Gjest Emmy_H Skrevet 20. februar 2019 #321 Del Skrevet 20. februar 2019 Hvem skal i politiavhør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 20. februar 2019 #322 Del Skrevet 20. februar 2019 12 minutter siden, XmXa7 skrev: Han kommer vel snart med bok; «Menn som hater kvinner» med undertittel «hvordan Elden hjalp meg ut av dritten» 🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2019 #323 Del Skrevet 20. februar 2019 13 minutter siden, Fjugur skrev: Er i tråden til Christopher "her skal broer brennes" Jeg finner den fortsatt ikke, jeg er så dårlig på Facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 20. februar 2019 #324 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Det holder med den ene saken som Kemma forteller om. Det må ha vært en forferdelig situasjon å stå i. Hennes historie er grunnen til at Ørjan Burøe ikke lenger er tilknyttet Latter sier hun og vi vet at det stemmer at han ble fjernet fra Latter. Det er dokumentasjon nok på at hun snakker sant. Jeg trenger ikke flere historier for å dømme han. Den ene historien er nok. Det er ikke én gang, det er ikke en liten fleip. Det er systematisk, til alle døgnets tider. Det er så helt hinsides at jeg knapt kan forstå det. Og hvordan er du skrudd sammen hvis dette faktisk gir deg et eller annet? Jeg har flagget min negative mening om Tusvik og Tønnes podcast tidligere, men i dette tilfellet hyller jeg dem for filterløsheten. Jeg håper ALLE tar seg bryderiet med å laste ned episoden og høre på den. Endret 20. februar 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2019 #325 Del Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, vintage skrev: Ingen har da vel lov til å krafse andre folk i skrittet uoppfordret. Men jeg forstår ikke at jeg skriver det er lov heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2019 #326 Del Skrevet 20. februar 2019 Apropo podcasten til T og T... Flott at de leste brevet. Ikke så flott all den banningen. Eller nærmere bestemt litt fritt sitert fra min egen hukommelse: "for faen," "eller hvor jeg nå leste det for faen", "faen meg", "faen" og mer "faen". Vitsen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurcos Skrevet 20. februar 2019 #327 Del Skrevet 20. februar 2019 25 minutter siden, Million said: Men har han ikke benyttet seg av sms og slike skriftlige meldinger i utstrakt grad da? Det er jo beviser. Og selv om folk har slettet dem, er det ikke i dag mulig for teleselskapene å hente frem slettede sms'er? La meg reformulere. Politiet gir faen i saker som dette med mindre det er overveldende beviser og mange ofre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. februar 2019 #328 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, nurcos skrev: La meg reformulere. Politiet gir faen i saker som dette med mindre det er overveldende beviser og mange ofre. Vi får se hva som skjer videre i saken. Det er ikke mulig å spå. Men jeg håper flest mulig utsatte kvinner tar et samlet søksmål mot han og anmelder og lager sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 20. februar 2019 #329 Del Skrevet 20. februar 2019 24 minutter siden, WoOoW said: Se for deg at din kollega sender deg en melding: jeg vil knulle deg hardt i analen. Hva gjør du? Anmelder du? Neppe. Så kommer ei melding til: får jeg fiste deg hardt i fitta di. Og ei til. Og ei til. Og ei til. Flere ganger om dagen. Hundrevis. Dem handler om analen DIN, fitta DI, munnen DIN som du skal knulles i, DIN kropp. Tenk deg hvilket forhold du får til meldingslyden? Du krymper sammen og får en fysisk reaksjon som ligner veldig på angst. Du tenker; er det mamma som melder, er det en ny pakke, eller er det ØB som skriver om kroppen min? Hvilket nummer har den meldinga som gjør at dette kan anmeldes? Den første? Nummer 52? Eller kanskje melding nummer 2342? Det er vanskelig å vite. Og når skal du fortelle det videre? Er det vits? - ØB sendte ei melding om at han hadde lyst til å fiste meg. - Det er bare humor. - Ja, men det er mange meldinger. - Det er kanskje for at du er ganske pen da. Slutt å sutre. Dette er ikke hauset opp. ØB oppførsel er meget skadelig og potensielt dødelig. Det har han på ingen måte forstått. Genrellt så må man sette en grense tidligst mulig og helst ved den første meldingen for sånne typer mennesker shit-tester ofret. Hvor mye drittoppførsel de kan slippe unna med og hvilke grenser ofret har. Om man ikke nødvendigvis anmelder så er det fullt mulig å ta en telefon til politiet og forklare medlingen og hendelsen allerede første gang slik at det blir dokumentert. Hvis alle som mottar sånne typer meldinger gjør det vil politiet også kunne bli klar over det reelle omfanget av problemet og det vil også bli lettere hvis man senere skulle gå til en anmeldelse. Psykoer må settes på plass tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 20. februar 2019 Populært innlegg #330 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, Tuxy skrev: Genrellt så må man sette en grense tidligst mulig og helst ved den første meldingen for sånne typer mennesker shit-tester ofret. Hvor mye drittoppførsel de kan slippe unna med og hvilke grenser ofret har. Om man ikke nødvendigvis anmelder så er det fullt mulig å ta en telefon til politiet og forklare medlingen og hendelsen allerede første gang slik at det blir dokumentert. Hvis alle som mottar sånne typer meldinger gjør det vil politiet også kunne bli klar over det reelle omfanget av problemet og det vil også bli lettere hvis man senere skulle gå til en anmeldelse. Psykoer må settes på plass tidlig. Victim blaming er aldri ok. Så slutt med det. