Vegglampe Skrevet 14. januar 2021 #10641 Del Skrevet 14. januar 2021 Jeg syntes nettbutikken så bedre ut enn hva den har blitt beskrevet som her inne. Varene er ikke noe innen mitt interessefelt,men med flere varer i nettbutikken, tror jeg absolutt hun kan selge noe. Jeg ville dog ha hatt et annet firmanavn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. januar 2021 #10642 Del Skrevet 14. januar 2021 Tildittbeste skrev (41 minutter siden): Hva kan han bidra med på denne nettbutikken? Ikke bor han i Norge enda, ikke skal se tjene noe på den med det første. Pakke det de selger og sende ut. Kanskje han kan forhandle frem noe avtaler med leverandørerer i Tyrkia?..litt redd det ikke blir nok utvalg til at folk går inn på så liten nett butikk hvor du kan finne veldig like produkter andre steder på nett eller fysiske butikker. Og det må jo bli dyrt når hun bare kan kjøpe inn i små mengder. Men gir det en sjans så får vi se😊 Hun skrev tidligere at det var det han skulle gjøre, jobbe med forhandlere i Tyrkia, sende varene til henne, at det var deres nettbutikk ect. Men ser ikke ut for at han er en del av dette lengere 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 14. januar 2021 #10643 Del Skrevet 14. januar 2021 Bittelillen8 skrev (32 minutter siden): Det ER tilfelle at UDI har begynt å jobbe på en annen måte. Mannen min søkte familiegjenforening (også fra Tyrkia) i siste del av 2020, vi fikk svar etter under 3 uker. I kontakt med saksbehandler fortalte vedkommende at de nå jobbet fra «begge sider» av søkandsbunken, de tar ikke lengre kun de eldste søknadene først. De har jobbet slik, mulig kun periodevis(?) iallefall i 15 år så nytt er det jo ikke. Håper uansett de får svar fort så H endelig kan få ta del i datterens liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 14. januar 2021 #10644 Del Skrevet 14. januar 2021 Ser hun fikk tips om navnet smask til nettbutikken av en leser i kommentarfeltet for en stund siden, så har hun bare lagt på en a siden det liksom måtte slutte på a. Det var først etter det tipset at hun begynte å legge ut bilder av smaska. Rart å ikke nevne det i det nyeste innlegget når hun forklarer navnevalget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 14. januar 2021 #10645 Del Skrevet 14. januar 2021 Justlooking skrev (4 timer siden): Takk. Prøvde faktisk det først helt av meg selv uten å lomme inn 😊 Alt er utsolgt jo? Siden ser bra ut synes jeg. Det er fordi alt ikke er klart til oppstart ennå..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 14. januar 2021 #10646 Del Skrevet 14. januar 2021 Hun skal ha flere varer enn det der håper jeg?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 15. januar 2021 #10647 Del Skrevet 15. januar 2021 Cookie123 skrev (10 timer siden): Hun skal ha flere varer enn det der håper jeg?? Hun har svart på den typen spørsmål på bloggen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellow Skrevet 15. januar 2021 #10648 Del Skrevet 15. januar 2021 Håper inderlig at hun setter seg grundig inn i reglene for regnskap med tanke på varelager og skatt, og at hun skiller dette ut i et AS, eller har et tydelig skille mellom privat konto og konto til nettbutikk i det minste. La merke til at hun sa at hun bare kan bruke produktene selv om hun ikke får solgt de, men kan hun det sånn uten videre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 15. januar 2021 #10649 Del Skrevet 15. januar 2021 Hellow skrev (33 minutter siden): Håper inderlig at hun setter seg grundig inn i reglene for regnskap med tanke på varelager og skatt, og at hun skiller dette ut i et AS, eller har et tydelig skille mellom privat konto og konto til nettbutikk i det minste. La merke til at hun sa at hun bare kan bruke produktene selv om hun ikke får solgt de, men kan hun det sånn uten videre? Hun kan kjøpe varene fra firmaet sitt til ca innkjøpspris. Hun kan ikke ta varene uten å betale, da må de i tilfelle oppgis som lønn og skattes av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellow Skrevet 15. januar 2021 #10650 Del Skrevet 15. januar 2021 cassio skrev (Akkurat nå): Hun kan kjøpe varene fra firmaet sitt til ca innkjøpspris. Hun kan ikke ta varene uten å betale, da må de i tilfelle oppgis som lønn og skattes av. Var det jeg også var ganske sikker på, og det gjelder selv om det er enkeltpersonsforetak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 15. januar 2021 #10651 Del Skrevet 15. januar 2021 Hellow skrev (3 timer siden): Var det jeg også var ganske sikker på, og det gjelder selv om det er enkeltpersonsforetak? Det vet jeg ikke, kjenner best til as. Men veldig rart om enk kan forsyne seg fritt av varelageret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 15. januar 2021 #10652 Del Skrevet 15. januar 2021 Er det ikke litt spesielt å prioritere å handle inn til nettbutikk for mange tusen kr? Men å kjøpe stol til yngste jenten har hun ikke gjort enda. 🤷🏼♀️🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. januar 2021 #10653 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (15 minutter siden): Er det ikke litt spesielt å prioritere å handle inn til nettbutikk for mange tusen kr? Men å kjøpe stol til yngste jenten har hun ikke gjort enda. 🤷🏼♀️🤣 Vel, prioriteringene hos MA er ikke alltid like lett å forstå, tror en del av prioriterings-rekkefølgen kommer på impuls og ikke fornuft 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 15. januar 2021 #10654 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (2 timer siden): Er det ikke litt spesielt å prioritere å handle inn til nettbutikk for mange tusen kr? Men å kjøpe stol til yngste jenten har hun ikke gjort enda. 🤷🏼♀️🤣 Ja det kan du jammen si, og jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg å snappe at et barn spiser og griser "rett fra liggende golv stilling " det blir så feil i mine øyne, sorry men M slutter virkelig ikke å overraske meg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 15. januar 2021 #10655 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (2 timer siden): Er det ikke litt spesielt å prioritere å handle inn til nettbutikk for mange tusen kr? Men å kjøpe stol til yngste jenten har hun ikke gjort enda. 🤷🏼♀️🤣 Ligger ungen seriøst på gulvet å spiser middag?!? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 15. januar 2021 #10656 Del Skrevet 15. januar 2021 panzerpølsa skrev (Akkurat nå): Ligger ungen seriøst på gulvet å spiser middag?!? Ja 🤷🏼♀️ Hun sitter vanligvis på fanget når hun spiser , men idag fikk hun ligge på magen på gulvet og spise😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 15. januar 2021 #10657 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (6 minutter siden): Ja 🤷🏼♀️ Hun sitter vanligvis på fanget når hun spiser , men idag fikk hun ligge på magen på gulvet og spise😝 Gjør hun dette for å skape debatt, eller er det rett og slett helt vanlig handling? Undres 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 15. januar 2021 #10658 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Det MÅ være for å skape debatt, lesertallene må vel opp før nettbutikken åpner 🤦♀️ Endret 15. januar 2021 av Visvas 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 15. januar 2021 #10659 Del Skrevet 15. januar 2021 Frøken_fjong1 skrev (38 minutter siden): Ja 🤷🏼♀️ Hun sitter vanligvis på fanget når hun spiser , men idag fikk hun ligge på magen på gulvet og spise😝 Hva? M. har gjort mye jeg ikke har forstått, men det jeg leser her er jo helt vanvittig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 15. januar 2021 #10660 Del Skrevet 15. januar 2021 Visvas skrev (14 minutter siden): Det MÅ være for å skape debatt, lesertallene må vel opp før nettbutikken åpner 🤦♀️ Ja, det kom ju nästan ingen frågor till hennes frågorstund skrev hon, så hon kände kanske (förhoppningsvis!!!) att engagemanget är lågt. Vet dock inte om att låta den lilla ligga direkt på golvet och äta ris och fisk är rätt sätt att få uppmärksamhet på, men jag tror banne mig inte att nåt hon gör förvånar mig längre. Jag är bara lite huvudskakande uppgiven. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg