Jordbærkake34532 Skrevet 1. oktober 2020 #9601 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ingen forhold er perfekte og er naturlig det har sine bra og mindre bra perioder. Skulle man gått fra hverandre ved krangling hadde ikke folk vært sammen lenger enn ett par måneder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. oktober 2020 #9602 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Dette er rett å slett latterlig Mette, å gi opp alt for en krangel mellom to slitne og frustrerte foreldre. Ja H var sikkert oppfarende osv, men det må da han ha rett til på lik linje med andre mennesker. Dere hadde levd i en håpløst isolert situasjon "innestengt" på ett loft i en mnd å det raknet litt for han til slutt. Ett under at det ikke hadde skjedd tidligere spør du meg. Med den situasjonen du satte dere i med å la datteren din okkupere hoveddelen av huset. Oppskriften på å misslykkes å ødelegge en familie. Endret 1. oktober 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 1. oktober 2020 #9603 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, Flettfrid skrev: Dette er rett å slett latterlig Mette, å gi oppalt for en krangel mellom slitne og frustrerte foreldre. Ja H var sikkert oppfarende osv, men det må da han ha rett til på lik linje med andre mennesker. Dere hadde levd i en håpløst isolert situasjon "innestengt" på ett loft i en mnd å det raknet litt for han til slutt. Ett under at det ikke hadde skjedd tidligete soør du meg. Med den situasjonen du satte derei med å la datteren din okkupere hoveddelen av huset. Oppskriften på å misslykkes å ødelegge en familie. Dømt til å mislykkes med den situasjonen. Kort tenkt både av M og hennes datter, som fint kunne bodd i leiligheten hun fortsatt betalte på,den korte stunden H skulle være her. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 1. oktober 2020 #9604 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg må si jeg er flau over å være norsk kvinne når jeg leser dagens blogginnlegg og screenshoots. Dette er skrekkeksempelet som gir oss dårlig rykte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. oktober 2020 #9605 Del Skrevet 1. oktober 2020 Trist å se at et ekteskap er så lite verdt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 1. oktober 2020 #9606 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ja, dette er maktmisbruk på sitt verste. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. oktober 2020 #9607 Del Skrevet 1. oktober 2020 38 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg må si at Mette sin forklaring på snap virkelig IKKE taler til hennes fordel. Hvis dette er det som skal til for å nekte en far å se sin datter (for dette er det hun gjør) så er det ikke liv laga for det ekteskapet og jeg tror tross at barnet burde få se sin far, at Hussein er bedre uten Mette. Hun må være et særdeles vanskelig menneske å bo med. En liten krangel om kylling og hun nekter å søke om familiegjenforening med sin mann. Som hun har baby med. Jeg blir kvalm. Jeg tar tilbake at du burde skjemmes Mette - du burde langskjemmes herfra til evigheten!! Enig, tror han vil ha det bedre uten henne. Selvsagt synd med datteren Det må være ekstremt vanskelig å være i et forhold med henne, hun klarer ikke å tenke andres behov, hun klarer ikke ha venner, og hun vil ha ting på sin måte. Det kommer ikke til å gå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 1. oktober 2020 #9608 Del Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, lilletyrkia skrev: Trist å se at et ekteskap er så lite verdt. Skulle seriøst ikke vært lov å bryte ut av et ekteskap med barn hvis det skal så lite til før en gir opp. Gode og onde dager må en jobbe seg igjennom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 1. oktober 2020 #9609 Del Skrevet 1. oktober 2020 Hjelpes.. hvis dette er grunnen(e) så blir jeg flau på hennes vegne. Skjønner godt at han ble frustrert (ikke at det unnskylder at han ble oppfarende, sint og pakket kofferten) både med tanke på boforhold og det å være ny pappa uten å få slippe til og uten å forstå språket. Ut fra snap så virker han ikke spesielt stødig i engelsk heller. Reaksjonen hans (hun skriver at det har vært berg- og dalbane) er vel uttrykk for frustrasjon fra hans side. Uff, tenk å vurdere skilsmisse på grunnlag av noe sånt. Satser på at det kommer et nytt innlegg i morgen med «Vi har ordnet opp i alle våre problemer» og ikke minst at hun slutter å utlevere SÅ privat informasjon. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. oktober 2020 #9610 Del Skrevet 1. oktober 2020 Klikkåte. Snart kommer innlegget «vi er lykkelige igjen». 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 1. oktober 2020 #9611 Del Skrevet 1. oktober 2020 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Klikkåte. Snart kommer innlegget «vi er lykkelige igjen». Om så så har hun da virkelig gjort det vanskelig for han å få familiegjenforening. Han er fjernet fra bloggintroen, men kan være like lite gjennomtenkt som resten av livet hennes dette. Ville ikke blitt sjokkert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 1. oktober 2020 #9612 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Jeg er ikke gift, ei heller har vært eller hatt noe stort ønske om det. Årsaken er at jeg synes folk går fra hverandre andre alt for lett i dag. Skulle jeg gitt et løfte om "i gode og onde dager", så hadde jeg stått ved det, med en person jeg visste fra start av jeg hadde kommet til å kjempe for, før jeg hadde sagt ja. Dette underbygger bare mine antakelser om giftemål i dag.. Dette gjelder selvsagt ikke alle (om noen skulle føle seg fornærmet). Men å gå fra hverandre over slik småkrangling. Og så og si uten å såvidt har prøvd engang.. Det hadde gjort prosessen mye enklere om man ikke hadde skrevet under på et juridisk papir... Og et barn midt oppi det hele. Jeg blir bare oppgitt og lei meg. Endret 1. oktober 2020 av June_1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. oktober 2020 #9613 Del Skrevet 1. oktober 2020 Det er helt hårreisende at dette blir tatt i full offentlighet. Jeg har hatt sansen for henne etter at hun satte i gang prosessen rundt ABIP, men nå orker jeg ikke følge henne på SoMe. Herved avfulgt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 1. oktober 2020 #9614 Del Skrevet 1. oktober 2020 Siden mannen min er en ulykke på kjøkkenet så burde han pakket og dratt. Det hadde vært det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 2. oktober 2020 #9615 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Ser ut som hun har slettet alle blogginnlegg, insta og snap Endret 2. oktober 2020 av Twinkle~ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 2. oktober 2020 #9616 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg fikk kun med meg et innlegg om at hun vurderer skilsmisse fordi de er på forskjellige steder i livet etc. Har hun skrevet flere? Eller snakket mer om det på snap? Hva er dette med kylling og pakking av koffert? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 2. oktober 2020 #9617 Del Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Twinkle~ skrev: Ser ut som hun har slettet alle blogginnlegg, insta og snap Så lærte hun litt på Abip kurset likevel da.... herregud 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 2. oktober 2020 #9618 Del Skrevet 2. oktober 2020 42 minutter siden, Scoop skrev: Jeg fikk kun med meg et innlegg om at hun vurderer skilsmisse fordi de er på forskjellige steder i livet etc. Har hun skrevet flere? Eller snakket mer om det på snap? Hva er dette med kylling og pakking av koffert? Han hadde kuttet kyllingen feil og hun ble sur og han hadde kjefta og pakka kofferten. Dette vil hun ikke la barna vokse opp med. I korte trekk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 2. oktober 2020 #9619 Del Skrevet 2. oktober 2020 Kanskje et slag under beltestedet, men denne artikkelen bør M (og mange andre) lese: https://www.tv2.no/nyheter/11670790/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. oktober 2020 #9620 Del Skrevet 2. oktober 2020 56 minutter siden, Visvas skrev: Han hadde kuttet kyllingen feil og hun ble sur og han hadde kjefta og pakka kofferten. Dette vil hun ikke la barna vokse opp med. I korte trekk. Hvis det er alt, i korte trekk, ja, da snakker man DramaQueen med relativt gedigen D 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg