Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

15 timer siden, jentekvinne skrev:

Han har mistet rundt 1000 følgere. Har fortsatt 170K igjen.

Han har mistet 2K følgere på en uke. hadde 172K for en uke siden. *stalker lol*. Oppfordrer alle til å unfollow han som jeg har gjort!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Han har mistet 2K følgere på en uke. hadde 172K for en uke siden. *stalker lol*. Oppfordrer alle til å unfollow han som jeg har gjort!

Jeg har også sluttet å følge han :tommel:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, latterliggjøring, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sacramone skrev:

Hvorfor kommer det ingenting mer om dette i media?

Hva mer skal de skrive? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Hva mer skal de skrive? 

trodde kanskje det skulle komme en sak hvor noen av de som har vært utsatt for han stod fram for eksempel. Syntes det hadde fortjent en skikkelig artikkel.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Sacramone skrev:

trodde kanskje det skulle komme en sak hvor noen av de som har vært utsatt for han stod fram for eksempel. Syntes det hadde fortjent en skikkelig artikkel.

Det er en gruppe kvinner som har gått til avisene, gitt dem bevis osv, og det har avisene skrevet om. Utover det så vil ikke media skrive mer om det av hensyn til personvern. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 16.25, miss summers skrev:

Leser jeg denne rett, om jeg sier at han fikk 2809 over natten 14/2? 

Kan du sjekke igjen nå hva som står?

ENDRING: beklager, så nå du hadde lagt ut link.. sorry!!!!

Endret av Hvem er dette?
Endring
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går ble det første glimtet av ØB lagt ut på hans snapkonto. Ligger i senga og ser film med minsten. MÅ han eksponere både seg selv og mindreårige? Han er sykemeldt og avlyser show. Legg ned mobilen Ørjan! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og i går ble det første glimtet av ØB lagt ut på hans snapkonto. Ligger i senga og ser film med minsten. MÅ han eksponere både seg selv og mindreårige? Han er sykemeldt og avlyser show. Legg ned mobilen Ørjan! 

Han høster vel sympati.. Atter et vitne om mannens elendige dømmekraft.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er det som er så trist med eksponering av barn. De små må på jobb 24/7 selvom foreldrene er sykemeldt. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hadde trodd de to voksne hadde innsett etter alt det som kom opp, at det var lurt å holde barna unna deres kanaler. Det ble jo lagt vekt på at det var barn i bildet som skulle hensyntas. Da er jo første bud å holde de unna eksponering?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
På 5.3.2019 den 13.42, Justlooking skrev:

Hadde trodd de to voksne hadde innsett etter alt det som kom opp, at det var lurt å holde barna unna deres kanaler. Det ble jo lagt vekt på at det var barn i bildet som skulle hensyntas. Da er jo første bud å holde de unna eksponering?

Det er bare kritikkere som skal ta hensyn til familien, ikke de som har SoMe som leverbrød. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Snap igjen i dag. Altså kan ikke de barna få fred?? Om han er så desperat etter å ikke bli glemt så push for faen ikke ungene foran seg!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk kommenterer under bildene til Sigrid på Instagram; teamørjan 😤😤 Patetisk «team»

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Viking-girl skrev:

Ser folk kommenterer under bildene til Sigrid på Instagram; teamørjan 😤😤 Patetisk «team»

Teamørjan?? Herlighet, er det mulig?? Jeg blir altså helt matt.. 😣

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også helt matt. Helt greit med de som synes det kanskje blir litt mye snakk om det (jeg er i uenig i dette), men altså.. team Ørjan? Han har jo innrømmet dette. Kult å være på team seksuell trakkassering. Heia dere. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Viking-girl skrev:

SBT... 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...