Gjest WoOoW Skrevet 20. februar 2019 #341 Del Skrevet 20. februar 2019 3 minutter siden, Tuxy skrev: Det blir ikke noen neste gang fordi det å sette grenser og kunnskap om hvordan drittsekker fungerer og opperer virker. Jeg ser ikke sammenhengen mellom skyld og det å bli plukket på nesen. Det var en bruker over her som begynte å snakke om victim blaming når jeg skrev at man må stå opp for seg selv. Akkurat det brevet til hun Kemma i pocasten til TT sier noe om. Farlige tanker du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 20. februar 2019 #342 Del Skrevet 20. februar 2019 Just now, WoOoW said: Farlige tanker du har. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoOoW Skrevet 20. februar 2019 #343 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, Tuxy skrev: Hvordan? Fordi du har ei forestilling om at nå klarer du å beskytte deg selv mot overgrep. Hva om du ikke klarer det? Da må du jo legge skylden på deg selv? Og det er farlig for deg. Du kan bli psykisk meget syk. Selvsagt skal man stå opp for seg selv, om det ikke er veldig farlig å gjøre det. Eller det rett og slett ikke nytter. Ett år med #metoo burde ha vist hvor kompleks og vanskelig dette er for offeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2019 #344 Del Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, Tuxy skrev: Hvordan? Jeg er enig med deg i utgangspunktet. Det er viktig å lære seg grensesetting, men det skal i så måte holde med et klart og tydelig nei. Og slike "nei" har Burøe fått mange av etter alt å dømme, og han har ikke respektert dem. Og det er sakens kjerne. Ett "nei" skal holde, ferdig snakka. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. februar 2019 #345 Del Skrevet 20. februar 2019 2 timer siden, Silketeppe skrev: Les statusen om å brenne broer på Christoffer Schjelderup sin Facebookprofil. I kommentarfeltet der skriver Bjørn-Henning Ødegaard at han skal i avhør og er anmeldt av Burøe og co. Oisann. Har det skjedd nylig? Har lest kommentarer der tidligere men med nesten tusen kommentarer nå og med mobil nytter det ikke å finne frem akkurat nå... Men har det skjedd nylig? Elden er en lynskarp advokat så mange lar seg kanskje kneble av dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 20. februar 2019 #346 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, Daisy_B skrev: Jeg synes det er flott at han retter fokus mot ØBs ugreie oppførsel slik han har gjort i Facebook-innlegget sitt. Virkelig, det trengtes! ØB slapp altfor billig unna i forrige runde. Men, dette burde han holdt seg for god til. Det er ikke kult å prøve å lage humor ut av dette og melke det til det pinlige. Det virker bare mot sin hensikt, og gir bare kritikerne hans ammunisjon. Er det han som har laget den, eller har han kun delt den? Den har definitivt noen innertiere, men totalt sett synes jeg den var utidig og usmakelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 20. februar 2019 #347 Del Skrevet 20. februar 2019 1 hour ago, Tuxy said: På hvilken måte mener du det er victim blaming? Det er ikke Kemmas ansvar å få han til å slutte, det er hans ansvar å ikke begynne. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 20. februar 2019 #348 Del Skrevet 20. februar 2019 https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2019 #349 Del Skrevet 20. februar 2019 1 hour ago, Klink said: Den engangshendelsen hadde kun blitt henlagt hos politiet. Og ikke noe å anmelde. At han har gjort noe straffbart som burde anmeldes og går under trakasering senere - det er ingen tvil om. Jeg sier ikke at det er greit det med å ta noen på tissen, men akkurat den hendelsen syns jeg ikke er så rart ikke ble anmeldt. Mulig det blir henlagt, men da har i hvert fall politiet det inni systemet slik det blir lettere for politiet å prioritere saken neste gang det kommer en anmeldelse. Jeg skjønner også at Tusvik ikke anmeldte, men jeg hadde også skjønt det om Tusvik anmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trinet Skrevet 20. februar 2019 #350 Del Skrevet 20. februar 2019 Ser at de begge fortsetter å legge ut på soMe som om ingenting er skjedd..det sier ganske mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 20. februar 2019 #351 Del Skrevet 20. februar 2019 Det står fler innlegg/kommentarer der folk hevder det er under 3 uker siden sist han trakasserte noen. Hvor er den infoen fra? Noen som vet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 20. februar 2019 #352 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, trinet skrev: Ser at de begge fortsetter å legge ut på soMe som om ingenting er skjedd..det sier ganske mye.. The show must go on 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20. februar 2019 #353 Del Skrevet 20. februar 2019 12 minutter siden, DianaV skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519 Akkurat samme innlegg som kom i Se&Hør imorges.. så får vi se da om det kommer svar på noen spørsmål neste døgnet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 20. februar 2019 #354 Del Skrevet 20. februar 2019 Etter å ha lest kommentarene er det bare en ting jeg har lyst til å hyle: MINOR BETYR MINDREÅRIG! DVS EN PERSON UNDER 18 ÅR! Han manageren tror åpenbart det snakkes om den seksuelle lavalder, som faktisk er noe annet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 20. februar 2019 #355 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, gladidag skrev: Akkurat samme innlegg som kom i Se&Hør imorges.. så får vi se da om det kommer svar på noen spørsmål neste døgnet. Tror Dagbladet og Se & Hør har samme eier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 20. februar 2019 #356 Del Skrevet 20. februar 2019 1 minutt siden, venus* skrev: Etter å ha lest kommentarene er det bare en ting jeg har lyst til å hyle: MINOR BETYR MINDREÅRIG! DVS EN PERSON UNDER 18 ÅR! Han manageren tror åpenbart det snakkes om den seksuelle lavalder, som faktisk er noe annet. Og jeg vil hyle: HVOR ER BEVISENE!!!?? Han påstår at hun har sagt ditt og datt, men kommer bare med screenshots som har null verdi. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. februar 2019 #357 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg venter bare på at noen skal opprette en digital pengeinnsamling på Facebook, til støtte for Tusvik. Gjerne med en oppsummering på Kvinnedagen med hvor mye penger hun har fått inn der, til bruk for eventuelt pengekrav fra Elden & co. Heia Tusvik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. februar 2019 #358 Del Skrevet 20. februar 2019 17 minutter siden, DianaV skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519 Vel, de som sier man ikke kan stole på se og hør, stoler de på Dagbladet som sitter med flere av sex-trakassringene som han har sendt? Jeg er heller ikke for gapestokk men kanskje manageren kan slutte å gjøre det verre og at han og advokaten slutter å sende ut trusselbrev om anmeldelse og visstnok til og med anmelder? Nå er det så mye at ØB bør legge seg så flat han kan, ærlig og oppriktig. Om hans medsammensvorne også gir seg så blåser denne saken over. Mange riper i lakken men det aller beste er uansett å legge seg paddeflat og be om ektefølt tilgivelse til alle involverte. Ellers forsvinner det ikke og blir bare verre jo mer som kommer frem. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRose Skrevet 20. februar 2019 #359 Del Skrevet 20. februar 2019 Det som antagelig svir mest for han er at han ikke blir booket til oppdrag og ikke får tjent penger som komiker. Håper så inderlig ingen gir han oppdrag og at folk ikke betaler for å høre på han... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 20. februar 2019 #360 Del Skrevet 20. februar 2019 Han manageren gir og gir i kommentarfeltene på Facebook. 🙄 Skremmende. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg