HalldirV2 Skrevet 20. februar 2019 #381 Del Skrevet 20. februar 2019 Speilvegg skrev (På 20.2.2019 den 20.31): https://m.facebook.com/christoffer.schjelderup/posts/10161332718400487 Ekspander Takk, takk 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. februar 2019 #382 Del Skrevet 20. februar 2019 Noen som vet hvor disse skjermbildene av bevis ligger hen? De som det snakkes om her "5. Den siste uka har det haglet med påstander om deg på nett og i sosiale medier. En del jenter har lagt fram skjermdump med dokumentasjon på hva du har skrevet til dem. Hva tenker du om dette?" https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2019 #383 Del Skrevet 20. februar 2019 Selv om han har bomma kraftig her. Og burde anmeldes. Så er han ikke ene og alene en dårlig person. 0han står jo for noe bra også. A4. skrev (På 20.2.2019 den 20.44): https://www.facebook.com/vestbyfesten/videos/2185670908428655/ Flott konferansier å ha for ungdommen det tenker jeg! Et flott forbilde! Ekspander Ikke ta helt av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 20. februar 2019 #384 Del Skrevet 20. februar 2019 Kinder skrev (På 20.2.2019 den 20.34): Etter å ha lest ulike facebookstatuser og artikler der manageren uttaler seg om saken, sitter jeg igjen og lurer på hvorfor Burøe tørr å la han snakke for seg! Manageren gjør det bare verre for Burjøe på alle mulige måter med disse uttalelsene sine. Ikke litt ydmykhet å finne engang, bare arroganse, trusler og påstander om at folk snakker usant! Ekspander Hvem trenger "fiender" når man har en slik manager? EB går jo ikke inn og slukker brannen, han hiver jo bare mer og mer bensin på bålet. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 20. februar 2019 #385 Del Skrevet 20. februar 2019 Tuxy skrev (På 20.2.2019 den 18.25): Genrellt så må man sette en grense tidligst mulig og helst ved den første meldingen for sånne typer mennesker shit-tester ofret. Hvor mye drittoppførsel de kan slippe unna med og hvilke grenser ofret har. Om man ikke nødvendigvis anmelder så er det fullt mulig å ta en telefon til politiet og forklare medlingen og hendelsen allerede første gang slik at det blir dokumentert. Hvis alle som mottar sånne typer meldinger gjør det vil politiet også kunne bli klar over det reelle omfanget av problemet og det vil også bli lettere hvis man senere skulle gå til en anmeldelse. Psykoer må settes på plass tidlig. Ekspander Men hovedpoenget med dette er at dette dreier seg om et ujevnt maktforhold! Unge up and coming-jenter i tidlig 20-åra vs etablert "kjekkas"komiker i 40-åra, med masse kontakter i bransjen, og, helt til nå, masse cred i miljøet. Hvordan er det å sette grenser for de førstnevnte, tro? Å være surmægga f..... som han pinadø skal stikke kjepper i hjulene for, hvis de stakkars unge jentene prøver seg med et "slutt da"? IKKE SKYLD PÅ OFRENE!! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 20. februar 2019 #386 Del Skrevet 20. februar 2019 Nasse Nøff ❤ skrev (På 20.2.2019 den 20.56): Noen som vet hvor disse skjermbildene av bevis ligger hen? De som det snakkes om her "5. Den siste uka har det haglet med påstander om deg på nett og i sosiale medier. En del jenter har lagt fram skjermdump med dokumentasjon på hva du har skrevet til dem. Hva tenker du om dette?" https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-sporsmalene-vi-ikke-far-svar-pa/70783519 Ekspander Jeg oppfatter det som dokumentasjon mellom jentene og avisene. De er vel neppe offentliggjort. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. februar 2019 #387 Del Skrevet 20. februar 2019 minimymlen skrev (På 20.2.2019 den 21.05): Jeg oppfatter det som dokumentasjon mellom jentene og avisene. De er vel neppe offentliggjort. Ekspander Høres mer ut som at folk har lagt ut bevis på nett, siden de nevner "på nett og i sosiale medier" rett før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opie Skrevet 20. februar 2019 #388 Del Skrevet 20. februar 2019 Endelig tar mediene tak i dette. Så får vi se om han griper sin siste sjanse til å gi en 100% oppriktig beklagelse til alle han har såret og trakassert. Da KAN han klanskje klare å redde seg inn. Men fortsetter han i samme spor som han har gjort hittil, henger hans komikerkarriere i en syltynn tråd nå. Hvis han fortsetter å bruke familien og ungene som skjold, er han sjanseløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 20. februar 2019 #389 Del Skrevet 20. februar 2019 Klink skrev (På 20.2.2019 den 21.01): Selv om han har bomma kraftig her. Og burde anmeldes. Så er han ikke ene og alene en dårlig person. 0han står jo for noe bra også. Ikke ta helt av. Ekspander Er det noen som har skrevet at han er ene og alene en dårlig person? Jeg er heller ikke enig i at det tar helt av her. Synes denne tråden har vært ganske så konstruktiv mtp hva dette dreier seg om! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 20. februar 2019 #390 Del Skrevet 20. februar 2019 Det skal holde å si stopp!!! Man skal ikke måtte blokkere, da har det for lenge siden gått alt for langt. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 20. februar 2019 #391 Del Skrevet 20. februar 2019 Klink skrev (På 20.2.2019 den 21.01): Selv om han har bomma kraftig her. Og burde anmeldes. Så er han ikke ene og alene en dårlig person. 0han står jo for noe bra også. Ikke ta helt av. Ekspander Jeg bor selv i nærheten, og pleier å støtte opp slike arrangementer i nærmiljøet, men jeg må si at dette er et arrangement jeg nå kommer til å unngå. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2019 #392 Del Skrevet 20. februar 2019 Jobbermedbarn skrev (På 20.2.2019 den 21.09): Er det noen som har skrevet at han er ene og alene en dårlig person? Jeg er heller ikke enig i at det tar helt av her. Synes denne tråden har vært ganske så konstruktiv mtp hva dette dreier seg om! Ekspander Jepp. Men det er lov å påminne og så var det spesielt til det innlegget jeg faktisk siterte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 20. februar 2019 #393 Del Skrevet 20. februar 2019 Blir så matt og provosert av hvor mange uopplyste og naive mennesker det finnes der ute som kommer til syne i kommentarfeltene på facebook 😱🙈 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 20. februar 2019 #394 Del Skrevet 20. februar 2019 Ok, måtte høre podcasten. Hakeslepp. Et menneske med normalt følelsesregister oppfører seg ikke slik. Her er det noe grunnleggende avvikende. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neiognei Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #395 Del Skrevet 20. februar 2019 Heia VG! Endelig noen som tørr! Og vi andre har da ikke krav på å se bevis! Det finnes bevis, VG har sett dem, så da kan de som er så opptatt av uskyldig til det motsatte er bevist i denne saken rulle inn. Hva forventer folk seg? At det skal legges ut Dick picks og ekstremt vulgære meldinger for hele Norge? Nei. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. februar 2019 #396 Del Skrevet 20. februar 2019 Klink skrev (På 20.2.2019 den 21.24): Jepp. Men det er lov å påminne og så var det spesielt til det innlegget jeg faktisk siterte. Ekspander Du synes altså at dette er en som skal stå som konferansier i et ungdomsevent? Synes det er skremmende hvor lite opptatt folk er av signaleffekt. En som har trakassert unge jenter i årevis skal ikke ha noe med ungdom å gjøre. Enkelt og greit. Han får holde seg til arrangementer for godt voksne. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg xemiliex Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #397 Del Skrevet 20. februar 2019 Manageren trenger en manager. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 20. februar 2019 #398 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) xemiliex skrev (På 20.2.2019 den 21.45): Manageren trenger en manager. Ekspander Hahaha😂 Graver ØB enda mer ned i grøfta, om mulig. Men, huff, for en smørje. Får vondt av alle som er innblanda. Og sinnssykt tøft av de som tør å stå fram. Må kreve så innihampen mye. Nå kan vel denne saken flyttes til "aktuelle saker" også, forresten... Endret 20. februar 2019 av kjøttkaker 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg misspinky Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #399 Del Skrevet 20. februar 2019 Det er så mye med den mannen som får meg til å bli uvel. Disse sms'ene fra Antonsen for en god stund siden f.eks. Antonsen ba om unnskyldning privat. Burøe velger etter det å gå til media.Tolker det som at unnskyldningen ikke var akseptert. Får masse sympati. Bruker systematisk barna i sosiale medier. Særlig den yngste. Kalkulerende spør du meg. Har trakassert kvinner i en årrekke. Det som ble lest opp i podcaste til t og t gjorte meg kvalm. At det har vært mulig å holde på sånn over så lang tid er for meg en gåte. Bra at dette kommer for dagen og at han nå må stå til ansvar for det han har gjort. Håper han innser selv at han trenger hjelp. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2019 #400 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) https://www.reddit.com/r/norge/comments/as9wzk/angrende_komiker/?ref=share&ref_source=embed&utm_content=media&utm_medium=post_embed&utm_name=2361384efbe349e79d4d76113e0ce0d3&utm_source=embedly&utm_term=as9wzk Endret 20. februar 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg