Gå til innhold

VAKSINER BARNA DERES FOR POKKER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med dere voksne revaksinerer dere også da. Vaksiner varer bare maks 10 år. Så voksne er like ' farlige ' som uvaksinerte barn. 

Anonymkode: 413e0...f44

Jeg revaksinerer meg, ja. 

Vaksinasjon bør være lovpålagt. 

Anonymkode: 878e2...0a9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Regner med dere voksne revaksinerer dere også da. Vaksiner varer bare maks 10 år. Så voksne er like ' farlige ' som uvaksinerte barn. 

Anonymkode: 413e0...f44

Er nok bare noen få voksne som lar seg lure til det.
 

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Bruk hodet og våkne opp for POKKER, for å bruke trådstarters uttrykk.
Bruk internett og oppdag hvorfor det stilles viktige spørsmål om vaksiner, og oppdag alle bivirkninger og farer, og ikke minst korrupsjonen i denne bransjen.

https://www.youtube.com/watch?v=921QbcMcsos

Anonymkode: 69240...826

Jeg gidder ikke å lese/se noe av det du linket til, men sånn generelt: hvordan tenker du at dagens helsesituasjon er idag, kontra tilbake til da de ikke hadde vaksiner? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg revaksinerer meg, ja. 

Vaksinasjon bør være lovpålagt. 

Anonymkode: 878e2...0a9

Da bør det være lovpålagt å få frem all dokumentasjon om bivirkninger, skader og helsefare først.
Ikke som i dag, hvor det alvorligste skjules.
 

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da bør det være lovpålagt å få frem all dokumentasjon om bivirkninger, skader og helsefare først.
Ikke som i dag, hvor det alvorligste skjules.
 

Anonymkode: 69240...826

Skjules faktisk. Det gjør det nå ikke. 

Synes det er helt hull i hodet at flere voksene gir blanke i om barnet deres eller andres barn dør bare fordi "jeg vil ikke vaksinere". Det er mange sykdommer vi nesten har utryddet pga vaksiner som er livsfarlig for små barn, men takket være dere som ikke vil, så kommer de dessverre tilbake. 

Dere utsetter deres egene barn og barn so. Ikke kan vaksineres av diverse helsemessige årsaker for en forferdelig stor fare. 

Anonymkode: 878e2...0a9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nerine_ said:

Jeg gidder ikke å lese/se noe av det du linket til, men sånn generelt: hvordan tenker du at dagens helsesituasjon er idag, kontra tilbake til da de ikke hadde vaksiner? 

Nei, du gidder nok ikke det, for du ønsker ikke fokus på folk som tenker selv.
Er du vaksine- eller medisinprofittør? Eller kanskje lege?

I dag går utallige folk på medikamenter for alt mulig, og pådrar seg like gjerne mer problemer som følge av dette.
Youtube-filmen jeg linket til er intervju med fornuftig tenkende mødre, leger og folk innen helse.
Folk som stiller spørsmål bl.a.
Filmen er norsk og inneholder ingen propaganda - i motsetning til farmasiens og helsemyndighetenes propaganda.
 

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS synes du skal vaksinere deg mot svineinfluensa og fugleinfluensa. Ta gjerne med barna dine. Var jo mange som ble syke og døde, og nesten ikke bivirkninger. Staten brukte vel 10 milliarder på dette vaksinasjonkjøpet som ble gjennomført ut av hysteri. Greit å skille snørr og barter. Thalidomid ble benyttet av tusenvis etter anbefaling av legestanden 

Endret av RoH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med dere voksne revaksinerer dere også da. Vaksiner varer bare maks 10 år. Så voksne er like ' farlige ' som uvaksinerte barn. 

Anonymkode: 413e0...f44

Jeg gjorde det, men eneste grunnen til at jeg kom på at det var såpass lenge siden er at jeg fikk beskjed/påminnelse når jeg var å fikk HPV vaksinen. Hadde ikke hun som satt sprøyten sagt i fra, nei da vet jeg ikke om jeg hadde kommer på at det var tid for å gjøre det :( 

For når jeg fikk denne beskjeden var det jo ikke noe som helst spørsmål om jeg skulle revaksineres, men hvem-hva-hvor :) 

Men vet ikke om de fleste tenker over dette med revaksinasjon, det hadde ikke vært i tankene mine en gang før jeg fikk beskjed om det her. Enkelt å glemme, da man kanskje ikke holder stålkontroll på det selv. De sender ut påminnelse om celleprøve og slikt, kanskje de burde sende ut påminnelse på revaksinasjon også 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du gidder nok ikke det, for du ønsker ikke fokus på folk som tenker selv.
Er du vaksine- eller medisinprofittør? Eller kanskje lege?

I dag går utallige folk på medikamenter for alt mulig, og pådrar seg like gjerne mer problemer som følge av dette.
Youtube-filmen jeg linket til er intervju med fornuftig tenkende mødre, leger og folk innen helse.
Folk som stiller spørsmål bl.a.
Filmen er norsk og inneholder ingen propaganda - i motsetning til farmasiens og helsemyndighetenes propaganda.
 

Anonymkode: 69240...826

Du svare ikke på spørsmålet mitt, i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Rart at folk tror vaksiner = autisme, da burde vi jo hatt mange, mange flere autister enn vi har. 

Anonymkode: 619ad...b9d

Så vil jeg bare understreke at jeg har selv en grad for autisme (uspesifisert autisme heter den). Med andre ord høytfungerende autisme, så fleste vil oppfatte meg som normal. Hadde noen omtalt meg som autist hadde jeg blitt forbanna og følt meg ydmyket. Man er ikke sin egen diagnose! 

TS

Anonymkode: 1be1f...8c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Disse kildene blir raskt kritisert naturligvis, for når det er penger med i bildet, spesielt store penger, så er sannheten en fiende for de som profitterer. Og det er veldig mange.
Men ikke ta det som fakta alene, men bruk det for å selv søke videre på tema.
Problemet er at søkemotorene skuffer på med desinformerende linker i haugevis, som man å være erfaren for å sortere ut.

https://www.naturalnews.com/027178_vaccines_autism_NaturalPedia.html

https://www.naturalnews.com/053469_vaccines_autism_FDA_documents.html

Legg også merke til at Naturalnews tillater kommentarfelt, noe som er blitt sjeldenhet.


Naturalnews drives av Mike Adams - the health ranger.
Health-Ranger-BW-author.jpg

 

 

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med dere voksne revaksinerer dere også da. Vaksiner varer bare maks 10 år. Så voksne er like ' farlige ' som uvaksinerte barn. 

Anonymkode: 413e0...f44

Klart jeg har.

Anonymkode: 5e933...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPV vaksinen er en skandale. Mange jenter er skadet for livet av HPV-vaksinen. Den danske tvdokumentaren "de vaccinerede piger" ble laget etter at hundrevis av danske jenter fikk skader.

Da er det kanskje ikke så rart at mange velger å droppe fullføringen av HPV programmet. Unge i dag får med seg kunnskap som spres på nettet selv om media løper vaksineprodusentens ærend og markedsfører vaksinen og holder kjeft om skandalene i stedet for å opplyse om dem.


https://www.nrk.no/sorlandet/fire-av-ti-har-ikke-fullfort-hpv-vaksinen-1.14437395

Merck Dr. Exposes Gardasil Scandal: Ineffective, Deadly, Very Profitable
https://www.judicialwatch.org/blog/2014/04/merck-dr-exposes-gardasil-scandal-ineffective-deadly-profitable/

Gardasil will be the biggest scandal in medical history
http://hpv-vaccine-info.org/gardasil-will-be-the-biggest-scandal-in-medical-history/

 

Anonymkode: 69240...826

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.2.2019 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Kommer lover som regulerer dette etterhvert. Samfunnet har ikke råd til å gamble med forstyrrede tullinger som ikke vaksinerer ungene sine og dermed utgjør en trussel for hele befolkningen. 

Ingen vaksine = Ingen foreldrerett

Anonymkode: e3ee3...7a1

altså - hvorfor er dere som er vaksinert så himla redde for de som ikke er vaksinerte ? Fungerer ikke vaksinen deres eller ???? 

LOGISK BRIST...! Vennligst forklar! 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 8.46, AnonymBruker skrev:

Skjules faktisk. Det gjør det nå ikke. 

Synes det er helt hull i hodet at flere voksene gir blanke i om barnet deres eller andres barn dør bare fordi "jeg vil ikke vaksinere". Det er mange sykdommer vi nesten har utryddet pga vaksiner som er livsfarlig for små barn, men takket være dere som ikke vil, så kommer de dessverre tilbake. 

Dere utsetter deres egene barn og barn so. Ikke kan vaksineres av diverse helsemessige årsaker for en forferdelig stor fare. 

Anonymkode: 878e2...0a9

Hvis du og barna er dine er vaksinert så er dere jo beskyttet mot de som ikke er vaksinert ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som vanlig så bruker de som er mot vaksiner de kjente store forskningskilder: YouTube og Facebook 👍

Anonymkode: 9c42b...4cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som vanlig så bruker de som er mot vaksiner de kjente store forskningskilder: YouTube og Facebook 👍

Anonymkode: 9c42b...4cb

Svar da! Hvis du og dine barn er vaksinert hvorfor er dere redde for de som IKKE vaksinerer ?

Anonymkode: 18f2a...b10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:


Disse kildene blir raskt kritisert naturligvis, for når det er penger med i bildet, spesielt store penger, så er sannheten en fiende for de som profitterer. Og det er veldig mange.
Men ikke ta det som fakta alene, men bruk det for å selv søke videre på tema.
Problemet er at søkemotorene skuffer på med desinformerende linker i haugevis, som man å være erfaren for å sortere ut.

https://www.naturalnews.com/027178_vaccines_autism_NaturalPedia.html

https://www.naturalnews.com/053469_vaccines_autism_FDA_documents.html

Legg også merke til at Naturalnews tillater kommentarfelt, noe som er blitt sjeldenhet.


Naturalnews drives av Mike Adams - the health ranger.
Health-Ranger-BW-author.jpg

 

 

Anonymkode: 69240...826

Jeg finner ikke han på Instagram - mon tro om han er utestengt derfra ? 

Anonymkode: 18f2a...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svar da! Hvis du og dine barn er vaksinert hvorfor er dere redde for de som IKKE vaksinerer ?

Anonymkode: 18f2a...b10

Jeg er ikke redd for vi er alle fullvaksinerte. Men så har man de som ikke kan vaksineres, så foreldrene deres er nok redde.

Du har tapt diskusjonen når man kommer med youtube og facebook som kilder. Vet ikke om det var akkurat denne ab'en som kom med de, men det gjelder generelt. Man må komme med skikkelige kilder, ellers så blir du bare latterliggjort. Det er rett og slett pinlig og komme med youtube som kilde. Kan ikke akkurat si man har så mye tyngde da.

Anonymkode: f89c5...090

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...