Gå til innhold

Rape your mind


Superlammet

Anbefalte innlegg

DETER41BILLETTERLEDIGETILSTARWARSPREMIERENICOLLUSEUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *håpe håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'>http://www.dikt.no/index.php?page=vis_tekst&TekstID=104108

Fantastisk bra dikt...

fikk tak i billetter i sandvika da.,.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk tak i billetter da! :D

Enig om deg med diktet. Men det sa jeg jo allerede på MSN. :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, Øving gikk flott idag..

Den nye låta sitter der den skal, og om en uke skal vi teste Jontho fra Ragnarok som trommis.. Håper han vil spille for oss.. Kjemien mellom bandmedlemmene er det eneste det stod på sa han.. ;) Litt skummelt enkli.. Vi er alle nye innenfor det med band (utenom bassisten, men det er lenge siden han spilte live) og Jontho er nokså profilert... :o

Henrik sa det, den nye låta kommer til å bli rå å spille live.. gleder meg allerede... ;D For de som er interesserte, her er teksten:

http://www.dikt.no/index.php?page=vis_teks...&TekstID=149761

Gimme feedback!

Nei, nå tar jeg natta.. har skjedd lite annet å prate om idag så da er det like greit å legge seg tidlig.. Oooho sjekke om jeg har fått noe fra frifond først.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Teksten var bra den, ikke helt min stil men så absolutt tommelen opp for den :tommelsmil:

Det er du som har skrevet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

True love to die for var fin. I like i like :-D

Bare et helt retorisk spørsmål; hvor stor er sjansen for å få deg med på en backstreet boy`s konsert? :roll:

(og bare for å opplyse så er jeg ikke heeelt sikker på hva retorisk betyr, men det hørtes jaggu kult ut :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True love to die for var fin. I like i like  :-D  

Bare et helt retorisk spørsmål; hvor stor er sjansen for å få deg med på en backstreet boy`s konsert?  :roll:  

(og bare for å opplyse så er jeg ikke heeelt sikker på hva retorisk betyr, men det hørtes jaggu kult ut  :-D )

Et retorisk spørsmål er et spørsmål som minner en på noe og som en da ikke behøver å svare på som f.eks: Hva har jeg sagt til deg om å tenke?

hehe.. ;) Men takk for at du likte det du leste=)

Og hvofor vil du ha meg med på en backstreet boys konsert?!? DET er det som skremmer meg litt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver kjempe bra! :tommelsmil:

Egentlig så var jeg bare innom her for å hilse på :)

Takke takk =) Alltid koselig at noen hilser på! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere enn meg som har sett likheten mellom The Emperor i Star Wars og paven? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden.

Beveger seg som lava

Når man venter

På noe

Tiden.

Står stille

Når man gjerne vil hjem

Fra jobb

Tiden.

KJEDER MEG!!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

WOOHOOI!! bare innom og plager deg så til de grader med min tilstedeværelse! tjohei! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOHOOI!! bare innom og plager deg så til de grader med min tilstedeværelse! tjohei! :sjarmor:

Uff som du kan plage.... ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...