Gjest sannhet Skrevet 6. april 2019 #1581 Del Skrevet 6. april 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. april 2019 #1582 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg ser av sitater her at det nå er troverdigheten til modige Kemma som skal trekkes i tvil, og det er provoserende å lese - men det er vel akkurat det som er meningen. Jeg håper så inderlig at hun ikke leser her inne, men gjør hun det, så håper jeg at hun skiller klinten fra hveten. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 6. april 2019 #1583 Del Skrevet 6. april 2019 16 minutter siden, vintage skrev: Jeg ser av sitater her at det nå er troverdigheten til modige Kemma som skal trekkes i tvil, og det er provoserende å lese - men det er vel akkurat det som er meningen. Jeg håper så inderlig at hun ikke leser her inne, men gjør hun det, så håper jeg at hun skiller klinten fra hveten. Det er kun kverulering. Ingen vits i å bry seg . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 6. april 2019 #1584 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 1 hour ago, Justsaying said: Er jo allerede løsnet nå, blir interessant å se hva Kemma kan si til dette, litt kleint å si hun er trakassert i de 2 årene hun jobbet hos han-hvis hun ikke engang har jobbet hos han Merker at du forsvarer Ørjan med nebb og klør. Så for å rette fokus bort fra dine uherdige forsøk på å svekke troverdigheten til jenter som har stått frem, vil jeg spørre om følgende (ettersom du støtter Burøe). Hva synes du om denne massive eksponeringen av eget barn oppi det hele? Endret 6. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1585 Del Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, Bollapinnsvin103 skrev: Merker at du forsvarer Ørjan med nebb og klør. Så for å rette fokus bort fra ditt uherdige forsøk på å svekke troverdigheten til jenter som har stått frem, vil jeg spørre om følgende (ettersom du støtter Burøe). Hva synes du om denne massive eksponeringen av eget barn oppi det hele? Det syns jeg foreldrene må få stå for selv, det er vel ikke ulovlig? Det heller liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 6. april 2019 #1586 Del Skrevet 6. april 2019 Just now, Justsaying said: Det syns jeg foreldrene må få stå for selv, det er vel ikke ulovlig? Det heller liksom. Ulovlig, nei. Men forsvarer du også dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1587 Del Skrevet 6. april 2019 5 minutter siden, Bollapinnsvin103 skrev: Ulovlig, nei. Men forsvarer du også dette? Jeg blander meg ikke i det, syns det er veldig hyggelig og morsomt å se dem, tror neppe noen blir skadelidende av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 6. april 2019 #1588 Del Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, Justsaying said: Jeg blander meg ikke i det, syns det er veldig hyggelig og morsomt å se dem, tror neppe noen blir skadelidende av det? Spørsmålstegn... 😑 Nettopp, det vet man ikke. Etter denne videoen som gikk viralt og førte til masse nye følgere og internasjonal oppmerksomhet, fikk Ørjan Burøe det for seg at dette skal jeg bruke til det fulle? Instafeeden er bilder av sønnen i kjole, så i enda en ny kjole, hånd i hånd med pappa for å vise frem neglelakken på hendene til gutten. Er det søtt, ja så klart. Men er det god moral å bruke barn for å få likerklikk og for å fremme seg selv. Ikke så sikker der 😦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 6. april 2019 #1589 Del Skrevet 6. april 2019 VG om stylistens ansettelsesforhold. Fra VG 2019-02-20: Står frem med anklager mot komiker Ørjan Burøe: – Si ordentlig unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. april 2019 #1590 Del Skrevet 6. april 2019 det er ikke meningen å såre følelsene til Kemma, men jeg er ganske sikker på at hun var fullt klar over at det ville vært delte meninger rundt historien hennes. Hva mener dere skal til for at Ørjan blir troverdig i noe av det han sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 6. april 2019 #1591 Del Skrevet 6. april 2019 Ørjan kan ikke bli troverdig når han nå FREMDELES fortsetter å angripe varslere og ofre. På Snapchat så skal han nå late som han aldri har hatt stylist, for å undergrave det Kemma har sagt. Som om det betyr noe at hun jobbet for han via et selskap, eller direkte. Hvis det er det Erland og Ørjan har meldt inn til PFU så blir jeg lattermild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. april 2019 #1592 Del Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, juoigi skrev: Ørjan kan ikke bli troverdig når han nå FREMDELES fortsetter å angripe varslere og ofre. På Snapchat så skal han nå late som han aldri har hatt stylist, for å undergrave det Kemma har sagt. Som om det betyr noe at hun jobbet for han via et selskap, eller direkte. Hvis det er det Erland og Ørjan har meldt inn til PFU så blir jeg lattermild. Så uansett hva han sier eller gjør så er han ikke troverdig for dere... hvorfor mener du da at han burde stå frem, og forklare seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 6. april 2019 #1593 Del Skrevet 6. april 2019 10 minutter siden, juoigi said: Ørjan kan ikke bli troverdig når han nå FREMDELES fortsetter å angripe varslere og ofre. På Snapchat så skal han nå late som han aldri har hatt stylist, for å undergrave det Kemma har sagt. Som om det betyr noe at hun jobbet for han via et selskap, eller direkte. Hvis det er det Erland og Ørjan har meldt inn til PFU så blir jeg lattermild. Hva sier han helt presist på Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 6. april 2019 #1594 Del Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, Gul_gul said: Hva sier han helt presist på Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. april 2019 #1595 Del Skrevet 6. april 2019 Noe av det verste ØB har gjort etter dette ble offentlig, er å be kvinner han har vært ufin og ekkel mot å ta kontakt med ham selv for å få en "beklagelse". Hvis du har blitt seksuelt trakkasert så er det siste du vil å ta kontakt ned personen som utsatte deg for dette. Helt utenkelig for meg ihvertfall, og en utrolig kynisk og stygg hersketeknikk fra en serieovergriper. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 6. april 2019 #1596 Del Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, juoigi said: [...] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2019 #1597 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 40 minutter siden, juoigi skrev: Når han fortsatt holder på sånn og i tillegg har medsammensvorne som spikker fliser vil det gjøre vondt verre. Det eneste rette er å legge seg helt flat - uten forbehold - som han burde gjort med en eneste gang saken eksploderte i media. Jo lenger de holder på sånn dess verre blir det for ham å komme tilbake. Enhver medierådgiver ville anbefalt det - i stedet for hvordan eksmanageren raste rundt i alle kommentarfelt for å kneble diskusjonen og true med brev fra Elden, før han trakk seg. Endret 6. april 2019 av Justlooking Tillegg 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. april 2019 #1598 Del Skrevet 6. april 2019 9 minutter siden, Justlooking skrev: Når han fortsatt holder på sånn og i tillegg har medsammensvorne som spikker fliser vil det gjøre vondt verre. Det eneste rette er å legge seg helt flat - uten forbehold - som han burde gjort med en eneste gang saken eksploderte i media. Jo lenger de holder på sånn jo verre blir det for ham å komme tilbake. Jeg tror ikke det kommer til å skje dessverre, med mindre det kommer håndfaste bevis på bordet. Han har valgt veien med å så små drypp av tvil mot de som anklager han - som f.eks. den snappen som er lagt ut her. Han er smart nok til å ikke benekte, han går heller denne veien. Sakte, men sikkert sniker han seg tilbake. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2019 #1599 Del Skrevet 6. april 2019 32 minutter siden, vintage skrev: Jeg tror ikke det kommer til å skje dessverre, med mindre det kommer håndfaste bevis på bordet. Han har valgt veien med å så små drypp av tvil mot de som anklager han - som f.eks. den snappen som er lagt ut her. Han er smart nok til å ikke benekte, han går heller denne veien. Sakte, men sikkert sniker han seg tilbake. Det vil vise seg til høsten hvordan taktikken(e) slår ut. Om flere står frem, om media tar opp ballen igjen, om de forskjellige salene får protester osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2019 #1600 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) På siden til showet som kommer til høsten står mailen og telefonnummeret til Bakke https://m.facebook.com/orjanburoe/about#!/orjanburoe/photos/a.511343928965401/1617205671712549/?type=3&source=44 Ligger under about, blir vel snart fjernet om IKKE bakke er manager Ryddet for sitering av slettet innlegg. Kragebein, adm Endret 6. april 2019 av Kragebein Bilde 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg