Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg (og sikkert flere av dere andre) trodde vel at det minst var en artikkel i media på trappene og/eller en uttalelse fra advokat e.l i forhold til om de faktisk er/var svindlet på noe vis. 

Skrive masse om AB på egne blogger blir bare rør, sorry MA,

- men godt hun ikke står igjen alene iallefall. 

Endret av Isild
Manglet et ord
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Justlooking skrev:

Det kan jo hende at ikke dette er alt, og at det kommer mer?

Tror jeg leste i innlegget fra i går at det skal komme mer. Men da burde kanskje innleggene ventet til det faktisk SKAL `smelle`.

• Liker 3
Gjest Nina1975
Skrevet (endret)

Lurer på hva som står i kontrakten de underskrev, om det er noe ulovligheter eller noe som ikke er blitt oppfulgt der, eller om det bare er misnøye ute å går. De kommer ikke langt juridisk med å ikke være fornøyd. Håper de hyrer en advokat til å se på dette, ellers blir det jo bare tull utav alt dette.

Endret av Nina1975
Skrevet

Det ene innlegget hun linker til i dag hvor en annen blogger liksom skal skrive om influencer programmet faller helt til jorden når det bare viser seg at hun ikke engang har meldt seg på - fordi hun ble advart? Attehæ?? 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Minipilla skrev:

Det ene innlegget hun linker til i dag hvor en annen blogger liksom skal skrive om influencer programmet faller helt til jorden når det bare viser seg at hun ikke engang har meldt seg på - fordi hun ble advart? Attehæ?? 

Hvor linker hun? (jeg følger ikke bloggere på snap) 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Minipilla skrev:

Instagram mener jeg. Men her er den:

https://miniblogg.no/mammamarieotilie

Takk @Minipilla

Det styrker ikke saken til MA at ukjente bloggere skriver innlegg om at de ble advart og dropper kurset. Til de har noe bevis for svindel eller at kursvirksomheten har vært "grumsete" i henhold til lover og regler på andre måter - så holder det ikke vann. Enn så lenge er de bare misfornøyde med et kurs og har hatt en kursleder som har oppført seg på måter de ikke liker. 

• Liker 11
Skrevet
20 minutter siden, Minipilla skrev:

Enig. Akkurat det innlegget var skuffende og helt unødvendig.

• Liker 6
Skrevet

dagen er ennå ikke slutt, så ingen vits å slakte Mette ennå vel? 

• Liker 26
Gjest Nina1975
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Nobile skrev:

dagen er ennå ikke slutt, så ingen vits å slakte Mette ennå vel? 

Neida, jeg støtter så absolutt Mette, men de må jo ha noe håndfast. Ellers blir det jo bare drittslenging.

At mennesker har skodd seg på naive mennesker, ofte syke psykisk og fysisk, og med svak økonomi er ikke noe nytt. Mange eksempler på det. Mennesker som sliter litt, lager sjeldent bråk, de finner seg i det. Det er jo absolutt en fordel. Tviler på at ab hadde villet brukt resurssterke mennesker på denne svindelen. Mette er jo ett unntak, hun gir beskjed om at dette finner hun seg ikke i. Håper bare hun har noe håndfast å vise til. (Hun er ikke ressurssvak mener jeg)

Endret av Nina1975
Skrevet

Hun snappet nå at AB har fått frist til kl 16 med å komme med tilsvar. Regner med det er snakk om en artikkel. Mette venter like mye som oss. Jeg er spent og jeg håper virkelig noe skjer! 

• Liker 26
Skrevet
7 minutter siden, fotballjenta skrev:

Hun snappet nå at AB har fått frist til kl 16 med å komme med tilsvar. Regner med det er snakk om en artikkel. Mette venter like mye som oss. Jeg er spent og jeg håper virkelig noe skjer! 

Kl er jo 19:30...?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AneKS skrev:

Kl er jo 19:30...?

Ja, så fristen har gått ut og Mette regner med noe kommer straks. Jeg skrev det kanskje litt merkelig. 

• Liker 8
Skrevet

Hun barndomsvenninen som jobber med ABiP, er det samme venninen som var med på bryllupet i Tyrkia?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Centimeteren skrev:

Hun barndomsvenninen som jobber med ABiP, er det samme venninen som var med på bryllupet i Tyrkia?

Ja, samme person. Tror det kom frem i spørsmål og svar på snapchat, eller så var det et svar på spørsmålet i kommentarfeltet på bloggen. 

• Liker 5
Skrevet

Det står artikkel på Romerikes blad om AB og Mette Ask nå. Om at AB har lurt Mette Ask

• Liker 27
Skrevet

Litt dumt for oss som ikke har tilhørighet i Romerike. Vet ikke om det er verdt ett plussabonnement for å lese én sak. Eller er det det kanskje 🤓

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, fotballjenta skrev:

Litt dumt for oss som ikke har tilhørighet i Romerike. Vet ikke om det er verdt ett plussabonnement for å lese én sak. Eller er det det kanskje 🤓

Det er så verdt det. 

• Liker 16
Skrevet

Tar deg på ordet! 😃

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, fotballjenta skrev:

Ofte blir slike artikler fanget opp av større aviser - det er bare å håpe... 

• Liker 22
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...