har tatt en enkel utvei med å låne penger. Jeg ser ingenting som tyder på at hun har endret holdning når det gjelder økonomi. Så det overrasker meg ikke om hun plutselig sliter med å få endene til å møtes igjen. 18
Pollen Skrevet 25. november 2019 #5006 Skrevet 25. november 2019 12 minutter siden, Halloiuken skrev: I dag så jeg på snap at hun kjente spark nederst i magen trodde ikke det var mulig med en så liten unge Er hun ikke ganske langt på vei da?
Lady T Skrevet 25. november 2019 #5007 Skrevet 25. november 2019 (endret) 23 minutter siden, Halloiuken skrev: I dag så jeg på snap at hun kjente spark nederst i magen trodde ikke det var mulig med en så liten unge Det er vel ikke uvanlig at man kjenner bevegelser tidligere med nr 3. Hvor langt er hun på vei? Edit: fant det ut, hun er 15 uker på vei. Hvis man googler det står det at det er normalt. Endret 25. november 2019 av Lady T 5
Minerwa Skrevet 25. november 2019 #5008 Skrevet 25. november 2019 (endret) Slettet sitat fjernet. Sol, admin. Joda, man kan kjenne "spark" eller sommerfuglvinger som jeg har fått det beskrevet , så tidlig. Vanlig er det vel ikke, men kan skje. Det er heller ikke vanlig å ha det som jeg hadde det i mitt siste svangerskap , hvor jeg kun kjente spark to ganger, (pga hvordan barnet lå.) Mette har jo to barn fra før, hun vet nok hvordan spark kan kjennes. Derfor tror jeg henne hvis hun skriver hun kjente spark. Og hvis det ikke var et spark, men luft feks, gjør det noe fra eller til for oss? Mette og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Endret 26. november 2019 av Sol Rampelyset 5
CMarie Skrevet 25. november 2019 #5009 Skrevet 25. november 2019 Det som i hvertfall er bra er at hun har sluttet å spekulere i spontanabort og syke fostre. Og innlegg og bilder av stooore, oppspilte mager. Sånne krusninger i magen kan være hva som helst så tidlig. 9
Veslefrikk Skrevet 25. november 2019 #5010 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, Minerwa skrev: Joda, man kan kjenne "spark" eller sommerfuglvinger som jeg har fått det beskrevet , så tidlig. Vanlig er det vel ikke, men kan skje. Det er heller ikke vanlig å ha det som jeg hadde det i mitt siste svangerskap , hvor jeg kun kjente spark to ganger, (pga hvordan barnet lå.) Mette har jo to barn fra før, hun vet nok hvordan spark kan kjennes. Derfor tror jeg henne hvis hun skriver hun kjente spark. Og hvis det ikke var et spark, men luft feks, gjør det noe fra eller til for oss? Mette og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Der skrev du noe riktig og viktig! Det er hun og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Det trenger ikke å deles på sosiale medier. Det er, eller burde være, en privat begivenhet. Å melke/selge alle små og store ting som hører privatlivet til er en uting, som jeg er redd man kan angre på senere. 7
Hei2016-2 Skrevet 25. november 2019 #5011 Skrevet 25. november 2019 14 minutter siden, Minerwa skrev: Joda, man kan kjenne "spark" eller sommerfuglvinger som jeg har fått det beskrevet , så tidlig. Vanlig er det vel ikke, men kan skje. Det er heller ikke vanlig å ha det som jeg hadde det i mitt siste svangerskap , hvor jeg kun kjente spark to ganger, (pga hvordan barnet lå.) Mette har jo to barn fra før, hun vet nok hvordan spark kan kjennes. Derfor tror jeg henne hvis hun skriver hun kjente spark. Og hvis det ikke var et spark, men luft feks, gjør det noe fra eller til for oss? Mette og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Varför svarar du på ett svar till en annan brukar, och varför svarar du som du gör? Jag skrev inget om det var rörelser eller inte, jag bemärkande bara at Lemmon har mycket gemensamt med bloggerskan. 10
Minerwa Skrevet 25. november 2019 #5012 Skrevet 25. november 2019 41 minutter siden, Veslefrikk skrev: Der skrev du noe riktig og viktig! Det er hun og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Det trenger ikke å deles på sosiale medier. Det er, eller burde være, en privat begivenhet. Å melke/selge alle små og store ting som hører privatlivet til er en uting, som jeg er redd man kan angre på senere. Men kan vi ikke bare være glade på deres vegne da, at Mette kjente liv? Jeg tror nok sikkert hun delte dette med mannen før hun skrev om det på bloggen. Hvis en gravid bekjent kommer til meg og sier at hun har kjent spark, så begynner jeg jo ikke å regne ut hvor tidlig i svangerskapet det er ,når hun ble befruktet , tenke etter om det virkelig er mulig at hun har kjent liv osv. Jeg gjør det heller ikke når noen i gata som jeg ikke kjenner så godt forteller noe tilsvarende. Kan vi ikke glede oss med andre? Empati? 20
Lady T Skrevet 25. november 2019 #5013 Skrevet 25. november 2019 57 minutter siden, Veslefrikk skrev: Der skrev du noe riktig og viktig! Det er hun og mannen som skal ha glede av barnets bevegelser. Det trenger ikke å deles på sosiale medier. Det er, eller burde være, en privat begivenhet. Å melke/selge alle små og store ting som hører privatlivet til er en uting, som jeg er redd man kan angre på senere. Det er ikke akkurat en stor greie å at hun velger å dele det bildet på SoMe da. Jeg følger ingen andre på snap, kun henne og ett par andre, men kikket innom flere kjendiser og bloggere på snap i går. Også noen ukjente snappere med sånne felleskontoer. Oi, det var MYE eksponering av barna! 😳 Akkurat debatten om eksponering og hva som skal deles bør vel heller tas på et generelt grunnlag, Mette er jo absolutt ingen versting og akkurat magevideoen var jo svært uskyldig. Har sett magebilder fra andre som skriker «kom og se på meg». Mettes var jo ikke sånn. 5
Lemmon Skrevet 25. november 2019 #5014 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, Hei2016-2 skrev: Varför svarar du på ett svar till en annan brukar, och varför svarar du som du gör? Jag skrev inget om det var rörelser eller inte, jag bemärkande bara at Lemmon har mycket gemensamt med bloggerskan. Fortell en ting som Mette og jeg har til felles, det har jeg vel aldri sagt noe om😊 3
Gjest CecilieX Skrevet 25. november 2019 #5015 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, Lemmon skrev: Fortell en ting som Mette og jeg har til felles, det har jeg vel aldri sagt noe om😊 Skjønner kommentaren du fikk. Noen skrev at det var rart at MA kjente spark, hvorpå du iler til som sannhetsvitne på å kunne kjenne spark i uke 14. Ergo har du og hun noe til felles.
Lady T Skrevet 25. november 2019 #5016 Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, CecilieX skrev: Skjønner kommentaren du fikk. Noen skrev at det var rart at MA kjente spark, hvorpå du iler til som sannhetsvitne på å kunne kjenne spark i uke 14. Ergo har du og hun noe til felles. Bare at Mette ikke er i uke 14 😆🤪 2
Lemmon Skrevet 25. november 2019 #5017 Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, CecilieX skrev: Skjønner kommentaren du fikk. Noen skrev at det var rart at MA kjente spark, hvorpå du iler til som sannhetsvitne på å kunne kjenne spark i uke 14. Ergo har du og hun noe til felles. Jeg kjente bevegelse i uke 14. Mette er i uke 15. Vedkommende kommenterte at jeg har skrevet at jeg og Mette har MASSE til felles. Det var det jeg reagerte på. Har ikke skrevet noe om annet jeg og M har til felles. Bare at jeg støtter henne 2
Gjest expatityrkia Skrevet 25. november 2019 #5018 Skrevet 25. november 2019 Hvorvidt det Mette har kjent er spark eller ikke er vel strengt tatt ikke noe som trenger og diskuteres? Hvor er dette konstruktivt?
Gjest CecilieX Skrevet 25. november 2019 #5019 Skrevet 25. november 2019 16 minutter siden, expatityrkia skrev: Hvorvidt det Mette har kjent er spark eller ikke er vel strengt tatt ikke noe som trenger og diskuteres? Hvor er dette konstruktivt? Ikke konstruktivt i det hele tatt.
lilletyrkia Skrevet 25. november 2019 #5020 Skrevet 25. november 2019 9 timer siden, Ewe skrev: Jeg har også lyst til å lese "jeg er sjalu på min tenårings datter"-innlegget. Mette burde også skjerpe rettskrivingen på bloggen. "Min tenårings datter" og "min tenåringsdatter" betyr to forskjellige ting. Tenåringen hennes har to sønner, ingen døtre. Det hadde uansett vært snodig å være sjalu på babyer. Jeg hadde faktisk tenkt å lagre innlegget for visste at hun kom til å slette det etter jeg tok det opp her 😆 men glemte det.😝 10
Fremhevede innlegg