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoOoW Skrevet 20. februar 2019 #331 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, Tuxy skrev: Genrellt så må man sette en grense tidligst mulig og helst ved den første meldingen for sånne typer mennesker shit-tester ofret. Hvor mye drittoppførsel de kan slippe unna med og hvilke grenser ofret har. Om man ikke nødvendigvis anmelder så er det fullt mulig å ta en telefon til politiet og forklare medlingen og hendelsen allerede første gang slik at det blir dokumentert. Hvis alle som mottar sånne typer meldinger gjør det vil politiet også kunne bli klar over det reelle omfanget av problemet og det vil også bli lettere hvis man senere skulle gå til en anmeldelse. Psykoer må settes på plass tidlig. Det var slik jeg lærte at det ikke er bare å gå til politiet. Politiet hadde ingenting å bidra med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 20. februar 2019 #332 Del Skrevet 20. februar 2019 Just now, Hedy Lamarr said: Victim blaming er aldri ok. Så slutt med det. På hvilken måte mener du det er victim blaming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2019 #333 Del Skrevet 20. februar 2019 Litt av en tordentale fra han Christoffer! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoOoW Skrevet 20. februar 2019 #334 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, Tuxy skrev: På hvilken måte mener du det er victim blaming? Jeg er enig med henne. Du preker om hva man burde gjøre. Har du sjøl vært i en slik situasjon? Hvordan løste du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2019 #335 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) 6 minutter siden, WoOoW skrev: Det var slik jeg lærte at det ikke er bare å gå til politiet. Politiet hadde ingenting å bidra med. Jepp jeg også 1 gang med trakasering på tlf over tid. 40 sms og opprigninger pr dag og en annen anngående identitetstyveri. Begge ble henlagt uten å ha blitt avhørt eller noe. Såå det må nok litt til, mener jeg. Ikke bare å gå til politiet. Endret 20. februar 2019 av Klink 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. februar 2019 #336 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Litt av en tordentale fra han Christoffer! Takk og lov for at noen faktisk velger å skrive om dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 20. februar 2019 #337 Del Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, WoOoW said: Jeg er enig med henne. Du preker om hva man burde gjøre. Har du sjøl vært i en slik situasjon? Hvordan løste du det? Ønsker ikke å legge ut på nett hva jeg har opplevd, men jeg lar meg ikke plukke på nesen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WoOoW Skrevet 20. februar 2019 #338 Del Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, Tuxy skrev: Ønsker ikke å legge ut på nett hva jeg har opplevd, men jeg lar meg ikke plukke på nesen lenger. Så du var selv skyld i det, mener du? Siden du nå ikke lar deg plukke på nesen. Jeg synes du skal slutte med det, legge skyld på deg sjøl, og meg for at noen andre har vært hestkuk med oss. Ansvaret ligger ikke på oss, og det er farlig å leve i en illusjon om at man kan passe på seg selv mot en hver overgriper. Enn om du ikke klarer det neste gang, at du lar deg plukke på den her nesen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 20. februar 2019 #339 Del Skrevet 20. februar 2019 På 19.2.2019 den 18.40, xemiliex skrev: Christoffer Schjelderup har laget en illustrasjon av krisemøte i Motormouth management: http://captiongenerator.com/1289422/Mte-i-Motormouth-Managment Jeg synes det er flott at han retter fokus mot ØBs ugreie oppførsel slik han har gjort i Facebook-innlegget sitt. Virkelig, det trengtes! ØB slapp altfor billig unna i forrige runde. Men, dette burde han holdt seg for god til. Det er ikke kult å prøve å lage humor ut av dette og melke det til det pinlige. Det virker bare mot sin hensikt, og gir bare kritikerne hans ammunisjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 20. februar 2019 #340 Del Skrevet 20. februar 2019 12 minutter siden, WoOoW said: Så du var selv skyld i det, mener du? Siden du nå ikke lar deg plukke på nesen. Jeg synes du skal slutte med det, legge skyld på deg sjøl, og meg for at noen andre har vært hestkuk med oss. Ansvaret ligger ikke på oss, og det er farlig å leve i en illusjon om at man kan passe på seg selv mot en hver overgriper. Enn om du ikke klarer det neste gang, at du lar deg plukke på den her nesen? Det blir ikke noen neste gang fordi det å sette grenser og kunnskap om hvordan drittsekker fungerer og opperer virker. Jeg ser ikke sammenhengen mellom skyld og det å bli plukket på nesen. Det var en bruker over her som begynte å snakke om victim blaming når jeg skrev at man må stå opp for seg selv. Akkurat det brevet til hun Kemma i pocasten til TT sier noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg