Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

Det han har gjort er på ingen måte greit. Og det får han bare tåle at folk tar opp, det er ikke synd på han. 

Når det er sagt, så synes jeg tråden begynner å ta en lei vending. Jeg er enig i at det ikke er vits i å kverne på det samme om og om igjen. Jeg synes heller ikke noe om at man blokkerer alle som er av en annen oppfatning enn en selv, dette er et debattforum. Og sist, men ikke minst, så synes jeg faktisk ikke at denne tråden er rette sted å legge ut om egne erfaringer med trakassering og overgrep, all den tid ugjerningene er utført av helt andre personer enn Ørjan Burøe. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, latterliggjøring, brudd på opphavsrett, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
7 hours ago, Justsaying said:

Bare å ringe til baren for å si fra om at noen kløp deg i rompen er jo ganske spesielt. Skjønner det var, hva skal jeg si, vondt(!), men hva med å si idiot å gå videre, tøm en drikk i skrittet hans eller ignorer? 

Tåler man ingenting? Kvinnfolk har stirret på menns buksebul i mange år og diskutert størrelse og alt uten at menn ringer moren deres for å klage på barnslig oppførsel.

Og selv om Ørjan har gått langt over streken så må det snart settes en grense som ikke snart setter forplantingsprosesen i fare.

Det var jævla støtende. Jeg har aldri i hele mitt liv rørt eller sett på en mann på den måten. At andre kvinner har gjort det kan da ikke jeg måtte ta ansvar for? Det er jo menn som deg, som mener at kvinner må "tåle litt" som er grunnen til hele #metoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
16 timer siden, miss summers skrev:

Desverre ja. Men snodig at det er utsolgt og han er stille. Mulig de har stengt for salg? Veldig spent på om det blir noe av egentlig.

Ørjan har show i Ski i dag, jeg gikk inn for å kjøpe billetter (late som altså), da fikk jeg opp dette:

warning.png

Billettsalget til denne forestillingen er stoppet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Ørjan har show i Ski i dag, jeg gikk inn for å kjøpe billetter (late som altså), da fikk jeg opp dette:

warning.png

Yes!!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Dævendøtte skrev:

warning.png

Jeg finner ikke noe show i Ski i dag, men i 2018...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Dævendøtte skrev:

warning.png

Men, i går var den utsolgt. Kanskje derfor salget er stoppet? 

Får kjøpt billett til neste forestilling. 

Endret av miss summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, Kaputt skrev:

Jeg finner ikke noe show i Ski i dag, men i 2018...

Gå inn på Facebooksiden til Rådhusteateret i Ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, miss summers skrev:

Det fikk ikke jeg til... 

Edit... Joda, det gikk det... 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var utsolgt i går, som flere har påpekt tidligere i tråden. Denne meldingen ("stoppet") trenger ikke være mer dramatisk enn at systemet ikke selger billetter en viss tid før forestillingen eller lignende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Det fikk ikke jeg til... 

Jeg kom helt til betaling. Da stoppet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, miss summers skrev:

Jo, for pokker... det fikk jeg til. Søren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miss summers skrev:

Jepp. Ser det nå. Show 3. april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, minimymlen skrev:

Den var utsolgt i går, som flere har påpekt tidligere i tråden. Denne meldingen ("stoppet") trenger ikke være mer dramatisk enn at systemet ikke selger billetter en viss tid før forestillingen eller lignende. 

Jepp, fikk kjøpt til en senere forestilling. Blir helt kvalm over hvor mye støtte han har i Ski, hvor han også bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Dævendøtte skrev:

Blir helt kvalm over hvor mye støtte han har i Ski, hvor han også bor.

Hvorfor tror du har han mye støtte i Ski? 

Dette er andre gangen han har avlyst show på Rådhusteateret i Ski. 
Jeg tviler på at de slipper ham til igjen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
10 timer siden, Hoppetau skrev:

Jeg håper komikermiljøet nå tar et ansvar og slutter samarbeidet med ham. Jeg håper vi får et ordentlig medieinnlegg som dekker både omfang, alvorlighetsgrad og ikke minst tar opp problematikken med det imaget han har bygget opp som feminist selv mens han trakassere kvinner.

Her er et rødt flagg dere skal få 100% gratis av meg, og det er menn som uprovosert gjør et kjempepoeng av hvor flinke de er til å være feminister, stort sett aldri er det.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/J0Kx6/skjerp-dere-kvinner

https://www.dagbladet.no/kultur/lust-actually/60194324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
19 minutter siden, *Emma* skrev:

Hvorfor tror du har han mye støtte i Ski? 

Dette er andre gangen han har avlyst show på Rådhusteateret i Ski. 
Jeg tviler på at de slipper ham til igjen. 

Men er det avlyst? Ser det er en hel gjeng fra Ski og lokalområdet som støtter ham på Facebook. Mange mannfolk fra distriktet liker faktisk fyren og synes av en eller annen grunn det er kult å kjenne ØB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Men er det avlyst? Ser det er en hel gjeng fra Ski og lokalområdet som støtter ham på Facebook. Mange mannfolk fra distriktet liker faktisk fyren og synes av en eller annen grunn det er kult å kjenne ØB. 

De liker ham vel helt til kjærestene deres får melding fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...