Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

metteask.blogg.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alauda skrev (45 minutter siden):

Det skulle da bare mangle. Du kan vel ikke mene at hun skal gi halve huset til ham, slik at de hadde samme rettigheter til det om det skulle bli slutt? En annen sak er jo om det kunne være aktuelt for ham å kjøpe seg inn, men det vil jo ta lang tid før han kan ha spart opp midler til noen særlig andel.

Enig! Har full forståelse for det valget! 

• Liker 17
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

I alle dager......klarer hun ikke å forme egne setninger uten å kopiere hva andre tidligere har skrevet?
At hun tror det ikke blir oppdaget sier mye om hvor "kort" hun kan være til tide

Jaja, kommer vel en forklaring på det også regner jeg med 🤣

Vi får vel se om det kommer noe 😂 

Ser ihvertfall at hun har endret på noe av teksten i blogginnlegget etter at det ble påpekt at hun hadde brukt tekst fra Kaja 17. 

• Liker 10
Skrevet
Surikatt skrev (På 5.4.2021 den 0.15):

Skal han jobbe med hagearbeid hos folk? Håper han ikke har tenkt å jobbe svart, da. Hvis han har tenkt å bo i Norge, så bør de tenke langsiktig. Han må ta norsk kurs, utdanning og lappen for å få greie jobber i dette landet. Ja, det er en lang vei å gå men regner med de har tenkt på det. Og kostnadene det er hvis han vil ha flere barn kommer på toppen av dette. 

Ro ned, kan tjene ca 50 000,- skattefritt da . 

• Liker 8
Skrevet
Manannan skrev (10 minutter siden):

Ser ihvertfall at hun har endret på noe av teksten i blogginnlegget etter at det ble påpekt at hun hadde brukt tekst fra Kaja 17. 

Selvfølgelig har hun endret, men å innrømme det, neida, det gjør hun ikke 🤪

• Liker 11
Skrevet

Nå har Mette Ask en clickbait overskrift på bloggen igjen, "MISTET DEN STERKE OG GODE KONTAKTEN", og da vil hun selvfølgelig la folk tro at det er hun og H som har mistet noe, men så er det bare hun og babyen siden hun ikke er alene med henne 🤪

• Liker 11
Skrevet
Skrottefar skrev (36 minutter siden):

Nå har Mette Ask en clickbait overskrift på bloggen igjen, "MISTET DEN STERKE OG GODE KONTAKTEN", og da vil hun selvfølgelig la folk tro at det er hun og H som har mistet noe, men så er det bare hun og babyen siden hun ikke er alene med henne 🤪

Hun skriver og gjør mye rart, men akkurat denne overskriften skjønte jeg før jeg leste den😂 nettopp fordi hun har snakket så mye om at hun skal begynne å jobbe igjen...

• Liker 5
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Men du mister vell ikke en sterk og god kontakt med din egen baby selv om far kommer inn i bilde?

• Liker 19
Skrevet
Tildittbeste skrev (8 timer siden):

Men du mister vell ikke en sterk og god kontakt med din egen baby selv om far kommer inn i bilde?

Virker som det kanskje er slik hun tenker? Hun grudde jo seg veldig til H skulle komme.

• Liker 6
Skrevet
Visvas skrev (27 minutter siden):

Virker som det kanskje er slik hun tenker? Hun grudde jo seg veldig til H skulle komme.

Er så spesielt hvordan hun velger å se på ting.🤨

• Liker 10
Skrevet
lilletyrkia skrev (4 timer siden):

Er så spesielt hvordan hun velger å se på ting.🤨

Hun er vell ikke vant til å dele barn eller hjem med noen, og da blir hennes definisjon at hun har mista den sterke og gode kontakten., mens andre hadde nok ordlagt seg på en litt annen måte

• Liker 10
Skrevet
Tildittbeste skrev (1 time siden):

Hun er vell ikke vant til å dele barn eller hjem med noen, og da blir hennes definisjon at hun har mista den sterke og gode kontakten., mens andre hadde nok ordlagt seg på en litt annen måte

Etter bare noen dager. Veldig rart i mine øyne å nevne det. Kunne helle ha fokuset på at far og datter går godt sammen. Ja jeg vet hun skreiv det og, men det hadde holdt å kun skrive det. At hun er glad og trygg på at de får det fint sammen når hun er på jobb. Noe annet hadde jeg ikke fokusert på. Derfor jeg skreiv det er spesielt hvordan hun velger å se på ting, ikke bare ordlegge seg. 

• Liker 11
Skrevet
lilletyrkia skrev (58 minutter siden):

Etter bare noen dager. Veldig rart i mine øyne å nevne det. Kunne helle ha fokuset på at far og datter går godt sammen. Ja jeg vet hun skreiv det og, men det hadde holdt å kun skrive det. At hun er glad og trygg på at de får det fint sammen når hun er på jobb. Noe annet hadde jeg ikke fokusert på. Derfor jeg skreiv det er spesielt hvordan hun velger å se på ting, ikke bare ordlegge seg. 

Ja jeg er helt enig med deg. Men gang på gang skriver hun så rart at folk bare må reagere 

• Liker 5
Skrevet
Tildittbeste skrev (16 minutter siden):

Ja jeg er helt enig med deg. Men gang på gang skriver hun så rart at folk bare må reagere 

Ja er vel kanskje derfor hun gjør det og. Får jo lesere iallfall. 

• Liker 3
Skrevet
Manannan skrev (På 7.4.2021 den 15.28):

CMarie skrev (På 7.4.2021 den 16.18):

17-åringen skriver bedre da. Men nedrig å stjele tekst fra en ung person, burde i det minste kreditert forfatteren.

Tildittbeste skrev (På 7.4.2021 den 16.39):

Akkurat den blemma har hun gått på flere ganger.  Lurer på om det hadde gjort seg med en pause istedet jeg. Kommer jo ikke noe nytt og spennende lengre.  Noe jeg syntes det var i begynnelsen og derfor jeg startet med å følge henne..ikke de mest spennende blogg innleggene og snapper fra dagens mat til de voksne og lillejenta!!! Er jo litt sånn kjedlig i lengden

Skrottefar skrev (På 7.4.2021 den 18.13):

I alle dager......klarer hun ikke å forme egne setninger uten å kopiere hva andre tidligere har skrevet?
At hun tror det ikke blir oppdaget sier mye om hvor "kort" hun kan være til tide

Jaja, kommer vel en forklaring på det også regner jeg med 🤣

Manannan skrev (På 7.4.2021 den 19.22):

Har fortsatt ikke sett hun har sagt noe om dette her ennå, i alle fall ikke på bloggen, og det syns jeg er helt forkastelig og patetisk, hun må da ha fått noen reaksjoner på det?
Det har hun sikkert kan jeg tenke meg, og eneste hun klarte var å redigere litt her og der........usmakelig 👹

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin.

Annonse
Skrevet

Det var dama det som skulle få ting mer på stell.  Blogg innlegg nr 2 skulle komme i løpet av dagen,  nei sant det.. kom ikke  så langt.  Ikke så lett å gjøre noe med sine planer vet du..så da tok det ca 1 dag eller 2 før hun ikke klarte å følge opp sin egen lille plan

• Liker 5
Skrevet
Tildittbeste skrev (37 minutter siden):

Det var dama det som skulle få ting mer på stell.  Blogg innlegg nr 2 skulle komme i løpet av dagen,  nei sant det.. kom ikke  så langt.  Ikke så lett å gjøre noe med sine planer vet du..så da tok det ca 1 dag eller 2 før hun ikke klarte å følge opp sin egen lille plan

Rett skal være rett, det er lagt ut nå.

• Liker 6
Skrevet
CMarie skrev (8 timer siden):

Rett skal være rett, det er lagt ut nå.

Jammen meg, det kom på hengende håret. Så da kan jeg ta tilbake min kommentar 😁

• Liker 6
Skrevet

😂 Er det ikke lov å skrive at ungen griser under måltidene?😎

• Liker 2
Skrevet
Minni75 skrev (1 time siden):