lilletyrkia Skrevet 15. august 2021 #13401 Del Skrevet 15. august 2021 Lady T skrev (17 minutter siden): Det er vel ikke så rart å få sammenbrudd når man tror man har gjort noe alvorlig galt... hadde vært mer rart om hun avfeiet det hele spør du meg. At hun blir raskt ferdig med det er jo også mye bedre enn å dyrke de negative tankene i dagesvis. Det er selsvagt godt for henne at hun er kjapt ferdig med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. august 2021 #13402 Del Skrevet 15. august 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 15. august 2021 #13403 Del Skrevet 15. august 2021 Lady T skrev (2 timer siden): Er det så rart med et sammenbrudd når man tror man har bryti taushetsplikten og er det så rart at hun rister det av seg og går videre når hun skjønner hun ikke har gjort det? Ja det er jo topp at man er ferdig med det på rekordtid. Jeg for min del hadde nok ventet litt før jeg satte i gang med reklame for butikken min for det fremstår meget kalkulert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. august 2021 #13404 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg er glad dette gikk Mette sin vei siden hun fikk snakket ut med sjefen ❤ Glad arbeidsgiveren støtter henne noe hun trenger etter motbøren hun får her inne ❤ Jeg er gleder meg til å se hvordan nettbutikken hennes blir 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 15. august 2021 #13405 Del Skrevet 15. august 2021 Minipilla skrev (51 minutter siden): Ja det er jo topp at man er ferdig med det på rekordtid. Jeg for min del hadde nok ventet litt før jeg satte i gang med reklame for butikken min for det fremstår meget kalkulert. Jeg tror det var mer for å få tankene over på noe annet. Uansett er det jo ikke kritikerne som er målgruppen til nettbutikken, vil jeg anta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumbruker1 Skrevet 15. august 2021 #13406 Del Skrevet 15. august 2021 Er ikke mye støtte hun får i kommentarfeltet i bt 😅 Flere som mener hun bør si opp jobben sin, og jeg er enig. Ren egoisme av fru Ask. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 15. august 2021 #13407 Del Skrevet 15. august 2021 Just now, Forumbruker1 said: Er ikke mye støtte hun får i kommentarfeltet i bt 😅 Flere som mener hun bør si opp jobben sin, og jeg er enig. Ren egoisme av fru Ask. Jeg må si jeg likte kommentarene bedre enn selve innlegget! Mye tull og følerier fra frøken Ask som vanlig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. august 2021 #13408 Del Skrevet 15. august 2021 Citha skrev (5 minutter siden): Jeg må si jeg likte kommentarene bedre enn selve innlegget! Mye tull og følerier fra frøken Ask som vanlig. Jeg skjemmes av folk på kommentarfeltet. Hvor fordømmende folk er på de som ikke ønsker å ta vaksine. Jeg har møtt mye fordommer selv fra folk jeg ikke kjenner. De som har støttet valget mitt om ikke å ta vaksinen er familien og vennene mine. Hvordan fordømmende samfunn vi har blitt under koronatiden. Vaksine er frivillig. Da har ingen rett til å fordømme de som ikke vil ta vaksinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 15. august 2021 #13409 Del Skrevet 15. august 2021 Det innlegget i BT gir ingen forklaring på hvorfor hun velger å ikke vaksinere seg, bortsett fra frykt bygget på feilinformasjon og misrepresentert statistikk, og jeg liker det at BT la til faktiske tall i forhold til svineinfluensaen. Men jeg er ikke overrasket. Samtidig så ser jeg jo nå og at hennes virkelighetsoppfattelse sannsynligvis avviker noe. I følge henne selv fikk hun skryt av sjefen for artikkelen. Skryt? For hva da? Det står jo egentlig ingenting der utenom "jeg vil ikke ta vaksinen - og derfor tar jeg ikke vaksinen". Men det som irriterer meg er jo overskriften. Nei MA, du får stort sett ikke negative reaksjoner fordi du har takket nei til vaksinen. Du får negative reaksjoner fordi du absolutt skal fortelle det til alle, samtidig som du kommer med feilinformasjon i samme slengen. Kombinasjonen av yrket ditt og trangen til å annonsere til hele verden at du er uvaksinert er for meg totalt uforståelig. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. august 2021 #13410 Del Skrevet 15. august 2021 Citha skrev (15 minutter siden): Jeg må si jeg likte kommentarene bedre enn selve innlegget! Mye tull og følerier fra frøken Ask som vanlig. Synes mange av de som kommenterer skriver saklige kommentarer. De har et poeng at vaksinen er frivillig og hver og en må få gjøre hva de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. august 2021 #13411 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hensikten med dette innlegget. Hun skriver at det er enhver sitt valg og at hun ikke vil påvirke noen andre den ene eller den andre veien. Hvorfor ikke bare si nei takk og beskytte seg videre (med avstand, munnbind og håndvask)? Hvorfor dette behovet for å la alle andre få vite? Og en av kommentarene under er god; Man skal vente til den er mer utprøvd… Så andre skal «ta sjansen» før du gjør det… Ikke egoistisk? Hm… Alle vaksiner har vært nye en gang, og noen må begynne… Synes det var et dårlig innlegg uten noe som helst forklaring eller dokumentasjon. Sitter igjen med en følelse av føleri og offerrolle igjen som jeg mener bloggere og influensere er veldig gode på… Endret 15. august 2021 av Jobbermedbarn 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 15. august 2021 #13412 Del Skrevet 15. august 2021 Hon upprepar sig och upprepar sig. Hela artikeln kunde varit uppsummerat i ett enda avsnitt. Så många ord, så lite substans. Alt som vanligt då, i och för sig. Nu vet vi också vilken typ av stödjeboande hon jobbar på. Hon som är så på att ingen minsann vet vart hon jobbar. Gött att dela av sig ännu mer information. Inte olagligt, men inte så smart heller. Denna pasientgrupp är ju til mestadels inte ens kapable att fatta innebörden av att MA inte är vaccinerad, och det gör hela situationen ännu värre. Tycker BT borde korrekturläst artikeln för henne innan dom publicerade den. Stavfel ger ju inte något bättre intryck… 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 15. august 2021 #13413 Del Skrevet 15. august 2021 Innlegget i avisen var på ingen måte oppklarende og ga ikke så mye mening. Det fremsto vel egentlig mer som sutring, Derimot la jeg også merke til at hun forteller hva slags bolig hun jobber i, det var kanskje ikke så lurt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 15. august 2021 #13414 Del Skrevet 15. august 2021 47 minutter siden, nomore82 said: Det innlegget i BT gir ingen forklaring på hvorfor hun velger å ikke vaksinere seg, bortsett fra frykt bygget på feilinformasjon og misrepresentert statistikk, og jeg liker det at BT la til faktiske tall i forhold til svineinfluensaen. Men jeg er ikke overrasket. Samtidig så ser jeg jo nå og at hennes virkelighetsoppfattelse sannsynligvis avviker noe. I følge henne selv fikk hun skryt av sjefen for artikkelen. Skryt? For hva da? Det står jo egentlig ingenting der utenom "jeg vil ikke ta vaksinen - og derfor tar jeg ikke vaksinen". Men det som irriterer meg er jo overskriften. Nei MA, du får stort sett ikke negative reaksjoner fordi du har takket nei til vaksinen. Du får negative reaksjoner fordi du absolutt skal fortelle det til alle, samtidig som du kommer med feilinformasjon i samme slengen. Kombinasjonen av yrket ditt og trangen til å annonsere til hele verden at du er uvaksinert er for meg totalt uforståelig. Hun skrøt vel av sjefen sin i artikkelen? Da fikk hun vel skryt for det 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 15. august 2021 #13415 Del Skrevet 15. august 2021 nomore82 skrev (58 minutter siden): Det innlegget i BT gir ingen forklaring på hvorfor hun velger å ikke vaksinere seg, bortsett fra frykt bygget på feilinformasjon og misrepresentert statistikk, og jeg liker det at BT la til faktiske tall i forhold til svineinfluensaen. Men jeg er ikke overrasket. Samtidig så ser jeg jo nå og at hennes virkelighetsoppfattelse sannsynligvis avviker noe. I følge henne selv fikk hun skryt av sjefen for artikkelen. Skryt? For hva da? Det står jo egentlig ingenting der utenom "jeg vil ikke ta vaksinen - og derfor tar jeg ikke vaksinen". Men det som irriterer meg er jo overskriften. Nei MA, du får stort sett ikke negative reaksjoner fordi du har takket nei til vaksinen. Du får negative reaksjoner fordi du absolutt skal fortelle det til alle, samtidig som du kommer med feilinformasjon i samme slengen. Kombinasjonen av yrket ditt og trangen til å annonsere til hele verden at du er uvaksinert er for meg totalt uforståelig. Jeg forestår heller ikke hvorfor man velger å dele sånne ting offentlig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 15. august 2021 #13416 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Er nesten sjokkerende at hun har skrevet dette innlegget og med det frivillig legger hodet på trestubben. Hvorfor i alle dager utsetter hun seg selv for den hetsen alle i hele verden skjønner vil komme når man skriver en sånn kronikk i avisen (under fullt navn og bilde) i disse tider? Hun sitter på Snapchat og gråter fordi hun får stygge kommentarer på nett liksom. Hun opplever jo helt tydelig negative kommentarer og kritikk som en kjempebelastning. Virker som om hun ikke helt forstår sitt eget beste til tider Endret 15. august 2021 av Amaryllish la til noe 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 15. august 2021 #13417 Del Skrevet 15. august 2021 1 hour ago, Heartgirl said: Jeg skjemmes av folk på kommentarfeltet. Hvor fordømmende folk er på de som ikke ønsker å ta vaksine. Jeg har møtt mye fordommer selv fra folk jeg ikke kjenner. De som har støttet valget mitt om ikke å ta vaksinen er familien og vennene mine. Hvordan fordømmende samfunn vi har blitt under koronatiden. Vaksine er frivillig. Da har ingen rett til å fordømme de som ikke vil ta vaksinen. 1 hour ago, Heartgirl said: Synes mange av de som kommenterer skriver saklige kommentarer. De har et poeng at vaksinen er frivillig og hver og en må få gjøre hva de ønsker. Dette har jeg ikke tatt stilling til. Ha en fin dag videre ❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 15. august 2021 #13418 Del Skrevet 15. august 2021 Men var det ikke så at hun ikke ville røpe alt, for BT skulle være den som var først ute med det? Kunne ikke se noe som ikke har vært skrevet før? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. august 2021 #13419 Del Skrevet 15. august 2021 AnAngel skrev (13 minutter siden): Men var det ikke så at hun ikke ville røpe alt, for BT skulle være den som var først ute med det? Kunne ikke se noe som ikke har vært skrevet før? Ikke noe nytt der nei, kanskje det eneste om hvilke type beboere det er der hun jobber, for det tror jeg ikke hun har nevnt tidligere 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 15. august 2021 #13420 Del Skrevet 15. august 2021 Og dette som hun skrev både på bloggen og i BT om at hun har ikke bare ansvar for seg selv, men også jobben og hennes nærmeste, som eneforsørger vil hun ikke risikere å bli syk av vaksinen. Helt ulogisk i mitt hode. Risikoen for å bli syk av corona er da langt høyere enn risikoen for å bli syk (altså alvorlige bivirkninger vil jeg tro) av vaksinen.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg