Minipilla Skrevet 13. februar 2021 #10861 Del Skrevet 13. februar 2021 Frøken_fjong1 skrev (1 time siden): Kanskje folk bare ikke snakker om det til deg? Eller vet du hva alle gjør til en hver tid? Vi går på butikken som normalt, det samme gjør andre folk jeg kjenner som jeg snakker med om det. Resten vet jeg ikke. Kanskje fordi i min omgangskrets og familie snapper vi ikke hver eneste tur i butikken. Mulig derfor. Ellers igjen - de aller aller fleste jeg kjenner prøver å begrense butikk besøkene nå. Men ikke alle er så opptatt av korona og sånn... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. februar 2021 #10862 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg lurer på hva som kommer til å skje først av skilsmisse og butikkonkurs🤔 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 13. februar 2021 #10863 Del Skrevet 13. februar 2021 Xmasclovn skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva som kommer til å skje først av skilsmisse og butikkonkurs🤔 Jeg tror det første. Men håper jeg tror feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. februar 2021 #10864 Del Skrevet 14. februar 2021 Da får endelig H komme til Norge og bo med datteren sin . Håper M takler å ha han boende her da. Hun som er vant til å bo alene med barna. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 14. februar 2021 #10865 Del Skrevet 14. februar 2021 Fantastisk. Gratulerer så mye Husein og Mette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. februar 2021 #10866 Del Skrevet 14. februar 2021 Frøken_fjong1 skrev (45 minutter siden): Da får endelig H komme til Norge og bo med datteren sin . Håper M takler å ha han boende her da. Hun som er vant til å bo alene med barna. Blir kanskje enklere nå som de har hele huset for seg selv og slipper å måtte forholde seg til eldste datter 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. februar 2021 #10867 Del Skrevet 14. februar 2021 Skrottefar skrev (11 minutter siden): Blir kanskje enklere nå som de har hele huset for seg selv og slipper å måtte forholde seg til eldste datter Ja det tror jeg også. En hver person hadde vel syntes det var vanskelig å bo slik de gjorde når han var i Norge sist. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. februar 2021 #10868 Del Skrevet 14. februar 2021 Frøken_fjong1 skrev (3 timer siden): Da får endelig H komme til Norge og bo med datteren sin . Håper M takler å ha han boende her da. Hun som er vant til å bo alene med barna. Det kommer nok ikke til å gå så lang tid før hun blir sprø av å måtte ta hensyn til et annet voksent menneske. Sist gikk det jo ikke bra i det hele tatt. Hun er jo både egenrådig og sta. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. februar 2021 #10869 Del Skrevet 14. februar 2021 Merkelig å bli så lite glad (utad på blogg iallefall) for å endelig få bo sammen med ektemannen sin. Hun skriver det blir veldig annerledes for HENNE, men alle skal jo igjennom en omstilling her. Det dreier jo seg ikke kun om HENNE. Men uansett, gratulerer så mye H, vel fortjent å ENDELIG få mulighet til å bli kjent med din datter. Må være en skremmende og magisk følelse. Krysser vi fingrene for at de får Dette til å fungere🤞💕 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 14. februar 2021 #10870 Del Skrevet 14. februar 2021 Visvas skrev (1 time siden): Merkelig å bli så lite glad (utad på blogg iallefall) for å endelig få bo sammen med ektemannen sin. Hun skriver det blir veldig annerledes for HENNE, men alle skal jo igjennom en omstilling her. Det dreier jo seg ikke kun om HENNE. Men uansett, gratulerer så mye H, vel fortjent å ENDELIG få mulighet til å bli kjent med din datter. Må være en skremmende og magisk følelse. Krysser vi fingrene for at de får Dette til å fungere🤞💕 Jeg er faktisk helt enig med deg. Det var det første som slo meg når jeg leste innlegget....hun virket lite glad over nyheten. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. februar 2021 #10871 Del Skrevet 14. februar 2021 Veldig hyggelig at H og datteren endelig skal bli ordentlig kjent med hverandre. Virker som H har gått inn for å lære norsk i ventetiden. Det er jo en god start på å finne seg til rette her. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. februar 2021 #10872 Del Skrevet 14. februar 2021 Visvas skrev (7 timer siden): Merkelig å bli så lite glad (utad på blogg iallefall) for å endelig få bo sammen med ektemannen sin. Hun skriver det blir veldig annerledes for HENNE, men alle skal jo igjennom en omstilling her. Det dreier jo seg ikke kun om HENNE. Men uansett, gratulerer så mye H, vel fortjent å ENDELIG få mulighet til å bli kjent med din datter. Må være en skremmende og magisk følelse. Krysser vi fingrene for at de får Dette til å fungere🤞💕 Ja, er enig med deg, er ikke så mye man ser i det innlegget som tilsier glede over at H ENDELIG skal få komme, hadde ventet mer tjo og hei og hurra, men neida, det er så nøkternt skrevet at det som evt. er av glede skinner ikke igjennom i det hele tatt 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 14. februar 2021 #10873 Del Skrevet 14. februar 2021 Virker nesten som om hun er skuffa over at de fikk innvilga søknaden så fort. Kan forstå at hun synes det er litt skummelt å skulle bo sammen med noen når hun er vant til å bo alene, MEN hva hadde hun regna med når hun gifta seg og fikk barn da?? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 14. februar 2021 #10874 Del Skrevet 14. februar 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): Ja, er enig med deg, er ikke så mye man ser i det innlegget som tilsier glede over at H ENDELIG skal få komme, hadde ventet mer tjo og hei og hurra, men neida, det er så nøkternt skrevet at det som evt. er av glede skinner ikke igjennom i det hele tatt Litt glede synes jeg det er å spore, men det virker mest litt som en type skrekkblandet fryd der skrekken tar overhånd. Er tydelig hun er nervøs for hvordan ting blir nå som H faktisk kommer til Norge og de skal bo sammen på permanent basis, ikke bare på besøk i en kortere periode synes jeg. Ut fra innlegget får jeg inntrykk av at hun føler på mye usikkerhet rundt hvordan det blir når det faktisk skal være en familie på heltid, det er ikke lenger en drøm, men det blir realitet og det skjer raskere enn hun hadde sett for seg. Jeg håper ting fungerer bedre denne gangen, siden de har huset for seg selv. Sånn som ting var sist H var i Norge ville vært vanskelig for de fleste å forholde seg til tror jeg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 15. februar 2021 #10875 Del Skrevet 15. februar 2021 Skrottefar skrev (13 timer siden): Ja, er enig med deg, er ikke så mye man ser i det innlegget som tilsier glede over at H ENDELIG skal få komme, hadde ventet mer tjo og hei og hurra, men neida, det er så nøkternt skrevet at det som evt. er av glede skinner ikke igjennom i det hele tatt Det var jo riktig til og med. At hun ikke er glad for det, men rett og slett livredd som hun selv skriver. H er overlykkelig , hun er ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. februar 2021 #10876 Del Skrevet 15. februar 2021 Leste nyeste blogginnlegget nå. Må være vondt for H at hun går offentlig ut med at hun ikke er glad for at han kommer, men derimot full av tvil om hvordan det kommer til å gå. Forstår ikke hvordan man kan gå fra å være nygift og få barn til å tenke på arv og kompatibilitet til å bo sammen på så kort tid. Skjønner at de har kranglet, det skriver hun både i innlegget og har nevnt tidligere, men er ikke dette sånn man tenker gjennom på forhånd? Syns nesten hun fremstår (satt på spissen) som en som har hatt et one night stand og angrer fryktelig dagen derpå. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 15. februar 2021 #10877 Del Skrevet 15. februar 2021 Det virker rett og slett som at hun endelig forstår at de ikke kjenner hverandre så godt overhodet, og at de burde tilbrakt mer tid sammen før de giftet seg! Dersom de kranglet stort sett hele tiden sist han var her skjønner jeg godt at hun gruer seg.. og som hun skriver: han blir helt og holden hennes ansvar! Synes M er en søt dame, og jeg ønsker henne alt godt! Men, det går for fort i svingene... hun ble advart mot ABD, hun nektet å høre, hun ble advart mot å inngå et forhastet ekteskap, men på nytt visste hun best! Håper virkelig det ordner seg for dem alle! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 15. februar 2021 #10878 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg har egentlig et litt generelt spørsmål som ikke nødvendigvis handler om Mette. Hva skjer hvis man finner ut at ting overhode ikke funker når man er på familiegjenforening? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 15. februar 2021 #10879 Del Skrevet 15. februar 2021 Efter ha läst hennes senaste inlägg nu så visade det sig ju stämma det som flera här skrev i går; Hon är inte överlycklig. Hon är faktisk inte särskilt glad alls, har mest lite panik för hur det här ska gå eller mera inte gå... Detta är en situation hon blev varnat för, men som hon valde att inte lyssna på. Som man bäddar får man ligga, helt enkelt. Hoppas dom hittar en lösning. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 15. februar 2021 #10880 Del Skrevet 15. februar 2021 Er vel en grunn til at hun ikke er sammen med noen av de andre barnefedrene. Hun er nok ikke en som orker et forhold i lengden og vil kjøre sitt eget løp. Hun og H kommer ikke til å vare. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg