Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Infinity skrev:

I innlegget fra Marna så kan du lese at Ørjan la hånden på låret til Sigrid og førte den opp under skjørtet.

Så da kan du vel slutte med å si at Sigrid lyver om å ha blitt tatt på tissen. 

For så vidt jeg vet så kommer man til slutt til tissen når man fører hånden oppover. 

Kommer vel an på når man stopper. Kan du ikke heller høre podcasten hvor hun SIER låret selv, og hvordan Lisa sier at det er tissen. For å krisemaksimere selvsagt, jo verre jo bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Baresierdet skrev:

Ja når man først tar hånden oppover er det vanskelig å stoppe den, eller kan hånden ha stoppet før den traff tissen? 😬😬

Kan ikke du høre på podcasten der Sigrid selv forteller om episoden FØR hun endret historie? 

Vi må slutte å tenke likt🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Vi må slutte å tenke likt🤣

Hahahaha enig! 😂 nå blir vi snart beskyldt for å være samme person igjen 👏🏼👏🏼😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Baresierdet skrev:

Hahahaha enig! 😂 nå blir vi snart beskyldt for å være samme person igjen 👏🏼👏🏼😂

«Ørjan» du og?🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Justsaying skrev:

Kommer vel an på når man stopper. Kan du ikke heller høre podcasten hvor hun SIER låret selv, og hvordan Lisa sier at det er tissen. For å krisemaksimere selvsagt, jo verre jo bedre?

Kanskje hun tenkte at det var vanskelig for Marna og prøvde å ta hensyn ?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Infinity skrev:

Marna e ittje skvetten, så nei - jeg tror rett og slett de to fjortenårige damene i førtiårene ikke tålte at noen faktisk er morsomme i miljøet. De selv har jo gått fra not so funny til tragisk barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Infinity skrev:

Men etter noen år så var det ikke så vanskelig for marna mer da eller? Som forresten var vitne til hendelsen 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Baresierdet skrev:

Men etter noen år så var det ikke så vanskelig for marna mer da eller? Som forresten var vitne til hendelsen 🙄

Vitne...? Er du så sikker på at hun fikk med seg alt? 

Og hvorfor i all verden skulle Marna ( som har mye å tape ) være noe sannhetsvitne ? Sorry men den damen har ikke troverdighet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Infinity skrev:

Vitne...? Er du så sikker på at hun fikk med seg alt? 

Og hvorfor i all verden skulle Marna ( som har mye å tape ) være noe sannhetsvitne ? Sorry men den damen har ikke troverdighet.

Hvorfor skulle hun ha interesse av å påberope seg å være vitne til at mannen hennes oppførte seg som en dust på julebordet? 

Hvorfor er det Marna som har mye å tape? 

Det er veldig få i denne saken som har troverdighet, dessverre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Baresierdet skrev:

Hvorfor skulle hun ha interesse av å påberope seg å være vitne til at mannen hennes oppførte seg som en dust på julebordet? 

Hvorfor er det Marna som har mye å tape? 

Det er veldig få i denne saken som har troverdighet, dessverre! 

Hvis hun kan så tvil om mannens oppførsel......?

Når du sier at veldig få har troverdighet, mener du da også ØB og Marna ? For ellers faller det på sin egen urimelighet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Infinity skrev:

Hvis hun kan så tvil om mannens oppførsel......?

Når du sier at veldig få har troverdighet, mener du da også ØB og Marna ? For ellers faller det på sin egen urimelighet.

Altså, HVIS noe av dette skulle vært sant ville hun sett ut som en idiot i senere tid. Og hun er såpass oppegående at hun også vet at når ballen først ruller så kommer sannheten for en dag 🙂

jeg kan ikke gi garantier for hvem som snakker sant. Det jeg har sett av beviser i denne saken, gjør at jeg tror Ørjan er den troverdige. Men tar jeg feil, er jeg den første til å innrømme mine feil 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Altså, HVIS noe av dette skulle vært sant ville hun sett ut som en idiot i senere tid. Og hun er såpass oppegående at hun også vet at når ballen først ruller så kommer sannheten for en dag 🙂

jeg kan ikke gi garantier for hvem som snakker sant. Det jeg har sett av beviser i denne saken, gjør at jeg tror Ørjan er den troverdige. Men tar jeg feil, er jeg den første til å innrømme mine feil 🤷🏼‍♀️ 

Men det at helten din har gått ut i media å innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner, det svekker i dine øyne troverdigheten til kvinner som har opplevd drittsekk oppførselen?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ja, du tror og mener mye.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Oida skrev:

Men det at helten din har gått ut i media å innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner, det svekker i dine øyne troverdigheten til kvinner som har opplevd drittsekk oppførselen?

Bevisene jeg har sett svekker troverdigheten til disse kvinnene 🤷🏼‍♀️ Har kun sett beviser på at det han har fortalt meg stemmer. Til jeg får se det motsatte er min troverdighet i ørjans retning 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Ja, du tror og mener mye.

Ja du har nok rett, det samme er det mange andre som gjør 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Bevisene jeg har sett svekker troverdigheten til disse kvinnene 🤷🏼‍♀️ Har kun sett beviser på at det han har fortalt meg stemmer. Til jeg får se det motsatte er min troverdighet i ørjans retning 

Logikken din er "strålende". Fyren har innrømmet å ha vært en drittsekk mot kvinner. Det svekker kvinnenes troverdighet. 

Ja, nei hva skal man si ..........

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer ØBs avskyelige oppførsel forsvares jo vanskeligere blir det for han å komme tilbake. En gedigen bjørnetjeneste, altså. Men for all del, om det handler om å ribbe ØB for all troverdighet, er det bare å kjøre på. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Firestone skrev:

Jo mer ØBs avskyelige oppførsel forsvares jo vanskeligere blir det for han å komme tilbake. En gedigen bjørnetjeneste, altså. Men for all del, om det handler om å ribbe ØB for all troverdighet, er det bare å kjøre på. 

Hvis du mener det du sier der så skjønner jeg ikke hvorfor alle skal diskutere det vi sier? Da gjør jeg jo dere en tjeneste, For de fleste her inne vil jo at han skal gå på ræva, slutte som komiker og låse seg inne et par år før han kan vise seg offentlig igjen. 

På hvilken måte ribber jeg han for troverdighet? 

Ja han var et ræva menneske. Det har han innrømmet selv. Han har også sagt at han må ta avstand fra hendelser han ikke har gjort. 

Hva mener du han mener med det? 

Giske kom også med en unnskyldning, uten forklaring. Fordi han måtte for å beskytte varslerne. Varslerne som kom med uriktig informasjon! Alle trodde han hadde gjort alt som ble sagt, og det viste seg senere å være feil! Kan ikke det samme ha skjedd med Ørjan?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
9 minutter siden, Firestone skrev:

Du vil sååå gjerne tro på de ordene mens du egentlig frykter at dette kommer til å øke hans tilhengerskare. Er du redd konkurranse, er det der det ligger? 

Ørjan fikser dette, han har troverdigheten jeg ikke ser hos kvinnene - og det er fordi det fins ikke noe bevis for noe annet enn at de tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...