Gå til innhold

VAKSINER BARNA DERES FOR POKKER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tror seriøst at f.eks. antall poliotilfeller i USA falt fra 29 000 i 1955 til rundt 10 i året på 70-tallet fordi alle plutselig ble så gode til å vaske hendene akkurat da?

Hvis du hadde visst noe som helst om kildekritikk så ville du ikke vært så stor vaksinehater.

Anonymkode: 8051d...257

Å hate er et sterkt ord og jeg har ikke sagt jeg gjør der. 

Jeg hater ikke vaksiner. 

Jeg hater derimot tvang og lite nyanserte påstander. 

Ingen av dere pro-vaxxere har klart å forklare etikken bak deres ekstremt tynne argument ang flokkimmmunitet - så jeg spør igjen : er det logisk at dere som er vaksinert er redde for oss som ikke er vaksinert ? Svaret er nei, så kommer da fra dere : «hva med stakkars lille nyfødte Karl som ikke er sterk nok til å tåle vaksiner (ding ding ding!!! ) - hva med han?»

ja hva med alle de som ikke vil injisere barna sine med gift- skal de ofre sine sunne friske barn for syke Karl ? Dette er en etisk problemstilling og ikke lett å svare på.

 

Jeg er imot tvang ! 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 19.2.2019 den 12.46, AnonymBruker skrev:

De som nekter barna vaksine burde miste foreldreretten.

Anonymkode: 34d44...d8b

Hvis det var det som skulle til for å miste foreldreretten så ja, vet ikke helt hva jeg skal si. Å miste den er egentlig nesten umulig uansett hva man har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er imot tvang ! 

Anonymkode: 18f2a...b10

Dessverre er det noen ganger nødvendig for å beskytte samfunn og barn mot mennesker som er så dårlige til å vurdere informasjon og ta valg som deg.

Anonymkode: 8051d...257

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Håper de ikke forveksler innholdet i en vaksine med DDT nå da, siden det blir produsert på samme sted mener jeg. Og hva om vi skulle få genmanipulerte virus i vaksinene? Nei vent, det har vi jo allerede :) 

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det noen ganger nødvendig for å beskytte samfunn og barn mot mennesker som er så dårlige til å vurdere informasjon og ta valg som deg.

Anonymkode: 8051d...257

Du er rapportert! 

Anonymkode: 18f2a...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre er det noen ganger nødvendig for å beskytte samfunn og barn mot mennesker som er så dårlige til å vurdere informasjon og ta valg som deg.

Anonymkode: 8051d...257

Kan du utdype denne påstanden ? Hvorfor må jeg innta gift når du er «beskyttet» mot meg? 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

altså - hvorfor er dere som er vaksinert så himla redde for de som ikke er vaksinerte ? Fungerer ikke vaksinen deres eller ???? 

LOGISK BRIST...! Vennligst forklar! 

Anonymkode: 18f2a...b10

Spedbarn får ikke vaksiner før de er 6 mnd, en når de er 3 mnd. 

Anonymkode: 02fa3...726

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN KJÆRE VENE. Heldigvis (!) blir de aller fleste barn i Norge vaksinert i dag. Og sånn er det i veldig mange land. Hvis barnevaksinene faktisk var farlige eller giftige, så ville jo disse barna blitt syke ikke sant?? Men det gjør de jo ikke! Av alle de millioner av barn som blir vaksinert, hvor mange merker noe som helst til dette?? (utenom at de ikke får meslinger etc.). Altså hallo...

Hilsen vaksinert og revaksinert  

Anonymkode: ca0a3...ffd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

MEN KJÆRE VENE. Heldigvis (!) blir de aller fleste barn i Norge vaksinert i dag. Og sånn er det i veldig mange land. Hvis barnevaksinene faktisk var farlige eller giftige, så ville jo disse barna blitt syke ikke sant?? Men det gjør de jo ikke! Av alle de millioner av barn som blir vaksinert, hvor mange merker noe som helst til dette?? (utenom at de ikke får meslinger etc.). Altså hallo...

Hilsen vaksinert og revaksinert  

Anonymkode: ca0a3...ffd

Jo de blir det. Autistiske blant annet. Døde også. Og så vanlige ting som ørebetennelse er en bivirkning av de fleste barnevaksiner. 

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Promqueen

Enig at vaksiner ikke burde være frivillig. Det er en grunn til at Redd Barna, UNICEF, Røde Kors og div. hjelpeorganisasjoner hjelper med å vaksinere barn i u-land. Det er fordi vaksiner faktisk redder liv! Jeg kan ikke fatte at noen kaller vaksiner gift! Jeg mener jo også at dersom man ikke er vaksinert eller velger å ikke vaksinere barna sine og de blir syke så bør man ikke få gratis behandlig på sykehus og bør nektes hjelp. Da får man stå for utgiftene for behandlig selv. Lurer også på en annen ting. Hva med cellegiftbehandling ved kreft? Det er jo en type gift, men det dreper jo faktisk kreftceller. Mener dere vaksinemotstandere at dette også er farlig og vil nekte å ta i mot eller barnet/barna deres behandlig og de skulle få kreft? Alternativet er jo at de faktisk kan dø.

Jeg har jobbet med dyr i flere år og det første jeg gjorde før jeg begynte i jobben var å ta stivkrampevaksine. Noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde. Jeg har blitt bitt flere ganger og hadde jeg ikke vært vaksinert da, måtte jeg tatt det uansett. Stivkrampe kan jo være direkte farlig og spesielt da bitt fra katt.

Endret av Promqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Promqueen said:

Det er fordi vaksiner faktisk redder liv!

Statistikk på det? Helt seriøst, tenk over det. VET du dette?

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 12.46, AnonymBruker skrev:

De som nekter barna vaksine burde miste foreldreretten.

Anonymkode: 34d44...d8b

Jeg er glad vi ikke lever i et slikt totalitært regime. Er for vaksiner, men mener det er opp til foreldrene. Jeg har saker i nær familie som gjør at jeg ble skeptisk til å fyre på alle slags vaksiner, så vaksinen for svineinfluensa tok jeg f.eks ikke. Den var altfor lite testet ut. Og det viste seg å ødelegge livet til alle norske barn som har fått erstatning for narkolepsi. Man skal lese seg opp samtidig som man ikke skal være hysterisk. En god blanding av naiv og kritisk😉

Anonymkode: 38a89...6bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Promqueen skrev:

Jeg mener jo også at dersom man ikke er vaksinert eller velger å ikke vaksinere barna sine og de blir syke så bør man ikke få gratis behandlig på sykehus og bør nektes hjelp. Da får man stå for utgiftene for behandlig selv. 

 

Da skal det ikke bare gjelde en gruppe?? om foreldrene dine valgte å fortsette å røyke og faren din får lungkreft skal han selv måtte betale for behandling. Han hørte jo ikke på staten. Samme med tanten min som er skikkelig overvektig og fikk diabetes fordi hun har drukket brus hver dag. Hun valgte det selv. Så behandling må hun selv betale synes jeg. Vil du egentlig ha et sånt samfunn? Nord Korea neste! Eller mer usa. Fyllekjører du skal du selv betale for behandlingen, selv om du ble kvestet fra livet og ned. 

Anonymkode: 38a89...6bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper de ikke forveksler innholdet i en vaksine med DDT nå da, siden det blir produsert på samme sted mener jeg. Og hva om vi skulle få genmanipulerte virus i vaksinene? Nei vent, det har vi jo allerede :) 

Anonymkode: 405f6...997

mormor jobber på et hagesenter og oppfordrer alle til å boikotte produkter fra Montsanto😁 råtnere selskap finner man ikke.  Man kan se hvilke bønder som bruker produktene der hun bor, det ligger en hel haug døde bier og veps hele veien forbi, kjempetrist. 

Anonymkode: 38a89...6bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

I 1990 viste undersøkelser i England, blant 598 leger, at 50 prosent av dem avsto fra å la seg vaksinere mot hepatitt B til tross for at de selv tilhørte en høy risikogruppe. (British Med. Jnl 27/1/-90).

hm, jeg kjenner jeg er skeptisk til dette. Kan du komme med en mer nøyaktig kilde? Husk at hepatitt B vaksinen kun varer i 10år, så alle voksne skal faktisk revaksinere seg hvert 10år.. 

Anonymkode: 38a89...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

hm, jeg kjenner jeg er skeptisk til dette. Kan du komme med en mer nøyaktig kilde? Husk at hepatitt B vaksinen kun varer i 10år, så alle voksne skal faktisk revaksinere seg hvert 10år.. 

Anonymkode: 38a89...6bc

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å gå på dette her. Varer i  10 år? Dette med å revaksinere seg er temmelig nytt, og før så fikk vi ikke epidemier av det ene og det andre fordi folk ikke "revaksinerte" seg. Ser dere virkelig ikke at dette er en måte for produsentene å tjene dobbelt på? Og har du sett forskningen på at vaksinen går ut etter 10 år? De som er så for disse vaksinene at de vil tvinge andre til å ta dem kommer jo med argumenter som ikke har noe fakta bak seg. Som f.ex. "vaksiner redder liv". Statistikken på det..? Neida, faktisk motsier dere statistikken som eksisterer. Vaksiner gjorde ingenting for dødelighet.

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å gå på dette her. Varer i  10 år? Dette med å revaksinere seg er temmelig nytt, og før så fikk vi ikke epidemier av det ene og det andre fordi folk ikke "revaksinerte" seg. Ser dere virkelig ikke at dette er en måte for produsentene å tjene dobbelt på? Og har du sett forskningen på at vaksinen går ut etter 10 år? De som er så for disse vaksinene at de vil tvinge andre til å ta dem kommer jo med argumenter som ikke har noe fakta bak seg. Som f.ex. "vaksiner redder liv". Statistikken på det..? Neida, faktisk motsier dere statistikken som eksisterer. Vaksiner gjorde ingenting for dødelighet.

Anonymkode: 405f6...997

Århundrets beste 😂🙈 

Tenk å være så borte i natta.. 

Anonymkode: 8cabc...789

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Århundrets beste 😂🙈 

Tenk å være så borte i natta.. 

Anonymkode: 8cabc...789

Ja det er tragisk at du er så borte i natta, helt enig. Men enda verre er det når leger ikke vet dette. Eller kanskje de juger om det, så dumme kan de vel ikke være.Image result for vaccines didn't save us

Image result for vaccines didn't save us

Anonymkode: 405f6...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja det er tragisk at du er så borte i natta, helt enig. Men enda verre er det når leger ikke vet dette. Eller kanskje de juger om det, så dumme kan de vel ikke være.

Anonymkode: 405f6...997

Hvordan ser statistikken ut for polio? Å vent, det vet du jo siden jeg postet den i går. Den har gått ned fra flere 10 tusentalls i året til ca 10! Hvorfor har antallet tilfeller av meslinger begynt å gå oppover, og hvorfor er det nesten bare de som ikke er vaksinert som får det? Dere er jo så unormalt sunne og friske?

Grafene dine er misvisende siden de bare viser hvor mange som dør av det og ikke hvor mange som får det eller hvor mange som fikk varige skader av dem. Siden tallene var så høye før viser de heller ikke at antall døde plutselig faller fra noen tusen i året til omtrent null.

Jeg vet at dette er som å snakke til en vegg, men av og til må man komme med noen fakta likevel så ikke for mange andre blir lurt til å gjøre idiotiske ting av sånne som deg.

Anonymkode: 8051d...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...