Gå til innhold

Rape your mind


Superlammet

Anbefalte innlegg

HEhe åff kårsj! :wink: Ikke favoritten da.. Da er det vel Carpathian og Gorgoroth, evnt 1349 og Pantheon-I som ruler.. ;) Er mer BM-fan enn DM-fan for å si det sånn.. =) Men føler meg rimlig allsidig når det gjelder metall ..

Sunn0))) er vel kanskje unntaket, men de er unntaket for alt... :tunge1:

Åja, Carpathian er knallbra! :D Foretrekker heller ikke DM (utenom Opeths), så det går for det meste i BM og TM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, var på übertrashen før Inferno! Det var dritfett =D Og seff på Inferno da.. hehehe Nattefrost var morsomt.. Roger er "galen", for å si det på hans eget morsmål! hehe.. sjekka bildene derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, NÅ, NÅÅÅÅ er jeg STEIKE forbanna!!!!!

HVORFOR har ingen sagt til MEG at super'n har fått seg dagbok?!?!!?!!

Dette er jo helt sykt! Her svimer jeg rundt og har en viss forståelse av hvordan verden henger sammen, og så plutselig viser det seg at alt er feil! Superlammet har faktisk dagbok!!

Vel, da kommer jeg, som den slow-mo'en jeg tydeligvis er, og gir deg en enorm klem og en kjempegratulasjon, mitt kjære lam!

:danse::blomst::blomst::vinke:

Masse glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Noen som nevnte Opeth??

Det er såå bra live! :)

Så Mayhem & Fortytwo under By-Larm, liker du de da?

Nei, nå glemte jeg å si Hei på deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Njaa har bare opplæring' date=' men håper jeg får kvelds-/nattevakt her..[/quote']

Jeg har jobba kveld og natt. Natt var litt for skummelt for meg.. :oops: :wink: Men mye bedre enn dag, slipper all mas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seroxata: Jasså ja? Tør jeg spørre? ;) hehe har sikkert noe med blink og DD å gjøre... =P

Dark Angel: Mayhem har man da selvsagt hørt.. Traff Jørn på Inferno forresten.. artig mann =P

Oooh glemte det nesten selv: Hei på deg også =)

Ninakanin: har da lagt ut tråd og sånt på personlige meldinger da, men nå har du funnet meg! You lucky bunny, you...... :sjarmor:

Og til alle dere andre: Ha en god helg videre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattevakt igjen. Må se hva jeg husker... ;)

Er blitt fast objektleder her da. Jeg. Objektleder. Hadde jeg aldri trodd. Regionsjefen skrøyt uhemmet av meg på dansketuren.. burde vel igrunn være stolt, bortsett fra at han var dritings som en alke.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe joda, hadde det bare kommet når de var edru også så.... ;) Fikk litt skryt av driftssjefen min også da.. i edru tilstand.. =)

Eller skal jeg tolke det slik at de som er fulle er ærlige...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake til jobb igjen! Det er litt deilig å jobbe natt også, men faktisk ganske avslappende å jobbe dag. Bortsett fra at jeg hadde 1000 ting å gjøre når jeg kom tilbake... gruer meg til jeg skal ha en 10 dagers ferie.......

Såh, hvordan går det med flickorna og bojsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...